تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: یک مرور دقیق از تم وردپرس Monstroid
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
یک مرور دقیق از تم وردپرس Monstroid
وردپرس
 

[تصویر:  %DB%8C%DA%A9-%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%B1-%D...stroid.jpg]



وردپرس ابزار بسیار محبوب CMS است که توسط شرکت های بزرگ و بزرگ و همچنین افرادی که پرچم های شخصی خود را می سازند مورد حمایت قرار می گیرد.


هر کدام از این تم ها با یک مخاطب خاص در ذهن ساخته شده اند. بنابراین، برخی از تم ها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که مخصوص صنعت یا گروهی از افرادی هستند که می خواهند هدف قرار دهند. 
[تصویر:  0.jpg] 


از طرف دیگر، همچنین تم های وردپرس وجود دارد که خود را به عنوان چند منظوره بسته بندی می کنند، بنابراین مهم نیست که کدام یک از صنایع شما متعلق به چه نوع کسب و کار شما است، ویژگی های این تم ها با ویژگی های سفارشی سازی جهانی هستند، بنابراین شما می توانید شخصی خود را اضافه کنید به آن لمس کنید. 


اکنون Monstroid ، نهایتا تم چند منظوره توسط TemplateMonster توسعه یافته است. کلمه "ultimate" اینجا بدون هیچ گونه اغراق آمیز است که با 145 صفحه و بیش از فایل های 129 PSD می آید. فکر می کنید که می توانید با آن ساخت کنید؟ کاملا تقریبا هر چیزی! تنها محدودیت شما تخیل شماست. 


با استفاده از تعداد زیادی از صفحات، شما می توانید تمام گزینه های طرح خود را که شما می توانید با بلوک های ساختاری مختلف، اککردینس، عناصر UI، اختلاف منظر و غیره را تصور کنید. و اگر دوست دارید به خلاقیت خود را کشف کنید با استفاده از فتوشاپ ، فایل های PSD زیادی برای کار دارید. 


این فقط آغاز است ... 
Topping

بیایید با گیلاس در بالا شروع کنیم - چارچوبی که در آن Monstroid اجرا می شود. بعضی ها ممکن است آن را استخوان نامیدند، اما آن را به سادگی قابل تحسین نیست که اول آن را ذکر کنید. این نیز دلیل اینکه Monstroid جذاب تر می شود. 


چارچوب گیلاس 4 یکی از سریعترین و سبکترین چارچوب ها در وردپرس است. اما آنچه قابل توجه است این است که آن را نیز توسط TemplateMonster ساخته شده است، مزیت آن زمانی که آن را به همکاری بین تم و چارچوب می آید. 
همراه با چارچوب 30 ساخته شده در افزوده حق بیمه و همچنین یک گزینه پشتیبان جدید است که به شما اجازه می دهد تا فوری موضوع خود را بازگردانید در صورت خرابی آن. 
< h2> کیک 
با Monstroid را همراه با تعدادی از تم و کودک که آنها مضامین را می نامند. تم های کودک تم های جداگانه ای هستند که پوسته های پیش ساخته شده و طرح ها را پوشش می دهد که در دسته بندی های مختلف و یا صنایع. این بدان معنی است که شما می توانید کیک خود را در هر عطر و طعم که می خواهید ایجاد کنید. اما چیزی که خوب است، شما لازم نیست به آن را از ابتدا، که خیلی باحال دلیل این که شما زمان زیادی را ذخیره کنید به تمرکز بر روی جنبه های دیگری از وب سایت خود را. 
تگهای


در حال حاضر 4 زیرمجموعه موجود موجود در بسته وجود دارد و بر برخی از محبوبترین نیشها مانند هنر و عکاسی، مالی، داخلی و طراحی و آموزش و پرورش تمرکز دارد. TemplateMonster، با این حال، اعلام کرد که آنها برای هر نوع کسب و کار، 15 طرح جدید هر ماه را اضافه خواهند کرد. این به شما فرصتی وسیع برای بازاریابی یا بازاریابی کسب و کار شما را بدون انجام یک فرایند پیچیده به شما می دهد. 

Ingredients Main

یک کیک بدون ترکیبات خاص آن چیست؟ برای اضافه کردن شخصیت و عطر و طعم بیشتری به کیک خود، در اینجا مواد اصلی Monstroid هستند: 



جادوگر نصب افزونه است که به شما اجازه می دهد موضوع خود را با چند کلیک ماوس در عرض چند دقیقه نصب کنید. با استفاده از این جادوگر، شما نیازی به استفاده از یک FTP یا مدیر فایل نیستید، اما تمام فایل ها از طریق ابر دانلود می شوند پس از آن شما می توانید انتخاب کنید کدام کامپوننت را که می خواهید نصب کنید. 



علاوه بر این، جادوگر نیز اجازه می دهد تا شما را به اتمام ویژگی های خاص شما می خواهید به عنوان پیش نمایش تمام تم ها کودک دسترس است، بنابراین شما می توانید قبل از ساخت انتخاب خود مقایسه کنید. 
تگهای


آیا پوستی که تازه نصب کرده اید را دوست ندارید؟ Switcher پوست فوری مونستروید به شما امکان می دهد که سبک را در یک موضوع تغییر دهید دقایق. Monstroid دارای 3 سبک های پوستی است که می توانید در آن لحظه انتخاب کنید - Flat، Dark، Minimal. با این حال، به زودی، آنها سبک های بیشتر پوست - Metro، Grunge، 8-Bit، Material یا Non-Standard Geometry اضافه می کنند. 



از آنجا که Monstroid و چارچوب گیلاس توسط همان تیم ساخته شد، کد کوتاه استفاده شده منحصرا نوشته شد برای هر دو موضوع و چارچوب. Monstroid دارایبیش از 30 کد کوتاه است که می توانید برای شبکه ها، پست خروجی، لیست، عناصر، زبانه ها، ویدیو، صدا، نقشه های گوگل و غیره استفاده کنید. این کد کوتاه به مجموعه ای از گزینه های خود مجهز است که می تواند در جعبه گفتگو پیدا شود. 



MotoSlider با اجازه دادن به شما در ارائه مطالب خود را در جذاب ترین راه از طریق انواع پلاگین های کشویی خود را به خلاقیت خود را. MotoSlider دارای گزینه های یک ظاهر طراحی شده چندگانه است که به شما اجازه می دهد تقریبا هر چیزی را با توجه به تنظیمات خود انجام دهید. 
MotoSlider به شما کمک می کند تا تصاویر خود را بهترین شکل قرار دهید. شما می توانید از انواع لغزنده هایی که حاوی آکاردئون، لغزان و گالری میدان هستند را انتخاب کنید تا به شما کمک کند زیبا و زیبا گالری ها و تصاویر به صورت خودکار با زیرنویس ها ایجاد کنید. 
این پلاگین به عنوان زمین بازی شما عمل می کند که در آن شما می توانید یک سفارشی سازی عمیق از پانل داشبورد وردپرس و همچنین آرم ها، منوها و موارد دیگر برای تهیه هر نوع نیاز داشته باشید. در شرایط عمومی، شما می توانید هر آنچه را که بخواهید در بخش حق نسخه برداری سایت خود بنویسید تا بتوانید نام تجاری خود را بیشتر تعریف کرده و کمی گیج کننده باشید. با این حال، باید اطمینان حاصل کنید که هر گونه تنظیماتی که مطابق با مقررات وردپرس انجام می دهید. 



این افزونه به شما امکان می دهد وبسایت خود را به هر یک از شبکه های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر، لینکدین، Pinterest، Reddit و غیره ارتقا دهید. از این ویژگی برای پیوند وب سایت خود به حسابهای رسانه اجتماعی استفاده کنید. 



RTL مخفف سمت راست به سمت چپ است در حالی که WPML به معنای چند زبانه وردپرس است. این پلاگین های مهم هستند به ویژه اگر شما در حال هدف قرار دادن یک بازار بین المللی هستید. ویژگی RTL به شما اجازه می دهد تا زبان های مختلف مانند عربی و عبری را با جهت گیری راست به چپ برای نمایش مناسب نمایش دهید. WPML به شما اجازه می دهد که زبان های مختلف وب سایت خود را در یک دامنه میزبانی کنید. 



آیا تا به حال یک مشکل برای شما به دنبال یک تصویر مناسب برای پست یا محتوای شما بوده اید؟ Monstroid دارای بیش از 50 تصویر گرافیکی مجاز است که می توانید برای وب سایت خود استفاده کنید. این گرافیک نه تنها به تجدید نظر زیباییشناسی وبسایت شما اضافه می کند، بلکه منحصر به فرد بودن آن نیز خواهد بود. 



Monstroid با تعدادی از پسوندهای محبوب مانند Yoast سازگار است WPL، bbPress، که به عملکرد و افزایش UX وب سایت شما افزوده می شود. گذشته از این، Monstroid دارای بیش از 30 افزونه برتر ساخته شده در تمام موارد منحصر به فرد است. بهترین بخش این افزونه ها این است که آنها برای همه کاربران Monstroid رایگان هستند. 



اگر شما یک وب سایت تجاری یا یک فروشگاه آنلاین هستید، این خبر خوبی برای شماست. Monstroid به طور کامل با WooCommerce یکپارچه شده است، بنابراین ایجاد فروشگاه آنلاین خود و قابلیت کارکرد آن آسان است. تم همچنین شامل تعدادی از پوسته فروشگاه و نمونه کارها و همچنین یک سبد خرید و یکپارچه سازی پرداخت. آنچه شما باید انجام دهید این است که منوی سایت را کامپایل کنید و محتوای پیش فرض را با محتوای خود جایگزین کنید. 



در مورد کسب و کار شما در حال رشد چطور است؟ بدون نیاز به نگرانی، زیرا کسب و کار شما رشد می کند، WooCommerce با شما همراه با تعدادی افزونه هایی برای سودآوری آنلاین شما را بهبود می دهد. 



یک وب سایت چه چیزی پاسخگو نیست؟ Monstroid به طور کامل پاسخگو است و در دستگاه ها و سیستم عامل های مختلف کار می کند. هنگامی که شما آن را نصب کردید، لازم نیست نگران باشید که آیا این کار به خوبی روی شما انجام خواهد شد؟ تلفن همراه یا روی دسکتاپ شما بنابراین، شما تنها می توانید بر روی ایجاد محتوای عالی تمرکز کنید. اما بهترین بخش Monstroid SEO بهینه سازی شده است، به طوری که موتور جستجوی گوگل می تواند بالاتر از شما رتبه بندی کند، زیرا خزنده ها مطالب شما را بهتر و صفحات سریعتر نمایه می شوند. 
برای یک وب سایت برای موفقیت، شما همچنین باید بدانید که چگونه بازدیدکنندگان و کاربران شما با وب سایت شما ارتباط برقرار می کنند تا بتوانید به طور منظم یک استراتژی و برنامه عملی را بهتر بسازید. Monstroid مجهز به Google Analytics است که به شما در این زمینه کمک می کند. 
Monstroid دارای هیولایی است مجموعه تایپوگرافی - بیش از 500 فونت وب گوگل اگر شما می توانید آن را تصور کنید! تایپوگرافی وب سایت خود را از این مجموعه بزرگ با استفاده از تنظیمات گیلاس تغییر دهید. فقط اطمینان حاصل کنید که کل طرح و "احساس" وب سایت شما را تکمیل می کند. 



ایجاد Infographics زیبا و شیک با موضوع Monstroid مشکل نیست. این افزونه به شما امکان می دهد داده های آماری خود را از طریق infographics رنگی ارائه کنید. شما می توانید از نمودار های مختلف مانند نمودار ها، کیک ها، نمودار ها یا نوار پیشرفت استفاده کنید. 



علاوه بر مواد اصلی آن، Monstroid نیز برخی از (نه خیلی) مواد مخفی است که باید آن را داشته باشد. این ویژگی های اضافی باعث می شود Monstroid برروی بقیه قرار گیرد و کارآمدتر و قدرتمند تر باشد. 



یکی از مزایای چارچوب گیلاس، این ویژگی به شما اجازه می دهد تا تعداد نامحدودی کد کوتاه را بنویسید و آنها را با توجه به نحوه ویرایش آنها ویرایش کنید. این بدان معناست که شما می توانید عنصر کوتاه، ویژگی ها، سفارش بارگیری و بسیاری موارد دیگر را تغییر دهید.


با استفاده از سازنده منطقه استاتیک، می توانید عناصر مانند ویجت ها و آگهی ها، پاورقی و هدر خود را با توجه به تنظیمات خود فقط با یک عمل کشیدن و رها کردن ساده تر تنظیم کنید. شما همچنین می توانید موقعیت خود را با استفاده از کلاس های شبکه بوت استرپ تنظیم کنید. 



این ویژگی به شما اجازه می دهد CSS را با استفاده از LESS از طریق متغیرها، عملیات ها و توابع و mixins تغییر دهید. با این حال، وقتی این موضوع را نصب میکنید، این ویژگی به صورت خودکار فعال نمیشود، بنابراین ابتدا باید آن را فعال کنید تا از آن استفاده کنید. شما همچنین باید مراقب باشید که CSS اصلی را بازنویسی نکنید و همچنین تنظیمات گزینه ها را پس از استفاده ذخیره کنید. 
مانند CSS پویا، این ویژگی همچنین باید برای استفاده از آن فعال شود. CSS Minifier اجازه می دهد تا کامپایل چندین فایل CSS را به یک فایل تک با استفاده از کامپایلر سفارشی ساخته شده است. با جمع آوری تمام فایل ها در یک فایل، سرعت سایت شما را بهبود می بخشد.


این شامل 23 پلاگین است که به طور خاص برای تم Monstroid توسعه یافته است. چه چیزی باعث می شود این پلاگین های ویژه این است که شما می توانید از آنها در موضوع استفاده کنید یا جدا از آن به شما فرصت های نامحدود برای توسعه و اصلاح سایت خود را.
ساخت کیک

چقدر دشوار است که یک کیک بسازیم، وب سایت را ساختیم؟ این ویژگی ها اگر شما یک تازه وارد هستید، از بین می روند، اما TemplateMonster این مشکلات و چالش های پیش بینی را پیش بینی کرد، بنابراین Monstroid چند راه حل سریع و آسان برای این فراهم کرد. 



