تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Complete-seventh-to-eighth-capacity-test-booklet.jpg]دفترچه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 99 – 1400


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دفترچه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –
نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

ممکن است دورادور به گوشتان خورده باشد که آزمونی جهت تکمیل ظرفیت پایه هشتم مدارس تیزهوشان برگزار می گردد. باید بگوییم ، کاملا درست است! این آزمون ، همان طور که از نامش پیداست ، جهت پر کردن ظرفیت های خالی مدارس اجرا می شود. اما نمی توان گفت هر سال برگزار می گردد یا خیر! تمامی اطلاعات لازم جهت شرکت در آزمون ، در دفترچه ثبت نام آن ، ذکر شده است. داوطلبان می توانند با دانلود دفترچه از زمان و نحوه ثبت نام و یا شرایط لازم جهت شرکت در آزمون ، مطلع گردند.
دفترچه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت ، حاوی اطلاعات مهمی از قبیل زمان و مراحل ثبت نام می باشد.
دفترچه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم 99 – 1400
برای اکثریت آزمون ها ، دفترچه ای صادر می شود. این دفترچه ها حاوی اطلاعات مهمی هستند که لازم است هر داوطلب پیش از اقدام به هر فرآیندی ، آن ها را مطالعه نماید. جهت ثبت نام در آزمون تکمیل ظرفیت نیز ، دفترچه ای از “سایت سنجش و پذیرش تکمیل ظرفیت پایه هشتم” منتشر می شود که پاسخ گوی تمام سوالات دانش آموزان خواهد بود.

دفترچه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم

این دفترچه در دوره اخیر ، به فاصله چند روز پیش از شروع ثبت نام منتشر شد که معادل با تاریخ 12 مرداد ماه بود. اما برای دوره های پیش رو تاکنون زمان دقیقی مشخص نیست. از همین رو می توانید با عضویت در کانال تلگرام تیزهوشان از به روز ترین اخبار این آزمون ، مطلع شوید.
جهت دانلود دفترچه ای که جهت ثبت نام آزمون تکمیل ظزفیت در سال 98 منتشر شد ، می توانید بر روی لینک زیر کلیک کرده و پس از دریافت آن ، به مطالعه کامل بپردازید.
دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت پایه هشتم مدارس تیزهوشان
دفترچه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 98 – 99
محتوای دفترچه ثبت نام
هر آزمونی که برگزار می شود ، سوالاتی را به دنبال خود خواهد داشت. این که زمان برگزاری آن چه زمانی است؟ چگونه می توان اقدام به ثبت نام نمود؟ زمان برگزار آزمون چه تاریخی است؟ شرایط شرکت در آزمون کدامند و … . تمامی این ها ، مواردی هستند که در وهله اول به ذهن اکثریت داوطلبان خطور می کنند. اما منبع دریافت پاسخ آن ها کدام است؟
در راستای رفع ابهاماتی که برای هر متقاضی شرکت در آزمون تکمیل ظرفیت پایه هشتم مطرح است ، یک دفترچه ثبت نام تیزهوشان منتشر می شود که داوطلب با مطالعه آن بتواند به طور کامل با آزمون پیش رو و فرآیندهای مرتبط با آن ، آشنا شود. به طور کلی محتویات “دفترچه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم” ، به شرح زیر می باشد.

دفترچه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم
[list]
[*]مقدمه و توضیح مختصری از هدف برگزاری آزمون
[*]جزئیات مربوط به فرآیند ثبت نام اعم از زمان ، مراحل و شرایط ثبت نام
[*]زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون
[*]زمان برگزاری و نحوه تعیین حوزه امتحانی آزمون
[*]مواد آزمون ، منابع ، ضرایب دروس و تعداد سوالاتی که برای هر کدام مطرح است.
[*]شرایط پذیرش دانش آموزانی که در آزمون شرکت کرده اند.
[*]زمان و نحوه اطلاع از انتشار نتایج آزمون
[*]جزئیات لازم برای نقل و انتقال پذیرفته شدگان آزمون
[*]اطلاعاتی پیرامون امکانات و تسهیلات مدارس ، مدت زمان کلاس های درسی و …
[/list]بنابراین می توان گفت هر آن چه که جهت ثبت نام و شرکت در آزمون تکمیل ظرفیت نیاز دارید در دفترچه ثبت نام بیان شده است. با مراجعه به سامانه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت به نشانی hoosh8.medu.ir می توانید این دفترچه را دریافت نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید از لینک های ثبت نام تیزهوشان ، مدارک ثبت نام تیزهوشان ، زمان برگزاری تیزهوشان و نمونه دولتی 99 – 1400 و … بهره ببرید.
[تصویر:  tizhushan-nemune1.gif]


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دفترچه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –
نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

منبع : دفترچه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم