تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: میزان تاثیر سهمیه بهیاران در کنکور سراسری
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  The-Effectiveness-of-Physicians-Quotas-o...nation.jpg]میزان تاثیر سهمیه بهیاران در کنکور سراسری 98


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره میزان تاثیر سهمیه بهیاران در کنکور سراسری با مشاوران ایران مشاورهتماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 2 بامداد از طریق تلفن های ثابت –
نقل‌قول: تماس از استان تـهران 9092305538
تماس از سایر استان ها 9099072938
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

داوطلبان کنکور سراسری می توانند هنگام ثبت نام از سهمیه های کنکور متفاوتی مانند سهمیه ایثارگران ، سهمیه رزمندگان ، سهمیه جانبازی، سهمیه خانواده شهدا ، سهمیه 5 درصد ایثارگران استفاده نمایند. در میان تمام این ها نوع دیگری از سهمیه با عنوان “سهمیه بهیاران” وجود دارد که استفاده از آن برای برخی شرکت کنندگان در کنکور گروه آزمایشی تجربی امکان پذیر است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.
تاثیر سهمیه بهیاران تنها برای افرادی که شرایط لازم را در گروه آزمایشی تجربی دارند ، اعمال می شود.
سهمیه بهیاران و شرایط استفاده از آن در کنکور سراسری 98
سهمیه بهیاری برای افراد واجد شرایط قابل استفاده است. داوطلبان جهت استفاده از این سهمیه می بایست از سازمان مربوطه گواهی لازم را دریافت نموده و نزد خود حفظ کنند. دقت داشته باشید ، تنها داوطلبان گروه آزمایشی تجربی می توانند از این سهمیه استفاده نمایند که آن هم مشروط بر ورود به رشته پرستاری است. اما استفاده از این سهمیه ملزوم به رعایت و داشتن برخی از شرایط است که در ادامه به آن ها می پردازیم.
شرایط استفاده از سهمیه بهیاران
[list]
[*]آن دسته از بهیاران که دارای دیپلم نظام قدیم یا جدید (کاردانش) مورد تایید آموزش و پرورش بوده و در همین زمینه به اشتغال می پردازند ، می توانند از سازمان مربوطه مدرکی مستند تهیه نموده و جهت ورود به رشته پرستاری نزد خود نگهداری نمایند.
[*]سهمیه ویژه بهیاری به مدت 3 سال از سال تحصیلی 96 – 97 و به اندازه 5 درصد ظرفیت موجود جهت پذیرش در مقطع کارشناسی پیوسته رشته پرستاری ، تمدید شده است.
[/list]میزان تاثیر سهمیه بهیاران در کنکور سراسری

[list]
[*]ارائه مدرک پیش دانشگاهی برای آن دسته از افراد که دیپلم بهیاری شان متعلق به نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی است و هم چنین مدرکی مبنی بر اشتغال به تحصیل در دوره پیش دانشگاهی مشروط بر فراغت از تحصیل تا تاریخ 31 شهریور ماه 98 الزامی است.
[*]داوطلبی که از این سهمیه استفاده می کند می بایست پس از اخذ دیپلم بهیاری 3 سال به عنوان “بهیار” سابقه خدمت دولتی یا غیر دولتیدر استان محل خدمت داشته باشد.
[/list]داوطلبانی که تمام شرایط فوق را دارا می باشند ، می توانند علاوه بر تعیین سهمیه خود از بند 26 ، گزینه ای که با عنوان “بهیار هستم” در بند 31 فرم ثبت نام آن ها قرار دارد را علامت زده و در بند 36 همین فرم ، استان محل خدمت خود را انتخاب نمایند.
[تصویر:  Zx.jpg]

میزان تاثیر سهمیه بهیاران در کنکور سراسری

با توجه به تمام مطالب گفته شده ، سهمیه بهیاری برخلاف سهمیه های دیگر ، برای عموم مناسب نیست. اما اگر داوطلبی هستید که دارایسهمیه ایثارگران ، سهمیه رزمندگان ، سهمیه جانبازی ، می باشید ، جهت کسب اطلاعات بیشتر از لینک های مرتبط و یا سهمیه 5 درصد ایثارگران و سهمیه خانواده شهدا در کنکور هم می توانید استفاده نمایید.
[تصویر:  konkur1.gif]


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره میزان تاثیر سهمیه بهیاران در کنکور سراسری با مشاوران ایران مشاورهتماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 2 بامداد از طریق تلفن های ثابت –
نقل‌قول: تماس از استان تـهران 9092305538
تماس از سایر استان ها 9099072938
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

منبع : میزان تاثیر سهمیه بهیاران در کنکور سراسری