نمی دانید چگونه کد گذاری کنید بدون نیاز به یادگیری کد با ویرایشگر MotoPress Monstroid. این ویرایشگر بصری به شما امکان می دهد همه عناصر مورد نیاز خود را بدون نوشتن یک کد، کشیدن و رها کنید. شما همچنین می توانید صفحات خود را از قسمت جلویی به راحتی مانند پیت ایجاد، ویرایش و قالب بندی کنید. 



Monstroid همچنین با تعدادی از آموزش های ویدئویی و مستندات جامع همراه است که به شما امکان می دهد به راحتی با Monstroid آشنا شوید. همه چیزهایی که لازم دارید انجام دهید این است که دستورالعمل ها را دنبال کنید و می توانید تم را در چند دقیقه نصب کنید و همچنین با توجه به ترجیحات و نیازهای خود آن را سفارشی کنید. 
هنگامی که شما Monstroid را نصب می کنید، شما به تنهایی خود را برای فرار از دست ندهید و دریابید که چگونه برای حل هر گونه مشکل که ممکن است پاپ. TemplateMonster پشتیبانی 24 ساعته و 7 روزه چت بدون هزینه اضافی را فراهم می کند، و این برای زندگی رایگان است. نگرانی های شما توسط بلافاصله توسط یک تیم از کارکنان خدمات به خوبی آموزش دیده به کار گرفته می شود. اگر شما برای مدت زمان فشرده شده اید، می توانید آنها را یک ایمیل با مدت زمان پاسخگویی 2 تا 4 ساعت تیراندازی کنید. 

گیلاس زیادی برای ارائه

پلت فرم گیلاس برای قرار دادن Monstroid یک قهرمان بسیار سخت در عرصه وردپرس. به غیر از ویژگی های اساسی و پیشرفته که در بالا ذکر شد، گیلاس پلاگین ها و ویژگی های منحصر به تم برای Monstroid ارائه می دهد. 



مگا منو یک پلاگین بسیار مفید است که به شما اجازه می دهد تا منوها را با ساختار پیچیده تر مدیریت کنید و با عناصر مختلف مانند فیلم های جاسازی شده، لینک ها و آگهی ها پر کنید. این منوها در فروشگاه های آنلاین و سایت های چند منظوره بسیار محبوب هستند. 



نمونه کارها گیلاس یک ابزار ایده آل برای نمایش آثار خود را در یک راه حرفه ای و زیبایی ارتقا است. Powered by Ajax، جلوه های بصری و گزینه های سفارشی سازی آن، به شما کمک می کند تا یک آلفا واقعا نمونه کارها بسیار جذاب و جذاب. 



ستون های فرعی دیگر عناصر مهم وب سایت شما هستند زیرا توجه مخاطبان خود را به یک کار خاص متمرکز می کند. به عنوان مثال، یک نیشگون گرفتن ساده میتواند فروش شما را افزایش دهد یا اشتراک ایمیل شما را افزایش دهد. ستون های فرعی سفارشی به شما امکان آزادی کامل عنصر رابط کاربری خود را می دهد. 



آیا می خواهید حساب های رسانه های مختلف اجتماعی خود را در وب سایت خود ادغام کنید؟ این افزونه شامل ابزارهای رسانه های اجتماعی مختلف مانند دکمه های به اشتراک گذاری اجتماعی و ویدجت های محبوب ترین شبکه های اجتماعی است. از طریق جامعه گیلاس، تعامل اجتماعی خود را در سطوح مختلف ترکیب نمی کند. 
یکی از قوی ترین بخش های فروش شما همیشه می تواند از خود مشتریان خود بیرون بیاید که توصیفات بسیار ضروری است. ویرایشگر توصیفی به شما کمک می کند تا هدف کسب اعتماد مشتریان بالقوه خود را با نمایش مشتریان مشتریان موجود خود به دست آورید. 
[تصویر:  div%3E%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%...v%20class=]
مقالات مرتبط
[تصویر:  %DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%DB%8C%DA...%D9%85.jpg]

[size=undefined]
[تصویر:  .jpg]
[/size]

[size=undefined]
[url=http://magbot.ir//50-%D8%A7%D9%84%D9%87%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D9%88%D8%A8-&-amp%D8%9B-UI-Styleguides-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AD%D8%A8%D9%88%D8%A8][تصویر:  50-%D8%A7%D9%84%D9%87%D8%A7%D9%85-%D8%A8...%D8%A8.jpg]

[/size]