تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Time-of-hiring-test-of-executive-devices.jpg]زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 98


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –
نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

آزمون استخدامی هر ساله به منظور جذب نیروی انسانی جدید ، برگزار می شود. در این آزمون ، عناوین شغلی متعددی از ارگان های متفاوتی ذکر می گردند که داوطلبان واجد شرایط ثبت نام استخدامی دستگاه های اجرایی 98 می توانند بسته به نوع مدرک تحصیلی خود ، در یکی از آن ها ثبت نام و شرکت نمایند. معمولا زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ، حدود دو ماه پس از ثبت نام آن ها در نظر گرفته می شود. در سال جاری زمان دقیقی برای ثبت نام اعلام نشده اما به طور حدودی می توان گفت در اواخر شهریور امکان این فرآیند ، برای متقاضیان فراهم می گردد.
زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ، با انتشار دفترچه مربوط به آن از سایت سازمان سنجش ، مشخص می گردد.
زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 98
تا سال گذشته ، این آزمون دو نوبت در سال ، یکی در نیمه اول و دیگری در نیمه دوم ، برگزار می شد اما با توجه به اخبار و اطلاعات اخیر ، پیش بینی می شود در سال جاری تنها یک مرتبه و آن هم در نیمه دوم آبان ماه برپا گردد. در هر دوره از آزمون های استخدامی ، ارگان های متعددی متقاضی جذب نیروی انسانی متعهد می باشند. عناوین شغلی مورد نیاز آن ها در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 98 به همراه مدرک تحصیلی شرکت کنندگان ، ذکر می گردد.

زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

فرجه ای که بین زمان ثبت نام آزمون دستگاه های اجرایی 98 و برگزاری آزمون وجود دارد ، فرصت مناسبی برای مطالعه و آمادگی برای آزمون استخدامی است. مواد آزمون برای هر عنوان شغلی رشته های آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 98 نیز در دفترچه بیان شده و آگاهی از آن ها می تواند موجب آماده سازی هر چه بیشتر داوطلبین گردد. شما علاقه مندان به شرکت در این آزمون می توانید با عضویت در کانال کانال تلگرام مشاوره تحصیلی از تاریخ دقیق آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ، مطلع شوید.
پیش نیازهای شرکت در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 98
پس از فرآیند ثبت نام ، بازه ای حدود یک و نیم تا دو ماه در پیش رو خواهد بود که داوطلبان می توانند در این مدت ، بهترین منابع آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 98 را تهیه نموده و به مطالعه آن ها بپردازند. معمولا مواد امتحانی این آزمون ، ترکیبی از دروس دبیرستان و دانشگاهی افراد بوده و از همین رو کمی صرف وقت و پشتکار ، می تواند موجبات موفقیت یک داوطلب را به ارمغان آورد.
یکی دیگر مواردی که باید به آن اشاره نمود کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 98 می باشد که همراه داشتن آن برای حضور در جلسه آزمون الزامی است. این کارت به صورت اینترنتی و از “سایت سازمان سنجش” به نشانی sanjesh.org قابل دریافت می باشد. معمولا 3 الی 4 روز پیش از زمان برگزاری آزمون ، سامانه دریافت کارت ورود به جلسه ، فعال شده و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت ، نسبت به چاپ آن اقدام نمایند.
کارت مذکور حاوی اطلاعات هویتی داوطلب اعم از نام و نام خانوادگی ، شماره شناسنامه ، نام پدر و … می باشد. هم چنین در این کارت ، زمان و مکان برگزاری آزمون ذکر می شود. از آن جا که حوزه امتحانی با توجه به محل سکونت ذکر شده در فرم ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 98 تعیین می شود ، بهتر است در همان روزهای اولیه صدور کارت اقدام به دریافت آن نموده تا اگر حوزه امتحانی نامربوط و یا اطلاعات هویتی اشتباه بر روی آن درج شده باشد ، بتوانید در اسرع وقت به ویرایش اطلاعات مندرج بپردازید.

زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

لازم به ذکر است که اکثریت آزمون های استخدامی ، شامل دو مرحله آزمون و مصاحبه هستند. از افرادی دعوت به مصاحبه استخدامی دستگاه های اجرایی 98 به عمل می آید که موفق به کسب حد نصاب نمره در آزمون کتبی شده باشند. اما باز هم شرکت در جلسه مصاحبه ، بیان گر قبولی قطعی داوطلبان نمی باشد. چرا که دعوت شدگان به مصاحبه ، چند برابر ظرفیت پذیرش هر ارگان بوده و افراد مورد نیاز از میان آن ها گزینش می شوند.
در آخر باید بگوییم که تنها می توان در یک عنوان شغلی ، اقدام به ثبت نام نمود. از طرفی ممکن است عناوین شغلی بسیاری ، متناسب با رشته و مقطع تحصیلی شما وجود داشته باشند. بنابراین بهتر است خوب فکر کنید و سپس تصمیم بگیرید. علاقه و توانایی های لازم برای یک شغل می توانند معیار سنجش شما در انتخاب عنوان شغلی مناسب ، باشد. با کلیک بر روی لینک رشته های مورد نیاز آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی می توانید از لیست رشته های مورد نیاز برای برخی از مشاغل مطلع گردید. هم چنین با کلیک بر روی هر یک از لینک های درون مطلب ، می توانید به کسب اطلاعات بیشتر بپردازید.
[تصویر:  telegram-iranmoshavere-baner-1.gif]


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –
نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

منبع : زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی