تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: هزینه تبلیغات گوگل ادوردز
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
یکی از روش های اصلی درآمد گوگل، تبلیغات ادوردز می باشد. به همین دلیل گوگل برای این قسمت ارزش زیادی قائل می شود. به هر حال تبلیغات در گوگل می تواند بسیار مؤثر باشد اما یک مسئله مهم این است که چگونه از این تبلیغات بهره‌گیری نمایید تا هزینه های تبلیغاتی که برای کسب و کار خود اختصاص داده‌اید به خوبی مدیریت کنید. در این امر باید از یک متخصص حرفه ای کمک گرفت که هم در ارتقای رتبه سایت و هم در تبلیغات، شما را یاری دهند تا به صورت بهینه از این تبلیغات استفاده نمایید.

لازم به ذکر است که هزینه گوگل ادوردز به صورت کلیکی محاسبه می شود به این صورت که بر اساس ورودی های سایت از طریق لینک تبلیغ، هزینه‌ای که باید پرداخت کنید محاسبه خواهد شد. گوگل برای زمینه های کاری که رقابت کمتری به نسبت کسب و کار های پر رقابت می باشند، هزینه تبلیغاتی متفاوتی را در نظر گرفته است و اگر کسب و کار شما رقبای بسیار زیاد و سر سختی داشته باشد مجبور هستید مبلغ بیشتری نسبت به سایر شرکت های موجود پرداخت کنید و هم چنین شما برای هزینه تبلیغات خود می توانید سقفی را در حساب کاربریتان مشخص کنید که این امر در کنترل ورودی های روزانه و مدیریت هزینه ها بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

تفاوت سئو و گوگل ادوردز:
سئو و گوگل ادوردز هر کدام دارای مزایا و معایبی می باشند. در واقع اگر فعالیت وبسایت خود را به تازگی آغاز کرده‌اید می توانید با کمک گوگل ادوردز به رتبه و جایگاه مورد نظرتان دست پیدا کنید و از امکاناتی که گوگل در اختیارتان قرار می دهد بهره‌مند شوید و هم چنین بعد از دستیابی به اهداف خود می توانید با رعایت چارچوب قوانین سئو و بهینه سازی رتبه خود را بدون احتیاج به گوگل ادوردز حفظ نمایید.
اما اگر در وبسایت کسب و کار خود از افراد متخصص برای تبلیغات بهره‌گیری نکنید هزینه های بسیار زیادی را بدون نتیجه پرداخت خواهید کرد. به هر حال هزینه های سئو بسیار کمتر از Google ADS است و نتایج آن بسیار پایدارتر می باشد. با اینکه ادروردز سریعتر شما را به هدفتان می رساند اما پایداری بسیار کمتری نسبت به سئو دارد. پس اگر تجربه و دانش کافی در ارتباط با تبلیغات گوگل را ندارید بهتر است به هیچ عنوان حساب کاربری در Google Adwords ایجاد نکنید.

سئو یا تبلیغات گوگل؟
با وجود تمامی تعریف ها در ارتباط با سئو و گوگل ادوردز شاید برایتان سوال پیش آید که کدام روش را برای ارتقای رتبه وبسایت خود باید پیش بگیرید؟ اگر زمان برایتان مسئله بسیار مهمی نیست بهتر است از راه سئو بهره‌مند شوید و رتبه سایت خود را در صفحه اول گوگل به ثبت برسانید زیرا که از راه سئو، وبسایت شما در صفحه اول کلمات کلیدی مرتبط به وبسایت شما پایداتر خواهد بود و اگر جزء برترین رتبه های گوگل باشید قطعاً محصولات شما به صورت تضمینی به فروش خواهد رسید.

اما اگر زمان برایتان بسیار مهم است و حاضر هستید که هزینه بسیار زیادی را برای تبلیغات صرف کنید پس بهتر است از گوگل ادوردز استفاده کنید تا با سرعت بیشتری به هدف مورد نظرتان برسید اما این را هم در نظر بگیرید که پایداری تبلیغات گوگل نسبت به سئو کمتر است اما با توجه به بهره‌گیری از افراد متخصص می توانید حتی از گوگل ادوردز پایداری رتبه خود را توسط رعایت قوانین سئو حفظ نمایید.
برای تبلیغات در گوگل بهتر است با شرکت شانار کار کنید چون با لیر ترکیه کار میکنند.
http://shanargroup.com/google-ads/