تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: چرا سئو برای سایت مهم است؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سئو (Search Engine Optimization) مجموعه اعمالی است که برای افزایش کمیت و کیفیت ترافیک ورودی به وبسایت از طریق موتورهای جستجو صورت می گیرد.
برای درک بیشتر سئو به موارد زیر توجه کنید:

– کیفیت ترافیک: یک سایت این قابلیت را دارد که از سراسر جهان بازدید کننده داشته باشد. این اتفاق مستلزم یک سری شرایط خاص و گذر زمان است. اگر شما به دروغ کاری را در سایت برای فریب بازدیدکنندگان انجام دهید، وبسایت شما در دسته وبسایت های ضعیف قرار خواهد گرفت. برای مثال شما اگر یک مغازه خدمات کامپیوتری دارید نباید در توضیحات وبسایت، خودتان را به عنوان یک شرکت بزرگ تولیدکننده سخت افزار یا نرم افزار معرفی کنید بلکه باید سعی کنید ترافیک و کاربرانی که به وبسایت شما وارد می شوند تنها برای خدمات و محصولات واقعی خود شما باشد. صحت اطلاعات اعتبار وبسایت را افزایش داده و وبسایت در رتبه های بالاتری قرار می گیرد.

– کمیت ترافیک: نمایش سایت در صفحات ابتدایی موتورهای جستجو مانند گوگل باعث می شود بازدید و ورود به سایت بیشتر شود. ترافیک ورودی بیشتر، منفعت بیشتر را به دنبال دارد.

– نتایج ارگانیک: به نتایج مثبتی که از سئوی درست و صحیح به دست می آید گفته می شود. تبلیغات بخش مهمی از وبسایت ها را تشکیل می دهد. بالا بودن میزان ترافیک ورودی به وبسایت موجب مساعد شدن شرایط قبول کردن تبلیغ در سایت و سود بیشتر می شود.

چرا سئو برای وبسایت مهم است؟
شبکه های اجتماعی، روش دیگری هستند که می توانند ترافیک ورودی به وبسایت را بالا ببرند اما موتورهای جستجو، اصلی ترین و بهترین روش به جهت هدایت کاربران به سمت انواع وبسایت های ارائه دهنده اطلاعات، خدمات، محصولات، محتوا یا فایلهایی خاص می باشند.

موتورهای جستجو به راحتی مردم را مانند جاده ای هموار در دنیایی بی نهایت به سمت موضوع و هدفی که می خواهند، هدایت می کنند. اگر موتورهای جستجو نتوانند وبسایتی را پیدا کنند، آن وبسایت ترافیک ورودی زیاد را از دست خواهد داد. کلماتی که کاربران اینترنت در جعبه جستجو درج می کنند ارزش بسیار زیادی دارد. تجربه نشان داده است که ترافیک ورودی موتورهای جستجو به وبسایت می تواند یک سازمان یا کسب و کار را به موفقیت برساند یا حتی آن را ورشکست کند! به همین دلیل مبحث سئو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا هیچ رسانه و روش بازاریابی مانند موتورهای جستجو قادر نیستند به این اندازه کاربران را به سمت وبسایت هدایت کند.