تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: مشاور مالی اقتصادی و سرمایه گذاری کیست؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مشاور مالی اقتصادی و سرمایه گذاری کیست؟
مشاور مالی اقتصادی و سرمایه گذاری کیست؟
زمانی که بیمار می‌شوید، خودتان دارو تجویز می‌کنید یا پیش پزشک متخصص می‌روید؟ قطعا سلامتی شما آنقدر ارزش دارد که برای حفظ آن، به پزشک مراجعه کنید. پول و سرمایه گذاری هم همین است. شما برای ثروت‌تان زحمت کشیده‌اید و شاید حاصل چندین سال کار و تلاش شما باشد. پس همان‌طور که حفظ سلامتی مهم است، حفظ ارزش پول هم اهمیت دارد. مشاور مالی و اقتصادی، نقش پزشک را برای ثروت شما ایفا می‌کند.
اگر تاکنون دغدغه‌ی مالی داشته‌اید و یا بدنبال سرمایه گذاری مطمئن بوده‌اید، احتمالا با این سوالات مواجه شده‌اید: در این شرایط، به مشاوره‌ی چه کسی می‌شود اعتماد کرد؟ مشاور سرمایه گذاری چه کمکی می‌تواند بکند؟ چه انتظاراتی از مشاور می‌توان داشت؟ یک مشاوره مالی خوب، چه ویژگی‌هایی دارد؟ در این مقاله می‌خواهیم شما را با مشاور مالی و فواید مشاوره اقتصادی آشنا کنیم تا بسیاری از ابهامات شما در این زمینه برطرف شود.
مشاور مالی کیست؟
مشاور مالی به شخصی گفته می‌شود که به افراد (و شرکت‌های) جامعه کمک می‌کند تا بتوانند مدیریت مالی‌شان را بهتر و حرفه‌ای‌تر انجام دهند. یک مشاورِ توانا باید بتواند در زمینه‌ی سرمایه گذاری، بیمه، مسکن، تامین مالی جهیزیه و دانشگاه، بازنشستگی و غیره -با توجه به اهداف و نیازهای مالی افراد- پیشنهاد موثر بدهد. در کشورهایی مثل آمریکا مراکزی بوجود آمده‌اند که مشاور مالی را متناسب با توان مالی و نیاز شما، به شما معرفی می‌کند اما در کشور ما هنوز چنین شرکت‌های خدماتی شکل نگرفته است.
[تصویر:  Untitled-1.jpg]