تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی مهر و بهمن 98-99
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی مهر و بهمن 98-99
ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول 98-99 آغاز شد.داوطلبانی که قصد تحصیل  در دانشگاه های علمی کاربردی در رشته های مختلف تحصیلی در مقاطع مختلف کاردانی و کارشناسی را دارند میتوانند با ورود به سامانه دانشگاه علمی کاربردی 98-99 اقدام به ثبت نام نمایند.
ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در دو مرحله انحام میگیرد مرحله اول پیش ثبت نام است و مرحله نهایی ثبت نام اینترنتی است که در زمان مشخص میوانید با استفاده از مرورگرخود با ورود به سامانه ثبت نام کنید.توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که با بسته شدن سامانه ثبت نام ضوری بی پاسخ خواهد بود.
 مرکز مشاوره دانشگاه علمی کاربردی ایران تحصیل نیز جهت سهولت در امر ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی و راهنمایی دانشجویان جهت انتخاب رشته در خدمت متقاضیان محترم می باشد لذا داوطلبان گرامی می توانند جهت ثبت نام و اطلاع از رشته های علمی کاربردی مهر و بهمن 98 از ساعات 8 صبح الی 1 شب با شماره های 9099072952 از سراسر کشور – 9092305587 (تماس از استان تهران)  تماس حاصل نمایند.
 
به علت بروز مشکل در سیستم مخابرات و شلوغی خطوط برای تماس با مرکز ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی چندین بار تلاش کنید و در صورت عدم اتصال خطوط اینجا کلیک کنید
 
ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول – سامانه ثبت نام علمی کاربردی مهر و بهمن 98


ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول
زمان و نحوه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی ترم مهر و بهمن 98-99


 
برای اطلاع از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول – لیست رشته های علمی کاربردی و پیگیری پذیرش دانشگاه علمی کاربردی با شماره زیر تماس بگیرید: تماس فقط از طریق تلفن ثابت پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب
تماس با شماره 9099072952 از کل کشور
تماس با شماره 9092305587 از استان تهران
پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل
 
ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول – کاردانی و کارشناسی مهر و بهمن 98-99
ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول 98-99 آغاز شد.کلیه داوطلبان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی مهر و بهمن 98 می توانند جهت ثبت نام از سایت دانشگاه علمی کاربردی یا همان سامانه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی به آدرس edu.uast.ac.ir اقدام نمایند یا جهت ثبت نام و اطلاع از لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی و … با مرکز مشاوره به شماره 9099072952 از سراسر کشور تماس حاصل نمایند ضمنا زمان پذیرش دانشگاه علمی کاربردی 98-99 تا اخر مهر و بهمن ماه ادامه خواهد داشت ، شایان ذکر است شرط معدل در دانشگاه علمی کاربردی برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تاثیر گذار خواهد بود در ضمن منظور از شرط معدل در دانشگاه علمی کاربردی ، تاثیر معدل کتبی دیپلم در پذیرش داوطلب در دانشگاه علمی کاربردی می باشد.


ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول مهر و بهمن ماه 98-99 فقط از طریق سایت سنجش و یا تماس با مرکز امکان پذیر خواهد بود. در سال های گذشته همواره فرآیند ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور بصورت اینترنتی بوده ولی گاها سابقه ثبت نام حضوری در مواردی هم وجود داشته است. فرآیند ثبت نام به این شکل است که در طول زمان ثبت نام علمی کاربردی تعیین شده با خرید کارت اعتباری، فرم ثبت نام را تکمیل نموده و انتخاب های خود را مشخص می نمایند. منظور از انتخاب، همان رشته ها و دانشگاه هایی هست که داوطلبان علاقه مند به تحصیل در آنها هستند. تعداد این انتخاب ها برای داوطلبان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول 98 بیست انتخاب خواهد بود.


 
جهت اطلاع از لیست رشته های کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 98 اینجا کلیک کنید
 
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی نیمسال اول مهر و بهمن 98-99 در تمامی رشته های موجود در دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته امکان پذیر خواهد بود ، ضمنا با توجه به عدم امکان ویرایش لازم است داوطلبان محترم دقت لازم را در انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی داشته باشند و موارد را به دقت وارد نمایند تا مشکلی در پذیرش آن ها بوجود نیاید.
به منظور تسهیل در امور ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی نیمسال اول 98-99 داوطلبان می توانند کلیه امور ثبت نامی خود را از طریق تماس با مرکز مشاوره ایران تحصیل انجام دهند و از آدرس و اطلاعات رشته ها و شرایط ثبت نام علمی کاربردی آگاهی داشته باشند شایان ذکر است کلیه داوطلبان می بایست شرایط ثبت نام علمی کاربردی را دارا بوده و اقدام به ثبت نام نمایند بدیهی است در صورتی که داوطلبی شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی را دارا نباشد و اقدام به ثبت نام کند ثبت نام وی باطل تلقی شده و دانشگاه علمی کاربردی هیچ مسئولیتی در قبال این افراد نخواهد داشت.


دانشگاه علمی کاربردی یکی از برترین مراکز علمی آموزشی ایران است که بیش از هزار واحد آموزشی در سراسر کشور دارد. دانشگاه جامع علمی کاربردی به صورت بدون کنکور یا بدون آزمون کاردانی و کارشناسی جامع علمی کاربردی اقدام به پذیرش دانشجو می‌کند. جهت اطلاع از رشته های دانشگاه علمی کاربردی در شهر خود می‌توانید به سایت دانشگاه علمی کاربردی edu.uast.ac.ir مراجعه کنید و یا برای اطلاعات بیشتر با 9099072952 تماس حاصل نموده و از مراکز علمی کاربردی شهر خود و رشته های آن اطلاع یابید. کلیه داوطلبان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول مهر و بهمن 98 قبل از اقدام جهت ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی با مشاورین مجرب مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس گرفته تا ضمن آشنایی با رشته های بدون کنکور جامع علمی کاربردی از شرایط ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی، ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 98 و ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی مطلع شوند.


 
جهت اطلاع از نتایج پذیرش دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن و بهمن 98-99 روی لینک کلیک کنید
 
جزییات ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول مهر و بهمن 98-99


رشته های هنر و زبان های خارجی نمونه ای از رشته های بدون آزمون پر متقاضی دانشگاه علمی کاربردی می‌باشند. در دانشگاه جامع علمی کاربردی تنوع رشته ها بسیار است و داوطلبان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی می‌توانند در مجموعه زبان‌های خارجی، انگلیسی، فرانسوی و در گروه هنر، هنرهای تجسمی، طراحی و دوخت لباس، صنایع دستی، سینما و رشته موسیقی را انتخاب کنند وهمچنین گروه صنعت جامع علمی کاربردی نیز دارای رشته های خوبی است که شامل تمام رشته های فنی و مهندسی مهم نیز میشود ، ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول نیز شامل این رشته ها هم خواهد بود.
در ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول و لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی در گروه صنعت می‌توانید کلیه رشته‌های مهندسی اعم از مهندسی برق، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی شیمی، مهندسی مواد (متالوژی) و مهندسی کامپیوتر و مهندسی IT را نیز پیدا کنید.
 
برای اطلاع از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول – لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی و انجام پیش ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی با شماره زیر تماس بگیرید: تماس فقط از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072952پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل.
تماس با شماره 9099072952 از کل کشور
تماس با شماره 9092305587 از استان تهرانچ
پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل
 
شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 98 – کاردانی و کارشناسی


ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 98 در 2 مقطع کاردانی و کارشناسی انجام می شود. در مقطع کاردانی نیاز به داشتن یک مدرک دیپلم نظام جدید یا قدیم در کلیه رشته های نظری، فنی و حرفه ای و یا کاردانش می باشد. داوطلبان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول ترم مهر و بهمن 98 ، باید حداکثر تا شهریور 98 مدرک خود را گرفته باشند.
همچنین برای مقطع کارشناسی ناپیوسته داشتن مدرک کاردانی در هر یک از دانشگاه های وزارت علوم و آموزشگاه های مورد تایید آموزش پرورش کل کشور نیاز می باشد داوطلبان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول ترم مهر و بهمن 98 در مقطع کارشناسی ناپیوسته، باید حداکثر تا پایان شهریور ماه 98 مدرک کاردانی خود را گرفته باشند.
 
شهریه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ترم مهر و بهمن 98


کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی موظفند دارای شرایط ثبت نام علمی کاربردی که در دفترچه دانشگاه علمی کاربردی ذکر شده را دارا باشند تا ثبت نام وی نهایی در دانشگاه علمی کاربردی نهایی شود از دیگر شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی می توان به موارد زیر اشاره کرد که داوطلبان قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول توجه کافی را به این موارد داشته باشند : شهریه ثابت برای ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول در مقطع کاردانی بین 450 تا 550 هزار تومان و شهریه متغیر بین 450 تا 650 هزار تومان می باشد. همچنین در مقطع کارشناسی، شهریه ثابت بین 500 تا 675 هزار تومان و شهریه متغیر بین 500 تا 700 هزار تومان می باشد. این ارقام نسبت به سال گذشته با افزایشی در حدود 10 الی 20 درصد همراه بوده است، همچنین قابل ذکر است که شهریه دانشگاه علمی کاربردی از دانشگاه های غیرانتفاعی و آزاد کمتر و در برخی موارد بیشتر و یا برابر با شهریه دانشگاه پیام نور می باشد.
مطالب مرتبط :


ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد
azmoon.org
رشته بهداشت حرفه ای بدون کنکور
آیا مدارک دانشگاه علمی کاربردی معتبر است
شهریه های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی
لیست رشته های کاردانی علمی کاربردی
شهریه کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 98
کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی
مامایی بدون کنکور 98
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی
ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ترم مهر و بهمن 98
ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول 98-99
خلاصه مقاله : این مقاله که شامل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ترم اول ورودی مهر و بهمن 98-99 ، ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی ، شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 98-99 ، شهریه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ترم مهر و بهمن و تمامی شرایط و ضوابط ثبت نام علمی کاربردی میباشد که شما میتوانید با مطالعه این مقاله به سوالت ذهن خود پاسخ دهید.
منبع : ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر و بهمن 98-99