تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد سما کاشان
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Free-University-Enrollment-Registration.png]ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 – 99


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد سما کاشان با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –
نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

پس از اعلام نتایج کنکور ، افراد بسیاری در صدد ثبت نام بدون کنکور برمی آیند. اما این نوع از ثبت نام ، در کدام یک از دانشگاه ها امکان پذیر است؟ در پاسخ می توان گفت هم دانشگاه های سراسری و هم دانشگاه های آزاد بسیاری هستند که به صورت بدون آزمون ، به پذیرش دانشجو می پردازند. در این میان ، داوطلبانی که تمایل به تحصیل در دانشگاه های آزاد داشته اما به هر دلیلی موفق به ثبت نام کنکور آزاد نشده اند ، می توانند به دفترچه رشته های بدون آزمون این دانشگاه ها ، در چهار دوره کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته ، مراجعه کرده و کد رشته / محل های مورد نظر را استخراج نمایند.
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی و از سایت رسمی دانشگاه آزاد اسلامی صورت می گیرد.
زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد سما کاشان 98 – 99
داوطلبانی که قصد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در دوره های پیوسته و ناپیوسته کاردانی وکارشناسی را دارند ، باید در زمان ثبت نام بدون کنکور آزاد ، نسبت به ثبت و انتخاب رشته های مورد نظر خود ، اقدام نمایند. اما پیش از آن می بایست به پرداخت اینترنتی هزینه ثبت نام بدون کنکور آزاد از سایت رسمی دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org بپردازند. زمان ثبت نام برای متقاضیان تحصیل در رشته های بدون کنکور آزاد بهمن ماه و مهر ماه مطابق جدول زیر ، بیان شده است.
جدول زمان بندی ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 – 99
نیمسال اول تحصیلی (مهر)
نیمسال دوم تحصیلی (بهمن)
27 اسفند ماه 97 لغایت 20 شهریور ماه 98
اواخر دی ماه تا اواسط بهمن ماه
داوطلبانی که قصد نام نویسی بدون کنکور در دانشگاه های آزاد را دارند باید در زمان مقرر به سایت انتخاب رشته کنکور آزاد مراجعه کرده و به ثبت کد رشته / محل های خود بپردازند. در صورتی که زمان بندی های فوق دستخوش هرگونه تغییری شود ، بلافاصله در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی اطلاع رسانی می گردد.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد سما کاشان
شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد سما کاشان 98 – 99
تمامی شرایط لازم جهت ثبت نام بدون کنکور آزاد ، در دفترچه ثبت نام بدون کنکور آزاد ذکر شده اند اما جهت سهولت دسترسی شما عزیزان آن ها را در ادامه شرح می دهیم.
[list]
[*]آن دسته از داوطلبانی که تا تاریخ 31 شهریور ماه ، فارغ التحصیل شوند ، می توانند جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در ترم مهر ، اقدام نمایند.
[*]داوطلبانی مجاز به ثبت نام در مقطع کاردانی پیوسته می باشند که رشته انتخابی آن ها ، با مدرک فارغ التحصیلی دوران مدرسه شان ، مطابقت داشته باشد.
[*]ثبت نام در دوره کاردانی پیوسته برای دارندگان دیپلم شاخه کاردانش ، فنی و حرفه ای و یا هنرستان نظام قدیم ، مجاز می باشد.
[*]متقاضیان ثبت نام در دوره های کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته ، باید دیپلم نظام قدیم ، جدید ، پیش دانشگاهی و یا کاردانی را داشته باشند.
[*]دارندگان دیپلم فنی و حرفه ای و کاردانش نظام جدید که مدرک پیش دانشگاهی یا کاردانی ندارند ، امکان ثبت نام در دوره های کاردانی ناپیوسته یا کارشناسی پیوسته برایشان فراهم نخواهد بود.
[*]افرادی که قصد تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته را دارند ، کافی است یک مدرک کاردانی داشته باشند. در ثبت نام این دوره ، از لحاظ تطابق مدرک با رشته انتخابی ، محدودیتی وجود ندارد.
[*]حداکثر تعداد انتخاب های مجاز یک داوطلب ، جهت ثبت نام در دوره های کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته ، 20 کد رشته محل می باشد.
[*]تعداد انتخاب های مجاز برای داوطلبانی که قصد ثبت نام در دوره های کاردانی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته را دارند ، یک رشته در 20 کد محل متفاوت می باشد.
[*]برای داوطلبان آقا ، در رابطه با نام وظیفه ، نباید مشکلی مطرح باشد.
[*]افرادی که در یک بازه زمانی ، مشغول به تحصیل در مقطع کارشناسی پیوسته بوده اند اما به هر دلیلی نتوانستند آن را به پایان رسانده و به اخذ مدرک کاردانی اکتفا نموده اند ، چنان چه مشکل سربازی برایشان مطرح نباشد ، می توانند به ادامه تحصیل در دوره کارشناسی ناپیوسته بپردازند. هم چنین می توانند با داشتن کارت پایان خدمت و یا معافیت ، در دوره کارشناسی پیوسته هم مشغول به تحصیل شوند.
[/list]مدارک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد واحد سما کاشان 98 – 99
مدارک ثبت نام آزاد بدون کنکور که نیاز به بارگذاری آن ها در سایت باشد شامل تعداد زیادی نمی شود بلکه تنها یک قطعه عکس پرسنلی 3*4 کافی است. اما اطلاعاتی که به هنگام ثبت نام از شما خواسته می شود مربوط به مدارک هویتی و تحصیلی شما خواهد بود مانند نام و نام خانوادگی ، شماره شناسنامه ، معدل آخرین مدرک تحصیلی و … . بنابراین چیزی نیست که دسترسی به آن ، بسیار دشوار باشد.
گفتیم یک قطعه عکس پرسنلی باید به هنگام ثبت نام ، در سامانه بارگذاری شود. این عکس باید ویژگی هایی داشته باشد که در ادامه به آن ها می پردازیم.
[list]
[*]فایل عکس باید به صورت اسکن شده ، در قسمت خواسته شده بارگذاری شود.
[*]دارای فرمت JPG باشد.
[*]3*4 یا 4*6 باشد.
[*]ترجیحا دارای پس زمینه سفید و تمام رخ باشد.
[*]دارای حداقل حجم 70 کیلوبایت باشد.
[*]ابعادی مابین 200×300 و 300×400 داشته باشد.
[*]هیچ گونه خدشه ای بر روی آن موجود نباشد.
[*]حاشه زائد نداشته باشد.
[/list]علاقه مندان به تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته در صورت قبولی ، باید گواهی فارغ التحصیلی و تاییدیه مدرک کاردانی خود را جهت ارائه به دانشگاه آماده نموده و هم چنین پس از گذشت حداکثر 2 ماه ، ریزنمرات مقطع کاردانی را در اختیار دانشگاه قرار دهند.
شهریه دانشگاه آزاد واحد سما کاشان 98 – 99
به طور کلی ، شهریه آزاد ، شامل دو بخش ثابت و متغیر است که شهریه ثابت برای داوطلبان ورودی هر سال ، تا پایان دوره تحصیلی آن ها بدون تغییر می ماند. عنصر اصلی تعیین میزان شهریه هر ترم ، قسمت متغیر آن است که بسته به رشته ، واحدهای اخذ شده در هر ترم و نوع آن ها متفاوت است. بنابراین نمی توان مبلغ دقیقی برای شهریه هر ترم تعیین کرد.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد سما کاشان

قبل از پرداختن به میزان تقریبی شهریه بدون کنکور دانشگاه آزاد ، لازم به ذکر است با شروع هر سال تحصیلی ، به اندازه 10 تا 15 درصد بر مبلغ شهریه ها افزوده می شود. نکته دیگر این که میزان شهریه پرداختی برای داوطلبان مقطع کاردانی و کارشناسی به اندازه ای که چشمگیر باشد ، متفاوت نیست. تنها تفاوت مهم این دو مقطع ، طول دوره تحصیل است که برای کاردانی 2 سال و کارشناسی 4 سال می باشد.
جدول زیر بیانگر میزان شهریه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در سال تحصیلی جاری می باشد.
میزان شهریه بدون کنکور دانشگاه آزاد 98
رشته های علوم پایه و انسانی
رشته های فنی مهندسی
1 میلیون و 450 هزار الی 2 میلیون و 300 هزار تومان
1 میلیون و 750 هزار الی 2 میلیون و 900 هزار تومان
لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد سما کاشان 98 – 99
تمامی رشته های بدون کنکور آزاد در دفترچه های ثبت نام و انتخاب رشته آن موجود است. داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت رسمی دانشگاه آزاد ، دفترچه دوره های مختلف ، اعم از کاردانی و کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته) واحد مورد نظر را مشاهده نمایند.
لیست رشته های ارائه شده در دانشگاه آزاد واحد سما کاشان در نیمسال اول 98
رشته های کاردانی پیوسته
حسابداری
مکانیک خودرو – مکانیک خودرو
الکترونیک – الکترونیک عمومی
تاسیسات – تهویه مطبوع
الکتروتکنیک – برق صنعتی
صنایع نساجی – صنایع نساجی
ساختمان – کارهای عمومی ساختمان
نرم افزار کامپیوتر
نقشه کشی معماری – معماری
گرافیک – گرافیک
طراحی و دوخت – طراحی و دوخت
[تصویر:  baner-biazmoon.gif]


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد سما کاشان با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –
نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

منبع : ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد سما کاشان