تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Free-University-Enrollment-Registration.png]ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 – 99


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –
نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

هر ساله رشته های زیادی به صورت بدون کنکور ، در دانشگاه های مختلفی ارائه می شوند. یکی از این دانشگاه ها ، دانشگاه آزاد است. می توان گفت پس از اعلام نتایج کنکور که وضعیت مجاز یا غیر مجاز بودن داوطلبان نسبت به انتخاب رشته مشخص می شود ، تقریبا تمامی شرکت کنندگان این آزمون سراسری ، می توانند به ثبت نام بدون کنکور و انتخاب رشته آن ، بپردازند.
تمامی علاقه مندان به ثبت نام کنکور آزاد ، می توانند هم به انتخاب رشته های با آزمون و هم بدون آزمون این دانشگاه بپردازند. لازم به ذکر است انتخاب رشته بدون کنکور آزاد در چهار دوره کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته امکان پذیر است. دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته هر کدام از این دوره ها به صورت جداگانه و از سایت رسمی دانشگاه آزاد منتشر می شود و داوطلبان پیش از هرگونه اقدام جهت ثبت نام ، بسته به شرایط خود ، موظف به مطالعه دقیق آن ها می باشند.
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی و از طریق سایت رسمی دانشگاه آزاد اسلامی صورت می گیرد.
زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات 98 – 99
معمولا ثبت نام بدون کنکور آزاد ، در دو نیمسال تحصیلی مهر ماه و بهمن ماه صورت می گیرد. لازم به ذکر است که ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه های آزاد بدون آزمون در هر نیمسال تحصیلی ، به صورت همزمان انجام می شود. بنابراین داوطلبان باید در موعد مقرر به سایت رسمی دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org مراجعه کرده و لیست انتخابی خود را در سایت انتخاب رشته کنکور آزاد به ثبت برسانند. جدول زیر زمان ثبت نام بدون کنکور آزاد را در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه را نشان می دهد.
زمانبندی ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد
نیمسال تحصیلی اول (مهر ماه)
نیمسال تحصیلی دوم (بهمن ماه)
27 اسفند ماه 97 لغایت 20 شهریور ماه 98
اواخر دی ماه لغایت اواسط بهمن ماه
متقاضیان باید دقت داشته باشند که قبل از اقدام به ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد ، باید هزینه ثبت نام بدون کنکور آزاد را پرداخت نمایند. میزان هزینه ثبت نام هر نیمسال تحصیلی ، در دفترچه مربوط به آن تعیین می شود.
لازم به ذکر است که ثبت نام در رشته های بدون کنکور آزاد بهمن ، همزمان با ثبت نام ترم مهر ماه ، صورت نمی گیرد. علاقه مندان به تحصیل از نیمسال دوم تحصیلی باید به دفترچه مربوط به این ترم ، مراجعه کرده و کد رشته محل های انتخابی خود را استخراج نمایند. داوطلبان می توانند در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی عضو شده و به محض انتشار دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور آزاد ، نسبت به دریافت آن اقدام کنند.
شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات 98 – 99
تمامی شرایطی که داوطلبان جهت ثبت نام بدون آزمون ، در دانشگاه آزاد باید داشته باشند ، داخل دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بیان شده است. اما جهت دسترسی آسان شما عزیزان ، آن ها را جمع آوری کرده و در این قسمت ، شرح می دهیم.
[list=1]
[*]متقاضیانی که تا 31 شهریور ماه ، از تحصیل فارغ شوند ، می توانند به ثبت نام رشته های بدون کنکور بپردازند.
[*]افرادی با مدرک دیپلم شاخه کاردانش ، فنی و حرفه ای و یا هنرستان نظام قدیم ، مجاز به نام نویسی و انتخاب رشته در مقطع کاردانی پیوسته می باشند.
[*]افرادی که قصد دارند ، در رشته های مقطع کاردانی پیوسته ، به تحصیل بپردازند ، باید رشته تحصیلی شان با مدرکی که از دوره مدرسه اخذ می نمایند ، مطابقت داشته باشد.
[*]ثبت نام در دوره کارشناسی ناپیوسته ، با داشتن مدرک کاردانی امکان پذیر است و محدودیتی مبنی بر همخوانی رشته کاردانی با رشته انتخابی وجود ندارد.
[*]داوطلبانی که قصد نام نویسی در دوره های کاردانی ناپیوسته و یا کارشناسی پیوسته را دارند ، باید مدارک دیپلم نظام قدیم یا جدید ، پیش دانشگاهی و یا کاردانی را داشته باشند.
[*]ثبت نام در مقطع کاردانی ناپیوسته یا کارشناسی پیوسته برای دارندگان مدرک دیپلم فنی و حرفه ای و کاردانش نظام جدید که مدرک پیش دانشگاهی را ندارند ، امکان پذیر نیست.
[/list]ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات
[list=1]
[*]حداکثر تعداد انتخاب داوطلبان ، جهت ثبت نام در دوره های کاردانی پیوسته یا کارشناسی ناپیوسته ، یک رشته در 20 کد محل ، می باشد.
[*]داوطلبانی که قصد ثبت نام در مقطع کاردانی ناپیوسته یا کارشناسی پیوسته را دارند ، می توانند حداکثر 20 کد رشته محل را انتخاب نمایند.
[*]داوطلبان آقا ، به هنگام ثبت نام نباید از لحاط نظام وظیفه ، مشکلی داشته باشند.
[*]داوطلبانی که زمانی ، در دوره کارشناسی پیوسته مشغول به تحصیل بوده اما به هر دلیلی از ادامه تحصیل استعفا داده و به اخذ مدرک کاردانی اکتفا نموده اند ، در صورتی که از لحاظ خدمت سربازی مشکلی نداشته باشند ، می توانند در مقطع کارشناسی ناپیوسته به ادامه تحصیل بپردازند. همین افراد ، اگر کارت معافیت و یا پایان خدمت داشته باشند ، می توانند در مقطع کارشناسی پیوسته ، ادامه تحصیل دهند.
[/list]مدارک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات 98 – 99
داوطلبانی که قصد ثبت نام بدون آزمون ، در دانشگاه آزاد را دارند دقت داشته باشند که مدارک ثبت نام آزاد بدون کنکور دانشگاه آزاد را باید به صورت اینترنتی و در قالب اطلاعات فردی ، در سامانه نام نویسی وارد نمایند. این اطلاعات عبارتند از نام و نام خانواگی ، شماره شناسنامه ، سال تولد ، نام پدر ، معدل کتبی و مواردی از این قبیل. اما در کنار تمام این ها ، نیاز به بارگذاری اسکن فایل عکس پرسنلی داوطلب با ویژگی های مندرج در جدول زیر می باشد.
ویژگی های فایل اسکن شده عکس داوطلب جهت بارگذاری در سامانه ثبت نام
3*4 یا 4*6
حداقل حجم 70 کیلوبایت
فرمت JPG
حداقل ابعاد 200×300 و حداکثر ابعاد 300×400
ترجیحا دارای پس زمینه سفید و تمام رخ
عاری از هرگونه اثر مهر ، منگنه و …
فاقد حاشیه زائد
متقاضیانی که مورد پذیرش در دوره کارشناسی ناپیوسته واقع شوند ، باید گواهی مبنی بر فارغ التحصیلی و تاییدیه مدرک کاردانی خود را به دانشگاه عرضه کنند. همچنین برای این افراد ، فرصتی دو ماهه در نظر گرفته می شود تا لیست ریزنمرات مقطع کاردانی خود را به دانشگاه ارائه نمایند.
شهریه دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات 98 – 99
به طور کلی ، شهریه آزاد متشکل از دو قسمت ثابت و متغیر است که قسمت ثابت آن برای تمام دانشجویان هم ورودی ، یکسان بوده و معمولا تا پایان دوره تحصیل آن ها تغییر نمی کند. آن چه که باعث تفاوت میزان شهریه این دانشگاه در هر ترم و برای هر دانشجو می شود ، قسمت متغیر آن است.
مبلغ شهریه متغیر دانشگاه آزاد برای هر دانشجو ، با توجه به نوع رشته ، تعداد واحدهای اخذ شده در هر ترم و نوع آن ها (نظری ، عملی ، عمومی و …) در نظر گرفته می شود. از همین رو در طول دوره تحصیل ، شهریه هر ترم دانشجویان با ترم قبل ، کمی متفاوت تر خواهد بود.
همان طور که اشاره کردیم ، شهریه ثابت ، تا زمانی که تحصیل دانشجو به اتمام نرسد ، تغییر نمی کند اما با شروع هر سال تحصیلی و برای دانشجویان جدیدالورود به اندازه 10 تا 15 درصد ، افزایش می یابد. شهریه متغیر نیز علاوه بر عوامل مذکور ، با شروع هر سال تحصیلی مشمول افزایش درصدی می گردد.
میانگین شهریه دانشگاه آزاد ، در هر ترم ، به شرح زیر است:

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات
[list]
[*]رشته های علوم پایه و انسانی: 1 میلیون و 450 هزار تومان الی 2 میلیون و 300 هزار تومان
[*]رشته های فنی مهندسی: 1 میلیون و 750 هزار تومان الی 2 میلیون و 900 هزار تومان
[/list]لازم به ذکر است که میزان شهریه این دانشگاه ، برای مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته ، چندان تفاوتی ندارد. تنها وجه تمایز این دو مقطع ، طول دوره تحصیل آن ها می باشد که دوره کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی ناپیوسته ، 2 سال و کارشناسی ناپیوسته 4 سال به طول می انجامد.
لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات 98 – 99
تمامی لیست رشته های بدون کنکور آزاد که برای دوره های کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ارائه می شوند ، در دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته این دانشگاه وجود دارند. اما جهت سهولت دسترسی شما داوطلبان گرامی ، لیست رشته هایی که در این واحد دانشگاهی ارائه شده است را در قابل جدول بیان می کنیم.
لیست رشته های ارائه شده در دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات در نیمسال اول 98
رشته های کارشناسی پیوسته
زبان فرانسه – ادبی
فیزیک مهندسی
زبان فرانسه – مترجمی
زیست شناسی گیاهی
مهندسی صنایع مبلمان
رشته های کارشناسی ناپیوسته
علوم آزمایشگاهی دامپزشکی
مهندسی کشاورزی – علوم و صنایع غذایی
[تصویر:  baner-biazmoon.gif]


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –
نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

منبع : ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтlactogenicfactorсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтselectivediffuser.ruсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт
audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо