تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ایرواشر چیست؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ایرواشر دستگاه تهویه مطبوعی است که با تماس مستقیم آب و هوا کار می کند طبق قانون دوم ترمودینامیک انتقال حرارت آب و هوا به طور مستقیم روی دما اثر میگذارد و آن را کاهش می دهد و انتقال جرم نیز گرادیان فشاربخار را کاهش می دهد باید به این نکته توجه داشت که شرایط خروجی هوا به درجه حرارت آب بستگی دارد. می توان مهمترین جزء ایرواشرها را نازل هایی دانست ک وظیفه اسپری آب را برعهده دارند. زمانی که هوا وارد محفظه ای که نازل ها در ان تعبیه شده است شود با قطرات آب تماس پیدا می کند و کثیفی ان ها در محفظه ی دیگر ریخته می شود و هوای تمیز با صفحات مرطوب برخورد می کند و با انتقال حرارت تحت کنترل از ایرواشر خارج می شود. برای اینکه ایرواشر به درستی کار کند باید به طور مرتب آن را بازرسی نمود تا اجزای مرطوب آن عاری از هرگونه کثیفی و گردوغباری باشد. 


[تصویر:  images?q=tbn:ANd9GcR4zulRuxgyvjtwvmLiwS4...Jg_jSR0a_g]
از مهمترین نکاتی که باید هنگام خرید ایرواشر به آن توجه شود، نوع کاربری ایرواشر، آب و هوا و رطوبت محل نصب ایرواشر می باشد. چراکه ایرواشر برای استفاده در فضاهای خشک مناسب تر می باشد.
عوامل زیادی بر قیمت ایرواشر تاثیرگذارند، از جمله این عوامل می توانیم به ظرفیت ایرواشر، اندازه دستگاه و مدل آن، جنس قطعات و شرکت سازنده

منبع: https://betatahvie.com/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d9%88-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d9%88%d8%a7%d8%b4%d8%b1/
ایرواشر می‌تواند در آب و هوایی که هوای آن بسیار خشک است برای افزایش رطوبت فعالیت کند. هوای خشک می‌تواند برای افراد آزار دهنده باشد و هم چنین باعث خشکی پوست شده و ممکن است به اشیا نگهداری شده در محیط آسیب برساند.
https://betatahvie.com/%d9%82%db%8c%d9%8...%b4%d8%b1/
بعضی از آدم ها در مورد اینکه ایرواشر چیست و چه عملکردی دارد اطلاعاتی ندارند، به همین دلیل باید بدانید که ایرواشر یک سیستم سرمایشی و گرمایشی می باشد که توانایی پاکسازی هوا و فیلتر کردن محل مورد تهویه را به درستی انجام می دهد.

منبع: https://betatahvie.com/%d9%82%db%8c%d9%8...%b4%d8%b1/