تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Enrollment-Test-for-Executive-Devices-e1...652802.jpg]ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 98


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب از طریق تلفن های ثابت –
نقل‌قول: تماس از سراسر کشور 9099071647
تماس از استـان تهران 9092305538
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی به منظور تامین نیروهای انسانی ارگان های دولتی برگزار می شود. برخی از دستگاه ها مانند بانک ها ، سازمان بهزیستی ، شیلات و … هر ساله نیاز به نیروی انسانی در مشاغل مختلف را اعلام کرده و داوطلبان واجد شرایط مندرج در دفترچه مربوطه ، می توانند در موعد مقرر جهت ثبت نام خود اقدام نمایند.
در سال گذشته تصمیم بر این شد که از دوره ششم به بعد ، آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و آموزش و پرورش به صورت جداگانه برگزار شوند که به این منظور بنا بود آزمون دستگاه های اجرایی در زمستان برگزار شده و داوطلبان جهت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ، از اردیبهشت ماه اقدام به ثبت نام نمایند. اما آزمون دستگاه های اجرایی برگزار شد و آموزش و پرورش خیر! از همین رو ممکن است مجددا به روال سابق برگشته و هم زمان با هم برگزار شوند.
آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی معمولا دو مرتبه در سال برگزار شده و ثبت نام آن کاملا اینترنتی و به صورت غیر حضوری صورت می گیرد.
زمان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 98
آزمون های استخدامی دو مرتبه در سال برگزار می شوند ، یک نوبت در تابستان و دیگری زمستان. زمان ثبت نام هر کدام در دفترچه نام نویسی آزمون استخدامی ابلاغ می شود. در سال گذشته داوطلبان واجد شرایطی که تمایل به شرکت در نوبت تابستان این آزمون داشتند ازهفته آخر اردیبهشت ماه توانستند فرآیند ثبت نام خود را تکمیل کنند اما در سال جاری تا کنون زمان قطعی تعیین نشده است.
هم چنین با توجه به عدم انتشار دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی نوبت دوم سال 98 نمی توان به طور دقیق اعلام کرد که در چه بازه زمانی امکان ثبت نام برای متقاضیان فراهم خواهد بود. اما با توجه به سال گذشته می توان به طور تقریبی بیان کرد که با آغاز بهمن ماه ، زمان ثبت نام نیز شروع می شود. از همین رو جهت اطلاع از انتشار دفترچه و زمان دقیق ثبت نام آزمون ، می توانید در کانال تلگرام مشاوره تحصیلیعضو شده و از بروز ترین اخبار در این زمینه مطلع گردید.
مراحل ثبت نام آزمون استخدامی 98
فرآیند ثبت نام آزمون استخدامی شامل مراحلی است که به صورت اینترنتی انجام می شود. فرآیند ثبت نام به صورت گام به گام به شرح زیر است. (دقت داشته باشید که پس از تکمیل هر مرحله دکمه “ذخیره و ادامه” که در پایین صفحه موجود است را بفشارید تا به مرحله بعد بروید.)
[list]
[*]ابتدا وارد سایت مربوطه می شوید. بسته به دوره برگزاری آزمون ، ممکن است سایت سنجش و یا جهاد دانشگاهی ، مورد نظر باشد.
[*]پس از بررسی مشاغلی که می توانید در آزمون آن ها ثبت نام کنید ، می بایست از قسمت “پرداخت هزینه” ابتدا وجه ثبت نام را پرداخت نمایید.
[*]در صفحه نمایان شده اطلاعاتی هم چون کد ملی ، شماره تلفن ، نام و نام خانوادگی خواسته می شود. آن ها را به دقت وارد نمایید. چرا که هر کد ملی تنها یک مرتبه مجاز به ثبت نام و پرداخت وجه می باشد. هم چنین شماره تلفنی را وارد کنید که فعال باشد زیرا تمام اطلاع رسانی ها از طریق ارسال پیامک صورت می گیرد.
[*]پس از وارد نمودن اطلاعات خواسته شده بر روی دکمه “پرداخت هزینه و آغاز ثبت نام” کلیک نمایید.
[*]در این مرحله به درگاه پرداخت اینترنتی منتقل شده و می بایست وجه ثبت نام ، که در دوره گذشته 36 هزار تومان به علاوه 500 تومان هزینه اطلاع رسانی پیامکی بود ، را پرداخت نمایید.
[*]پس از پرداخت موفق مبلغ ثبت نام ، یک توکن پرداخت برای شما نمایان می شود که می بایست به صورت پیامک نیز برای شما ارسال شود. آن را تا پایان مراحل ثبت نام و دریافت کد رهگیری نزد خود نگه دارید.
[*]پس از دریافت توکن پرداخت ، دکمه “ورود به فرآیند ثبت نام” را جهت ورود به سامانه ثبت نام بفشارید.
[*]اولین مرحله پس از ورود به سامانه ثبت نام ، بارگذاری فایل اسکن شده مدارک مورد نیاز ثبت نام اعم از عکس داوطلب ، مدرک تحصیلی و کارت ملی وی می باشد.
[*]درصورتی که موفق به بارگذاری صحیح این مدارک خواسته شده شوید پیغامی مبنی بر “فایل با موفقیت بارگذاری شد” نمایان خواهد شد.
[*]در مرحله بعد ، داوطلبان می بایست اطلاعات فردی خود را مطابق با هر آن چه که خواسته شده است ، وارد کنند.
[*]مرحله سوم مربوط به سهمیه و سوابق داوطلب می باشد. درصورتی که مشمول هر یک از سهمیه های آزاد ، 5 یا 25 درصد ایثارگران و 3 درصدی معلولان بوده و هم چنین اگر دارای سوابق کاری هستید ، می توانید گزینه مربوطه را انتخاب کرده و اطلاعات لازم را به دقت وارد نمایید.
[*]گام بعدی ، مربوط به سابقه تحصیلی متقاضی است که باید اطلاعات آخرین مقطع تحصیلی و یا مدرکی را که به واسطه آن قصد اشتغال دارد، انتخاب نماید.
[*]مرحله پنجم جهت انتخاب شغل ، در نظر گرفته است. با توجه به اطلاعاتی که در گام های پیشین وارد کرده اید در این قسمت تعدادی از مشاغل برای شما نمایان می شود که فقط امکان انتخاب یک مورد فراهم خواهد بود. علاوه بر این جهت انتخاب دستگاه اجرایی و محل مورد تقاضا نیز حق یک انتخاب دارید.
[*]در ششمین مرحله از فرآیند ثبت نام می بایست اطلاعات تماس و محل سکونت اعم از آدرس و کد پستی را وارد کنید. هم چنین امکان انتخاب استان و شهرستان محل آزمون نیز برای داوطلبان فراهم است تا درصورت امکان ، نزدیک ترین حوزه امتحانی از سوی سامانه برای آن ها در نظر گرفته شود.
[*]درصورتی که تمام مراحل ذکر شده را به درستی انجام داده باشید وارد آخرین مرحله شده و یک کد رهگیری از سامانه دریافت خواهید کرد.
[*]می توانید روی گزینه “مشاهده اطلاعات” کلیک کرده و تمام اطلاعات ثبتی خود را مشاهده و پرینت نمایید.
[/list]شرایط ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی
[تصویر:  Registration-Requirements-for-Executive-...t-Test.jpg]شرایط ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 98
ثبت نام در آزمون های استخدامی هم ، مانند هر آزمون دیگری ملزم به داشتن برخی شرایط می باشد که به دو دسته عمومی و اختصاصیتقسیم می شوند. در ادامه به شرایطی خواهیم پرداخت که در سال گذشته برقرار بوده است. درصورت تغییر در سال جاری این مطلب نیز بروز خواهد شد.
شرایط عمومی
[list]
[*]داوطلب باید دارای تابعیت ایرانی باشد.
[*]به دین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ، اعتقاد داشته باشد.
[*]به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران پایبند باشد.
[*]داوطلب آقا باید خدمت دوره ضرورت را انجام داده و یا دارای معافیت قانونی باشد.
[*]از سلامت جسمانی و روانی کامل برخوردار بوده و توانایی لازم را جهت استخدام در شغل مورد نظر داشته باشند.
[*]اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر نداشته باشد.
[*]فاقد هرگونه سابقه محکومیت جزایی موثر باشد.
[*]از سوی آرای مراجع قضایی و سازمان های دارای صلاحیت ، ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی نداشته باشد.
[*]با توجه به قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان ، داوطلب نباید جزو نیروهای بازخرید خدمت دستگاه های اجرایی باشد.
[*]داوطلبانی که پیش از ثبت نام دارای پست سازمانی در هر یک از دستگاه های اجرایی باشند ، چه به صورت رسمی و چه به صورت پیمانی ، پس از پذیرفته شدن در آزمون ، جهت شرکت در جلسه مصاحبه و گزینش دقت کنند که دیگر نباید جزو کارکنان رسمی یا پیمانی دستگاهی باشند.
[*]داوطلبی که قصد دارد با مدرک دیپلم خود در آزمون شرکت نماید باید بین 20 تا 25 سال سن داشته باشد.
[*]جهت شرکت در آزمون با مدرک فوق دیپلم باید حداکثر 30 سال داشت.
[*]شرایط سنی برای متقاضیان دارای مدرک لیسانس جهت شرکت در آزمون ، حداکثر 35 سال می باشد.
[*]داوطلبی که دارای مدرک فوق لیسانس می باشد ، حداکثر تا 40 سالگی می تواند در آزمون استخدامی شرکت به عمل آورد.
[*]داوطلبان با مدرک دکتری ، حداکثر با 45 سال سن می توانند در آزمون استخدامی شرکت نمایند.
[*]جانبازان ، آزادگان ، فرزندان و همسران شهدا ، فرزندان و همسران جانبازان 25 درصد به بالا و فرزندان و همسر آزادگان با سابقه اسارت حداقل یک سال و بالاتر و هم چنین رزمندگانی که سابقه 6 ماه حضور داوطلبانه اختیاری در جبهه دارند ، از شرایط سنی معاف هستند.
[/list]ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی
[list]
[*]افراد خانواده معظم شهدا اعم از پدر ، مادر ، خواهر و برادر ، به اندازه 5 سال بر شرایط سنی آن ها افزوده می شود. به عنوان مثال افراد عادی دارای مدرک لیسانس می توانند حداکثر با 35 سال در آزمون شرکت کنند ، درحالی که این شرایط برای خانواده شهدا تا 40 سالگی برقرار است.
[*]رزمندگانی که کمتر از 6 ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه دارند ، به میزان مدت حضورشان بر شرایط سنی افزوده می شود.
[*]برای آقایان ، میزان مدت خدمت ضرورت بر شرایط سنی آن ها افزوده می گردد.
[*]آن دسته از داوطلبان که به صورت تمام وقت و غیر رسمی از تاریخ 22 بهمن ماه سال 57 ، در وزارت خانه ها ، موسسات و شرکت های دولتی ، بانک ها و شرکت های تحت پوشش آن ها ، شرکت های بیمه های دولتی ، شهرداری ها ، موسسات و شرکت های دولتی که مگر با ذکر نام آن ها در موارد خاص قوانین و مقررات عمومی دولت شامل حال آن ها نمی شود ، موسسه ها و شرکت های ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت بهره می برند ، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکت های تحت پوشش آن ها ، اشتغال داشته اند به میزان این مدت خدمت غیر رسمی ، بر شرایط سنی شان اضافه می شود.
[/list]شرایط اختصاصی
شرایط اختصاصی آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی بسته به هر سازمان و دستگاه اجرایی ، متفاوت است. علت آن هم دستگاه ها و مشاغل مورد نیاز هر دوره است که متغیر هستند. بنابراین نمی توان شرایطی را مبنی بر شرایط اختصاصی تعیین کرد که به طور ثابت در تمام دوره ها برقرار باشد. از همین رو دفترچه های ثبت نام سال گذشته را قرار می دهیم تا به طور تقریبی با شرایط هر دستگاه آشنا باشید.
دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 97
استخدام پنجمین آزمون دستگاه های اجرایی 97

(جهت دریافت دفترچه بر روی لینک کلیک کنید.)
استخدام ششمین آزمون دستگاه های اجرایی 97

(جهت دریافت دفترچه بر روی لینک کلیک کنید.)
مدارک مورد نیاز ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه ای اجرایی 98
از آن جا که ثبت نام آزمون های استخدامی تماما به صورت اینترنتی بوده و امکان ارائه مدارک به صورت حضوری وجود ندارد داوطلب می بایست فایل اسکن آن ها را تهیه کرده تا اگر هنگام ثبت نام نیاز شد در سایت بارگذاری نماید. مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام در آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی عبارتند از :
[list]
[*]کارت ملی
[*]مدارک مورد نیاز جهت استفاده از سهمیه 5 درصدی ایثارگران یا معلولین عادی
[*]مدرک تحصیلی
[*]کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (برای آقایان)
[*]فایل اسکن شده عکس 3×4 رنگی با پس زمینه سفید که تمام رخ باشد ، مربوط به سال جاری داوطلب باشد ، فرمت JPG ، حداقل اندازه آن 200×300 و حداکتر 300×400 باشد ، حجم فایل بین 15 تا 70 کیلوبایت باشد ، حاشیه های زائد عکس حذف شده و فاقد هرگونه اثر مهر ، منگنه یا لکه باشد.
[/list]توجه داشته باشید که اسکن عکس از روی کارت های شناسایی مانند کارت ملی یا شناسنامه ، قابل قبول نیست و لازم است داوطلب ، عکس مورد نیاز را مطابق با شرایط فوق تهیه نماید.
عکس پرسنلی خانم ها باید با حجاب بوده و صورت کامل آن ها مشخص باشد.
اگر به هر دلیلی عکس بارگذاری شده ، غیرمعتبر بوده و یا متعلق به شخصی دیگر باشد ، ثبت نام داوطلب باطل بوده و امکان شرکت در آزمون از او سلب خواهد شد.
فایل اسکن شده مدرک تحصیلی و کارت پایان خدمت از الزامات نیست اما بهتر است در دسترس داشته باشید.

ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی
نکات قابل توجه هنگام ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی
[list]
[*]داوطلبان باید دفترچه آزمون های استخدامی را به دقت مطالعه نمایند و توجه داشته باشند که شغل انتخابی با رشته و گرایش مدرک تحصیلی آن ها مغایرت نداشته باشد.
[*]امکان ویرایش اطلاعات ثبت شده داوطلب فقط تا پایان مهلت ثبت نام و از قسمت پروفایل کاربری امکان پذیر است.
[*]داوطلبانی که قصد ویرایش اطلاعات ثبتی خود را دارند ، دقت کنند که مجددا باید تمام 7 مرحله را طی نموده و کد رهیگیری را دریافت نمایند. در غیر این صورت تغییرات مورد نظر اعمال نشده و همان اطلاعات اولیه ، معتبر می باشد.
[*]توکن پرداخت جهت ورود به فرآیند ثبت نام و کد رهگیری برای وارد شدن به پروفایل ، لازم است اما اگر به هر دلیلی هر یک از این دو را در اختیار ندارید از قسمت “بازیابی کد رهگیری / توکن” می توانید اقدام به دریافت آن ها نمایید.
[*]ثبت نام هایی که به صورت ناقص صورت گیرند مورد بررسی واقع نشده و وجه پرداختی برای آن ها نیز بازگردانده نخواهد شد.
[*]درصورتی که برای برخی از رشته ها ، گرایش های خاصی ذکر شده باشد ، داوطلب تنها با در دست داشتن مدرک متعلق به همان گرایش های رشته می تواند در آزمون ثبت نام کند. اما اگر گرایش خاصی برای رشته ای مورد نظر نباشد ، امکان ثبت نام برای داوطلبان تمام گرایش های آن رشته وجود خواهد داشت.
[*]داوطلبانی که دارای سهمیه 25 درصدی می باشند تنها زمانی قادر به استفاده از آن خواهند بود که اطلاعاتشان در سامانه بنیاد شهید و امور ایثارگران به ثبت رسیده و دارای پرونده باشند.
[*]ایثارگرانی که قصد استفاده از سهمیه استخدامی حداقل 25 درصد را دارند ، باید وضعیت شغلی آن ها در سیستم “سجایا” الزاما بیکار ، ثبت شده باشد. از همین رو می توانند از طریق بنیاد محل پرونده جهت مشخص کردن وضعیت شغلی و اصلاح آن ، اقدام نمایند.
[*]سهمیه 25 درصد ایثارگران شامل حال جانبازان ، آزادگان ، همسر و فرزندان شهدا ، همسر و فرزندان جانبازان 25 درصد و بالاتر ، همسر و فرزندان آزادگان دارای یک سال و بالای یک سال اسارت و خواهر و برادر شاهد می شود.
[*]سهمیه 5 درصد ایثارگران شامل حال رزمندگان با سابقه حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها ، همسر و فرزندان رزمندگان با سابقه حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها ، فرزندان جانبازان زیر 25 درصد و فرزندان آزادگان با کمتر از یک سال اسارت می باشد.
[*]اگر در مرحله بررسی مدارک توسط سازمان های مربوطه ، کاشف به عمل آید که مدارکی ارسالی داوطلب مغایر با شرایط مندرج در دفترچه بوده است ، وی را از ادامه فرآیند استخدام حذف کرده و جهت مصاحبه نیز معرفی نخواهد شد.
[*]حوزه برگزاری آزمون ، با انتشار کارت ورود به جلسه و بر روی آن مشخص می گردد.
[/list]همان طور که گفته شد یکی از ارگان های پر متقاضی در آزمون های استخدامی ، آموزش و پرورش است. از همین رو می توانید با استفاده از لینک های ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ، رشته های استخدامی آموزش و پرورش 98 ، شرایط ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش و منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش به اطلاعات دقیق تری در رابطه با آزمون این سازمان مهم دست پیدا کنید.
[تصویر:  telegram-iranmoshavere-baner-1.gif]


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب از طریق تلفن های ثابت –
نقل‌قول: تماس از سراسر کشور 9099071647
تماس از استـان تهران 9092305538
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

منبع : ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی
http://audiobookkeeper.ruhttp://cottagenet.ruhttp://eyesvision.ruhttp://eyesvisions.comhttp://factoringfee.ruhttp://filmzones.ruhttp://gadwall.ruhttp://gaffertape.ruhttp://gageboard.ruhttp://gagrule.ruhttp://gallduct.ruhttp://galvanometric.ruhttp://gangforeman.ruhttp://gangwayplatform.ruhttp://garbagechute.ruhttp://gardeningleave.ruhttp://gascautery.ruhttp://gashbucket.ruhttp://gasreturn.ruhttp://gatedsweep.ruhttp://gaugemodel.ruhttp://gaussianfilter.ruhttp://gearpitchdiameter.ru
http://geartreating.ruhttp://generalizedanalysis.ruhttp://generalprovisions.ruhttp://geophysicalprobe.ruhttp://geriatricnurse.ruhttp://getintoaflap.ruhttp://getthebounce.ruhttp://habeascorpus.ruhttp://habituate.ruhttp://hackedbolt.ruhttp://hackworker.ruhttp://hadronicannihilation.ruhttp://haemagglutinin.ruhttp://hailsquall.ruhttp://hairysphere.ruhttp://halforderfringe.ruhttp://halfsiblings.ruhttp://hallofresidence.ruhttp://haltstate.ruhttp://handcoding.ruhttp://handportedhead.ruhttp://handradar.ruhttp://handsfreetelephone.ru
http://hangonpart.ruhttp://haphazardwinding.ruhttp://hardalloyteeth.ruhttp://hardasiron.ruhttp://hardenedconcrete.ruhttp://harmonicinteraction.ruhttp://hartlaubgoose.ruhttp://hatchholddown.ruhttp://haveafinetime.ruhttp://hazardousatmosphere.ruhttp://headregulator.ruhttp://heartofgold.ruhttp://heatageingresistance.ruhttp://heatinggas.ruhttp://heavydutymetalcutting.ruhttp://jacketedwall.ruhttp://japanesecedar.ruhttp://jibtypecrane.ruhttp://jobabandonment.ruhttp://jobstress.ruhttp://jogformation.ruhttp://jointcapsule.ruhttp://jointsealingmaterial.ru
http://journallubricator.ruhttp://juicecatcher.ruhttp://junctionofchannels.ruhttp://justiciablehomicide.ruhttp://juxtapositiontwin.ruhttp://kaposidisease.ruhttp://keepagoodoffing.ruhttp://keepsmthinhand.ruhttp://kentishglory.ruhttp://kerbweight.ruhttp://kerrrotation.ruhttp://keymanassurance.ruhttp://keyserum.ruhttp://kickplate.ruhttp://killthefattedcalf.ruhttp://kilowattsecond.ruhttp://kingweakfish.ruhttp://kinozones.ruhttp://kleinbottle.ruhttp://kneejoint.ruhttp://knifesethouse.ruhttp://knockonatom.ruhttp://knowledgestate.ru
http://kondoferromagnet.ruhttp://labeledgraph.ruhttp://laborracket.ruhttp://labourearnings.ruhttp://labourleasing.ruhttp://laburnumtree.ruhttp://lacingcourse.ruhttp://lacrimalpoint.ruинфоhttp://lacunarycoefficient.ruhttp://ladletreatediron.ruhttp://laggingload.ruhttp://laissezaller.ruhttp://lambdatransition.ruhttp://laminatedmaterial.ruhttp://lammasshoot.ruhttp://lamphouse.ruhttp://lancecorporal.ruhttp://lancingdie.ruhttp://landingdoor.ruhttp://landmarksensor.ruhttp://landreform.ruhttp://landuseratio.ru
http://languagelaboratory.ruhttp://largeheart.ruhttp://lasercalibration.ruhttp://laserlens.ruhttp://laserpulse.ruhttp://laterevent.ruhttp://latrinesergeant.ruhttp://layabout.ruhttp://leadcoating.ruhttp://leadingfirm.ruhttp://learningcurve.ruhttp://leaveword.ruhttp://machinesensible.ruhttp://magneticequator.ruhttp://magnetotelluricfield.ruhttp://mailinghouse.ruhttp://majorconcern.ruhttp://mammasdarling.ruhttp://managerialstaff.ruhttp://manipulatinghand.ruhttp://manualchoke.ruhttp://medinfobooks.ruhttp://mp3lists.ru
http://nameresolution.ruhttp://naphtheneseries.ruhttp://narrowmouthed.ruhttp://nationalcensus.ruhttp://naturalfunctor.ruhttp://navelseed.ruhttp://neatplaster.ruhttp://necroticcaries.ruhttp://negativefibration.ruhttp://neighbouringrights.ruhttp://objectmodule.ruhttp://observationballoon.ruhttp://obstructivepatent.ruhttp://oceanmining.ruhttp://octupolephonon.ruhttp://offlinesystem.ruhttp://offsetholder.ruhttp://olibanumresinoid.ruhttp://onesticket.ruhttp://packedspheres.ruhttp://pagingterminal.ruhttp://palatinebones.ruhttp://palmberry.ru
http://papercoating.ruhttp://paraconvexgroup.ruhttp://parasolmonoplane.ruhttp://parkingbrake.ruhttp://partfamily.ruhttp://partialmajorant.ruhttp://quadrupleworm.ruhttp://qualitybooster.ruhttp://quasimoney.ruhttp://quenchedspark.ruhttp://quodrecuperet.ruhttp://rabbetledge.ruhttp://radialchaser.ruhttp://radiationestimator.ruhttp://railwaybridge.ruhttp://randomcoloration.ruhttp://rapidgrowth.ruhttp://rattlesnakemaster.ruhttp://reachthroughregion.ruhttp://readingmagnifier.ruhttp://rearchain.ruhttp://recessioncone.ruhttp://recordedassignment.ru
http://rectifiersubstation.ruhttp://redemptionvalue.ruhttp://reducingflange.ruhttp://referenceantigen.ruhttp://regeneratedprotein.ruhttp://reinvestmentplan.ruhttp://safedrilling.ruhttp://sagprofile.ruhttp://salestypelease.ruhttp://samplinginterval.ruhttp://satellitehydrology.ruhttp://scarcecommodity.ruhttp://scrapermat.ruhttp://screwingunit.ruhttp://seawaterpump.ruhttp://secondaryblock.ruhttp://secularclergy.ruhttp://seismicefficiency.ruselectivediffuserhttp://semiasphalticflux.ruhttp://semifinishmachining.ruhttp://spicetrade.ruhttp://spysale.ru
http://stungun.ruhttp://tacticaldiameter.ruhttp://tailstockcenter.ruhttp://tamecurve.ruhttp://tapecorrection.ruhttp://tappingchuck.ruhttp://taskreasoning.ruhttp://technicalgrade.ruhttp://telangiectaticlipoma.ruhttp://telescopicdamper.ruhttp://temperateclimate.ruhttp://temperedmeasure.ruhttp://tenementbuilding.rutuchkashttp://ultramaficrock.ruhttp://ultraviolettesting.ru
audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru
audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru