تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: نیازهایی که سایت های آگهی و نیازمندی برای طراحی دارند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
در موارد زیر، صاحبان این کسب و کار حتما باید از شرکت های طراحی سایت کمک بگیرند:
1- نام دامنه: نامی خاص، مشخص و راحت برای به خاطر سپرده شدن، منحصر به فرد و نامی که با کسب و کار تبلیغات تناسب داشته باشد.

2- هاستینگ: شما می توانید در ابتدا از سرویس های ارزان قیمت و اشتراکی استفاده کنید تا هزینه ها کاهش یابد اما با رشد سایت و کسب و کارتان این قابلیت وجود دارد که سرویس های میزبانی خود را ارتقاء داده و از هاست های پر قدرت تر و سریع تر استفاده کنید. شرکت طراحی سایت آروین کارن آمادگی ارائه انواع سرویس های میزبانی پرقدرت با سرعت بالا را دارد.

3- ایمیل: حتما برای سایت یک ارائه دهنده سرویس ایمیل مطمئن با آدرس آی پی اختصاصی تدارک ببینید. دلیل این امر هم اینست که از این مسئله اطمینان داشته باشیم که تمامی ایمیل ها به دست مشتریان خواهد رسید.

4- اسکریپت نیازمندی: امروزه گزینه های زیادی برای انتخاب نرم افزارهای تحت وبی که سایت های آگهی و خرید و فروش را پیاده سازی می کنند وجود دارد. می توان از یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) مانند وردپرس یا جوملا و افزونه های آنها استفاده کرد و یا از اسکریپت های آماده یا حتی از ابتدا وبسایت را به طور اختصاصی مانند کاری که شرکت طراحی سایت آروین کارن انجام می دهد، آنرا طراحی کرد و گسترش داد.

5- پیامک های مداوم: انتخاب کردن یک سرویس مطمئن با قیمت مناسب تا تبلیغات اس ام اس را با قیمت مناسب و حجم زیاد به شماره تلفن ها و مشتریان بفرستند.

6- بازاریابی آنلاین: این بخش به تنهایی یک علم محسوب می شود و حتما باید با کارشناسان این حوزه مشورت داشته باشید. اما برای شروع می توانید تبلیغات خود را در شبکه های تبلیغاتی گوگل یا شبکه های اجتماعی دیگر قرار دهید.

نیازهای آفلاین سایت های نیازمندی، آگهی، خرید و فروش:
1- برنامه کسب و کار: برنامه کسب و کار یا همان Business Plan خوب و جامع باید مراحل و ماموریت ها، چشم اندازها و اهداف این کسب و کار را مشخص کند. در این بیزینس شما همیشه باید برای آینده راهبرد داشته باشید.

2- ثبت کسب و کار و برند: ثبت نام تجاری و ثبت وبسایت به گمان برخی کاری اختیاری است اما این تفکر کاملا اشتباه است؛ این کار جزو کارهای الزامی می باشد. سایت ها و شرکت های ثبت شده، اعتبار قانونی دارند به همین دلیل از نگاه کاربر، ارزش بیشتری نسبت به کسب و کارهای ثبت نشده دارند.

3- بازاریابی آفلاین و سنتی: اگر کسی واقعا قصد دارد که در این صنعت موفق باشد، باید روی تبلیغات سنتی هم سرمایه گذاری کند.
برای داشتن یک سایت قوی احتیاج به یک طراحی سایت شکلیل و تبلیغات در گوگل احتیاج دارید.
http://shanargroup.com/google-ads/