تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: اهمیت خدمات مالی و مالیاتی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اهمیت خدمات مالی و مالیاتی
یکی از تاثیر گذار ترین واحدها در موسسات و سازمان های تجاری واحد مالی می باشد و اهمیت خدمات مالی و مالیاتی بصورت کامل قابل درک و لمس می باشد .
وظیفه واحد مالی عبارت است از :
1_ارائه گزارشات مالی در راستای اهداف واحد تجاری
2_ارائه مشاوره های مدیریتی به مدیران برای تصمیم گیری های سازمانی
3_ارائه گزارشات مدیریتی
4_ارائه مشاوره مالی و راهکارهای مالی به مدیران در راستای اهداف واحد تجاری
5_تنظیم برنامه های مالی از قبل برنامه های بودجه ای
6_تشکیل سیستم های کنترلی
7_ارائه خدمات حسابداری مالی و مدیریتی
8_ارائه خدمات حسابرسی عملیاتی (داخلی )
9_ارزیابی وضعیت بازار و ارائه گزارش به مدیریت
10_ارزیابی وضعیت مالی واحد تجاری و ارائه گزارش به مدیریت
11_تنظیم برنامه های حسابداری و مدیریت گروه حسابداری اجرایی (داخلی )
13_تهیه صورت های مالی براساس استاندارد های حسابداری ایران و IFRS برای استفاده کنندگان دروسازمانی و برون سازمانی
14_پیش بینی وضعیت مالی واحد تجاری و ارائه گزارشات مدیریتی
15_ارائه گزارشات تلفیقی و مقایسه ای برای مدیران واحد تجاری
16_ارائه خدمات وکالتی در زمان دادرسی مالیاتی
17_مدیریت سرمایه در گردش و نقدینگی واحد تجاری
پیشرفت های سریع در تکنولوژی و تغییرات در مدل های کسب و کارها، هر روزه قوانین بازی تجارت را تغییر می دهند.
ظهور غیر قابل پیش بینی استارت آپ ها، شرکت های توانمندی که تصمیم به ورود به بازار جدید می گیرند و یا شرکت های خارجی از جمله دلایل افزایش ریسک های احتمالی و رقابتی تر شدن محیط کسب و کار می باشد. این تغییرات در تمامی زیرمجموعه های یک سازمان از قبیل منابع انسانی و یا مالی تاثیر گذارند.
مشاورین موسسه حسابداری مشاورین تهران و شرکا به اشخاص در شناسایی و حل کردن چالش های مالی کمک میکنند. کارشناسان مالی ما با تحلیل، ارزیابی و عارضه یابی در تمامی بخش های سازمانی از قبیل مالی، منابع انسانی ،بازرگانی و سایر قسمت ها به عنوان همکار، شانه به شانه کار خواهند کرد تا زمانی که به نتایجی مناسب و متحول کننده دست یابند. ما برای مشتریان یک آینده بهتر ایجاد می کنیم.
عدم مدیریت مناسب واحد های تجاری
یک گروه مالی قوی و باتجربه بصورت مستقیم در تداوم فعالیت و سودی آوری واحد تجای تاثیر می گذارد .
شرکت حسابداری در جهت ارائه سرویسی جامع به مشتریان خود، و انجام دادن کلیه امور مالی شرکتها، کلیه خدمات مدیریت مالی ، حسابداری مالی و حسابداری مالیاتی را ارائه میدهد.
لازم به ذکر است که موسسه حسابداری تداوم فعالیت واحد های تجاری و همینطور حداکثر سود آوری را با ارائه کاملخدمات مالی و مالیاتی تضمین می نماید .
شرکت حسابداری تهران و شرکا با بررسی وضعیت مالی واحد های تجاری و بازار برای آنها بصورت دقیق و کاملا حرفه ای برنامه ریزی کرده و با ارائه استراتژی های مدیریتی و همینطور کنترل های مدیریتی واحد های تجاری را در بهترین حالت مالی خود قرار می دهد .
موسسه حسابداری با اتکاء به مدیران با تجربه خود و مدیریت دقیق نقدینگی واحد های تجاری تداوم فعالیت و حداکثر سود دهی را تضمین می نماید.
عدم توانایی مدیران مالی در سراسر جهان باعث ورشکستگی بسیاری از واحد های تجاری شده است که به بعضی از آنها اشاره میشود:
1_شرکت مخابراتی مکس ول در سال 1991 متوجه عدم توانایی در پرداخت بدهی های خود شده و اعلام ورشکستگی کرده است .
2_شرکت بریتانیایی مارسونی در سال 2001 بدلیل عدم مدیریت مالی مناسب در طی چند ماه به میزان صد ها میلیون پوند دارایی خود را از دست داد و این امر موجب کاهش 99 درصد ارزش این شرکت شد .
3_شرکت لوازم خانگی ارج در ایران بدلیل عدم مدیریت مالی مناسب بعد از 10 سال زیان پی در پی اعلام ورشکستگی کرد و در سال 1395 بعد از فعالیت 79 ساله این کارخانه بصورت رسمی تعطیل شد .
ارائه ی خدمات مدیریتی مناسب و بنیان گذاری یک سیستم مالی کامل و در یک واحد تجاری میتواند ضامن تداوم فعالیت واحد تجاری باشد .
اهمیت گروه مالی در واحد های تجاری
گروه مالی یکی از واحد های اصلی و تاثیر گذار واحد تجاری می باشد که جزء لاینفک یک شرکت است .
حسابداری اولین و اصلی ترین فعالیت گروه مالی واحد تجاری می باشد ، که فعالیت گروه حسابداری بصورت مستقیم در وضعیت مالی واحد تجاری تاثیر می گذارد .
حسابداری عبارت است از یک سیستم اطلاعاتی که در آن فرایند جمع آوری اطلاعات ، طبقه بندی ، ثبت و خلاصه کردن اطلاعات مالی  و همینطور  تهیه گزارشات مالی و ارائه آنها به استفاده کنندگان در قالب صورت های مالی انجام میشود .
از حسابداری به عنوان یک نظام پردازشگر اطلاعات یاد میشود و بصورت کلی حسابداری را زبان تجارت می نامند که یکی از بخش های اصلی در یک واحد تجاری است.
اطلاعات مورد نیاز مدیران  بمنظور اطمینان‌ از برنامه‌ریزی، کنترل، ساماندهی و تصمیم‌گیری حسب توابع در اختیار در قالب گزارشات مدیریتی توسط واحد حسابداری مدیریت تهیه میشود و نتایج حاصل از گزارشات حسابداری مالی (صورت های مالی ) را می‌توان با کمک از مبانی حسابداری مدیریت مورد بهبود و اثربخشی قرارداد .
گزارشات حسابداری مالی که مشمول صورت های مالی میشود مورد استفاده مدیران و اشخاص برون سازمانی است و باز مطالعه صورت های مالی میتواند عملکرد مدیریت و وضعیت واحد تجاری را مورد بررسی قرارداد .
حسابداری مالیاتی
یکی از اصلی ترین وظیفه های گروه حسابداری مالیاتی تنظیم برنامه برای انجام امور مالیاتی واحد تجاری می باشد.
خدمات اولیه مالیاتی عبارت است از : 1_ تشکیل پرونده مالیاتی 2_ تهیه و ارائه اظهارنامه مالیاتی 3_ تهیه و ارائه صورت معاملات فصلی  4_جمع آوری اسناد و مداک مورد نیاز سازمان امور مالیاتی 5_ ثبت اسناد حسابداری و تهیه روکش اسناد حسابداری 6_ تهیه دفاتر قانونی
تهیه و تنظیم برنامه مالیاتی و انجام خدمات اولیه در واحد تجاری باید بهخ بهترین شکل ممکن انجام شود زیرا درهنگام تهیه اظهار نامه واحد تجاری مبلغی را بعنوان مالیات براساس سود ابراز می کند که ممیز مالی در زمان رسیدگی طبق اسناد و مدارک مبلغ فوق را تایید می کند در غیر اینصورت و در صورت رد شده مبلغ مالیات ابرازی  واحد تجاری باید مالیات بیشتر همراه با جریمه بپردازد .
در مرحله رسیدگی ارائه اسناد مورد نیاز ممیز مالیاتی و همینطور پیگیری روند رسیدگی برعهده ی گروه حسابداری مالیاتی می باشد .
در صورت رد مبلغ مالیات ابرازی و تعیین ملیغ بالاتری بعنوان مالیات واحد تجاری میتواند نسبت به مبلغ مالیات قطعی اعتراض کند که در این صورت وارد مرحله دادرسی میشود که پیگیری مراحل دادرسی وارائه دفعالیت مالیاتی نیز برعهده ی گروه حسابداری مالیاتی می باشد .
دلایل بهره گیری از خدمات مالی و مالیاتی  حسابداری مشاورین تهران و شرکا داشتن اطلاعات دقیق مالی حال و گذشته، گزارشات متداول، تجزیه و تحلیل، اطلاعات دارایی ها، بدهی، سرمایه، فروش،هزینه و سود و زیان از الزامات اساسی  برای هر فعالیت تجاری می باشد.
زمینه حسابداری با در بر گرفتن تمامی این وظایف از مهمترین بخش های هر کسب و کاری میباشد.
شرکت حسابداری تهران و شرکاء با در نظر گرفتن نیاز های مالی ومالیاتی شرکتها در صنایع مختلف خدمات مالی و مالیاتی خود را در4 بسته ی  1_Bronze 2_ Silver 3_ Gold 4_ Platinum  ارائه می دهد .
شرکت حسابداری تهران و شرکا با تکیه بر مدیران مالی توانمند خود در صورت ارائه خدمات کامل مالی در بسته  Platinum  تداوم فعالیت واحد های تجاری و همینطور حداکثر سود دهی شرکت هارا تضمین می نماید .
 
 
برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید
 
نوشته شده توسط:  مشاورین تهران و شرکا
جستجوهای مرتبط با ما : شرکت حسابداری، موسسه حسابداری، خدمات حسابداری، مشاوره مالی، خدمات مالیاتی
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт