تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: تور اروپا
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اکراین یکی از کشورهای وسیع اروپایی می باشد که قدمتی کهن داشته و به دلیل جاذبه های زیبا و طبیعتی بکر، همواره مورد توجه جهانگردان بی شماری قرار گرفته است. جالب است که بدانید در فهرست پرتوریست ترین کشورهای دنیا، اکراین جایگاه هشتم را به خود اختصاص داده، این کشور با دارا بودن طبیعتی چشم نواز و آثار تاریخی کهن، توجه همگان را به سوی خود جلب نموده است. از قبل از شروع سفر خود به هر کشور و یا شهری، بهتر است هزینه‌های تقریبی خود را بدانیم تا بتوانیم برنامه‌ ریزی بهتری برای سفرمان داشته باشیم. یکی از مواردی که در سفر به آدمی انگیزه می دهد بحث هزینه و بودجه سفر است که در بخش زیر به هزینه سفر به اکراین اشاره می کنیم:
-واحد پول اکراین:
واحد پول این کشور گریونا می باشد.
-هزینه تور و هواپیما:
تورهای اکراین با توجه به تعداد روز، هتل و شرکت های هواپیمایی متفاوت می باشند. هزینه هواپیما نیز با توجه به زمان سفر متغیر خواهد بود. همچنین جهت اطلاع دقیق از هزینه سفر به اکراین می توانید با کارشناسان تور اکراین تماس بگیرید. بلیط، اقامت، ترانسفر، راهنمای فارسی زبان و بیمه مسافرتی از جمله خدماتی است که توسط این تورها به گردشگران تور اکراین ارائه می شود. جالب است که بدانید در سال های اخیر به دلیل برخی مسائل سیاسی، پول اکراین ارزش گذشته ی خود را از دست داده و همین امر سبب شده که هزینه سفر به اکراین برای گردشگران کاهش یابد و آن ها بتوانند تفریحات بیشتری را در این کشور تجربه کنند.

-هزینه های هتل و اقامت در کشور اکراین:
در این کشور هتل های زیادی در رده های گوناگون و با امکانات مختلف وجود دارد، گردشگران می توانند با توجه به بودجه ای که برای هزینه سفر به اکراین در نظر گرفته اند، هر یک را رزرو کنند و از اقامت در آن ها لذت ببرند. علاوه بر هتل، هاستل هایی نیز در اکراین وجود دارد که قیمت آن ها نسبت به هتل های باکیفیت، کم تر است و در هزینه سفر به اکراین کاهش محسوسی پیش می آید. قیمت هاستل ها به ازای هر شب اقامت مابین 105 تا 200 گریونا می باشد که بسیار مناسب است.
هتل های 3 ستاره: حدودا شبی از 80 تا 100 هزار تومان 
هتل های 4 ستاره: حدودا شبی از 130 تا 250 هزار تومان
هتل های 5 ستاره: حدودا شبی از 400 تا 600 هزار تومان
خانه های شخصی یا ویلایی: حدودا شبی 350 هزار تومان
-هزینه حمل و نقل عمومی در اکراین:
یک بخش دیگر از هزینه سفر به اکراین به مخارج حمل و نقل مربوط می شود. اکثر شهرهای اکراین مجهز به اتوبوس، تراموا، تاکسی و یا اتوبوس برقی هستند و می‌توان با استفاده از آن‌ها در شهرتردد داشت. بلیط تراموا، اتوبوس و اتوبوس برقی بین 2 تا 5 گریونا هزینه دارد. این بلیط ها در ایستگاه های مربوط به هر منطقه به فروش می رسد و قابل خریداری است، در صورتی که نتوانستید بلیط خریداری کنید می توانید کرایه را به صورت نقدی پرداخت کنید.
کارآمدترین سیستم حمل و نقل اکراین مترو می باشد که در شهرهای مهم آن در حال استفاده بوده و تقریبا تمامی نقاط مهم شهر را پوشش می دهد و گردشگران تور اکراین می توانند از آن بهره مند شوند و به راحتی به مکان های مورد نظر خود بروند. بلیط متروی اکراین که توکن نام دارد ۲ گریونا قیمت داشته که توریست ها می توانند با همین یک بلیط تمام طول شهر را طی کنند و از این طریق هزینه سفر به اکراین را کاهش دهند. متروی اکراین از ساعت 5:30 صبح آماده خدمت رسانی به مردم می باشد. اگر سفر شما مدت 1 ماه به طول می انجامد، بهتر است که بلیط ماهانه را یا قیمت 200 گریونا تهیه کنید. یک نکته بسیار جالب که در رابطه با خط متروی اکراین وجود دارد این است که عمیق ترین ایستگاه متروی موجود در جهان در این کشور و در شهر کی یف قرار گرفته و نظر گردشگران تور اروپا را به خود جلب کرده است.
البته اتوبوس هایی نیز برای رفت و آمد درون شهری وجود دارد که تعداد قابل توجه ای از آن ها فرسوده هستند ولی برای هزینه سفر به اکراین مقرون به صرفه هستند، اما قطارهای بین شهری کیفیت مطلوبی دارند که سفر خوبی را می توان با آن ها تجربه کرد. برای رفاه حال عموم مردم و گردشگرانی که با تور اکراین به این کشور سفر می کنند، تاکسی هایی با هزینه ثابت 35 گریونا نیز وجود دارد که به ازای هر 1 کیلومتر اضافه 5 گریونا به کرایه افزوده می شود. البته این نکته لازم به ذکر است که در صورت معطل شدن تاکسی به درخواست شما، حدود 60 گریونا بیشتر باید پرداخت کنید.

-هزینه های خورد و خوراک:
در اکراین قیمت خوراکی  و غذاها بسیار مناسب است و نسبت به تعداد کثیری از کشورهای اروپایی ارزان تر می باشد به طوری که با کم ترین هزینه، بهترین غذا را می توان خورد. در حالت کلی، در بخش هزینه سفر به اکراین، مخارج مربوط به خورد و خوراک در کشور اکراین 40 درصد ارزان تر از تهران است، در لیست زیر قیمت برخی از مواد غذایی اولیه را مشاهده می کنید که به وسیله آن ها می توانید خودتان آشپزی کنید و غذای مورد نظرتان را طبخ کنید.
*نیم کیلو گوشت مرغ ۳۹ گریونا
*یک لیتر شیر پرچرب ۲۰ گریونا
*6 عدد تخم مرغ 15 گریونا
*1 کیلوگرم سیب زمینی 8 گریونا
*1 کیلوگرم گوجه فرنگی 37 گریونا
*نوشابه 1 لیتری 10 گریونا
*نان 4 گریونا
صرف یک وعده غذایی در رستوران های گوناگون اکراین به شرح زیر می باشد:
رستوران های گران قیمت: 300 گریونا
رستوران های رده متوسط: 90 گریونا
فست فودهای بین المللی: 105 گریونا
فست فود مانند Big Mac: حدود 70 گریونا
با این حساب می توان پی برد که غذا بخش نسبتا کمی از هزینه سفر به اکراین را تشکیل می دهد و جهانگردان می توانند در این کشور غذاهای گوناگونی را امتحان کنند و از آن ها لذت ببرند. حتی در رستوران های خیابانی غذاهای ارزان تری نیز وجود دارد.
در اکراین نوشیدنی های مختلف از قبیل چای و قهوه نیز محبوبیت ویژه ای داشته و به همین منظور کافه هایی با قیمت مناسب در سطح شهر احداث شده که گردشگران تور اکراین می توانند در آن ها نوشیدنی های دلچسبی میل کنند.
-مخارج تفریح کردن در اکراین:
یک بخش دیگر از هزینه سفر به اکراین به گشت و گذار در این شهر اختصاص دارد. تفریحات مهیجی در کشور اکراین وجود دارد که جهانگردان را مجاب می کند تا برای بازدید از آن ها با تور اکراین به این کشور سفر کنند. بازدید هر یک از این جاذبه ها و تفریحات هزینه ی جداگانه ای در بردارد. قیمت بلیط مکان های عمومی و تفریحی مثل موزه‌ها، باغ وحش، گالری‌ها، تورهای طبیعت ‌گردی مختلف در حدود 110 تا 220 گریونا می باشد، برای مثال هزینه بازدید از کاخ وورونتسوف 210 گریونا بوده و تماشای منطقه نفرین شده چرنوبیل 4000 گریونا هزینه در پی دارد. همچنین در صورتی که تمایل دارید ماشین اجاره کنید و با وقت بیشتری به تماشای این کشور زیبا بپردازید، به این نکته توجه داشته باشید که هزینه هر لیتر بنزین در اکراین برابر با 25 گریونا می ‌باشد.
در صورتی که در این کشور با مشکلات موبایل و اینترنت مواجه شدید، جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و می توانید با مراجعه به مراکز مربوطه و پرداخت هزینه ای قابل قبول نسبت به تعمیرات آن اقدام کنید. برای این که هزینه سفر به اکراین برای شما مقرون به صرفه باشد و با هزینه های سنگین حاصل از مکالمه مواجه نشوید، بهتر است به محض ورود به این کشور، یک سیم کارت از اپراتورهای این کشور را خریداری کرده و از آن استفاده کنید.
برای این که هزینه سفر به اکراین برای شما گران تمام نشود، لازم است به نکات زیر توجه کنید:
*خرید کردن در شهر کی یف را فراموش کنید، چرا که قیمت ها نسبت به سایر شهرهای اکراین گران تر می باشد.
*خرید کردن در سوپرمارکت ها یکی از راه های کاهش هزینه سفر به اکراین می باشد. در سوپرمارکت ها تقریبا هر کالایی که مورد نیاز گردشگران تور اکراین باشد وجود دارد و آن ها می توانند از آن کالاها استفاده کنند.
* یک راه دیگر برای کاهش هزینه سفر به اکراین، غذا خوردن در رستوران های بومی به جای رستوران های بین المللی است. صرف غذا در رستوران های محلی، شما را با غذاهای لذیذ و دلچسب اکراینی نیز آشنا می سازد.
بهترین زمانی که گردشگران تور اروپا می توانند برای سفر به اکراین انتخاب کنند پاییز و بهار است. البته در این 2 فصل به دلیل سیل عظیم توریست هایی که به اکراین سفر می کنند، میانگین قیمت ها کمی بالا می رود. پس اگر می خواهید هزینه سفر به اکراین برای شما مقرون به صرفه تمام شود، بهتر است فصل های دیگر را برای سفر خود انتخاب کنید.
در بخش های بالا، به طور مختصر به هزینه سفر به اکراین اشاره کردیم، قابل ذکر است که این مقادیر متناسب با سلیقه و انتخاب گردشگران تور اکراین متفاوت می باشد.
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтlactogenicfactorсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтselectivediffuser.ruсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт
http://audiobookkeeper.ruhttp://cottagenet.ruhttp://eyesvision.ruhttp://eyesvisions.comhttp://factoringfee.ruhttp://filmzones.ruhttp://gadwall.ruhttp://gaffertape.ruhttp://gageboard.ruhttp://gagrule.ruhttp://gallduct.ruhttp://galvanometric.ruhttp://gangforeman.ruhttp://gangwayplatform.ruhttp://garbagechute.ruhttp://gardeningleave.ruhttp://gascautery.ruhttp://gashbucket.ruhttp://gasreturn.ruhttp://gatedsweep.ruhttp://gaugemodel.ruhttp://gaussianfilter.ruhttp://gearpitchdiameter.ru
http://geartreating.ruhttp://generalizedanalysis.ruhttp://generalprovisions.ruhttp://geophysicalprobe.ruhttp://geriatricnurse.ruhttp://getintoaflap.ruhttp://getthebounce.ruhttp://habeascorpus.ruhttp://habituate.ruhttp://hackedbolt.ruhttp://hackworker.ruhttp://hadronicannihilation.ruhttp://haemagglutinin.ruhttp://hailsquall.ruhttp://hairysphere.ruhttp://halforderfringe.ruhttp://halfsiblings.ruhttp://hallofresidence.ruhttp://haltstate.ruhttp://handcoding.ruhttp://handportedhead.ruhttp://handradar.ruhttp://handsfreetelephone.ru
http://hangonpart.ruhttp://haphazardwinding.ruhttp://hardalloyteeth.ruhttp://hardasiron.ruhttp://hardenedconcrete.ruhttp://harmonicinteraction.ruhttp://hartlaubgoose.ruhttp://hatchholddown.ruhttp://haveafinetime.ruhttp://hazardousatmosphere.ruhttp://headregulator.ruhttp://heartofgold.ruhttp://heatageingresistance.ruhttp://heatinggas.ruhttp://heavydutymetalcutting.ruhttp://jacketedwall.ruhttp://japanesecedar.ruhttp://jibtypecrane.ruhttp://jobabandonment.ruhttp://jobstress.ruhttp://jogformation.ruhttp://jointcapsule.ruhttp://jointsealingmaterial.ru
http://journallubricator.ruhttp://juicecatcher.ruhttp://junctionofchannels.ruhttp://justiciablehomicide.ruhttp://juxtapositiontwin.ruhttp://kaposidisease.ruhttp://keepagoodoffing.ruhttp://keepsmthinhand.ruhttp://kentishglory.ruhttp://kerbweight.ruhttp://kerrrotation.ruhttp://keymanassurance.ruhttp://keyserum.ruhttp://kickplate.ruhttp://killthefattedcalf.ruhttp://kilowattsecond.ruhttp://kingweakfish.ruhttp://kinozones.ruhttp://kleinbottle.ruhttp://kneejoint.ruhttp://knifesethouse.ruhttp://knockonatom.ruhttp://knowledgestate.ru
http://kondoferromagnet.ruhttp://labeledgraph.ruhttp://laborracket.ruhttp://labourearnings.ruhttp://labourleasing.ruhttp://laburnumtree.ruhttp://lacingcourse.ruhttp://lacrimalpoint.ruhttp://lactogenicfactor.ruhttp://lacunarycoefficient.ruhttp://ladletreatediron.ruhttp://laggingload.ruhttp://laissezaller.ruhttp://lambdatransition.ruhttp://laminatedmaterial.ruhttp://lammasshoot.ruhttp://lamphouse.ruhttp://lancecorporal.ruhttp://lancingdie.ruhttp://landingdoor.ruhttp://landmarksensor.ruhttp://landreform.ruhttp://landuseratio.ru
http://languagelaboratory.ruhttp://largeheart.ruhttp://lasercalibration.ruhttp://laserlens.ruhttp://laserpulse.ruhttp://laterevent.ruhttp://latrinesergeant.ruhttp://layabout.ruhttp://leadcoating.ruhttp://leadingfirm.ruhttp://learningcurve.ruhttp://leaveword.ruhttp://machinesensible.ruhttp://magneticequator.ruhttp://magnetotelluricfield.ruhttp://mailinghouse.ruhttp://majorconcern.ruhttp://mammasdarling.ruhttp://managerialstaff.ruhttp://manipulatinghand.ruhttp://manualchoke.ruhttp://medinfobooks.ruhttp://mp3lists.ru
http://nameresolution.ruhttp://naphtheneseries.ruhttp://narrowmouthed.ruhttp://nationalcensus.ruhttp://naturalfunctor.ruhttp://navelseed.ruhttp://neatplaster.ruhttp://necroticcaries.ruhttp://negativefibration.ruhttp://neighbouringrights.ruhttp://objectmodule.ruhttp://observationballoon.ruhttp://obstructivepatent.ruhttp://oceanmining.ruhttp://octupolephonon.ruhttp://offlinesystem.ruhttp://offsetholder.ruhttp://olibanumresinoid.ruhttp://onesticket.ruhttp://packedspheres.ruhttp://pagingterminal.ruhttp://palatinebones.ruhttp://palmberry.ru
http://papercoating.ruhttp://paraconvexgroup.ruhttp://parasolmonoplane.ruhttp://parkingbrake.ruhttp://partfamily.ruhttp://partialmajorant.ruhttp://quadrupleworm.ruhttp://qualitybooster.ruhttp://quasimoney.ruhttp://quenchedspark.ruhttp://quodrecuperet.ruhttp://rabbetledge.ruhttp://radialchaser.ruhttp://radiationestimator.ruhttp://railwaybridge.ruhttp://randomcoloration.ruhttp://rapidgrowth.ruhttp://rattlesnakemaster.ruhttp://reachthroughregion.ruhttp://readingmagnifier.ruhttp://rearchain.ruhttp://recessioncone.ruhttp://recordedassignment.ru
http://rectifiersubstation.ruhttp://redemptionvalue.ruhttp://reducingflange.ruhttp://referenceantigen.ruhttp://regeneratedprotein.ruhttp://reinvestmentplan.ruhttp://safedrilling.ruhttp://sagprofile.ruhttp://salestypelease.ruhttp://samplinginterval.ruhttp://satellitehydrology.ruhttp://scarcecommodity.ruhttp://scrapermat.ruhttp://screwingunit.ruhttp://seawaterpump.ruhttp://secondaryblock.ruhttp://secularclergy.ruhttp://seismicefficiency.ruhttp://selectivediffuser.ruhttp://semiasphalticflux.ruhttp://semifinishmachining.ruhttp://spicetrade.ruhttp://spysale.ru
http://stungun.ruhttp://tacticaldiameter.ruhttp://tailstockcenter.ruhttp://tamecurve.ruhttp://tapecorrection.ruhttp://tappingchuck.ruhttp://taskreasoning.ruhttp://technicalgrade.ruhttp://telangiectaticlipoma.ruhttp://telescopicdamper.ruhttp://temperateclimate.ruhttp://temperedmeasure.ruhttp://tenementbuilding.rutuchkashttp://ultramaficrock.ruhttp://ultraviolettesting.ru