تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد تبریز
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Free-University-Enrollment-Registration.png]ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 – 99


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد تبریز با مشاوران ایران مشاورهتماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –
نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

هر ساله داوطلبان زیادی به ثبت نام کنکور آزاد و سراسری می پردازند. اما پس از اعلام نتایج کنکور 99 ، تمام آن ها مجاز به انتخاب رشته های با آزمون نخواهند بود. از این رو در برخی از دانشگاه ها ظرفیتی جهت ثبت نام بدون کنکور در نظر گرفته می شود تا افرادی که به هر دلیلی در کنکور سراسری شرکت نکرده و یا مورد قبول واقع نشده اند از تحصیلات دانشگاهی محروم نباشند. یکی از دانشگاه های پذیرش دانشجو صرفا براساس سوابق تحصیلی ، “دانشگاه آزاد” می باشد. این دانشگاه در دوره های کاردانی و کارشناسی به دو صورت پیوسته و ناپیوسته به جذب دانشجو می پردازد. داوطلبان می توانند در زمان مقرر نسبت به ثبت اینترنتی انتخاب های خود اقدام نمایند.
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی و از سایت رسمی دانشگاه آزاد اسلامی صورت می گیرد.
زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد تبریز 98 – 99
ثبت نام بدون کنکور آزاد 98 در دو نوبت مهر و بهمن ، برای مقاطع کاردانی و کارشناسی صورت می گیرد. داوطلبانی که قصد ثبت نام در نیمسال اول تحصیلی دارند ، از 27 اسفند ماه الی 6 شهریور 98 مهلت دارند که لیست انتخابی خود را در سایت انتخاب رشته آزاد 98 به نشانی azmoon.org وارد نمایند اما در ابتدا باید هزینه ثبت نام بدون کنکور آزاد 98 را پرداخت کنند. داوطلبانی که شرایط لازم جهت ثبت نام در نیمسال اول را نداشته و یا به هر دلیلی تمایل به تحصیل از ترم بهمن دارند ، می توانند در زمان مقرر ، نسبت به نام نویسی خود اقدام نمایند.
زمان ثبت نام بدون کنکور آزاد 98 نیمسال دوم تحصیلی سال گذشته از اواخر دی ماه تا اواسط بهمن در نظر گرفته شده بود. از همین رو پیش بینی می شود در سال جاری نیز به همین منوال بوده و یا نهایتا با اندکی تغییر همراه باشد. اما جهت مشخص شدن زمان دقیق ثبت نام باید در انتظار صدور دفترچه ماند و هم چنین از رشته های بدون کنکور آزاد بهمن 98 مطلع شد. از همین رو با عضویت در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی می توانید به محض انتشار دفترچه ، مطلع شده و در زمان مقرر ، اقدامات لازم جهت ثبت نام را انجام دهید.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد تبریز
شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد تبریز 98 – 99
شرایطی که تمام داوطلبان باید به هنگام ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در نظر داشته باشند در دفترچه ثبت نام بدون کنکور آزاد 98 ذکر می شود. در ادامه برخی از مهم ترین ها را بیان کرده ایم اما مطمئنا با مطالعه دفترچه های مربوط به هر دوره در این زمینه مسلط تر خواهید بود.
[list]
[*]افرادی که قصد ثبت نام در دوره کاردانی پیوسته را دارند باید دقت داشته باشند که مدرک تحصیلی دوره متوسطه آن ها باید با رشته انتخابی شان ، مطابقت داشته باشد.
[*]علاقمندان به ثبت نام در مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته ، می توانند حداکثر 20 کد رشته محل را انتخاب نمایند.
[*]داوطلبانی که قصد ثبت نام در دوره کاردانی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته دارند باید یک رشته را حداکثر در 20 محل دانشگاهی انتخاب کنند.
[*]افرادی که دارای دیپلم شاخه های کاردانش ، فنی حرفه ای و هنرستان نظام قدیم هستند ، می توانند در دوره کاردانی پیوسته ثبت نام نمایند.
[*]داشتن یکی از مدارک دیپلم نظام قدیم یا جدید ، پیش دانشگاهی و یا کاردانی جهت ثبت نام در دوره های کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته الزامی است.
[*]دارندگان مدرک کاردانی می توانند در رشته دلخواه دوره کارشناسی ناپیوسته شرکت نمایند.
[*]اگر داوطلبان ، هر یک از مدارک فوق را تا 31 شهریور ماه سال 98 دریافت نکرده و یا فارغ التحصیل نشده باشند ، امکان ثبت نام بدون کنکور در نیمسال اول دانشگاه آزاد را نخواهند داشت.
[*]متقاضیان آقا نباید در زمینه خدمت سربازی مشکلی داشته باشند.
[*]افرادی که دارای دیپلم فنی حرفه ای و کاردانش نظام جدید بوده اما مدرک پیش دانشگاهی یا کاردانی نداشته باشند ، امکان ثبت نام در دوره های کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته برایشان فراهم نخواهد بود.
[*]آن دسته از داوطلبان که سابقا در دوره کارشناسی پیوسته تحصیل کرده اما به هر دلیلی موفق به اخذ مدرک لیسانس نشده و دارای مدرک کاردانی می باشند ، درصورت عدم وجود مشکل سربازی ثبت نام آن ها در مقطع کارشناسی ناپیوسته امکان پذیر خواهد بود. ثبت نام این افراد در مقطع کارشناسی پیوسته نیز مشروط بر داشتن کارت پایان خدمت و یا معافیت ، بلا مانع می باشد.
[/list]مدارک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد واحد تبریز 98 – 99
مدارک ثبت نام آزاد بدون کنکور 98 معمولا شامل موارد خاصی نمی باشد اما اطلاعاتی از قبیل کد ملی ، شماره شناسنامه ، نام پدر ، تاریخ تولد و … که بیان گر مشخصات فردی داوطلب است ، درخواست می شود که موظف به ثبت دقیق آن ها در سامانه می باشید. تنها موردی که در سامانه ثبت نام و انتخاب رشته نیاز به بارگذاری دارد ، فایل اسکن عکس 3*4 یا 6*4 داوطلب می باشد که باید برخی نکات را برای آن در نظر داشت.
[list]
[*]این عکس باید به صورت Grayscale و با درجه وضوح dpi 100 باشد.
[*]فرمت عکس باید jpg و حجم آن نباید کمتر از 70 کیلوبایت باشد.
[*]فایل عکس باید به صورت تمام رخ و متعلق به سال جاری داوطلب باشد.
[*]حداقل ابعاد عکس 200×300 و حداکثر آن 300×400 پیکسل باشد.
[*]فایل ارسالی باید در جهت صحیح و بدون چرخش و حاشیه زائد باشد.
[*]هم چنین نباید هیچ اثری از مهر ، منگنه و یا هر چیزی که موجب نا واضح بودن تصویر می شود ، وجود داشته باشد.
[/list]بهتر است تمام اطلاعات لازم و فایل عکس را قبل از آغاز فرآیند ثبت نام آماده سازید تا از اتلاف وقت و بروز هرگونه خطا جلوگیری شود. داوطلبانی که قصد ثبت نام در مقطع کارشناسی ناپیوسته دارند توجه داشته باشند که در صورت قبولی و ثبت نام در محل دانشگاهی بایدگواهی فراغت از تحصیل و تاییدیه مدرک کاردانی خود را ارائه نمایند. به علاوه حداکثر 2 ماه بعد نیز باید با داشتن ریزنمرات مقطع کاردانی ، به واحد دانشگاهی مراجعه کنند.
شهریه دانشگاه آزاد واحد تبریز 98 – 99
یکی از مسائلی که همواره برای تمام داوطلبان مورد سوال است ، میزان شهریه دانشگاه آزاد 98 – 99 در رشته ها و مقاطع مختلف می باشد. در این راستا لازم است بگوییم شهریه مقطع کاردانی با کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد با یک دیگر چندان فرقی ندارند. شهریه دانشگاه ها با شروع سال تحصیلی اعلام می شود و هر سال با افزایش 10 تا 15 درصدی همراه هستند.
شهریه هر ترم تحصیلی به دو قسمت ثابت و متغیر تقسیم می شود. شهریه ثابت که همان طور که از نامش پیداست بسته به سال و ترم ورود دانشجو تا پایان دوره تحصیل وی ثابت خواهد ماند اما شهریه متغیر! در واقع آن چه که میزان شهریه پرداختی را برای هر ترم با ترم دیگر و یا یک رشته را با رشته ای دیگر ، متمایز می کند همین شهریه متغیر است که بسته به تعداد واحدهای اخذ شده در یک ترم و نظری یا عملی بودن آن ها ، برای هر داوطلب متفاوت است. جدول زیر بیان گر میزان شهریه مقطع کاردانی و کارشناسی به صورت حدودی می باشد.
میزان شهریه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در سال 98
نوع رشته ها
مبلغ شهریه
علوم پایه و انسانی
1 میلیون و 300 هزار تومان تا 2 میلیون تومان
فنی مهندسی
1 میلیون و 600 هزار تومان تا 2 میلیون و 500 هزار تومان
لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد تبریز 98 – 99

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد تبریز

مسلما تمام رشته های دانشگاهی به صورت بدون کنکور ارائه نمی شوند. به علاوه ، همه واحدهای دانشگاهی هم تمام رشته ها را به صورت یکجا نخواهند داشت. از همین رو بهتر است قبل از هر اقدامی به دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته ، مراجعه کرده و از رشته های ارائه شده در واحد مورد نظر و یا دانشگاه های ارائه دهنده رشته دلخواه ، مطلع شوید. در ادامه به معرفی رشته های بدون کنکور آزاد 98 که در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد واحد تبریز ارائه شده است ، می پردازیم.
لیست رشته های ارائه شده در دانشگاه آزاد واحد تبریز در نیمسال اول 98
رشته های کاردانی پیوسته
الکترونیک – الکترونیک عمومی
ساختمان – کارهای عمومی ساختمان
الکتروتکنیک – برق صنعتی
نقشه کشی معماری – معماری
رشته های کاردانی ناپیوسته
کاردانی آموزش زبان و ادبیات فارسی
تربیت معلم آموزش ریاضی
کاردانی آموزش دینی و عربی
تربیت معلم آموزش علوم تجربی
کاردانی آموزش و پرورش ابتدایی
کاردان فنی کارهای عمومی ساختمان
کاردانی نقشه برداری
رشته های کارشناسی پیوسته
زبان و ادبیات فارسی
جغرافیا
زبان و ادبیات عربی
مشاوره
زبان و ادبیات انگلیسی
علم اطلاعات و دانش شناسی
آموزش زبان انگلیسی
ریاضیات و کاربردها
مترجمی زبان انگلیسی
فیزیک
زبان فرانسه – ادبی
مهندسی اپتیک و لیزر
زبان فرانسه – مترجمی
زمین شناسی
آموزش زبان عربی
آمار
علوم قرآن و حدیث
مهندسی پزشکی
فقه و مبانی حقوق اسلامی
مهندسی شیمی
مردم شناسی
مهندسی مواد و متالورژی
روزنامه نگاری
مهندسی کامپیوتر
روابط عمومی
علوم دامی
برنامه ریزی اجتماعی و تعاون
مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی
علوم تربیتی
علوم و مهندسی باغبانی
روان شناسی
گیاه پزشکی
علوم سیاسی
مهندسی فضای سبز
علوم قضایی
علوم و مهندسی آب
اقتصاد
علوم و مهندسی خاک
مدیریت بازرگانی
ترویج و آموزش کشاورزی پایدار
مدیریت صنعتی
علوم و مهندسی محیط زیست
مدیریت مالی
نقاشی
حسابداری
ارتباط تصویری
علوم ورزشی
مهندسی شهرسازی
رشته های کارشناسی ناپیوسته
بهداشت و مواد غذایی
مهندسی فناوری شبکه های انتقال برق
علوم آزمایشگاهی دامپزشکی
مهندسی تکنولوژی برق – قدرت
آموزش زبان انگلیسی
مهندسی فناوری صنایع شیمیایی
آموزش دینی و عربی
مهندسی فناوری مکانیک – ماشین افزار
آموزش و پرورش ابتدایی
مهندسی فناوری عمران – نقشه برداری
حسابداری
مهندسی آبیاری
تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی
مهندسی تولیدات گیاهی
آموزش ریاضی
مهندسی تولیدات دامی
آموزش علوم تجربی
مهندسی کشاورزی – علوم و صنایع غذایی
آمار
هنرهای تجسمی – نقاشی
مهندسی تکنولوژی الکترونیک
ارتباط تصویری
مهندسی نرم افزار کامپیوتر
معماری
مهندسی فناوری مکانیک – تاسیسات حرارتی و برودتی
سخت افزار کامپیوتر
مهندسی اجرایی عمران
[تصویر:  baner-biazmoon.gif]


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد تبریز با مشاوران ایران مشاورهتماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –
نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

منبع : ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد تبریز
این یک پست کوچک عالی با چند نکته ارزشمند است. من کاملا موافقم. روشی که اشتیاق و تعامل را در کارهایی که انجام می دهید واقعاً می تواند دیدگاه شما را از زندگی تغییر دهد.
webnovel
http://audiobookkeeper.ruhttp://cottagenet.ruhttp://eyesvision.ruhttp://eyesvisions.comhttp://factoringfee.ruhttp://filmzones.ruhttp://gadwall.ruhttp://gaffertape.ruhttp://gageboard.ruhttp://gagrule.ruhttp://gallduct.ruhttp://galvanometric.ruhttp://gangforeman.ruhttp://gangwayplatform.ruhttp://garbagechute.ruhttp://gardeningleave.ruhttp://gascautery.ruhttp://gashbucket.ruhttp://gasreturn.ruhttp://gatedsweep.ruhttp://gaugemodel.ruhttp://gaussianfilter.ruhttp://gearpitchdiameter.ru
http://geartreating.ruhttp://generalizedanalysis.ruhttp://generalprovisions.ruhttp://geophysicalprobe.ruhttp://geriatricnurse.ruhttp://getintoaflap.ruhttp://getthebounce.ruhttp://habeascorpus.ruhttp://habituate.ruhttp://hackedbolt.ruhttp://hackworker.ruhttp://hadronicannihilation.ruhttp://haemagglutinin.ruhttp://hailsquall.ruhttp://hairysphere.ruhttp://halforderfringe.ruhttp://halfsiblings.ruhttp://hallofresidence.ruhttp://haltstate.ruhttp://handcoding.ruhttp://handportedhead.ruhttp://handradar.ruhttp://handsfreetelephone.ru
http://hangonpart.ruhttp://haphazardwinding.ruhttp://hardalloyteeth.ruhttp://hardasiron.ruhttp://hardenedconcrete.ruhttp://harmonicinteraction.ruhttp://hartlaubgoose.ruhttp://hatchholddown.ruhttp://haveafinetime.ruhttp://hazardousatmosphere.ruhttp://headregulator.ruhttp://heartofgold.ruhttp://heatageingresistance.ruhttp://heatinggas.ruhttp://heavydutymetalcutting.ruhttp://jacketedwall.ruhttp://japanesecedar.ruhttp://jibtypecrane.ruhttp://jobabandonment.ruhttp://jobstress.ruhttp://jogformation.ruhttp://jointcapsule.ruhttp://jointsealingmaterial.ru
http://journallubricator.ruhttp://juicecatcher.ruhttp://junctionofchannels.ruhttp://justiciablehomicide.ruhttp://juxtapositiontwin.ruhttp://kaposidisease.ruhttp://keepagoodoffing.ruhttp://keepsmthinhand.ruhttp://kentishglory.ruhttp://kerbweight.ruhttp://kerrrotation.ruhttp://keymanassurance.ruhttp://keyserum.ruhttp://kickplate.ruhttp://killthefattedcalf.ruhttp://kilowattsecond.ruhttp://kingweakfish.ruhttp://kinozones.ruhttp://kleinbottle.ruhttp://kneejoint.ruhttp://knifesethouse.ruhttp://knockonatom.ruhttp://knowledgestate.ru
http://kondoferromagnet.ruhttp://labeledgraph.ruhttp://laborracket.ruhttp://labourearnings.ruhttp://labourleasing.ruhttp://laburnumtree.ruhttp://lacingcourse.ruhttp://lacrimalpoint.ruинфоhttp://lacunarycoefficient.ruhttp://ladletreatediron.ruhttp://laggingload.ruhttp://laissezaller.ruhttp://lambdatransition.ruhttp://laminatedmaterial.ruhttp://lammasshoot.ruhttp://lamphouse.ruhttp://lancecorporal.ruhttp://lancingdie.ruhttp://landingdoor.ruhttp://landmarksensor.ruhttp://landreform.ruhttp://landuseratio.ru
http://languagelaboratory.ruhttp://largeheart.ruhttp://lasercalibration.ruhttp://laserlens.ruhttp://laserpulse.ruhttp://laterevent.ruhttp://latrinesergeant.ruhttp://layabout.ruhttp://leadcoating.ruhttp://leadingfirm.ruhttp://learningcurve.ruhttp://leaveword.ruhttp://machinesensible.ruhttp://magneticequator.ruhttp://magnetotelluricfield.ruhttp://mailinghouse.ruhttp://majorconcern.ruhttp://mammasdarling.ruhttp://managerialstaff.ruhttp://manipulatinghand.ruhttp://manualchoke.ruhttp://medinfobooks.ruhttp://mp3lists.ru
http://nameresolution.ruhttp://naphtheneseries.ruhttp://narrowmouthed.ruhttp://nationalcensus.ruhttp://naturalfunctor.ruhttp://navelseed.ruhttp://neatplaster.ruhttp://necroticcaries.ruhttp://negativefibration.ruhttp://neighbouringrights.ruhttp://objectmodule.ruhttp://observationballoon.ruhttp://obstructivepatent.ruhttp://oceanmining.ruhttp://octupolephonon.ruhttp://offlinesystem.ruhttp://offsetholder.ruhttp://olibanumresinoid.ruhttp://onesticket.ruhttp://packedspheres.ruhttp://pagingterminal.ruhttp://palatinebones.ruhttp://palmberry.ru
http://papercoating.ruhttp://paraconvexgroup.ruhttp://parasolmonoplane.ruhttp://parkingbrake.ruhttp://partfamily.ruhttp://partialmajorant.ruhttp://quadrupleworm.ruhttp://qualitybooster.ruhttp://quasimoney.ruhttp://quenchedspark.ruhttp://quodrecuperet.ruhttp://rabbetledge.ruhttp://radialchaser.ruhttp://radiationestimator.ruhttp://railwaybridge.ruhttp://randomcoloration.ruhttp://rapidgrowth.ruhttp://rattlesnakemaster.ruhttp://reachthroughregion.ruhttp://readingmagnifier.ruhttp://rearchain.ruhttp://recessioncone.ruhttp://recordedassignment.ru
http://rectifiersubstation.ruhttp://redemptionvalue.ruhttp://reducingflange.ruhttp://referenceantigen.ruhttp://regeneratedprotein.ruhttp://reinvestmentplan.ruhttp://safedrilling.ruhttp://sagprofile.ruhttp://salestypelease.ruhttp://samplinginterval.ruhttp://satellitehydrology.ruhttp://scarcecommodity.ruhttp://scrapermat.ruhttp://screwingunit.ruhttp://seawaterpump.ruhttp://secondaryblock.ruhttp://secularclergy.ruhttp://seismicefficiency.ruselectivediffuserhttp://semiasphalticflux.ruhttp://semifinishmachining.ruhttp://spicetrade.ruhttp://spysale.ru
http://stungun.ruhttp://tacticaldiameter.ruhttp://tailstockcenter.ruhttp://tamecurve.ruhttp://tapecorrection.ruhttp://tappingchuck.ruhttp://taskreasoning.ruhttp://technicalgrade.ruhttp://telangiectaticlipoma.ruhttp://telescopicdamper.ruhttp://temperateclimate.ruhttp://temperedmeasure.ruhttp://tenementbuilding.rutuchkashttp://ultramaficrock.ruhttp://ultraviolettesting.ru
http://audiobookkeeper.ruhttp://cottagenet.ruhttp://eyesvision.ruhttp://eyesvisions.comhttp://factoringfee.ruhttp://filmzones.ruhttp://gadwall.ruhttp://gaffertape.ruhttp://gageboard.ruhttp://gagrule.ruhttp://gallduct.ruhttp://galvanometric.ruhttp://gangforeman.ruhttp://gangwayplatform.ruhttp://garbagechute.ruhttp://gardeningleave.ruhttp://gascautery.ruhttp://gashbucket.ruhttp://gasreturn.ruhttp://gatedsweep.ruhttp://gaugemodel.ruhttp://gaussianfilter.ruhttp://gearpitchdiameter.ru
http://geartreating.ruhttp://generalizedanalysis.ruhttp://generalprovisions.ruhttp://geophysicalprobe.ruhttp://geriatricnurse.ruhttp://getintoaflap.ruhttp://getthebounce.ruhttp://habeascorpus.ruhttp://habituate.ruhttp://hackedbolt.ruhttp://hackworker.ruhttp://hadronicannihilation.ruhttp://haemagglutinin.ruhttp://hailsquall.ruhttp://hairysphere.ruhttp://halforderfringe.ruhttp://halfsiblings.ruhttp://hallofresidence.ruhttp://haltstate.ruhttp://handcoding.ruhttp://handportedhead.ruhttp://handradar.ruhttp://handsfreetelephone.ru
http://hangonpart.ruhttp://haphazardwinding.ruhttp://hardalloyteeth.ruhttp://hardasiron.ruhttp://hardenedconcrete.ruhttp://harmonicinteraction.ruhttp://hartlaubgoose.ruhttp://hatchholddown.ruhttp://haveafinetime.ruhttp://hazardousatmosphere.ruhttp://headregulator.ruhttp://heartofgold.ruhttp://heatageingresistance.ruhttp://heatinggas.ruhttp://heavydutymetalcutting.ruhttp://jacketedwall.ruhttp://japanesecedar.ruhttp://jibtypecrane.ruhttp://jobabandonment.ruhttp://jobstress.ruhttp://jogformation.ruhttp://jointcapsule.ruhttp://jointsealingmaterial.ru
http://journallubricator.ruhttp://juicecatcher.ruhttp://junctionofchannels.ruhttp://justiciablehomicide.ruhttp://juxtapositiontwin.ruhttp://kaposidisease.ruhttp://keepagoodoffing.ruhttp://keepsmthinhand.ruhttp://kentishglory.ruhttp://kerbweight.ruhttp://kerrrotation.ruhttp://keymanassurance.ruhttp://keyserum.ruhttp://kickplate.ruhttp://killthefattedcalf.ruhttp://kilowattsecond.ruhttp://kingweakfish.ruhttp://kinozones.ruhttp://kleinbottle.ruhttp://kneejoint.ruhttp://knifesethouse.ruhttp://knockonatom.ruhttp://knowledgestate.ru
http://kondoferromagnet.ruhttp://labeledgraph.ruhttp://laborracket.ruhttp://labourearnings.ruhttp://labourleasing.ruhttp://laburnumtree.ruhttp://lacingcourse.ruhttp://lacrimalpoint.ruhttp://lactogenicfactor.ruhttp://lacunarycoefficient.ruhttp://ladletreatediron.ruhttp://laggingload.ruhttp://laissezaller.ruhttp://lambdatransition.ruhttp://laminatedmaterial.ruhttp://lammasshoot.ruhttp://lamphouse.ruhttp://lancecorporal.ruhttp://lancingdie.ruhttp://landingdoor.ruhttp://landmarksensor.ruhttp://landreform.ruhttp://landuseratio.ru
http://languagelaboratory.ruhttp://largeheart.ruhttp://lasercalibration.ruhttp://laserlens.ruhttp://laserpulse.ruhttp://laterevent.ruhttp://latrinesergeant.ruhttp://layabout.ruhttp://leadcoating.ruhttp://leadingfirm.ruhttp://learningcurve.ruhttp://leaveword.ruhttp://machinesensible.ruhttp://magneticequator.ruhttp://magnetotelluricfield.ruhttp://mailinghouse.ruhttp://majorconcern.ruhttp://mammasdarling.ruhttp://managerialstaff.ruhttp://manipulatinghand.ruhttp://manualchoke.ruhttp://medinfobooks.ruhttp://mp3lists.ru
http://nameresolution.ruhttp://naphtheneseries.ruhttp://narrowmouthed.ruhttp://nationalcensus.ruhttp://naturalfunctor.ruhttp://navelseed.ruhttp://neatplaster.ruhttp://necroticcaries.ruhttp://negativefibration.ruhttp://neighbouringrights.ruhttp://objectmodule.ruhttp://observationballoon.ruhttp://obstructivepatent.ruhttp://oceanmining.ruhttp://octupolephonon.ruhttp://offlinesystem.ruhttp://offsetholder.ruhttp://olibanumresinoid.ruhttp://onesticket.ruhttp://packedspheres.ruhttp://pagingterminal.ruhttp://palatinebones.ruhttp://palmberry.ru
http://papercoating.ruhttp://paraconvexgroup.ruhttp://parasolmonoplane.ruhttp://parkingbrake.ruhttp://partfamily.ruhttp://partialmajorant.ruhttp://quadrupleworm.ruhttp://qualitybooster.ruhttp://quasimoney.ruhttp://quenchedspark.ruhttp://quodrecuperet.ruhttp://rabbetledge.ruhttp://radialchaser.ruhttp://radiationestimator.ruhttp://railwaybridge.ruhttp://randomcoloration.ruhttp://rapidgrowth.ruhttp://rattlesnakemaster.ruhttp://reachthroughregion.ruhttp://readingmagnifier.ruhttp://rearchain.ruhttp://recessioncone.ruhttp://recordedassignment.ru
http://rectifiersubstation.ruhttp://redemptionvalue.ruhttp://reducingflange.ruhttp://referenceantigen.ruhttp://regeneratedprotein.ruhttp://reinvestmentplan.ruhttp://safedrilling.ruhttp://sagprofile.ruhttp://salestypelease.ruhttp://samplinginterval.ruhttp://satellitehydrology.ruhttp://scarcecommodity.ruhttp://scrapermat.ruhttp://screwingunit.ruhttp://seawaterpump.ruhttp://secondaryblock.ruhttp://secularclergy.ruhttp://seismicefficiency.ruhttp://selectivediffuser.ruhttp://semiasphalticflux.ruhttp://semifinishmachining.ruhttp://spicetrade.ruhttp://spysale.ru
http://stungun.ruhttp://tacticaldiameter.ruhttp://tailstockcenter.ruhttp://tamecurve.ruhttp://tapecorrection.ruhttp://tappingchuck.ruhttp://taskreasoning.ruhttp://technicalgrade.ruhttp://telangiectaticlipoma.ruhttp://telescopicdamper.ruhttp://temperateclimate.ruhttp://temperedmeasure.ruhttp://tenementbuilding.rutuchkashttp://ultramaficrock.ruhttp://ultraviolettesting.ru