تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: علت تعویق کنکور ارشد 98
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره علت تعویق کنکور ارشد 98 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –
تماس از سراسر کشور 9099071647
تماس از استـان تهران 9092305538
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید


[font=tahoma, verdana, arial, helvetica, sans-serif]به دلیل جاری شدن پدیده سیل در برخی از شهر ها و استان های کشور ، شرایط برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در این مناطق فراهم نمی باشد. به همین دلیل شورای سنجش و پذیرش دانشجو ضمن ابراز تاسف و همدردی با هموطنان آسیب دیده ، تغییر در زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد را اعلام نمود. البته این تعویق ممکن است مشکلاتی در خصوص تاخیر در زمان اعلام نتایج نهایی آزمون ها و تاخیر در شروع سال تحصیلی برای داوطلبان ایجاد کند اما به دلیل آنکه امکانات کافی برای شرکت داوطلبان سیل زده در آزمون وجود ندارد ، اجرای این مصوبه لازم است. 

[/font]


[size=undefined][size=undefined]
 
[/size]

[/size]

آزمون کارشناسی ارشد وزارت علوم در روز های 23 و 24 خرداد ماه و آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در روز های 27 و 28 تیرماه برگزار می شود.
[size=undefined]
زمان جدید برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت علوم 98
در آزمون کارشناسی ارشد وزارت علوم بیش از 614 هزار نفر شرکت کرده اند که با درگیر بودن حدود 20 درصد از داوطلبان با پدیده سیل، مشخص می شود که تعداد زیادی از شرکت کنندگان در مناطق سیل زده هستند. بنابراین آزمون کارشناسی ارشد با حدود 7 هفته تاخیر درروز های پنج شنبه و جمعه به تاریخ 23 و 24 خرداد ماه برگزار می شود و داوطلبان گروه های آزمایشی علوم انسانی ، فنی مهندسی ،کشاورزی ، علوم پایه ، هنر و علوم دامپزشکی باید چند روز قبل از برگزاری آزمون با مراجعه به سایت sanjesh.org و دریافت کارت ورود به جلسه ، از نشانی دقیق حوزه های امتحانی اطلاع یافته و برای حضور در آزمون اقدام نمایند.

علت تعویق کنکور ارشد 98


زمان جدید برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98
زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت نیز به منظور ایجاد شرایط بهتر برای داوطلبان سیل زده دچار تاخیر شد ، بدین صورت که زمان آن از روز های 30 و 31 خرداد ماه به روز های دوشنبه و سه شنبه به تاریخ 27 و 28 تیرماه تغییر می یابد. لذا داوطلبان گروه های آزمایشی علوم پزشکی باید جهت اطلاع از آدرس حوزه های امتحانی ، با مراجعه به سایت سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir کارت ورود به جلسه را دریافت نمایند.
تاخیر در زمان برگزاری آزمون های سراسری از جمله کنکور ارشد ، علی رغم آنکه استرس داوطلبان را بیشتر می کند ولی دارای مزیت هایی نیز می باشد ، از جمله فرصت بیشتر داوطلبان برای مطالعه و جمع بندی مباحث درسی است. داوطلبانی که تاکنون نتوانسته اند مطالعه دروس خود را به اتمام برسانند ، با تعویق زمان برگزاری آزمون ،  چند هفته بیشتر زمان در اختیار دارند و می توانند بدون هیچگونه نگرانی از کمبود وقت ، مباحث را جمع بندی کنند. لذا می توانید برای دریافت برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره تماس بگیرید.
[/size]


[font=tahoma, verdana, arial, helvetica, sans-serif]برای کسب اطلاعات بیشتر درباره علت تعویق کنکور ارشد 98 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –
تماس از سراسر کشور 9099071647
تماس از استـان تهران 9092305538
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

[/font]

[font=tahoma, verdana, arial, helvetica, sans-serif]سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…[/font]

[font=tahoma, verdana, arial, helvetica, sans-serif]منبع : علت تعویق کنکور ارشد 98[/font]