تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: چاپ مش چیست
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
برچسب مش روی شیشه ابزاری مناسب جهت تبلیغات و انتقال پیام های مختلف تبلیغاتی است. با استفاده از برچسب مش روی شیشه به جای چاپ استیکر می توان به حفظ نور و روشنایی محیط کمک کرد و به خوبی کارکرد تبلیغاتی را فراهم آورد. چاپ مش با سوراخ هایی که دارد انتقال نور را فراهم کرده و گزینه مناسبی برای استفاده در مکان هایی است که نیاز به حفظ نور دارند. هم چاپ استیکر و هم چاپ مش به سبب یکسان بودن متریال مورد استفاده برای چاپ که وینیل است با هم شباهت دارند.
[تصویر:  139612_6l.jpg]
برچسب مش روی شیشه مغازه ها
شما بارها شاهد برچسب های تبلیغاتی خصوصا بر روی شیشه مغازه ها بوده اید. این برچسب ها به سبب ان که در معرض دید مخاطبان هدف برای هر برند محسوب می شوند، نحوه انتقال پیام تبلیغاتی در آن از اهمیت بالایی برخوردار است. استفاده از برچشب مش روی شیشه مغازه ها خصوصا برای تولیدکنندگان مواد غذایی از اهمیت بالایی برخوردار است. به خوبی تولید کنندگان مواد غذایی می توانند با برچسب ش روی شیشه به برند شدن و مطرح شدن خود کمک فراوانی نمایند. انتخاب طرح برای این گونه تبلیغات از اهمیت بالایی برخوردار است، به همین دلیل توصیه می کنیم برای چاپ مش از واحدهای معتبر استفاده کنید. این واحدهای تبلیغاتی با فراهم نمودن کیفیت بالا و استفاده از مشاوران و طراحان مناسب به شما در ایجاد طرح زیباتر و موثرتر به شما کمک فراوانی می کنند. طرح برای چاپ مش بایستی حاوی لوگو و پیام تبلیغاتی مناسب باشد تا مشتریان را به خود جلب کرده و در برند شدن واحد تولیدی به شما کمک فراوانی نماید.
انتخاب واحدی معتبر در زمینه چاپ و تبلیغات بخصوص برای چاپ مش گام اول برای موفقیت در تبلیغات محسوب می شود. واحد تبلیغاتی معتبر بایستی با داشتن پرسنل مجرب به شما در این امر کمک نمایند. واحد چاپی بایستی کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب را برای چاپ بخصوص در زمینه چاپ مش فراهم آورد. استفاده از دستگاه های چاپ نوین نظیر چاپ اکوسالونت می تواند در ایجاد کیفیت بالاتر به شما کمک فراوانی نمایند. در این دستگاه ها از جوهرهای خاص استفاده شده که رزولیشن چاپی بالاتر را فراهم می اورد و در جلب توجه بیشتر مشتریان می تواند موثرتر شود.