تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: نحوه ساخت اکانت سامسونگ
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
آموزش ساخت اکانت سامسونگ بر روی کامپیوتر

[list=1]
[*]می توانید با استفاده از گوشی یک سامسونگ اکانت بسازید اما این کار به صورت آنلاین و از طریق کامپیوتر نیز امکان پذیر است.
[*]در کامپیوتر مرورگر را باز کنید و وارد آدرس account.samsung.com شوید. در این صفحه فهرستی را مشاهده می کنید که تمامی قابلیت های اکانت سامسونگ را معرفی کرده است.
[*]روی SIGN UP NOW کلیک کنید.
[*]در صفحه ی بعد Terms&Condition(شرایط)،Terms of Service(شرایط سرویس)،و Samsung Privacy Policy ( حفظ حریم خصوصی سامسونگ)را مطالعه کنید. سپس روی AGREE کلیک کنید. اگر با شرایط موافقت نکنید نمی توانید روند ساخت اکانت را ادامه دهید.
[*]فرم عضویت را با وارد کردن آدرس ایمیل، انتخاب یک پسورد و تکمیل برخی اطلاعات پروفایل را کامل کنید.
[*]گرینه ی Next را انتخاب کنید.
[*]تمام. حالا می توانید با اعتبارنامه ی جدید خود وارد اکانت سامسونگ شوید.
[/list]
همچنین بخوانید : راهنمای کامل استفاده از مود Pro یا حرفه ای در دوربین گوشی سامسونگ


آموزش افزودن اکانت سامسونگ به روی گوشی

[list=1]
[*]اگر می خواهید یک اکانت سامسونگ را به گوشی گلکسی خود اضافه کنید می توانید این کار را به سرعت و سهولت از بخش Add Account در تنظیمات اصلی انجام دهید.
[*]تنظیمات اصلی برنامه را بر روی گوشی خود باز کنید و به بخش Accounts بروید. در این جا اکانت هایی را که جدیدا بر روی گوشی شما فعال بوده اند (فیس بوک،گوگل،Dropdox و…) را مشاهده می کنید.
[*]روی گزینه ی Add Account ضربه بزنید.
[*]فهرستی از تمامی اکانت هایی را که می توانند بر روی گوشی شما ایجاد شوند مشاهده می کنید. در کنار اکانت های فعال یک نقطه ی سبز رنگ و در کنار اکانت های غیر فعال یک نقطه ی خاکستری وجود دارد. روی گزینه ی Samsung Account ضربه بزنید (برای ادامه ی روند انجام کار باید به وای فای یا داده ی تلفن همراه خود وصل شوید)
[*].در صفحه ی اکانت سامسونگ روی Create new account ضربه بزنید سپس باید شرایط هر سرویس موجود سامسونگ را بپذیرید. در صورت عدم پذیرش ادامه ی انجام کار ممکن نیست.
[*]جزئیات خود را در فرمی که در صفحه ی بعد مشاهده می کنید، وارد کنید. شما باید آدرس ایمیل، پسورد، تاریخ تولد و نام خود را وارد کنید.
[*]هنگامی که فرم تکمیل شد روی Sign up ضربه بزنید.
[/list]
نقل‌قول: منبع : سامسونگ یار



[url=http://www.forums.mihandownload.com/editpost.php?p=805045&do=editpost][/url]