تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: مرحله ی انتخاب سیستم مناسب برای طراحی فروشگاه اینترنتی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سیستمی را برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی انتخاب کنید که رایج باشد و امتحان خود را پس داده باشد. نکته هایی که در این مورد مهم است اینست که این سیستم، پشتیبانی قدرتمند داشته باشد و توسعه پذیری آن، امکان پذیر و به آسانی انجام شود. سیستم فروشگاه ساز یا مدیریت محتوایی را انتخاب کنید که بتوانید به راحتی با آن کار کنید و کمترین مشکل را داشته باشید و کمترین نیاز به کدنویسی باشد. یکی از سیستم هایی که برای کنترل کامل سایت و استفاده ی کم از کد، مناسب است، وردپرس (WordPress) می باشد.
وردپرس افزونه های فروشگاه ساز بسیار قدرتمندی مانند Woocomerce یا Jigoshop دارد. همچنین می توان از سیستم های مدیریت محتوای فروشگاه ساز مانند OpenCart استفاده کرد. برای استفاده کردن از قالب های این برنامه ها یا بسیاری از افزونه های کاربردی آن ها باید هزینه پرداخت شود اما خود این برنامه ها و سیستم ها رایگان می باشند.

نکته: استفاده از قالب های آماده ی رایگان به هیچ عنوان توصیه نمی شود. برای داشتن یک سایت خوب، به خصوص سایت فروشگاه اینترنتی که به دلیل تراکنش های مالی بالا باید از امنیت و اطمینان بالایی برخوردار باشد. به دلیل تعداد زیاد فروشگاه های اینترنتی در اینترنت، فروشگاهی که ما می خواهیم داشته باشیم باید منحصر به فرد و جذاب باشد به همین دلیل باید حتما از قالب های شخصی و اختصاصی استفاده کنیم.

سرعت پایین بارگزاری سایت به معنای از دست رفتن مشتریان می باشد. قبل از هر چیزی به کارفرمایان توصیه می کنیم که طراحی سایت فروشگاهی خود را از ابتدا به شرکت ها یا افراد متخصص این کار بسپارند تا از مشکلات آینده برای سایت تا حد امکان جلوگیری شود. سپس کار بهینه سازی برای موتورهای جستجو را به همان شرکت ها بسپارید تا آنها سریعتر و راحت تر سایتی را که خود طراحی کرده اند بهینه کنند و ایرادات آنرا برطرف کنند تا هم خریداران محصول از سایت راضی تر باشند و هم رتبه سایت در نتایج گوگل بالاتر نمایش داده شود.