تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی در رسانه های دیجیتال، یکی از بهترین ویترین ها و بیلبوردهای تبلیغاتی برندها است. اگر بخواهید برای رشد کسب و کارتان از خدمات دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید یا باید در شرکت خود ، یک تیم دیجیتال مارکتینگ برای اجرای اهداف بازاریابی استخدام کنید که باعث اتلاف وقت و انرژی شما می شود و یا از یک تیم خارج از شرکت مانند آژانس های دیجیتال مارکتینگ کمک بگیرید. کار کردن با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ که از برنامه های هدفمند و نیروی متخصص برخوردار باشد، بار اتلاف وقت را از روی شانه‌های شما بردارد. در اینجا دلایل همکاری با این آژانس ها، ویژگی ها و روند کاری شان را بررسی می کنیم.

آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست؟
آژانس دیجیتال مارکتینگ یک شرکت است که در ارائه راه های خلاقانه و خدمات فنی برای بازاریابی، تجربه و تخصص دارد . برای آژانس دیجیتال مارکتینگ کیفیت و کمیت کارهایی که برای کسب‌ و‌ کارها انجام می‌دهد در درجه اول است و معمولا سعی بر این این است که با کمترین هزینه ها به بیشتربن نتایج دست یافت. در این آژانس ها برای بازاریابی از روش های سنتی ، استفاده نمی شود و در تیم آژانس دیجیتال مارکتینگ ، افراد متخصص از جدیدترین ابزار استفاده می کنند همچنین روش کار آن ها ، نوعی جدیدتر و البته تا حدودی متفاوت از آژانس‌ تبلیغاتی است. در یک آژانس دیجیتال مارکتینگ حرفه‌ای ، با بهره گیری از مشاوره ها و ایده های تبلیغاتی می توانید از سایر رقبایش متمایز شوید و در کار خود پیشرو باشید.

چرا بازاریابی اینترنتی را به یک آژانس دیجیتال مارکتینگ بسپاریم؟
روش های مختلف بازاریابی آنلاین و رشد کسب و کار، در بازاریابی دیجیتال خلاصه می‌شود. دیجیتال مارکتینگ شامل خدمات سئو، ایمیل مارکتینگ، بازاریابی شبکه های اجتماعی، وبلاگ، گوگل ادوردز ، تبلیغات بنری و … می‌شود. برای انجام این موارد باید منابع، زمان و تخصص کافی داشت و در واقع اجرای یک کمپین تبلیغاتی در مقیاسی بزرگ کاری پیچیده است که با داشتن یک تیم حرفه ای ، نتایج مطلوب را بهمراه دارد.
 
اگر بازاریابی کسب و کار خود را به یک آژانس دیجیتال مارکتینگ واگذار کنید :
 
·        تیمی متخصص و مجرب بازاریابی اینترنتی کسب و کار شما را انجام می دهند.
·        شرکت های دیجیتال مارکتینگ از ابزار متنوع و کاربردی برای بهبود کسب شما بهره می گیرند.
·        با شناسایی رقبا و بررسی استراتژی‌های بازاریابی آن‌ها توسط تیم آژانس ، در کارتان پیشرو خواهید شد.
·        هزینه‌های کلی شما کاهش می یابد.
·        تمرکز شما بر کسب و کارتان بیشتر می شود.
·        نتایج سرمایه گذاری و همکاری تان با یک آژانس مارکتینگ و مقدار سود، قابل اندازه گیری ست.
·        از طرف تیم حرفه ای آژانس، ایده های جدیدی به شما پیشنهاد می شود.
·        سازمان مقیاس‌پذیر و انعطاف پذیر یک آژانس دیجیتال مارکتینگ راه را برای استفاده از انواع تبلیغات همزمان برای شما باز می کند.

خدمات آژانس های دیجیتال مارکتینگ
همانطور که می دانید بازاریابی دیجیتال یعنی دستیابی به اهداف بازاریابی با استفاده از روش‌ها و ابزارهای تکنولوژی دیجیتال. یک آژانس دیجیتال با ابزاری که در دست دارد ، قادر به ارائه خدمات زیر است:
 
·        طراحی وب سایت
·        تولید محتوای اختصاصی
·        بهینه‌سازی سایت (SEO)
·        استراتژی بازاریابی محتوا
·        توسعه برند تجاری
·        بازاریابی شبکه‌های اجتماعی
·        تبلیغات اینترنتی و تبلیغات در گوگل ادز
 
توجه داشته باشید:
بهتر است در هنگام عقد قرارداد با آژانس دیجیتال مارکتینگ ، همه خواسته های خود را بصورت نوشتاری قید کنید و پس از شروع همکاری با آژانس، کمی صبور باشید و به همکار تجاری خود اعتماد کنید. وقتی که یک آژانس دیجیتال مارکتینگ را به عنوان شریک تجاری در کنار خود دارید، فرصت دارید از تخصص مشاوران آن بهره مند خواهید شد در زمان بسیار سریعتری و روشی موثر به نتیجه‌ی مطلوب خواهد رسید.
 
لیست بعضی از آژانس های برتر دیجیتال مارکتینگ:
·        آژانس دیجیتال مارکتینگ راتین با شعار اینجا نتایج حرف اول را می زنند.
·        آژانس کروشه
·        آژانس مات
·        آژانس دارت
·        آژانس نویان با شعار بازاریابی دیجیتال، توسعه کسب و کاردرفضای آنلاین
چه جالب. من قبل از اینکه بدونم راتین یکی از بهترین های دیجیتال مارکتینگ هست، برای تبلیغات در گوگل باهاشون همکاری داشتم. تبلیغات در گوگل رو، که خیلی بهینه و به نفع مشتری انجام میدادن.