تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: خرید بیت کوین در ایران
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بیتکوین را شاید بتوان بهترین ارز دیجیتال و رمزنگاری شده موجود در شرایط فعلی دانست که بسیاری از افراد به دنبال داشتنش هستند. روش های مختلفی برای داشتن بیت کوین وجود دارد که یکی از آنها خرید بیت کوین در ایران است.
معمولا افرادی سراغ این روش می‌روند که صبر کافی برای کسب بیت کوین رایگان از طریق فاست و یا اپلیکیشن را ندارند! با توجه به پیش بینی هایی که در مورد این ارز دیجیتال مجازی رمزنگاری شده می شود به نظر می رسد قیمت ان روز به روزبه روز در حال افزایش بوده و سرمایه گذاری در آن میتواند گزینه مناسبی باشد.
اگر شما هم به تازگی وارد دنیای ارز دیجیتال شده‌اید، در این مقاله همراه ما باشید تا با نحوه خرید بیتکوین در ایران آشنا شوید.
مراحل خرید بیت کوین
تهیه کیف پول بیت کوین
قبل از این که بتوانید بیت کوین داشته باشید شما به یک کیف پول نیاز دارید در ساده‌ترین حالت می توانید به سایت Blockchain.info مراجعه کنید و کیف پول بیت کوین را دانلود نمایید.
البته در صورتی که قبلاً یکی از انواع کیف پول بیت کوین را تهیه کرده‌اید، می توانید از آن برای خرید بیت کوین استفاده کنید.
با توجه به  ابنکه بیت کوین محبوبیت جهانی داشته نسخه های مختلف کیف پول این ارز دیجیتال مانند اندورید و iOS تقریبا بی شمار است.
انتخاب ارز مناسب برای خرید بیت کوین
بعد از آن که کیف پولتان را تهیه کردید، می توانید روش پرداخت هزینه را انتخاب کنید.
خوشبختانه باز هم برای پرداخت روش های مختلفی وجود دارد. بنابراین فرقی نمی‌کند که در کجای جهان قرار دارید.
با استفاده از پی پال، ویزا کارت و مسترکارت می توانید خریدتان را در سایت‌های اکسچنجینگ مانند Coinbase ، بیترکس و … انجام دهید.
همراهان عزیز، در این گونه سایت‌ها نه تنها می توانید خرید بیتکوین را انجام دهید بلکه می توانید انواع مختلف ارزهای رمزنگاری شده را مانند اتریوم، بیت کوین کش و … را به یکدیگر تبدیل کنید.
در صورتی که ارز رمزنگاری شده دیگری دارید، می توانید با استفاده از این پلتفرم‌ها آنها را به یکدیگر تبدیل نمایید.
به عنوان مثال زمانی که به سایت Coinbase مراجعه می‌کنید می توانید دو قسمت خریدوفروش را مشاهده نمایید. علاوه بر این در قسمت پایین‌تر، می توانید نوع ارز را برای خرید و یا فروش تعیین نمایید.
[img=826x0]https://ramzinex.com/blog/wp-content/uploads/2019/02/buy-bitcoin-1.jpg[/img]
نقل‌قول:
نکته مهم : به خاطر داشته باشید که لزومی برای شباهت کیف پول بیتکوین و سایت اکسچنج وجود ندارد. یعنی شما می توانید از 2 پلتفرم متفاوت برای انجام این کار استفاده کنید. اساساً هدف اصلی از استفاده از سایت‌هایی مانند Coinbase این است که بتوان ارزهای رایج را به ارزهای رمزنگاری شده تبدیل کرد.
از طرف دیگر ما به شما توصیه می‌کنیم که ارز خریداری شده و یا تبدیل شده‌تان را در سایت‌های اکسچنج قرار ندهید. چرا که معمولا امنیت بالایی نداشته و احتمال هکشان زیاد است.
بنابراین امنیت کیف پول را در اولویت خرید بیتکوین در ایران قرار دهید. چرا که اگر ارز دیجیتال شما از دست برود، احتمال بازگرداندن آن نزدیک به صفراست!
همراهان عزیز،به دلیل آنکه میزان عرضه و تقاضا در هر کشوری متفاوت است بنابراین قیمت خرید ان ممکن است در برخی نقاط جهان فرق کند.
 به عنوان مثال در کشوری مانند ژاپن که از سال 2017 تا کنون این ارز را رسماً به عنوان یک روش پرداخت معرفی کرده است، قیمت خریدش بیشتر است.
در نهایت باید به شما تذکر دهیم که سرمایه‌گذاری در یکی از ارزهای دیجیتال با وجود اینکه با سود زیادی همراه است،
خطرات زیادی هم به همراه دارد. ممکن است شما ارزی را انتخاب کنید و بعد از مدتی شاهد سقوط یا صعود ارزشش باشید.
 اگر روحیه ریسک پذیری دارید سرمایه‌گذاری در این ارزها را با آگاهی کامل انجام دهید. شما می توانید سؤالات خود را در رابطه با خرید بیتکوین از طریق شماره های موجود در سایت از ما بپرسید.