تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: نکاتی برای طراحی بوتیک
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[font=bigtheme-san, Arial, Tahoma, sans-serif]دکوراسیون بوتیک خود را با تم خاص طراحی کنید[/font]
انتخاب یک تم گرافیکی می‌تواند بر دکوراسیون فروشگاه بوتیک شما بسیار تأثیرگذار باشد. به این نکته توجه نمایید که تم انتخاب شده برای دکوراسیون بوتیک بایستی بتواند آن را از دیگر فروشگاه های خرده فروشی به نحوی جدا کرده که مشتری در نگاه اول متقاعد شود به آن وارد شود؛ برای مثال در صورتی که در حوزه فروش لباسهای شنا فعالیت می کنید می توانید از تصویر ساحل و دریا و یا دریا و غروب آفتاب در قسمت‌های مختلف فروشگاه خود استفاده نمایید همچنین در انتخاب تم، از رنگ ویژه ای که به آن رنگ سازمانی گفته می‌شود استفاده نمایید. استفاده از رنگ سازمانی می تواند هویت شما را برای مشتریان تان به طور واضح مشخص نماید.
رنگ سازمانی در قسمت های مختلف قابل استفاده است برای مثال می توانید در صورتیکه رنگ سازمانی خود را انتخاب نمودید از آن در دکوراسیون فروشگاه همچنین کارت ویزیت بسته تحویلی به مشتری، لباس فروشنده ها و دیگر اجزایی که در ذهن مشتری خواهد ماند استفاده کنید. سعی کنید برای انتخاب رنگ و تم دکوراسیون بوتیک خود فرهنگ محلی که در آن فروشگاه خود را افتتاح می کنید بررسی نمایید. برخی از رنگ ها برای بعضی از فرهنگ ها حساسیت های خاصی را ایجاد خواهند کرد و یا ممکن است دارای معانی متفاوتی باشد که برای کسب و کار شما مناسب نباشد.

[font=bigtheme-san, Arial, Tahoma, sans-serif]از یک طراحی خلاقانه برای ویترین خود استفاده کنید[/font]
یکی از تاثیرگذارترین قسمت های فروشگاه های خرده فروشی و به خصوص بوتیک ها را می‌توان ویترین بیرون فروشگاه دانست که در دکوراسیون داخلی بوتیک بایستی توجه ویژه‌ای به آن داشته باشید.  دقت کنید در صورتی که مخاطب شما در حال عبور از جلوی فروشگاه است تنها به اندازه چند ثانیه فرصت خواهید داشت تا وی را جذب نمایید. این عمل جذب مشتری می تواند از طریق ویترین بسیار جذاب شما انجام پذیرد. بنابراین سعی کنید ویترین فروشگاه خود را خلاقانه طراحی و آماده نمایید.
علاوه بر این، ویترین فروشگاه نباید به هیچ وجه شلوغ باشد و بایستی مشتری در نگاه اول بتواند مدل کسب و کاری شما را در یابد. همچنین بایستی ویترین بوتیک خود را به‌طور دوره ای تغییر دهید؛ چرا که بسیاری از مخاطبان شما افرادی هستند که ممکن است روزانه و یا هفتگی از جلوی فروشگاه شما عبور کنند و ویترین تکراری برای آنها جذابیتی نخواهد داشت. بنابراین سعی کنید با تغییر المانها و همچنین اجناسی که داخل ویترین بوتیک قرار می دهید نوعی تازگی و جذابیت ایجاد نمایید.

[font=bigtheme-san, Arial, Tahoma, sans-serif]فضا های راحت برای فروشنده ها و مشتری ها ایجاد کنید[/font]
در طراحی دکوراسیون داخلی بوتیک خود از صندلی های متناسب با تم فروشگاه خود استفاده نمایید تا فروشندگان و همچنین خریداران بتوانند در صورتیکه خسته شدند از این صندلی ها و محل های نشیمن استفاده نمایند. این کار باعث خواهد شد مشتری به سرعت فروشگاه شما را ترک نکند. همچنین نشستن مشتری در قسمتهای مختلف فروشگاه باعث خواهد شد تا وی در هنگام استراحت نیز به اجناس شما نگاهی بیاندازد و این می‌تواند شانس خرید از فروشگاه شما را به طور چشمگیری افزایش دهد. علاوه بر این، فروشنده‌ها نیز در صورتی که خیلی خسته باشند به احتمال زیاد نمی توانند برخورد بسیار مناسبی را در حین مراجعه خریداران از خود نشان دهند.

تهران دیزاین سنتر
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо