تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: شرایط ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Test-registration-requirements-Complete-...pacity.jpg]شرایط ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 99 – 1400


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –
نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

مدارس تیزهوشان ، از جمله مدارسی هستند که از طریق برگزاری آزمون ، به پذیرش دانش آموز می پردازند. این آزمون به منظور ورود به پایه های هفتم و دهم اجرا می شود. در این میان ممکن است تعدادی از افراد ، در آزمون ورودی پایه هفتم مورد قبول واقع نگردند. آزمون دیگری تحت عنوان “تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم” وجود دارد و همان طور که از نامش پیداست ، با برگزاری آن ، از میان دانش آموزان پایه هفتم تعدادی انتخاب و مجاز به ثبت نام در مدارس تیزهوشان می گردند.
نحوه شرکت در این آزمون چیست؟ چه شرایطی لازم است؟ آیا شرکت در این آزمون برای عموم دانش آموزان هفتم مجاز است؟ به منظور پاسخ این سوالات ، بهتر است به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هشتم ، به صورت اینترنتی و از طریق سامانه ای به نشانی hoosh8.medu.ir انجام می گیرد.
شرایط ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هشتم
به طور کلی ثبت نام تکمیل ظرفیت تیزهوشان هشتم ، دارای شرایط خاصی نیست اما ممکن است همین شرایط اندک نیز برای عده زیادی از داوطلبان فراهم نباشد. داوطلب باید:

شرایط ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم
[list=1]
[*]دارای تابعیت ایرانی باشد.
[*]موفق به کسب حداقل معدل کل سالانه 19 در پایه هفتمش شده باشد.
[/list]همان طور که می بینید تنها 2 شرط ، برای برگزار کنندگان این آزمون حائز اهمیت است. بنابراین اگر شما جزو داوطلبینی هستید که قصد شرکت در این آزمون را دارید ، سعی کنید در آخرین سال تحصیلی خود ، معدل کل سالانه تان را ارتقا دهید. علاوه بر این شرایط ، تمامی جزئیات مربوط به آزمون مذکور اعم از زمان و نحوه ثبت نام ، مدارک لازم ، زمان برگزاری و … در دفترچه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هشتم 99 – 1400 بیان شده است.
شرایط دانش آموزان پذیرفته شده در پایه هشتم مدارس تیزهوشان
[list]
[*]تکمیل ظرفیت پایه هشتم مدارس تیزهوشان ، با توجه به مناطق تحت پوشش و برحسب نظر اداره کل آموزش و پرورش و تاییدیه مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان می باشد که هنگام ثبت نام اینترنتی ، از سامانه مربوطه به داوطلبان اطلاع رسانی می شود.
[*]داوطلبانی که در آزمون ورودی شرکت می نمایند ، تنها بر اساس امتیاز کل مکتسبه در آن ، مورد پذیرش یا عدم پذیرش در مدارس تیزهوشان قرار می گیرند.
[/list]شرایط ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم
[list]
[*]جهت پیش گیری از نیاز به نقل و انتقال دانش آموزان ، پس از قبولی ، توصیه می شود مدرسه ای را انتخاب نمایند که به محل سکونت آن ها نزدیک باشد.
[*] پس از قبولی در آزمون ، امکان انتقالی داوطلبان وجود ندارد.
[*]حوزه امتحانی داوطلبان ، با در نظر گرفتن منطقه آموزشی محل تحصیل آن ها در سال تحصیلی 98 – 99 مشخص می گردد.
[*]داوطلبان ، به هنگام تکمیل فرم تقاضانامه خود ، می توانند حداکثر 3 دبیرستان موجود در سطح شهرستان را به ترتیب اولویت بندی خود ، انتخاب کنند.
[*]چنان چه شهری دارای چند ناحیه یا منطقه باشد ، لازم است که داوطلب دبیرستان ها را در نواحی و مناطق مجاور ، انتخاب نماید.
[/list]با توجه به مطالب فوق بسنجید که آیا تمایلی جهت شرکت در این آزمون دارید یا خیر. به هر حال ممکن است این آزمون هر سال برگزار نشود. پس تا زمانی که این فرصت در اختیار شماست ، سعی کنید به بهترین شیوه از آن ، استفاده نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مدارس تیزهوشان و نه صرفا آزمون تکمیل ظرفیت ، می توانید بر روی لینک های شرایط ثبت نام تیزهوشان ، زمان برگزاری تیزهوشان و نمونه دولتی ، ادغام آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی 99 – 1400 و زمان اعلام نتایج تیزهوشان و نمونه دولتی 99 – 1400 کلیک کنید.
[تصویر:  tizhushan-nemune1.gif]


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –
نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

منبع : شرایط ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم