تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ۷ راه بی نظیر برای ارتقاء کسب و کار کوچکتان
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
پردیس فناوری کیش_طرح مشاوره متخصصین صنعت و مدیریت_گروه کسب و کاران ایران:
[تصویر:  %D8%A7%D8%B1%D8%AA%D9%82%D8%A7%D8%A1-%DA...%D8%B1.jpg]
وقتی صحبت از پیشرفت و ارتقاء کسب و کار می‌شود صاحبان کسب و کارهای کوچک نبردی سخت در پیش رو دارند. نه تنها مجبور هستند با سایر شرکت‌های میدان کسب و کارهای کوچک رقابت کنند، بلکه باید با شرکت‌های بسیار بزرگتر نیز پنجه در پنجه بیندازند، که بسیاری از آن‌ها از بازارهایی در سطح ملی و کشوری برخوردار هستند. با این حال، خوشبختانه کارهای فراوانی هست که آن‌ها می‌توانند برای برجسته‌سازی و پیشرفت کسب و کار کوچک خود انجام دهند.


برای اطلاعات بیشتر به سایت www.kishtech.ir مراجعه نمایید
 
انواع مدل های کسب و کار اینترنتی
برای افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی دارند اطلاع از [font=IRANSans, serif]انواع مدل های کسب و کار اینترنتی بسیار مفید و در عین حال ضروری خواهد بود[/font].
اینکه کدام مدل از[font=IRANSans, serif] انواع مدل های کسب و کارهای اینترنتی در ایران بیشتر بازدهی دارد، موردی است که تنها با تجربه تک تک این مدل‌ها و همچنین تحقیق از متخصصان و افراد مختلف قابل دستیابی است[/font].
در اینجا با انواع مدل های کسب و کار اینترنتی آشنا خواهید شد. با شناخت این مدل‌ها می‌توانید برای شروع و راه اندازی کسب و کار اینترنتی بهتر تصمیم بگیرید. ببینید کدام نوع کسب و کار اینترنتی برای شما میسر و جذاب‌تر است.
۱فروش محصولات فیزیکی
الف- فروش مستقیم
ب- فروش واسطهای
۲فروش محصولات مجازی
۳فروش خدمات
۴کسب و کارهای اینترنتی مبتنی بر محتوا
۵کسب و کار اینترنتی مبتنی بر مهارت و تخصص

اگر بدانید ایده کسب و کار اینترنتی شما جزء کدام دسته از کسب و کارهای اینترنتی است مطمئن باشید خیلی راحت تر می توانید مدل درآمد زائی خود را پیدا کنید)ما براتون لیست بروزی از ایده های برای شروع استارت آپ آماده کردیم میتونید ادامه رو تو سایت میموس مطالعه کنید)