تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: سایت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Employment-Testing-Agency-Registration-S...cutive.jpg]سایت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 98


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سایت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –
نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی را دارند ، باید بدانند که تمام فرآیندهای آن مانند ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 98 ، دریافت کارت ورود به جلسه استخدامی دستگاه های اجرایی ، دانلود دفترچه و تمام اطلاع رسانی های مرتبط ، به صورت اینترنتی انجام می شوند. از این رو باید اطلاع داشته باشند که در هر دوره ، ثبت نام این آزمون بر عهده چه سایتی قرار می گیرد. در این مطلب قصد داریم به معرفی “سایت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی” بپردازیم.

سایت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در سال 98 هم مانند دوره های پیشین ، به صورت اینترنتی انجام می شود.
سایت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 98
ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی نیز مانند ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش به صورت اینترنتی انجام می شود اما از چه سایتی؟ چه زمانی؟ در پاسخ به این سوالات ، باید گفت که تا سال گذشته ، در اکثر دوره ها ، ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شد اما در دوره پیشین تفاوتی وجود داشت و آن هم این بود که ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی از سایت رسمی جهاد دانشگاهی صورت گرفت؛ در حالی که همان سال ، ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش از طریق سایت سازمان سنجش ، انجام شد.
پیش بینی می شود در سال جاری ، ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی مانند اکثر دوره ها ، از طریق “سایت سازمان سنجش آموزش کشور” به نشانی sanjesh.org انجام شود. داوطلبان می بایست در زمان ثبت نام آزمون دستگاه های اجرایی 98 با مراجعه به سایت سازمان سنجش ، در راستای تکمیل فرآیند ثبت نام خود اقدام نمایند.
اما پیش از هرگونه اقدام جهت نام نویسی در آزمون ، داوطلب باید دفترچه ثبت نام آزمون دستگاه های اجرایی را از سایت مربوطه دانلود کرده و به دقت مورد مطالعه قرار دهد. دفترچه ثبت نام ، بیانگر تمام جزئیات مربوط به این آزمون است ، مانند رشته های آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 98 ، سهمیه های قابل استفاده ، عناوین شغلی متناسب با هر مدرک تحصیلی ، مدارک ، زمان بندی های مهم و بسیاری از موارد دیگر که ممکن است برای داوطلبان ، مورد سوال قرار گیرد.
زمان و نحوه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی
در سال های گذشته ، آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی دو مرتبه در سال برگزار می شد و داوطلبان واجد شرایط ثبت نام آزمون دستگاه های اجرایی می توانستند به ثبت نام و شرکت در این آزمون بپردازند. زمان ثبت نام آزمون های گذشته تقریبا یکسان بوده اما در دوره جاری ، کمی متفاوت خواهد بود. با توجه به اطلاعیه هایی که از سایت سازمان سنجش منتشر شده است ، از اواخر شهریور ماه ، ثبت نام این آزمون آغاز شده ، داوطلبان می توانند به سایت مذکور مراجعه نموده و پس از وارد کردن اطلاعات لازم ، فرم نام نویسی خود را به ثبت برسانند.

سایت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

حتما می دانید که آزمون استخدامی تنها به یک مرحله کتبی ختم نمی شود و داوطلبانی که موفق به کسب حد نصاب نمره از این آزمون شوند ، چند برابر ظرفیت پذیرش ارگان ها ، دعوت به مصاحبه می گردند. از میان افرادی که در جلسه مصاحبه حضور می یابند ، به تعداد ظرفیت پذیرش هر سازمان ، گزینش شده و به استخدام آن دستگاه ، درخواهند آمد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مصاحبه این آزمون می توانید از لینک های مصاحبه استخدامی دستگاه های اجرایی و زمان مصاحبه استخدامی دستگاه های اجرایی استفاده نمایید.
[تصویر:  telegram-iranmoshavere-baner-1.gif]


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سایت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –
نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

منبع : سایت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی