تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: مشتری شما چگونه طراحی سایت شما را تفسیر می کند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مشتری شما چگونه طراحی وب سایت شما را تفسیر می کند
طراحی سایت
 


[تصویر:  %DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D9%85%DB...%D8%AF.jpg]


سیاست ها می توانند کاملا محدود باشند و در برخی موارد طراحان وب مستقل، که کارشناسان در زمینه خود هستند، ممکن است به دلایل فنی بر علیه مشتریان سیاست عمل کنند. شما باید بدانید که مشتریان چه چیزی در مورد چیزها فکر می کنند. 


به این ترتیب، می توانید از موارد زیر جلوگیری کنید: 
جعبه ابزار طراح Freelance 
نامحدود: 500000+ قالب وب، آیکون مجموعه، تم و طراحی دارایی


مهم است که ممکن است که یک درگیری یا سوء تفاهم بین یک مشتری و یک مترجم آزاد وجود داشته باشد. اگر تا به حال بیش از حد درگیری یا سوء تفاهم وجود داشته باشد، پروژه ممکن است قبل از اینکه کامل شود، می میرد. 
یکی از راه های جلوگیری از این کار این است که بدانید که مشتری شما در مورد پروژه چه فکر می کند. هر دو طرف باید با یکدیگر در صورتی که منافع و یا یک سوء تفاهم برای جلوگیری از مناقشات بیشتر وجود دارد، باید با یکدیگر هماهنگ باشد. بله، سوء تفاهم می تواند منجر به درگیری شود، اما می توان از آن جلوگیری کرد. 
[تصویر:  0.jpg]
2. زباله زمان

زمان منبع بسیار ارزشمندی برای طراحان وب مستقل و مشتریان آنهاست. اگر بین یک مترجم آزاد و یک مشتری وجود دارد، زمان ارزشمند از دست خواهد رفت. 


مثلا. اگر یک سوء تفاهم یا سوء تفاهم وجود داشته باشد، احتمال وجود یک بخشی از پروژه مجددا لازم است. مترجم آزاد باید مجددا شروع کند و مهلت با موفقیت به پایان نخواهد رسید. 


[تصویر:  1.jpg]
3. پس انداز پول

پول نیز یک منبع مهم است. بدون پول، پروژه کامل نخواهد شد. هنگامی که به هزینه میرسد، مشتری دقیق است و شما به عنوان یک فارغ التحصیل باید آنها را مطمئن کنید که پول خود را به خوبی خرج می کنند. 





یک راه برای موفقیت در پروژه و هدر دادن پول زیادی برای هر دو طرف است تا ایده ها را به اشتراک بگذارند. 
4. مشتریان تجاوز

دلیل مشتریان ناراحت می شود؟ 


هرگز مشتریان را ناراحت نکنید! اولین گام برای جلوگیری از ناراحتی مشتریان، نشان دادن آنهاست که شما از آنچه که از شما انتظار می رود را می فهمید. 
5. نحوه خواندن ذهن مشتری

اکنون اجازه دهید به شما راهنمایی ها و راه هایی در مورد اینکه چگونه می توانید به ذهن مشتریان خود دسترسی پیدا کنید. 




طوفان مغزی یک فرآیند است که اعضای یک گروه با یکدیگر به اشتراک گذاشته اند. این تکنیک به شما امکان اشتراک و گفتگو در مورد ایده ها و تعیین دامنه پروژه را میدهد. 


چگونه به درستی انجام دهید: 


[تصویر:  4.jpg]


مصاحبه ها یکی از راه های شناختن آنچه مشتریان شما می خواهند ببینند. هنگام مصاحبه با مشتری خود در رابطه با پروژه چه کاری باید انجام دهید؟


[تصویر:  5.jpg]


به نظر شخصی من، من ترجیح می دهم مصاحبه ها. مصاحبه ها می توانند یک رابطه خوب بین شما و مشتری شما ایجاد کنند. همچنین بهتر است از شما سوالاتی بپرسید تا بتوانید مشتری خود را درک کنید و آنچه را که دوست دارید. 
پرسشنامه ها یک راه خوب برای شناختن ایده های مشتری شماست. بگذارید برای شما مثالی بزنم. دوست پسر من یک طراح لوگو آزاد است. از آنجایی که او نمیتواند مصاحبههای شخصی یا چت انجام دهد، راهش برای پیدا کردن آنچه مشتریها میخواهند این است که آنها را یک پرسشنامه بفرستند. 


مشتریان نیاز به پاسخ دادن به این دارند تا ایده هایی در مورد آرم های مورد علاقه خود را ارائه دهند. و در اینجا سوالات هستند: 


نام شرکت: _________________________________ 
این جایی است که مشتری کل نام شرکت را می نویسد. 


نوع کسب و کار: _________________________________ 
در این سؤال مشتری نوع کسب و کار خود را: سازنده، تجارت الکترونیک و غیره 


رنگ مورد نظرتان چیست؟ _________________________________ 
اگر آنها رنگ های مورد نظر را داشته باشند، آنها آن را اینجا می نویسند. 


فونت های مورد نظر شما چیست؟ _________________________________ 
همچنین با فونتها، اگر آنها یک فونت خاص را دوست دارند، آن را اینجا بنویسید. 


صفات (شرح مختصری از آنچه دوست دارید در لوگو ببینید): _________________________________ 
پاسخ به این سوال بسیار مهم است. این جایی است که مشتری توصیف آنچه را که می خواهد. یا او می تواند بیان کند که طراح میتواند آزادانه عمل کند. 


او از پاسخ مشتریان به عنوان مرجع و به عنوان نقطه شروع استفاده می کند. 


[تصویر:  6.jpg]


شما می توانید پرسشنامه خود را بنویسید تمرکز بر آنچه شما باید در مورد پروژه بدانید. برای کمک به شما در این زمینه، نکاتی برای نوشتن پرسشنامه ها وجود دارد: 


طرح های نمایشی خوب هستند تا شما و مشتری خود را در موارد خاصی درک کنید. مهم است که هر دو در همان صفحه قرار داشته باشید تا بعدا درگیری ها را از بین ببرید. 


[تصویر:  7.jpg]


حتی اگر مشتریان هم مانند رئیس شما باشند، باید پیشنهادات خود را نیز به آنها بدهید، به ویژه از آنجایی که شما بیشترین دانش را دارید. 


هنگامی که چیزها را پیشنهاد کنید 




[تصویر:  8.jpg]


هیچ مشکلی در ارائه پیشنهادات به مشتریان شما وجود ندارد. در واقع، آنها از آن قدردانی می کنند. این یکی از راه های نشان دادن این است که شما در مورد آنچه که انجام می دهید بسیار علاقه مند و متعهد هستید. 
در هر جنبه ای از زندگی ما باید ارتباط برقرار کنیم. و این در جهان آزاد است. 


چرا باید با مشتریانتان ارتباط برقرار کنید؟ 


[تصویر:  9.jpg]


هنگامی که ایده ها را جمع می کنید ارتباط برقرار نمی شود. در طول پروژه، همیشه مطمئن شوید که با مشتریانتان ارتباط برقرار می کنید. این یک عنصر بسیار مهم برای تکمیل هر پروژه با موفقیت است. 
بسته شدن

این فقط چند راه برای 
است می دانید که مشتریان شما چه فکر می کنند بسته شدن آن: 


با این نکات، شما قادر خواهید بود روابط خوبی با مشتریان خود ایجاد کنید و در تکمیل پروژه هایی که مشتریان شما را خوشحال می کنند موفق باشید. src = "10.jpg
مقالات مرتبط
[تصویر:  20-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%A2...-Adobe.jpg]
20 آموزش برای یادگیری مبانی فتوشاپ
[تصویر:  %D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8...%D9%84.jpg]
بهترین طراحی Chatbots در برنامه های موبایل
[تصویر:  20-%D8%A7%D8%AB%D8%B1-%D9%87%D9%86%D8%B1...toshop.jpg]
20 نمونه آموزشی برای ویرایش عکس در فتوشاپ