تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد آران و بیدگل
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Free-University-Enrollment-Registration.png]ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 – 99


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد آران و بیدگل با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –
نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

هنگامی که نتایج کنکور منتشر می شود ، وضعیت مجاز یا غیر مجاز بودن داوطلبان جهت ثبت نام بدون کنکور در تمام دانشگاه ها ، مشخص می شود که یکی از آن ها دانشگاه آزاد است. در واقع دانشگاه آزاد ، به ارائه برخی از رشته ها بدون نیاز به شرکت در آزمون سراسری می پردازد. از این رو داوطلبانی که به هر دلیلی موفق به ثبت نام کنکور آزاد و یا قبولی در رشته های با آزمون آن نشده اند ، می توانند با مراجعه به سایت رسمی دانشگاه آزاد و مطالعه دفترچه های راهنمای ثبت نام ، از شرایط و مراحل نام نویسی بدون کنکور دانشگاه آزاد و رشته های ارائه شده در هر یک از دوره های پیوسته و ناپیوسته کاردانی و کارشناسی ، مطلع شوند.
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی و از سایت رسمی دانشگاه آزاد اسلامی صورت می گیرد.
زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد آران و بیدگل 98 – 99
داوطلبان جهت ثبت نام بدون کنکور آزاد باید در زمان مناسب به سایت انتخاب رشته آزاد به نشانی azmoon.org مراجعه کرده و به ثبت کد رشته محل های انتخابی خود بپردازند. زمان ثبت نام بدون کنکور آزاد برای دو ترم مهر و بهمن ماه ، معمولا مطابق جدول زیر می باشد.
جدول زمان بندی ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 – 99
نیمسال اول تحصیلی (مهر)
نیمسال دوم تحصیلی (بهمن)
27 اسفند ماه 97 لغایت 20 شهریور ماه 98
اواخر دی ماه تا اواسط بهمن ماه
لازم به ذکر است که پیش از ورود به سامانه ثبت نام ، هزینه ثبت نام بدون کنکور آزاد باید پرداخت شود تا بتوانید لیست انتخابی خود را به ثبت برسانید. داوطلبان به منظور اطلاع از رشته های بدون کنکور آزاد بهمن می بایست تا زمان انتشار دفترچه این نیمسال تحصیلی صبر نمایند. ازط همین رو ، جهت اطلاع از زمان دقیق انتشار دفترچه و شروع ثبت نام می توانید در کانال تلگرام انتخاب رشته عضو شده و از بروز ترین اخبار مربوطه مطلع شوید.
شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد آران و بیدگل 98 – 99
شرایط ثبت نام بدون آزمون ، در دانشگاه آزاد بنا بر آن چه که در دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ذکر شده است ، مطابق جدول زیر می باشد.
شرایط ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد واحد آران و بیدگل
ثبت نام ترم مهر ماه ، برای داوطلبانی که تا تاریخ 31 شهریور ، فارغ التحصیل شوند ، امکان پذیر است.
در مقطع کارشناسی ناپیوسته الزامی بر تجانس مدرک با رشته انتخابی وجود نداشته و داشتن تنها یک مدرک کاردانی برای ثبت نام ، کفایت می کند.
به منظور ثبت نام در مقطع کاردانی پیوسته ، باید مدرک فارغ التحصیلی دوران مدرسه داوطلب با رشته انتخابی اش متجانس باشد.
هر داوطلب می تواند جهت ثبت نام در دوره های کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته ، حداکثر 20 کد رشته محل را انتخاب کند.
دارندگان دیپلم شاخه کاردانش ، فنی و حرفه ای و یا هنرستان نظام قدیم می توانند در دوره کاردانی پیوسته ثبت نام کنند.
متقاضیان جهت ثبت نام در هر یک از مقاطع کاردانی پیوسته یا کارشناسی ناپیوسته ، می توانند تنها یک رشته را در حداکثر 20 کد محل متفاوت انتخاب نمایند.
امکان ثبت نام در دوره های کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته برای افرادی که دارای دیپلم نظام قدیم ، جدید ، پیش دانشگاهی و یا کاردانی هستند ، وجود دارد.
داوطلبان آقا ، از لحاظ نظام وظیفه نباید مشکلی داشته باشند.
آن دسته از داوطلبان که دارای مدرک دیپلم فنی و حرفه ای و کاردانش نظام جدید هستند اما مدرک پیش دانشگاهی یا کاردانی را ندارند ، مجاز به ثبت نام در دوره های کاردانی ناپیوسته یا کارشناسی پیوسته نمی باشند.
افرادی که در یک بازه زمانی ، مشغول به تحصیل در مقطع کارشناسی پیوسته بوده اند اما به هر دلیلی نتوانستند آن را به پایان رسانده و به اخذ مدرک کاردانی اکتفا نموده اند ، چنان چه مشکل سربازی برایشان مطرح نباشد ، می توانند به ادامه تحصیل در دوره کارشناسی ناپیوسته بپردازند. هم چنین می توانند با داشتن کارت پایان خدمت و یا معافیت ، در دوره کارشناسی پیوسته هم مشغول به تحصیل شوند.
مدارک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد واحد آران و بیدگل 98 – 99
مدارک ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که نیاز به بارگذاری در سایت دارند تنها شامل یک قطعه عکس پرسنلی 3*4 می باشد. اما اطلاعاتی که به هنگام ثبت نام از شما خواسته می شود مربوط به مدارک هویتی و تحصیلی شما خواهد بود مانند نام و نام خانوادگی ، شماره شناسنامه ، معدل آخرین مدرک تحصیلی و … . بنابراین بهتر است که این مدارک را نیز به همراه داشته باشید.
گفتیم یک قطعه عکس پرسنلی باید به هنگام ثبت نام ، در سامانه بارگذاری شود. این عکس باید ویژگی هایی داشته باشد که در ادامه به آن ها می پردازیم.
[list]
[*]فایل عکس باید به صورت اسکن شده ، در قسمت خواسته شده بارگذاری شود.
[*]دارای فرمت JPG باشد.
[*]3*4 یا 4*6 باشد.
[*]ترجیحا دارای پس زمینه سفید و تمام رخ باشد.
[*]دارای حداقل حجم 70 کیلوبایت باشد.
[*]ابعادی مابین 200×300 و 300×400 داشته باشد.
[*]هیچ گونه خدشه ای بر روی آن موجود نباشد.
[*]حاشه زائد نداشته باشد.
[/list]علاقه مندان به تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته در صورت قبولی ، باید گواهی فارغ التحصیلی و تاییدیه مدرک کاردانی خود را جهت ارائه به دانشگاه آماده نموده و هم چنین پس از گذشت حداکثر 2 ماه ، ریزنمرات مقطع کاردانی را در اختیار دانشگاه قرار دهند.
شهریه دانشگاه آزاد واحد آران و بیدگل 98 – 99
به طور کلی ، شهریه دانشگاه آزاد ، شامل دو بخش ثابت و متغیر است که شهریه ثابت برای داوطلبان ورودی هر سال ، تا پایان دوره تحصیلی آن ها بدون تغییر می ماند. عنصر اصلی تعیین میزان شهریه هر ترم ، قسمت متغیر آن است که بسته به رشته ، واحدهای اخذ شده در هر ترم و نوع آن ها متفاوت است. بنابراین نمی توان مبلغ دقیقی برای شهریه هر ترم تعیین کرد.
قبل از پرداختن به میزان تقریبی شهریه بدون کنکور دانشگاه آزاد ، لازم به ذکر است با شروع هر سال تحصیلی ، به اندازه 10 تا 15 درصد بر مبلغ شهریه ها افزوده می شود. نکته دیگر این که میزان شهریه پرداختی برای داوطلبان مقطع کاردانی و کارشناسی به اندازه ای که چشمگیر باشد ، متفاوت نیست. تنها تفاوت مهم این دو مقطع ، طول دوره تحصیل است که برای کاردانی 2 سال و کارشناسی 4 سال می باشد.
جدول زیر بیانگر میزان شهریه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در سال تحصیلی جاری می باشد.
میزان شهریه بدون کنکور دانشگاه آزاد 98
رشته های علوم پایه و انسانی
رشته های فنی مهندسی
1 میلیون و 450 هزار الی 2 میلیون و 300 هزار تومان
1 میلیون و 750 هزار الی 2 میلیون و 900 هزار تومان
لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد آران و بیدگل 98 – 99
لیست کامل رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد از طریق دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد قابل دسترسی است. با توجه به این که دفترچه هر یک از دوره های پیوسته و ناپیوسته مقاطع کاردانی و کارشناسی با یکدیگر متفاوت است ، داوطلبان باید جهت مشاهده رشته های ارائه شده هر مقطع ، به دفترچه مخصوص به همان دوره مراجعه نمایند. اما جهت سهولت دسترسی شما عزیزان ، لیست رشته هایی را که توسط این واحد دانشگاهی ارائه شده است ، در قالب جدول بیان می کنیم.
لیست رشته های ارائه شده در دانشگاه آزاد واحد آران و بیدگل در نیمسال اول 98
رشته های کاردانی پیوسته
حسابداری
الکترونیک – الکترونیک عمومی
نقشه کشی معماری – معماری
رشته های کاردانی ناپیوسته
کاردانی حسابداری
کاردانی فنی برق
معماری
[تصویر:  baner-biazmoon.gif]


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد آران و بیدگل با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –
نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

منبع : ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد آران و بیدگل