تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: کاشت ابروی طبیعی بهترین روش برای ترمیم ابرو
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
کاشت ابرو
کاشت ابرو یک راهکار دائمی و مطمئن برای رفع مشکلات ابرو می باشد. این روش برای همه کسانی که ابروی آنها حالت طبیعی اش را از دست داده مناسب است. در صورت وجود شکستگی ، تتو و برخی بیماریها احتمال ریزش و یا کم پشتی ابرو وجود دارد. این موارد با استفاده از کاشت ابروی طبیعی قابل رفع می باشد. البته برخی روش های دیگر نیز امروزه وجود دارد. کاشت طبیعی ابرو تنها روش بدون عارضه است که در آن موی طبیعی خود فرد از سر به ابرو پیوند زده می شود.
یکی از مسائل مهم در کاشت ، رشد طبیعی ابروها و همگونی آنها با موهای قبلی ابروست. ما در کلینیک آرین سیما جدیدترین روش کاشت ابرو را به کار میگیریم. خروجی کار در نحوه کاشت ابرو آرین سیما کاملا طبیعی می باشد. به گونه ای که تشخیص موهای کاشته شد ابرو با موهای قبلی امکان پذیر نیست.
ابروهای کاشته شده به صورت دائمی و مادام العمر می باشند. این موها همانند سایر موها رشد مداومی را دارند. بنابراین شما پس از کاشت نیاز به اصلاح و منظم کردن آنها خواهید داشت. البته به خاطر داشته باشید که موهای پیوندی از سر به ابرو بیشتر از موهای خود ابرو رشد دارند. این سرعت بخاطر تفاوت الگوی رشد موی سر و ابرو است. بنابراین نیاز شما به کوتاه کردن موهای کاشته شده نسبت به موهای اصلی ابرو هم بیشتر خواهد بود. شما می توانید برای مشاوره کاشت ابرو با ما هماهنگ شده و از مشاوره حضوری ما استفاده نمایید.

[تصویر:  %DA%A9%D8%A7%D8%B4%D8%AA-%D8%A7%D8%A8%D8...%D9%88.jpg]


علت ریزش ابرو چیست؟
چرخه طبیعی بدن به گونه ای است که همواره موی بدن دچار ریزش می شود. ولی در روند طبیعی فرد این ریزش مو را حس نمی کند. گاهی ریزش به اندازه ای هست که آثار ان مشخص می شود. در این حالت می گوییم که فرد دچار ریزش مو و یا ریزش ابرو هست. در چنین مواردی بایستی درمان انجام داد. ابروها صرفا برای زیبایی صورت نیست و وظیفه محافظت از چشم در برابر ذرات و عرق پیشانی را دارد. بنابراین حفظ سلامت ابرو چه در زنان و چه مردان مهم می باشد.
کمبود مواد مغذی بدن : کمبود پروتئین ها و مواد معدنی و ویتامین می تواند اثر سوئی بر موها داشته باشد.
عوارض مصرف داروها : برخی از داروها عوارضی چون ریزش مو را در پی دارند. بنابراین بایستی این مساله را احتیاط کرد.
اختلالات خود ایمنی بدن
در بدن انسان اختلالات خود ایمنی متعددی می تواند اتفاق بیفتد. در صورتی که بدن دچار اختلالات خود ایمنی شود موی بدن دچار ریزش ناگهانی می شود. برخی از انواع اختلالات خود ایمنی به شرح زیر است:
[list]
[*](1) آلوپسی آره تا : در این عارضه سیستم ایمنی بدن به فولیکول های مو حمله می کند. احتمال دارد آلوپسی در ابروها اتفاق بیفتد و ابروها به صورت ناگهانی دچار ریزش کلی شود.
[*](2) لوپوس : در این عارضه ابروها جزو مناطق اولیه برای ریزش مو هستند.
[/list]
مشکلات پوستی : بیماری های پوستی مانند اگزما ، پسوریازیس و درماتیت سبورئیک باعث ریزش ابروها می شود.
مشکلات ناشی از تیروئید : یکی از علل نازکی ابروها کم کاری تیروئید است. البته نازکی ابرو علت های مختلفی هم می تواند داشته باشد. در نظر داشته باشید که نازکی ابرو در اثر کم کاری تیروئید دارای یک الگوی معین است که قابل تشخیص است.
اسکار و یا زخم : زخم ها می توانند بخشی و یا کل ابرو را از بین ببرند.
افزایش سن : به صورت طبیعی با افزایش سن احتمال ریزش ابرو وجود دارد. ما در ادامه برخی دلایل ریزش ابرو را بیان می کنیم.

[تصویر:  %D8%B9%DA%A9%D8%B3-%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D8...%D8%A7.jpg]

چه زمانی کاشت ابرو لازم است؟
تصمیم به کاشت ابرو یک تصمیم بسیار شخصی است. بعد از کاشت ابرو لزوماً ابروهایی به شدت هر چه تمام تر پرپشت ندارید، شما می توانید آن نتیجه ای را که به دنبالش هستید، انتخاب کنید.
متاسفانه همه ی افراد دارای ابروهای طبیعی ضخیم و پر نیستند. کاشت طبیعی ابرو می تواند راه خوبی برای بهبود ابروهای فعلی فرد باشد. در مواردی که موهای ابروی فرد کم است، اغلب از همین راه استفاده می شود. علاوه بر الگوی ارثی ابرو و سن فرد، دلایل دیگری هم منجر به شروع فرآیند کاشت مو ابرو می شود:
[list]
[*]تریکوتیلومانیا (اختلالی وسواسی که در آن فرد موهای نواحی مثل سر و ابرو را می کَند و در این کار احساس اجبار می کند)
[*]یک بیماری سیستمیک بدنی
[*]کندن بیش از حد
[*]شیمی درمانی یا رادیوتراپی (پرتو درمانی)
[*]وجود اسکار یا جای زخم ناشی از پیرسینگ (سوراخ کردن پوست برای آویزان کردن تزیینات)، سوختگی یا تتو
[/list]هنگام کاشت ابرو چه اتفاقی می افتد؟
این فرآیند، نسبتاً ساده است و نیازی نیست که مدت طولانی در بیمارستان باشید، بلکه فقط یک بی حسی موضعی نیاز است. جراح هم فوق العاده دقیق کار می کند تا بهترین نتیجه حاصل شود.
تعداد فولیکول‌هایی که در هر ابرو کاشته می‌شود بسته به سطح خالی و نیاز هر فرد دارد و از 500 تا 1800 گرافت در هر دو ابرو متغیر است.
در کلینیک آرین سیما ، ابروها جداگانه و با توجه به‌صورت و ترجیحات شخص بیمار طراحی‌شده و سپس کاشت انجام می‌شود. البته بسته به اندازه و ظاهر فعلی ابروی شما و آن چهره ای که انتظارش را دارید، این تعداد ممکن است فرق کند.
هر کدام از موها باید در جهت طبیعی رشد موهای اصلی ابرو قرار بگیرند تا حتماً روی پوست بخوابند. برای دستیابی به ابروهایی جفت و پرپشت، نیاز است که موها با دقت بسیار و نزدیک به هم قرار بگیرند.
برای اطمینان از این که جای زخم روی سر و در ناحیه ی ابرو باقی نماند، از سوزن های بسیار ظریفی برای برداشتن فولیکول های موی اهدایی استفاده می شود. معمولاً فولیکول های اهدایی از ناحیه ی پشت گوش ها برداشته می شوند. سوزن های بسیار ظریف که قطرشان فقط چند میلی متر است موها را یکی یکی ایمپلنت می کنند. این فرآیند، واقعاً حساس و بسیار دقیق است.
برای این که بیمار بتواند ریلکس و آسوده باشد، بی حسی موضعی قبل از شروع روش اعمال می شود. بیمار بلافاصله پس از کاشت به منزل می رود.

پس از کاشت ابرو

برای داشتن یک ابروی خوش فرم و صاف، بین 100 تا 200 مو نیاز است، اما برای رسیدن به ابروی پرپشت تر تعداد گرافت های مورد نیاز چیزی حدود 200 تا 400 است.
بعضی از بیماران ممکن است پس از کاشت ابرو دچار کمی کبودی و تورم شوند. اما در هر حال، زمان بهبودی پس از کاشت بسیار سریع و بدون درد است.
قطعاً زمان لازم است تا تاثیر کامل گرافت های ابرو، در کاشت جزیی یا کلی، قابل رویت شود، اما آن چه مهم است این است که نتایج، دائمی است. بعد از آن، بهبود شکل و ضخامت ابرو را مشاهده خواهید کرد. بعضی از این موها در طول یکی دو هفته ریزش دارند. اصلاً وحشت نکنید، زیرا ریزش مو یک امر بسیار طبیعی و جزیی از فرآیند بهبود است و موهای جدید ابروی شما رشد خواهند کرد. به خاطر داشته باشید که برای ظاهر شدن نتیجه ی کامل و نهایی پیوند، شاید یک سال زمان نیاز باشد.

روش های کاشت ابرو مشابه با روش های کاشت مو می باشد. بسته به روش انتخابی برای کاشت موی ابرو هزینه متفاوتی نیز برآورد میشود. ما در کلینیک کاشت مو آرین سیما با توجه به نیاز بیمار روش را انتخاب می کنیم. عوامل موثر در تعیین هزینه کاشت ابرو عبارت است از روش مورد استفاده و تعداد موهای پیوندی. برای اطلاع دقیق تر می توانید با ما تماس بگیرید. پس از جلسه مشاوره و معاینه دقیق هزینه براورد می شود.

کاشت ابرو و مژه در کلینیک آرین سیما

با توجه به موقعیت حساس ابروها در صورت ، کاشت ابرو یک جراحی حساس می باشد. طراحی و کاشت طبیعی ابروی مناسب به مهارت پزشک بستگی دارد. برآورد موقعیت و اندازه و ابعاد ابروها چیزی است که در حین معاینه و بر اساس سلیقه بیمار تعیین می شود. هرچند دوره نقاهت کاشت ابرو کوتاه است. با اینحال انتخاب پزشک با تجربه می تواند شما را از عوارض کاشت ابرو که بعضا ناخواسته هستند دور نگه دارند. مثل عفونت و یا رشد ناصحیح موها. شایان ذکر است که روش مورد استفاده برای کاشت در کلینیک آرین سیما همان روش های مورد استفاده کاشت مو و کاشت ریش و سبیل است.

در کاشت ابرو ، بانک مو در سر می باشد و مو از پوست سر برداشته می شود. در کاشت طبیعی ابرو، موها به صورت تکی و یا جفت کاشته می شود. کاشت مو برای ابرو یک پروسه ظریف جراحی است. در کاشت مو برای ابرو موها در فواصل نیم میلیمتری کاشته می شوند. زاویه و جهت دادن به مو های کاشته شده ظرافت خاصی را می طلبد. این کار باعث می شود که موها در جهت طبیعی ابروها رشد کنند. عدم رعایت این مساله بیمار را بعدا دچار مشکل کرده و ابروهای نامنظمی را به او خواهد داد.



مراحل کاشت ابرو

کاشت ابرو در کلینیک کاشت مو آرین سیما، در اکثر مواقع تنها در یک مرتبه و یک جلسه انجام میشود. هرچند گاهی برای پرپشت کردن نیاز به دو یا سه جلسه می باشد. پس از کاشت همانند کاشت مو ، موها بعد از دو هفته می ریزند. اصلا جای نگرانی نیست. چرا که موهای کاشته شده پس از 3 ماه دوباره شروع به رویش کرده و مادام العمر خواهند بود. پس از شروع رشد موها تا 6 ماه حداقل 60 درصد نتیجه کار مشخص خواهد شد. نتیجه حداکثری و 100 درصدی در طی 9 الی 12 ماه قابل رویت است.



مدت زمان کاشت ابرو

مدت زمان کاشت ابرو حدودا بین 4 تا 7 ساعت طول می کشد. این جراحی با بی حسی موضعی قابل انجام است. این جراحی نیاز به استراحت ندارد. ریکاوری پس از جراحی نیز بسیار سریع و بدون درد است. پس از جراحی نیز تا 3 الی 4 روز ورم و کبودی مختصری در اطراف چشم ها خواهد بود که در طی این 3 روز کامل رفع می شود.
قیمت کاشت ابرو یکی از مهم‌ترین عوامل در انتخاب این روش زیبایی است. برای اطلاع از هزینه کاشت ابرو لطفا به مقاله قیمت کاشت ابرو در تهران مراجعه کنید.