تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: مهلت مجدد ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Re-registration-deadline-without-an-Asso...ersity.jpg]مهلت مجدد ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد 99


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهلت مجدد ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –
نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

در سال های اخیر ، رشته های زیادی به صورت بدون کنکور در دانشگاه های مختلف سطح کشور ، ارائه شده است. یکی از آن ها دانشگاه های آزاد هستند که برای سال تحصیلی 98 – 99 رشته های زیادی را در دوره های کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته ، ارائه کردند. بازه زمانی که برای علاقه مندان به تحصیل در رشته های بدون کنکور آزاد در نظر گرفته شد ، نسبتا طولانی و حدود 6 ماه بود اما نشان دهنده این نیست که الزاما در دوره بعد نیز به این شکل باشد.
ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد از زمستان سال 97 آغاز و تا پایان نیمه اول تابستان ادامه داشت.
زمان ثبت نام بدون کنکور مقطع کاردانی دانشگاه آزاد 99
زمان دقیق ثبت نام بدون کنکور آزاد 99 در دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته آن ، به صورت کاملا واضح بیان شده و داوطلبان می توانند با استناد بر آن ، در زمان مشخص ، به سایت مربوطه وارد شوند. در دوره گذشته ، زمان ثبت نام بدون کنکور آزاد نیمسال تحصیلی اول از 27 اسفند ماه سال 97 آغاز شد و داوطلبان تا 20 شهریور ماه سال 98 فرصت داشتند که کد رشته محل های انتخابی خود را در سامانه به ثبت برسانند.
ثبت نام بدون کنکور مقطع کاردانی دانشگاه آزاد ، به صورت اینترنتی و از سایت رسمی دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org انجام می شود. داوطلبانی که می خواهند در دوره کاردانی پیوسته به ثبت نام بپردازند توجه داشته باشند که تنها مجاز به انتخاب یک رشته در 20 کد محل می باشند ؛ در حالی که این انتخاب ها برای علاقه مندان به تحصیل ناپیوسته در مقطع کاردانی به صورت 20 کد رشته محل می باشد.

مهلت مجدد ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

ممکن است برای نیمسال تحصیلی دوم هم ، رشته هایی به صورت بدون کنکور ارائه شوند. داوطلبانی که قصد ثبت نام در رشته های بدون کنکور آزاد بهمن 98 را دارند باید تا زمان انتشار دفترچه آن صبر نموده و با اطلاع دقیق از رشته های ارائه شده در دانشگاه های سراسر کشور ، به ثبت نام و انتخاب رشته بپردازند. در سال گذشته زمان ثبت نام بدون کنکور آزاد بهمن از اواخر دی ماه آغاز شد و تا اوایل بهمن ماه ادامه داشت اما با توجه به مشخص نبودن آن در سال جاری ، می توانید در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی عضو شده و از به روز ترین اخبار مرتبط با ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور آزاد ، مطلع شوید.
تمدید مهلت ثبت نام بدون آزمون کاردانی دانشگاه آزاد 99
همان طور که اشاره کردیم ، داوطلبان جهت ثبت نام بدون کنکور در مقطع کاردانی دانشگاه آزاد ، تا تاریخ 20 شهریور ماه مهلت داشتند اما نگفتیم که بازه زمانی اصلی برای این فرآیند کدام بود و آیا مشمول تمدید مهلت ثبت نام شد یا خیر! از آن جا که مدت زمان ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور آزاد تقریبا طولانی و حدود 6 ماه در نظر گرفته شد ، ممکن است فکر کنید که دیگر نیازی به مهلت مجدد نبوده است. اما اگر به این شکل می اندیشید ، باید بگوییم که در اشتباه هستید! زیرا بازه زمانی که ابتدا به منظور نام نویسی در دفترچه ثبت نام بدون کنکور آزاد بیان شده بود ، از 27 اسفند ماه 97 لغایت 6 شهریور ماه 98 در نظر گرفته شد. پس از اعلام نتایج کنکور عده زیادی تصمیم به ثبت نام در دوره کاردانی آزاد گرفتند و از همین رو ، مدت زمان ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه آزاد ، تا روز 20 شهریور ماه 98 تمدید شد.

مهلت مجدد ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

معمولا ، بازه های ثبت نام ، مشمول تمدید مهلت می شوند اما بهتر است به امید چند روز مهلت مجدد ، ثبت نام و انتخاب رشته خود را به تعویق نیاندازید. چرا که هیچ چیز قطعی نبوده و ممکن است در دوره جاری ، به طور کلی مهلت مجددی تعیین نشود. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور ، می توانید ار لینک های موجود در مطلب ، استفاده نمایید.[تصویر:  baner-biazmoon.gif]


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهلت مجدد ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –
نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

منبع : مهلت مجدد ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد