تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Edit-witness-registration-information.jpg]ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد 99 – 1400


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد با مشاوران ایران مشاورهتماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 2 بامداد از طریق تلفن های ثابت –
نقل‌قول: تماس از استان تـهران 9092305538
تماس از سایر استان ها 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

مدارس شاهد از جمله مدارسی است که در سراسر کشور به پذیرش و تربیت دانش آموزان در مقاطع مختلف می پردازد. ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99 ملزم به داشتن برخی شرایط است که در هر مقطع و پایه متفاوت می باشد. به عنوان مثال جهت ثبت نام در پایه اول ابتدایی نیاز به داشتن امتیازات لازم برای این مدارس است اما در پایه هفتم و دهم این مدارس ، نیاز به نمرات و معدل مناسب نیز می باشد. حال اگر فرض کنیم شما داوطلبی هستید که واجد تمام شرایط ثبت نام مدارس شاهد می باشید ، می بایست در بازه های زمانی مقرر اقدام به ثبت نام در مدارس نمایید. اما نام نویسی مدارس شاهد به صورت اینترنتی می باشد و دانش آموزان و والدین آن ها باید تمام دقت خود را جهت وارد نمودن اطلاعات به کار برند. چرا که مسئولیت اطلاعات اشتباه بر عهده دانش آموز و والدین او بوده و هرگونه اشتباه در این اطلاعات می تواند ثبت نام وی را لغو نماید.
ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد ، از طریق سایت و در بازه زمانی مشخصی انجام می گیرد.
زمان و نحوه ثبت نام مدارس شاهد 99 – 1400
ثبت نام مدارس شاهد در دوره های تحصیلی مختلف ، پس از طی 4 مرحله قطعی می شود. بازه های زمانی که برای هر مرحله مورد نظر قرار می گیرد برای پایه های اول ابتدایی ، هفتم و دهم متفاوت می باشد. با توجه به مراحل نام نویسی مدارس شاهد و زمان هر یک جهت تحصیل در سال تحصیلی 98 – 99 می توان پیش بینی کرد در سال آینده به روال زیر باشد.

ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد

جدول زمان بندی و مراحل نام نویسی مدارس شاهد در سال تحصیلی 99 – 1400
مراحل / پایه تحصیلی
پایه اول ابتدایی
پایه هفتم
پایه دهم
مرحله اول
نیمه اول خرداد ماه
نیمه اول تیر
هفته های دوم و سوم تیر ماه
مرحله دوم
هفته سوم خرداد ماه
اواسط تیر ماه
هفته سوم تیر
مرحله سوم
هفته آخر خرداد
نیمه دوم تیر
هفته آخر تیر
مرحله چهارم
اواخر خرداد تا اوایل ماه تیر
اواخر تیر تا اوایل مرداد ماه
نیمه اول مرداد ماه
حال این مراحل اول تا چهارم هر کدام چه مراحلی بوده و به چه منظور می باشند؟
[list]
[*]مرحله اول : زمان ثبت نام
[*]مرحله دوم : انتشار نتایج غیر قطعی توسط سایت و ارسال پیامک از طرف مدرسه
[*]مرحله سوم : بررسی نمودن مدارک دانش آموز توسط ستاد ثبت نام مدرسه و تایید آن ها در سامانه سجا
[*]مرحله چهارم : اعلام نتایج نهایی به والدین دانش آموزان پس از تایید مدارک نام نویسی از جانب منطقه و استان
[/list]به طور کلی هم دانش آموزانی که فرزند شهید ، آزاده و جانباز 50 درصد و بالاتر باشند و هم دانش آموزان با سهمیه های ایثارگری یا بدون سهمیه ، می توانند در مدارس شاهد اقدام به نام نویسی نمایند. گروه اول تنها کافیست در سایت ثبت نام مدارس شاهد به نشانیsaja.medu.ir اطلاعات خود را ثبت نموده و اولیاء آن ها ، با در دست داشتن مدارک ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99 جهت قطعی کردن نام نویسی دانش آموز خود به مدرسه مراجعه نمایند. گروه دوم هم به صورت اینترنتی و از سایت مذکور ، ثبت نام خود را انجام می دهند اما درصورت کسب امتیاز لازم ، ثبت نامشان قطعی خواهد شد.
زمان و نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد 99 – 1400
داوطلبان می بایست به هنگام نام نویسی در سامانه ، تمام مشخصات فردی خود را وارد سازند که این اطلاعات عبارتند از نام و نام خانوادگی ، کد ملی ، مشخصات شناسنامه ای ، نام استان و شهرستان ، نام مدرسه و … . اما اگر اشتباهی در وارد کردن اطلاعات رخ دهد چه باید کرد؟ درپاسخ باید بگوییم امکان ویرایش اطلاعات در سایت ثبت نام این مدارس وجود دارد اما تا زمانی که مهلت نام نویسی به پایان نرسیده باشد.به عبارتی در خارج از مهلت ثبت نام و پس از تایید صحت مشخصات ارسالی ، هیچ گونه تغییری بر اطلاعات وارد شده اعمال نمی شود. بنابراین دقت داشته باشید که اگر اشتباهی به هنگام وارد کردن اطلاعات رخ دهد ، مسئولیت آن برعهده خودتان بوده و ثبت نام شما در مدرسه لغو خواهد شد. به منظور اطلاع از زمان دقیق ثبت نام می توانید در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی عضو شده و به انجام اقدامات لازم بپردازید.

ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد

از سوی دیگر ، درصورتی که مدارک ارائه شده توسط دانش آموزان به مدرسه ناقص باشد ، والدین آن ها تا حداکثر یک هفته مهلت دارند نسبت به تکمیل و رفع نقص آن ها بپردازند. درصورتی که هیچ اقدامی در این راستا صورت نگیرد و نقص مدارک به قوت خود باقی بماند ، پیش ثبت نام متقاضیان لغو خواهد شد.
افرادی که مشروط بر کسب امتیاز لازم در مدارس شاهد مجاز به نام نویسی هستند ، ثبت نام اینترنتی آن ها به صورت موقت بوده که به موجب آن یک کد رهگیری پس از تکمیل فرم ، دریافت می نمایند. لازم است که این کد رهگیری و هم چنین یک نسخه چاپی از فرم نام نویسی را نزد خود حفظ نمایند. هم چنین جهت قطعی نمودن ثبت نام مدارس شاهد با استفاده از امتیازات قابل استفاده ، ارائه مدارک مربوطه الزامی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر نسبت به هر یک از مطالب ثبت نام مدارس شاهد ، شرایط ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99 ، شهریه مدارس شاهد ، زمان اعلام نتایج مدارس شاهد 98 – 99 و … می توانید بر روی لینک های مربوط به آن ها کلیک نمایید.
[تصویر:  tizhushan-nemune1.gif]


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد با مشاوران ایران مشاورهتماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 2 بامداد از طریق تلفن های ثابت –
نقل‌قول: تماس از استان تـهران 9092305538
تماس از سایر استان ها 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

منبع : ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد