تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: چگونه می توانید ریمارکتینگ را به کمپین‌های تبلیغات گوگل ادوردز اضافه کنید؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ریمارکتینگ روشی برای ارتباط با افرادی است که با سایت یا اپلیکیشن موبایلی شما قبلا تعامل داشته اند. بازاریابی مجدد یا ریمارکتینگ (Remarketing) به افراد کمک می‌کند تا به صورت استراتژیک تبلیغات خود را به مخاطبین قبلی خود نمایش دهند. برای مثال، زمانی که کاربران وبسایت شما بدون خرید کردن وبسایت را ترک می کنند، شما می توانید با روش بازاریابی مجدد و استفاده از ابزار ارتباطی مختلف برای آن تبلیغات را ارسال کنید و مجدد با آن ارتباط برقرار کنید. بازاریابی مجدد ابزاری قدرتمند جهت افزایش قدرت برند شما است. ریمارکتینگ به افراد کمک می کند، بازدیدکنندگان سایت را به گروه های مختلف تقسیم بندی کرده و برای آن ها پیام های تبلیغاتی اختصاصی ارسال کنید.
ریمارکتینگ یکی از قابلیت های کلیدی تبلیغات در گوگل است. افراد کمی از این قابلیت مهم استفاده می کنند. راه اندازی کمپین های ریمارکتینگ یا بازاریابی مجدد آسان است. برای ایجاد این کمپین ها پس از ساخت اکانت گوگل ادز وارد اکانت خود شوید و سپس مراحل مختلف ریمارکتینگ را به درستی انجام دهید تا بتوانید از امکانات آن برای گسترش و توسعه کسب و کار خود از آن استفاده کنید.
منطق ریمارکتینگ قانع کننده است. شما می توانید برای جذب کاربران قبلی به وبسایت خود تخفیف هایی را درنظر بگیرید و مجددا انگیزه خرید را در کاربران خود ایجاد کنید. از میان تمامی روش های تبلیغاتی، بازاریابی مجدد با هدف گذاری دقیق موجب سودآوری شما خواهد شد.
آژانس تبلیغاتی پارس ادوردز با ارایه خدمات تبلیغات در گوگل فعالیت خود را با هدف توسعه کسب و کارها آغاز کرده است و توانسته است تا به امروز موفقیت های چشمگیری داشته باشد.
ترفند مهم در بازاریابی مجدد این است که کاربران و مخاطبان خود را براساس خواسته و تمایلات آن ها به گروه های مختلفی برای تکمیل فرآیند خرید تقسیم کنید. ایجاد فهرست های دقیق تنظیم شده موفقیت در ریمارکتینگ را افزایش می‌دهد. برای تنظیم فهرست باید نکاتی را درنظر بگیریم که در این جا به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.
علایق و نیت و زمان بازدید سه فاکتور مهم در تهیه و تنظیم فهرست در ری مارکتینگ هستند. در علایق به این نتیجه می رسیم که چه محصول یا محصولاتی نظر کاربران را به خود جلب کرده است و بازدیدکننده چه مقدار به خرید خود نزدیک بوده و هم چنین از آخرین بازدید کاربر از وبسایت شما چه مدت می گذرد. همه این‌ها از عوامل مهم در تنظیم فهرست جهت موفقیت در بازاریابی مجدد هستند. از مزایای ریمارکتینگ در ادورز افزایش فروش و ثبت نام در سایت و معرفی برند خود به کاربران است. هم چنین انجام بازیابی مجدد به بازگشت سرمایه در استفاده از از هر روش تبلیغاتی کمک می‌کند.
[تصویر:  1045437_531.jpg]
از دیگر مزایای بازاریابی مجدد می توان به دسترسی به کاربران در زمان مناسب اشاره کرد، به بیانی دیگر شما این فرصت را دارید که با بازدیدکنندگان خود آشنا شوید و پس از برقراری ارتباط و تعامل با آن ها دسترسی راحتی داشته باشید. لیست مناسب برای اهداف تبلیغات خود تهیه کنید. لیست بازاریابی مجدد خود را با توجه به هدف تبلیغاتی تغییر دهید؛ به عنوان مثال می توانید از ترک کنندگان سبد خرید خود لیستی تهیه کنید تا تبلیغ برای افرادی که محصولی به سبد خرید خود اضافه کرده اند، اما عملیات خرید خود را به پایان نرسانده اند، بفرستید. شما با بازاریابی مجدد می توانید دسترسی به کاربران در مقیاس وسیع داشته باشید.
روش های انجام ریمارکتینگ در گوگل ادوردز
روش های مختلفی در گوگل ادوردز برای بازاریابی مجدد وجود دارد. این روش ها شامل: