تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: معرفی روش های استعلام خلافی ماشین در ghabizno
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اه های گوناگونی برای پرداخت قبض میزان خلافی وجود دارد. اگر میخواهید استعلام خلافی آسان و دقیق و دریافت خلافی سریع و چا انجام دهید کافی است در کارد بالا بارکد پشت کارت ماشین خود را واریز نماید. در ادامه  سایر روش های موجود برای استعلام ریز خلافی خودرو و میزان خلافی از طریق اینترنت  و روش های خلافی آنلاین خودرو را بیان خواهیم کرد.
 سامانه استعلام خلافی و پرداخت خلافی خودرو قبضینو
با استفاده از سامانه  پرداخت قبض قبضینو،  در هر زمان قادر به استعلام خلافی و دریافت خلافی خودرو خواهید بود.سامانه قبضینو این امکان را می‌دهد که سوابق خلافی و قبض های خود  را مشاهده نمایید. همانند سایت ناجا قبوض پرداخت شده بلافاصله تسویه می شود. قبضیو برای همه پلتفورم ها وجود دارد و با استفاده از اپلیکیشن قبضینو می توانید به راحتی تمام امورات پرداخت و استعلام خلافی  و چاپ میزان جریمه را انجام دهید. از دیگر امکانات قبضینو امکان استعلام و پرداخت تمامی قبوض شهری شامل قبض آب، برق، گاز ، تلفن ثابت و همراه اول می باشد.دانلود رایگان لیست خلافی خودرو از مزایایی این نرم افزار خلافی می باشد.
استعلام خلافی قبضینو  نیازی به شناسه خلافی (قبض) و  شناسه پرداخت ندارد و تنها با وارد کردن شماره پشت کارت ماشین می توانید ریز جرایم خود را مشاهده نمایید. پس از وارد کردن شماره ۸ رقمی لیست جرایم رانندگی شامل مبلغ، زمان جریمه شدن، آدرس مکان جریمه شدن، شناسه قبض و شناسه پرداخت آنلاین و نوع جریمه که شامل جریمه های الصاقی، تسلیمی و جریمه ثبت شده توسط دوربین می باشد برای شما نمایش داده خواهد شد. و امکان دانلود رایگان لیست خلافی خودرو نیز وجود دارد.
پس از مشاهده ریز جرایم امکان ادامه فرآیند و پرداخت قبض ها از طریق سامانه ا
“راهور” و استعلام خلافی و پرداخت خلافی در سایت راهور ۱۲۰
  معروف ترین راهکاراستعلام خلافی خودرو آنلاین،  استفاده از سایت راهور ۱۲۰ است. در سامانه  پلیس راهور خلافی خودرو  استعلام خلافیما بعد از ۷۲ ساعت در سامانه مرکزی پلیس راهور درج می گردد.  این سامانه مشکلات فنی زیادی دارد و در اکثر مواقع به دلیل ترافیک بالای سایت قادر به ارائه پاسخگویی  استعلام قبض خلافی  و پرداخت قبض خلافی  به کاربران نمی باشد. از دیگر امکانات سایت rahvar120.ir  استعلام طرح ترافیکی و طرح  زوج و فرد است . سایت راهور ۱۲۰ برای آی پی های خارج از کشور بسته است لذا اگر قصد استعلام خلافی خودرو از این سایت را دارید با آپی های داخل کشور و بدون VPN به سامانه پرداخت قبض خلافی مراجعه کنید. سایت راهور ۱۲۰ برای  پلتفرم های مختلف منجمله گوشی  موبایلو تبلت بهینه نمی باشد و کاربران در هنگام پراخت قبض با موبایل راحت نیستند. استعلام خلافی از سایت راهور به صورت آفلاین می باشد. این امر برای بالا بردن امنیت وبسایت راهنمایی رانندگی اتخاذ شده است. از امکانات سایت راهور دریافت شناسه قبض جریمه رانندگی است. از دیگر امکانات سایت پلیس راهور امکان پرداخت خلافی خودرو به صورت اقساط می باشد.
 خلافی خودرو و روش های استعلام خلافی خودرو : دریافت نمره منفی با اس ام اس و خلافی خودرو با پیامک 
شماره پیامک جدید ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ برای استعلام مبالغ جرایم، در نظر گرفته شده است. با توجه به اعلام مرکز اجرائیات راهور ناجا سامانه های پیامکی قبلی شامل ۳۰۰۰۵۱۵۱ و ۱۱۰۰۰۵۱۵۱ از دسترس خارج شده و مالکان خودرو از این پس برای اطلاع از میزان خلافی خود می‌بایست شماره VIN خودرو را به سامانه پیامکی جدید ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ ارسال کنند.
فرآیند استعلام میزان خلافی و ریز خلافی خودرو از سامانه پیامکی ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ :
[list=1]

[*] انواع استعلام

[*] پرداخت هزینه برخی خدمات

[*]اطلاع رسانییتوانند مبلغ قبض جریمه رانندگی را پرداخت کنند.

سامانه خلافی قبضینو با بهبود فرایند استعلام قبض خلافی و پرداخت قبض اینترنتی در مقایسه با روش های پرداخت مانند پرداخت جریمه رانندگی با موبایل و پرداخت با کد های USSD و یا استعلام و پرداخت از سایت راهور ۱۲۰ و یا سایر اپلیکیشن های پرداخت خلافی دارای سرعت و کیفیت بالا می باشد. در ادامه سایر روش های موجود برای پرداخت خلافی و جریمه را معرفی می کنیم.

خلافی از طریق سایت راهور ۱۲۰
ادرس اینترنتی سایت راهور ناجا که به خلافی ۱۲۰ معروف است ی باشد. با مراجعه به سایت پلیس راهور میتوانید اقدام به پرداخت خلافی و مشاهده خلافی نمایید. همچنین دریافت اطلاعات و اخبار و ترافیک مسیرهای تردد و طرح های زوج و فرد و تعریف خلافی از دیگر امکانات سایت راهور ۱۲۰ است.در صورت پرداخت مبلغ جرائم از طریق این سایت اطلاعات با تأخیر ۷۲ ساعت در سامانه مرکزی پلیس راهور درج خواهد شد که در به‌روزرسانی بعدی اطلاعات تخلفات سایت قابل‌رؤیت خواهد بود.

پرداخت قبض جریمه با خود پرداز
برای استفاده از این روش کافیست که به یکی از خودپردازهای عضو شتاب مراجعه نمایید و با وارد کردن شناسه قبض و شناسه پرداخت قبض جریمه خود را پرداخت نمایید.رسید چاپی دستگاه خودپرداز را نزد خود حفظ کنید تا در صورت نیاز، به مسئولین مربوطه در مراکز راهنمایی و رانندگی ارائه نمایید.

پرداخت قبض جریمه با کارت‌خوان
از این پس می توانید خلافی ماشین خود را با دستگاه های کارت خوان پرداخت نمایید. پس از کشیدن کارت روی دستگاه کارت‌خوان، وارد منوی پرداخت قبض شده و با انتخاب گزینه سایر قبوض، پس از وارد کردن شناسه قبض و پرداخت به‌سادگی مبلغ مربوط به قبض جریمه را مشاهده کرده و در صورت تمایل میتوانید پرداخت نمایید

[*]کارت هوشمند

[*]پیگیری مدارک ارسالی
[/list]
چگونه خلافی خودرو را تلفنی دریافت کنیم؟
[align=justify][color=#6c6c6c][size=x-small][font=ghabzino]برای دریافت تلفنی خلافی خودرو و پرداخت خلافی خودرو فقط کافی است از منزل و یا محل کار خود با شماره تلفن ۸۸۲۸۸۸۸۸ تماس بگیرید و از میزان جرائم و تخلفات وسیله نقلیه خود مطلع شوید. در این روش امکان چاپ قبض وجود ندارد و شما باید اطلاعات مربوط به قبض را به طور کامل از طریق تلفن وارد نماید. استعلام خلافی با تلفن روش محبوبی نمی باشد، استفاده از اپلیکیشن های پرداخت و استعلام قبض محبوبیت بالایی دارند. چرا که