تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: استفاده از خدمات نظافت منزل و ساختمان آنلاین
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
حرفه‌ای، حتی در نظافت خانه و آپارتمان

همه‌ی ما دوست داریم خانه‌هایمان همیشه تمیز و مرتب باشد و تمامی اسباب‌اثاثیه در جای خود قرار داشته باشند، هیچ‌کس یک‌خانه به‌هم‌ریخته را دوست ندارد؛ اما مگر می‌شود خانه همیشه تمیز بماند؟ حتی خانه‌هایی که کمترین رفت‌وآمد را دارند و نظافت روزانه در آن‌ها انجام می‌شود نیز مورد هجوم گردوغبار قرار می‌گیرند. به همین دلیل باید هر چندوقت‌یک‌بار به گردگیری و نظافت خانه بپردازیم. شما برای تمیزکردن منزل چه برنامه‌ای دارید؟ آیا برنامه هفتگی برای نظافت منزل دارید و خودتان مشغول به کار می‌شوید و یا به دلایل مختلف، کارهای نظافتی را به یک متخصص نظافت خانه می‌سپارید؟ اگر دوست دارید کارهای خانه به دست یک متخصص انجام شود بهتر است این متن را مطالعه کنید. ‌

چرا نظافتچی منزل استفاده کنیم؟
حتما برای شما هم پیش‌آمده برای انجام یک نظافت ساده در منزل ساعت‌ها مشغول بوده‌اید ولی در نهایت خانه آن‌طور که موردنظرتان بوده تمیزنشده باشد. شاید هم به دلیل مشغله‌‌ی کاری نتوانسته‌اید آن‌طور که بایدوشاید خانه را تمیز کنید. در این مواقع بهتر است کار را به متخصصان نظافت منازل سپرد؛ زیرا این افراد به دلیل تخصص و مهارت خود، در مدت‌زمان کمتر بازدهی بالاتری را خواهند داشت. هرکسی برای اینکه کارهایش به شیوه درست انجام شود از متخصص‌ها کمک می‌گیرد. شما نیز می‌توانید با کمک‌گرفتن از متخصص‌های نظافتی، کارهای خانه را به شکل بهتری پیش ببرید و وقت و زمان خود را برای کارهایی مانند کتاب خواندن، فیلم دیدن، تفریح، سرگرمی، همراه با خانواده صرف کنید. ‌

[تصویر:  %D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA%DA%86%DB%...00x200.jpg]

استفاده از خدمات نظافت منزل مناسب چه افرادی است؟
بسیاری از افراد به دلیل مشغله‌های کاری فرصت کمتری برای نظافت آپارتمان و خانه خود پیدا می‌کنند؛ زیرا تمیز بودن خانه، بر روحیه تمامی افراد خانواده تاثیر می‌گذارد. به‌صورت کلی همه افراد می‌توانند از خدمات نظافتی خانه استفاده کنند تا وقت بیشتری برای خود و خانواده‌شان داشته باشند. پس:
اگر به نظم و ترتیب در انجام کارها اهمیت می‌دهید و دوست دارید نظافت خانه روی برنامه انجام شود.
اگر شاغل هستید و فرصت نظافت کردن منزل را پیدا نمی‌کنید.
اگر فرزند کوچک دارید و وقت کمتری برای رسیدگی به خانه و تمیزکردن خانه دارید.
اگر به دلیل افزایش سن و کهولت نمی‌توانید کارهای سنگین خانه را به‌تنهایی انجام دهید.
اگر به دلیل مشکلات جسمی و بیماری، توانایی انجام کارهای خانه را ندارید.
اگر مجرد هستید و فرصت و مهارت لازم برای انجام نظافت منزل را ندارید.
اگر مهمان دارید و برای انجام کارها به کمک نیاز دارید.
اگر دوست دارید وقت و انرژی خود را صرف خانواده کنید و کارهای منزل را به متخصص‌های نظافت بسپارید.
و اگر هر مانع دیگری پیش روی شماست و نمی‌توانید خودتان کار نظافت را انجام دهید، می‌توانید از خدمات https://donyaenezafat.com/  استفاده کنید. ‌
شستشو و نظافت منزل شامل چه خدماتی می‌شود؟
تقریبا تمام امور تمیزکردن خانه donyaenezafat را می‌توان به دست متخصص‌های خدماتی سپرد. این خدمات شامل مرتب‌کردن خانه، جارو زدن، شستن کف و دیوار، گردگیری وسایل خانه، نظافت اتاق‌ها، شست‌و‌شوی حمام و سرویس‌بهداشتی، پاک کردن پنجره و شیشه‌های داخلی، نظافت آشپزخانه، نظافت کابینت‌ها، شستن ظروف و لباس‌ها و تمامی خدمات نظافتی مورد نیاز در خانه می‌شود. شما برای انجام هرکدام از این خدمات می‌توانید از متخصص‌های نظافتی کمک بگیرید. ‌
هر آنچه برای نظافت و پذیرایی نیاز دارید
در این روزهای پرمشغله پیدا کردن نظافتچی مطمئن و حرفه‌ای برای نظافت منزل ونظافت محل کار به مسئله مهمی تبدیل شده است. شرکت نظافت افق مجموعه‌ای ونظافتچی های آقای متخصص و مطمئن را گرد هم آورده تا شما بتوانید بدون دغدغه و به راحتی برای نظافت منزل خود به نظافتچی‌های متخصص دسترسی پیدا کنید. درکنار وجود افراد مطمئن، برای سایر امور نظافتی همچون قالی‌شویی، خشکشویی و ... نزدیکترین و مطمئن‌ترین سرویس‌دهنده‌ها را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید در اسرع وقت با ثبت سفارش نظافت خود به نزدیکترین سرویس‌دهنده دسترسی پیدا کنید.
نظافت و جایگاه آن
درباره اهمیت نظافت و جایگاه آن در فرهنگ ایرانی اسلامی ما بسیار صحبت شده و کمتر کسی است که درباره اهمیت نظافت نشنیده باشد. ایرانیان باستان همواره سعی در نظافت و پاکیزگی منزل داشتند. انتخاب عناصر چهارگانه آب، خاک، آتش و هوا در فرهنگ باستان به عنوان عناصر شکل‌دهنده طبیعت از این جهت قابل تامل است که تمامی آنها خاصیت پاک‌کنندگی دارند. از این بین آتش چنان جایگاهی یافت که تا حد پرستش در ایران قبل از اسلام بالا رفت.در این میان آب و خاک در ایران بعد از اسلام اهمیت بالاتری یافتند که نقش آنها در نظافت و پاک کنندگی در احکام دینی ما بر کسی پوشیده نیست. در سیره و احادیث بجامانده از معصومین نیز اهمیت نظافت و آراستگی بخوبی هویداست. کمتر کسی است که حدیث معروف "النظافته من الایمان" را نشنیده باشد که پیامبر اکرم نظافت را به عنوان بخشی از ایمان معرفی می‌کند و حتی فراتر از آن در برخی روایات از پیامبر نقل شده است که "بنى الدین على النظافة" و این مساله نشان می‌دهد که نظافت و پاکیزگی بنیان دین است.
[تصویر:  %D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D9%85%D9...00x353.jpg]
نظافت در دنیای امروز
در این روزهای پرمشغله پیدا کردن فردی مطمئن و حرفه‌ای برای نظافت محل کار و منزل به مسئله مهمی تبدیل شده است. بخصوص که با توجه به روند مثبت اشتغال زنان برای زوج‌هایی که هر دو شاغل هستند، فرصت و فراغت رسیدگی به نظافت منزل کم پیدا می‌شود. شرکت نظافت افق ه مجموعه‌ای از افراد متخصص و مطمئن در حوزه نظافت را گرد هم آورده تا شما بتوانید بدون دغدغه و به راحتی به نظافتچی‌های متخصص دسترسی پیدا کنید. درکنار وجود افراد مطمئن، برای سایر امور نظافتی همچون قالیشویی، خشکشویی و... نزدیکترین و مطمئن‌ترین سرویس‌دهنده‌ها را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید در اسرع وقت با ثبت سفارش خود به نزدیکترین متخصصین دسترسی پیدا کنید.
آدرس سایت شرکت نظافت افق:
https://ofoghpak.com
روش کار  شرکت نظافت افق برای نظافت منزل چیست؟
ثبت سفارش برای در خواست سرویس نظافت در شرکت نظافت افق بسیار ساده است. کافی است در ابتدا از طریق سایت و یا اپلیکیشن شرکت نظافت افق ، با وارد کردن نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود، ثبت نام کنید. سپس برای اینکه نیروی نظافتی مناسبی برای کارتان پیدا شود شما باید برخی جزییات کار را اعلام کنید و به چند سوال ساده پاسخ دهید: مثلا دیوارشویی هم دارید یا نه؟ نیروی نظافت خانم می‌خواهید یا آقا؟ خانه‌ای که می‌خواهید نظافت شود چند متر است؟ چند اتاق دارد؟ متخصصین نظافت شرکت نظافت افق این سوال‌ها را می‌بینند و با توجه به توانایی و وقتشان کار شما را انتخاب می‌کنند.
در نهایت نشانی منزل یا محل کارتان را که می‌خواهید نظافت شود وارد کنید. پس از طی این مراحل سفارش شما در سامانه شرکت نظافت افق ه ثبت می‌گردد. سپس در بخش "سفارش‌های من" چندین متخصص نظافت برای انجام کار شما اعلام آمادگی می‌کنند. جهت انجام سرویس نظافت، شما باید از بین متخصصینی که اعلام آمادگی نموده‌اند، شخصی را انتخاب کنید. برای این انتخاب شما با مشاهده امتیاز و تعداد کار متخصص و نظرات دیگر مشتریان درباره نحوه نظافت و کار آن فرد را می‌بینید و درصورت تمایل می‌توانید قبل از انتخاب با آنها صحبت کنید و در نهایت یکی را انتخاب کنید.
[font=Tahoma, sans-serif]نظافت راه پله
[/font]

با توجه به اینکه تمامی متخصصین نظافت از فیلترهای شرکت نظافت افق گذشته‌اند، اما مطمئن باشید وقت بیشتر در این مرحله شما را به انتخاب درست‌تر و نظافت بهتر منزل می‌رساند چرا که مناسب‌ترین نیرو برای کار خود را خواهید یافت.
نظافت کف منزل
در این مقاله برخی از  اصول مهم نظافت کف منزل توسط شرکت نظافتی خدماتی راز ترانه ماندگار  بیان میگردد:
چند اصل مهم نظافت کف منزل
حتما در ورودی منزل خود از یک پادری مناسب استفاده کنید تا آلودگی های بیرون مانند خاک و گل و سنگریزه از طریق کفش ها وارد خانه نشوند. حتما کفش هایتان را قبل از ورود به خانه از پا درآورید.
در صورتی که نیاز به نظافت کف خانه احساس میشود سریعا اقدام به نظافت نمایید تا بعدها مجبور به خراشیدن کف و ….نشوید. همچنین نظافت فوری زحمت و زمان کمتری نیاز دارد.
برای تمیز کردن کف خانه سر جاروبرقی را در حالت غیر فرش قرار دهید و عاج های مویی را خارج کنید تا به پارکت ها و سرامیک ها صدمه ای وارد نگردد.
برای جابجا کردن وسایل منزل هرگز آن ها را روی کف های سرامیکی و… نکشید. زیرا باعث آسیب دیدن کف میشود.
برای قسمت های پر رفت و آمد منزل حتما از قالیچه های کوچک استفاده کنید.
برای نظافت کف های پارکتی به هیچ عنوان از آب استفاده نکنید چون باعث خراب شدن و باد کردن آنها میشود.
برای برق کردن کف های پارکتی از روغن ها و برایق کننده های مخصوص پارکت استفاده کنید.
از پاک کننده های مخصوص پارکت هر دو هفته یک بار استفاده کنید زیرا استفاده بیش از اندازه از آنها باعث خرابی کف منزلتان میشود.
برای نظافت کف های سرامیکی و مزاییکی  پس از جارو کشیدن  از آب گرم و تی استفاده کنید.
پس از تی کشیدن کف های سرامیکی و مزاییکی  یک بار دیگر کف را جاروبرقی بکشید تا مواد احتمالی باقیمانده پاک شوند.
لکه های چای ، قهوه و… را بلافاصله پاک کنید زیرا پاک کردن لکه های قدیمی سختتر است.
نظافت منزل_در_تهران
سلامتی جسم و روح امری بسیار مهم برای همگان به شمار می آید و در این راستا هر فرد و یا جامعه تدبیری برای این امر مهم می اندیشند .
نظافت منزل امری است که مستقیم با سلامتی و جسم و روح ما انسانها در ارتباط است ،بدین گونه که محیط زندگی و کار ما باید تمیز و مرتب باشد تا در سلامتی کامل باشیم .نظافت منزل مراحل مختلف و متفاوتی دارد که وابسته به نوع منزل متغیر میباشد .اگر منزل شما ویلایی  باشد نظافت منزل شما به سبک متفاوتی باید انجام شود ، اگر منزل شما آپارتماتنی است نظافت آن مراحل مختلفی دارد زیرا منزل شما دارای راه پله مشترک با بقیه اهالی آپارتمان می باشد .نظافت منزل ویلایی
در این نوع منازل موارد بسیار زیادی وجود دارد که می بایست نظافت شود که شامل پنجره ها ، پرده ها ، آشپزخانه ها ، اتاق پذیرایی راه پله ها ، درب های وروردی ، اتاق خواب ها ، حیاط ها ، پارکینگ  سایر موارد میشود .
هریک از موارد فوق روند خاص خود را در نظافت منزل دارد .به طور مثال پنجره ها درصورتی که آلمینیومی باشد و دوجداره ، سبک نظافت آنها می تواند متفاوت باشد ،در منازل ویلایی نظافت منزل یک امر پیچیده و زمان بر می باشد و در صورتی که گروه نظافتچی آقا تخصص لازم را نداشته باشند این امر به درستی محقق نخواهد شد ، زیرا برای هریک از  موارد ذکر شده می بایست از مواد شوینده و  روش متفاوتی استفاده نمود.به طور مثال مواد شوینده موردنیاز جهت نظافت سرویس بهداشتی با موادری که در آشپزخانه استفاده میشود متفاوت است .
در این نوع منازل بدلیل اینکه معمولا متراژ پایین تری نسب به منازل ویلایی  دارند نظافت منزل امری آسان تر و در زمان کمتری میگیرد.اما در عین حال از ظرافت خاص خود برخوردار است زیرا بیشتری مواردی که قسمت منازل ویلایی گفته شد در منازل آپارتمانی وجود دارد ، با این تفاوت که در این منازل در فاصله کمتری از هم قرار گرفته اند لذا می توانند نظافت سایر قسمتی را تحت الشعاع خود قرار دهند .
بدین ترتیب می بایست نظافت منزل آپارتمانی با دقت بیشتری انجام شود و لزوما نمی تواند یک روند ثابت
را برای تمام منازل آپارتمانی در نظر گرفت زیرا محل قرار گرفتن قسمت های مختلف متفاوت است .
دریافت نظافتچی خانم و یا آقا
نظافتچی باهوش ابتدا چیدمان قسمت های مختلف را مورد ارزیابی قرار میدهد سپس روند نظافت منزل را تعیین میکند.
مهمترین قسمت نظافت
معمولا مهمترین قسمتی که برای نظافت منزل در نظر گرفته میشود آشپزخانه منزل است ،در آشپزخانه ابتدا می بایست نظافت کابینت ها انجام شود زیرا هنگام نظافت کابینت ها ممکن است سایر قسمت قسمتهای کثیف دیده شوند در کابینت ها هم باید ابتدا کابینت های فوقانی نظافت شوند سپس کابینت های که روی زمین و در قسمت پایین قراردادر نظافت شوند .
این کار باید توسط پارچه نرم و مرطوب صورت گیرد زیرا امروزه اکثر کابینت ها از جنس MDF  می باشد .
دریافت کارگر خدماتی خانم
برای نظافت سرویس بهداشتی و حمام می بایست از سفید کننده ها مخصوص استفاده شود .نظافت اتاق پذیرایی بهتر است ابتدا توسط دستگاه بخارشو انجام شود و سپس با دستمال خشک و نرم کف دیواره ها دستمال کشیده شود .شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال با ارائه بهترین خدمات موجود توانسته برتری بسیاری را جلب کند از نظر مشتریان.
شرکت نظافت افق از بهترین مواد شوینده استفاده میکند و با استفاده از کادری مجرب و کاملا حرفه ای می تواند بهترین خدمات را برای شما ارائه کند یکی از مهم ترین برتری های شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال تضمین کار است ،
قطعا با ورود به هر خانه ای فارغ از وجود امکانات قابل توجه و خدماتی که صاحب خانه به ما ارائه میدهد مانند غذاهای متنوع، اتاق خواب و دیگر موارد نظافت و تمیز بودن آن محل یک امر بسیار مهم و در دید چشم و دقت افراد میباشد پس با با نظافت کردن منزل علاوه بر از بین بردن آلودگی باعث میشویم تا مهمانان ما دید بهتری از خانه ما داشته باشند با ما همراه باشید تا در این مقاله در مورد ابعاد نظافت منزل مطالبی را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم.
همانطور که در بالا گفتیم نظافت منزل بسیار مهم و حیاتی میباشد و لازم است تا به طور مکرر این نظافت انجام شود البته شاید برایتان سوال باشد که چرا نظافت منزل باید به طور مکرر انجام شود در پاسخ به این سوال لازم است بگوییم نظافت منزل به صورت مکرر و تعداد دفعات بالا از حجم کار کم خواهد کرد و این یعنی کثیفی ها و آلودگی ها کمتر میشوند و یک جا تلنبار نخواهند شد.
برای بالا بردن سطح بهداشت و زیبایی منزل ، باید تمام وسایل خانه، مبلمان، فرش و ملافه ها همیشه تمیز باشند. برخی تجربه ها نشان داده است که بیدار شدن در یک اتاق کثیف بر روی افسردگی نیز تاثیر دارد. از نظر بهداشتی و برای سلامتی، تمامی محیط ها باید سطح اولیه ای از نظافت منزل را داشته باشند.
زیرا تمیز نبودن خانه و نظافت نکردن آن به طور ناخوداگاه باعث ایجاد افکار منفی و عصبانیت میشود و روی مغز نیز تاثیر میگذارد به طور خلاصه خانه ای که تمیز باشد محلی امن برای زندگی میباشد.
نظافت منزل
این سه اصل را هیچ گاه فراموش نکنید!!
1. محیط زندگی لذت بخش تر
2. محیط زندگی بهداشتی و عاری از میکروب ها
3. عاملی مهم برای ایجاد احساس خوب در افراد
این سه اصل همیشه در ذهنتان باقی بماند که خانه تمیز باعث ایجاد سه ویژگی زیر خواهد شد پس خانه را همیشه تمیز و در بهترین شرایط نگه دارید.در زیر سه مورد از این موارد را نام برده و در ادامه توضیحاتی اضافی تر بر مبنای فواید نظافت منزل بیان خواهیم کرد
هوای مطبوع : قطعا نظافت منزل و از بین بردن میکروب ها و آلودگی ها باعث افزایش هوای مطبوع بهتر و سالم تر در خانه خواهد شد.
سود بیشنر در هنگام فروش خانه: حقیقت این است خانه تمیز نه تنها سریع تر به فروش می رسد بلکه قیمت آن نیز بیشتر از خانه کثیف است.
کاهش هزینه های خانه: با مراقبت صحیح از فرش، مبلمان، پرده و اثاثیه منزل عمر آن ها را می توان تا دوبرابر افزایش داد،
کاهش هزینه های رفتن به رستوران: اگر آشپزخانه تمیز باشد و همه چیز آن تحت کنترل باشد، آشپزی و غذا خوردن در خانه بسیار لذت بخش خواهد بود.
افزایش اعتماد به نفس : همانطور که گفتیم تمیز بودن خانه در ذهن انسان نیز به طور ناخوداگاه تاثیر میگذارد و خانه ای که تمیز باشد قطعا باعث کاهش افسردگی و افزایش اعتماد به نفس اعضای آن خانه میشود.
نظافت منزل شامل چه قسمت هایی میباشد؟
به طور خلاصه و تیتر وار نظافت منزل و منزل شامل موارد زیر و شاید مواردی دیگر بسته به متن قرارداد میباشد.
تمیز کردن پنجره ها
تی زدن سنگ و سرامیک ها
گرد گیری وسائل منزل و دیوار ها
تمیز کردن آشپزخانه و کابینت ها
شستشوی لباس ها
جارو کشیدن کف زمین
تمیز کردن سرویس بهداشتی.
نظافت منزل توسط شرکت خدماتی
گاهی لازم است نظافت خانه را به افراد متخصص و خبره در این حوزه که با استفاده از ابزار هایی نظافت منزل شما را انجام میدهند بسپاریم این نوع شرکت خدماتی با در دست داشتن نیروی خدماتی به تعداد بالا و همچنین تحویل کار یعنی همان نظافت منزل شما در کمترین زمان ممکن گزینه مناسبی برای سپردن خدمات نظافتی منزل که در بالا به آن اشاره کردیم میباشند.
جالب بود ممنون
نظافت منزل با شرکت افق پاک
کارگر نظافت منزل نیرویی خدماتی است که تمیزکاری های داخل منزل، راه پله و مشاعات را انجام می دهد. خدمات نظافت منزل از ضروری ترین سرویس ها برای خانواده های شهری است. مشغله زندگی مجال رسیدگی به تمیزکاری های معمول را نمی دهد از طرفی پیدا کردن کارگر نظافت منزل نیز بسیار دشوار است. اگر در جستجوی نظافتچی منزل خانم، نظافتچی منزل آقا، نظافتچی ساعتی، کارگر نظافت منزل و یا نظافتچی شرکت هستید، این مطلب برای شما نوشته شده است.
زمانی کارگر نظافت منزل توسط دوست و آشنا معرفی می شد و همه تمیزکاری ها را انجام می داد. با تحول در سبک زندگی امروزی، نظافت منزل به صورت یک حرفه در آمده و کارگر نظافت منزل نیز فردی آموزش دیده است. کارگر نظافتچی باید به صورت حرفه ای آموزش های لازم را گذرانده باشد و با اصول تمیزکاری و نظافت آشنا باشد. یادگیری مهارت های خاص برای نظافتچی منزل یک امتیاز است. اما مشکلی که وجود دارد، عدم شناخت کارگر نظافتچی است و نمی توان به سادگی یک کارگر ساده برای نظافت منزل پیدا کرد.
با توجه به اهمیت نظافت و بهداشت در ارتقای سلامت جامعه، خدمات نظافت منزل اهمیت بیشتری پیدا کرده است. در این راستا استخدام و آموزش کارگر نظافت منزل در شرکت افق پاکمورد توجه قرار گرفت. شرکت افق پاکسامانه خدمات فنی- نظافتی است که اعزام کارگر ساده، نظافتچی منزل خانم، نظافتچی منزل آقا، نظافتچی ساعتی، کارگر نظافتچی، نظافتچی شرکت در سطح تهران را بر عهده دارد. اگر به دنبال بهترین کارگر نظافت منزل هستید درخواست خود را از طریق اپلیکیشن شرکت افق پاکثبت کنید ما در اسرع وقت کارگر خانم برای نظافت منزل، کارگر نظافتچی برای نظافت منزل پاره وقت و نظافتچی آقا را درب منزل اعزام می کنیم. کارگر نظافت منزل را با این ویژگی ها انتخاب کنید:
خدمات نظافت منزل فعالیتی کاملا حرفه ای است و نباید توسط افراد بدون صلاحیت انجام شود. شرکت افق پاکیک دوره آموزش جامع برای نیروهای نظافتی در نظر گرفته و به صورت تئوری و عملی آموزش های حرفه ای را به نظافتچی منزل یاد می دهد. هرگز نیروهای بی تجربه درب منزل اعزام نمی شوند زیرا کیفیت کار و رضایت مشتری اولویت اول در مجموعه خدمات نظافت منزل شرکت افق پاکاست. نظافت منزل پاره وقت توسط نظافتچی ساعتی به همان دقت خدمات نظافت منزل به صورت ماهانه انجام می شود. دستمزد کارگر نظافت منزل آموزش دیده در مقایسه با کیفیت کار انجام شده، بسیار ارزان قیمت است.
چگونه می توان به نظافتچی ساعتی و کارگر نظافت منزل پاره وقت یا تمام وقت اطمینان پیدا کرد؟ نظافتچی منزل آقا و کارگر خانم برای نظافت منزل را از کجا استخدام می کنید؟ آیا از کارگر ساده غیر شرکتی برای انجام نظافت منزل و تمیزکاری ها استفاده می کنید؟ اگر چنین است باید منتظر عواقب آن نیز باشید. شرکت خدمات نظافت منزل با اعزام نیروهای امین و مورد اعتماد ضامن اخلاقی و کاری کارگر نظافت منزل است. شرکت افق پاکدر اقدامی آگاهانه جهت رفع دغدغه های مشتری برای انتخاب نظافتچی منزل، این اقدامات را انجام می دهد:
مصاحبه حضوری در چند مرحله برای شناخت کامل نیروی استخدامی
بررسی سوابق سوء پیشینه کیفری جهت تشخیص سلامت اخلاقی
بررسی عدم سابقه اعتیاد و همچنین دریافت برگه عدم اعتیاد
دریافت مدارک شناسایی و هویتی متقاضی
دریافت آدرس دقیق محل زندگی و بررسی آن
دریافت ضمانت کافی و معرفی ضامن معتبر
ج- کارگر نظافت منزل با ظاهر موجه
در بسیاری از خانواده ها، اخلاق یک مبحث جدی است. ورود کارگر نظافت منزل آقا و یا نظافتچی منزل خانم به حریم شخصی و داخل منزل تابع قوانین مشخصی است. شرکت افق پاک تنها به اخذ مدارک ضمانتی اکتفا نکرده و به لحاظ اخلاق و ظاهری نیز کارگر نظافتچی را ارزیابی می کند. اخلاق و انضباط کاری و پیروی از الگوهای رفتاری بخشی از پروسه تعلیمات شرکت افق پاکبه نظافتچی منزل است. آموزش آداب معاشرت صحیح بخشی از فرایند استخدام در شرکت افق پاک است.
دستمزد کارگر نظافت منزل
خدمات نظافت منزل شمال تهران سرویسی ویژه برای ساکنین شمال تهران است. کارگر نظافت منزل و نظافتچی شرکت در شمال تهران را از ما بخواهید. خدمات نظافت منزل شمال تهران محدود به گردگیری و جاروکشی نیست. همه تمیزکاری های داخل منزل و مشاعات را به صورت حرفه ای بر عهده می گیریم. از پشت بام تا پارکینگ در حیطه کاری نظافت راه پله و مشاعات است. اعزام کارگر نظافت منزل شمال تهران به صورت برای مجتمع های مسکونی به صورت پیمانکاری و دوره ای قابل انجام است. نظافت منزل پاره وقت در صورت تمایل مشتری توسط نظافتچی منزل خانم و یا نظافتچی منزل آقا انجام می شود.
نظافت آسانسور و شستشوی دیوارها، شستشوی فرش، جا به جایی اثاثیه توسط کارگر نظافتچی منزل آقا انجام می شود. در نظر داشته باشید که برای این موارد درخواست خود را با قید نظافتچی منزل آقا ثبت کنید. برای نظافت و چیدمان داخل کمدها، آشپزخانه، نظافت اتاق خواب ، اتوکشی لباس ها، گردگیری، شستشوی ظروف و کارهای ظریف، کارگر خانم برای نظافت منزل مناسب تر است. طبق تجربه پیشنهاد می شود از کارگر ساعتی خانم و آقا برای نظافت کلی ساختمان استفاده کنید تا نتیجه بهتری حاصل شود.
با توجه به درخواست مکرر ساکنین مناطق شرق تهران، اعزام نظافتچی ساعتی و کارگر ساده در همه روزهای هفته و حتی ایام تعطیل نیز پیش بینی شده است. برنامه ریزی برای اعزام کارگر نظافت منزل شرق تهران با نیروهای تعلیم دیده و حرفه ای، در راس فعالیت های شرکت خدمات نظافت منزل شرکت افق پاکقرار دارد. جهت ثبت درخواست کارگر نظافت منزل شرق تهران از طریق اپلیکیشن شرکت افق پاکو به صورت آنلاین اقدام کنید. برای خانه تکانی آخر تابستان از هم اکنون برنامه ریزی کنید.
کارگر خانم برای نظافت منزل با هماهنگی قبلی به محل اعزام می شود. نظافت حرفه ای، جاروکردن، گردگیری ، نظافت ظروف شکستنی، مرتب کردن لباس های داخل کمد و انجام کارهای دقیق تر را به نظافتچی منزل خانم بسپارید و خیالتان از بابت تمیزکاری ها راحت باشد. شرکت افق پاکآمادگی اعزام کارگر نظافتچی منزل آقا را در شرق تهران دارد. ساکنین شرق تهران می توانند شستشوی فرش، نظافت مبلمان، گردگیری و شستشوی دیوارها و سقف، نظافت پارکینگ و کارهای سنگین تر را به کارگر نظافتچی آقا بسپارند تا از نتیجه کار رضایت کامل داشته باشند.
اگر شاغل هستید و زمان کافی برای انجام تمیزکاری های معمول منزل را ندارید، برای نظافت منزل شرق تهران با ما تماس بگیرید. نظافت منزل حرفه ای است که کارگر نظافت منزل غرب تهران در آن آموزش دیده است. ساکنین غرب تهران می توانند به صورت آنلاین و از طریق اپلیکیشن شرکت افق پاکاز خدمات نظافت منزل استفاده کنند. اگر تایم کاری فشرده ای دارید از خدمات شرکت افق پاکدر روزهای تعطیل نیز می توانید استفاده کنید.
آخر هفته ها و تعطیلات را با نظافت منزل و جمع کردن ریخت و پاش ها از دست ندهید. کارگر نظافت منزل غرب تهران می تواند همه کثیفی ها را طبق برنامه ریزی منظم و در زمان کوتاه تری انجام دهد. نظافت کامل برج های مسکونی و اداری در غرب تهران توسط نیروهای آموزش دیده شرکت افق پاکبه صورت دوره ای امکان پذیر است. نظافت هفتگی و ماهانه توسط نظافتچی منزل خانم و نظافتچی منزل آقا پذیرفته می شود. نگران دستمزد کارگر نظافت منزل غرب تهران نباشید. قبل از ثبت درخواست نظافت منزل می توانید نرخ هزینه نظافت منزل را در اپلیکیشن شرکت افق پاکمشاهده کنید.
اگر برای نظافت منزل جنوب تهران نیاز به کمک دارید با ما تماس بگیرید. شرکت افق پاکارزان ترین تعرفه نظافت منزل و دستمزد کارگر نظافت منزل را ارائه می دهد. نظافت آشپزخانه، نظافت سرویس های بهداشتی، تی کشیدن کف، گردگیری اثاثیه و لوازم منزل، نظافت پنجره ها و مشاعات بخشی از خدمات نظافت منزل جنوب تهران است. همیاران شرکت افق پاکدر همه ایام هفته آماده نظافت منزل در جنوب تهران هستند. دستمزد کارگر نظافت منزل جنوب تهران طبق تعرفه نظافت منزل محاسبه شده و همیاران شرکت افق پاکم جاز به دریافت مبلغ اضافی در محل نیستند.
این روزها پیدا کردن نظافتچی منزل کار بلد بسیار دشوار شده است. استفاده از کارگر نظافتچی غیر حرفه ای می تواند هزینه بیشتری را در بر داشته باشد. در صورت بروز مشکل و یا خسارت مالی به لوازم، کارگرهای غیر شرکتی هیچ مسئولیتی را بر عهده نمی گیرند. در صورت ثبت در خواست کارگر نظافت منزل جنوب تهران در هوم سرویز، نگران خسارت های احتمالی نباشید. شرکت افق پاک تضمین کیفیت کار و خسارات احتمالی را بر عهده می گیرد.
کارگر نظافتچی منزلکارگر نظافت منزل جنوب تهران
قیمت کارگر برای نظافت منزل به صورت ساعتی و برای ۴ ساعت اول محاسبه می شود. در صورتی که زمان بیشتری برای نظافت منزل صرف شود به ازای هر ساعت اضافی تنها مبلغ ۱۰ هزار تومان پرداخت خواهد شد. دستمزد کارگر نظافت منزل در همه مناطق تهران یکسان در نظر گرفته شده و ثابت می باشد. تعرفه نظافت منزل برای نظافتچی منزل خانم و نظافتچی منزل آقا متفاوت است. شرکت افق پاکخدمات نظافت منزل، درمانگاه، واحدهای اداری، ساختمان های تجاری، موسسات آموزشی، خوابگاه های دانشجویی، سالن های پذیرایی، انبارها و ... را تنها در تهران بزرگ بر عهده دارد. لذا در حال حاضر امکان ارائه خدمات نظافت به دیگر شهرستان ها را ندارد. برای آگاهی از لیست خدمات نظافت منزل و دستمزد کارگر نظافت منزل به اپلیکیشن شرکت افق پاک مراجعه کنید. قیمت ها به صورت شفاف و طبق نرخ مصوب از طریق اپلیکیشن شرکت افق پاکاطلاع رسانی شده است.
برنامه ریزی داشته باشید تا در وقت و هزینه نظافت منزل صرفه جویی شود. قبل از هر اقدامی مشخص کنید چه خدماتی نیاز دارید. در این صورت بهتر می توانید نظافتچی منزل آقا و نظافتچی منزل خانم را انتخاب کنید. حتما در هنگام مراجعه کارگر نظافت منزل، حضور داشته باشید و لوازم مورد نیاز نظافت را آماده کنید.
دستمزد کارگر نظافت منزل برای انجام امور نظافتی پرداخت می شود نه برای گوش دادن به حرف های کارفرما. در نظر داشته باشید که هرگز با نظافتچی منزل درد دل نکرده و مسائل شخصی یا خانوادگی را بازگو نکنید. برای انجام احسن امور نظافتی وقت کارگر منزل را با صحبت های غیر کاری تلف نکنید.
حتی وقتی از کارگر نظافت منزل رضایت کامل دارید، با او برای دوره های بعدی هماهنگ نکنید. شرکت خدمات نظافت جوابگوی مشکلات بعدی و سرویس های خارج از شرکت افق پاک نیست. همیشه از طریق اپلیکیشن و یا تلفن شرکت افق پاک درخواست کارگر نظافت منزل را ثبت کنید. در این صورت مشمول تضمین خدمات نظافت منزل خواهید شد.
در هنگام مراجعه نظافتچی منزل خانم یا نظافتچی منزل آقا منزل را ترک نکنید و تا پایان کار نظافتچی منزل در محل حضور داشته باشید. پیشنهاد می شود جواهرات و اشیا قیمتی را در محلی امن قرار دهید به این ترتیب نگرانی از بابت گم شدن اشیا با ارزش را نخواهید داشت. اگر بخواهید می توانید پس از انجام کار، اتاق را بررسی کنید.
در صورتی که از نحوه کارکرد کارگر نظافت منزل، شرایط ظاهری و یا اخلاقی او رضایت ندارید، می توانید در یک ساعت اول سفارش را لغو کرده و تقاضای نظافتچی منزل دیگری را داشته باشید. به این ترتیب بلافاصله کارگر نظافتچی جایگزین به جای کارگر قبلی درب منزل اعزام می شود.
جهت نظافت داخل منزل و راه پله و مشاعات با شرکت افق پاک تماس بگیرید
با نظافت فرش و موکت تان را به همین آسانی برق بیاندازید!
شاید هنوز دوران کودکی را به خاطر داشته باشید که اواخر اسفند گرچه فصل امتحانات بود و هنوز کمی از ته مانده سرمای زمستان دست و پاهایمان را سوزن سوزن می*کرد، اما به شوق آب *بازی شلوارمان را بالا می*زدیم و کاسه به دست به جان قالی خیسی که کف حیاط پهن شده بود، می*افتادیم. آن روزها دیدن قالی های رنگارنگی که از پشت بام منازل آویزان شده بودند، خبر از رسیدن بهار و فصل خانه تکانی می داد... اما امروز دیگر خبری از آن حال و هوا نیست، بلکه تمام این حس به چند برگ نیازمندی های روزنامه تبدیل شده است و به جای دیدن قالی های رنگارنگ آویزان از پشت بام، صدای آیفون تصویری را می شنویم و ماشینی پر از قالی را می بینیم که منتظر ایستاده است! اما امروز در چیدانه نکاتی در زمینه ی شست و شوی فرش و موکت را در اختیار شما قرار می دهد با ما همراه باشید.
[تصویر:  234-768x500.jpg]
شست و شوی فرش با تمیز کننده های خانگی
استفاده از جوش شیرین و سرکه: کمتر چیزیست که نتوان با جوش*شیرین و سرکه تمیز کرد ، خوشبختانه لکه*های فرش هم از این امر مستثنی نیستند. برای تمیز کردن فرش فقط کافیست پودر جوش*شیرین را روی لکه فرش بریزید و سرکه سفید را اضافه کنید. بعد از تمام شدن یک دستمال را که قدرت جذب بالایی دارد، روی فرش بکشید تا سرکه را جذب کند، بگذارید این قسمت خشک شود. با جاروبرقی باقی*مانده جوش*شیرین را جمع کنید. برای لکه*های بزرگ*تر از جوش*شیرین به تنهایی استفاده کنید. آن را روی فرش بپاشید و حداقل بعد از نیم ساعت جاروبرقی بزنید.
استفاده از نمک: تمیز کردن فرش با نمک مخلوط سرکه و نمک نیز از بین*برنده لکه فرش است. این دو ماده را به صورت خمیر درآورید و روی لکه بریزید، بگذارید تا جذب شوند. دستمال مرطوب را روی محل مورد نظر بمالید. بعد از خشک شدن جاروبرقی بزنید.
استفاده از بخار: برای تمیز کردن فرش با بخار آب را داخل دستگاه بخارشور بریزید. کاتالوگ دستگاه را با دقت بخوانید. در صورت اجازه استفاده از مواد شیمیایی، بهتر است به جای آن از مخلوط آب و سرکه استفاده کنید.
استفاده از پراکسید هیدروژن: پراکسید هیدروژن تمیزکننده فوق*العاده*ای به خصوص برای لکه*های پروتئین و خون است. با ریختن این ماده روی فرش، شاهد از بین رفتن لکه خواهید بود.
استفاده از زمین شوی: با استفاده از زمین شوی هم می*توانید فرش را تمیز کنید. 2 پیمانه جوش*شیرین را با ¼ تکه*های صابون یا پودر بوره مخلوط کنید، به این مواد 20-10 قطره اسانس معطر دلخواه اضافه کنید. معمولا از اسطوخودوس یا لیمو استفاده می*شود. مواد را خوب به هم بزنید و با اسپری روی فرش بپاشید. در مرحله بعد ¼ پیمانه آب گرم را با 1 پیمانه سرکه سفید مخلوط کنید. زمین*شوی اسفنجی را داخل آن کنید و روی مواد ریخته شده قبلی بکشید. بگذارید فرش حداقل ساعت خشک شود سپس جاروبرقی بکشید.
استفاده از پودر ذرت: چه باور کنید یا نه پودر ذرت هم به تمیز کردن فرش شما کمک می*کند. 1 پیمانه از آن را با یک پیمانه بوره و ½ پیمانه جوش*شیرین مخلوط کنید و روی فرش بپاشید. با کشیدن یک پارچه مرطوب یا زمین شوی اسفنجی روی فرش آن را تمیز کنید. بعد از خشک شدن جاروبرقی بزنید.
نکاتی در رابطه با استفاده ی صحیح از شامپو فرش
بدلیل روکش*های گوناگون مبلمان و الیاف متفاوت فرش ها، شامپوی فرش و موکت بایستی با تمام الیاف ها سازگار بوده و هیچگونه ضرری برای آنها نداشته باشد، بنابراین استفاده از کمترین مواد شیمیائی در فرمولاسیون شامپو فرش بسیار حائز اهمیت می*باشد.
از طرفی جلوگیری از تداخل رنگ ها و یا از بین رفتن شادابی و نشاط رنگ فرش و موکت از دیگر جنبه*های مورد توجه در شوینده*های فرش و موکت می*باشد. برای حفظ وسلامت رنگ ها و همچنین داشتن فرش هایی با پرز نرم و ملایم، طرز استفاده از شامپو فرش نیز در کنار انتخاب محصول مناسب حائز اهمیت می*باشد.
بهترین روش برای تمیز کردن فرش و موکت با شامپو فرش، انحلال مقدار مناسبی از آن (طبق دستورالعمل) در آب و تمیز کردن سطح مورد نظر با اسفنج آغشته به محلول شوینده می*باشد. سپس باید با یک دستمال کتانی نمدار سطح فرش را از شوینده و کثیفی های حل شده در آن پاک نموده و هر از چندگاهی دستمال مورد نظر را با یک دستمال تازه دیگر عوض نمود. همچنین بایستی فرش و موکت را پس از خشک شدن جارو نمود. از نکات قابل توجه پرهیز از راه رفتن و یا نشستن بر روی فرش و موکت قبل از خشک شدن کامل آنهاست، در غیر این صورت احتمال بروز لکه وجود دارد.
روش های صحیح پاک کردن لکه ها از روی فرش ها
پاک کردن لکه های تازه: پیش از تمیز کردن فرش حتماً خوب جارو بزنید تا گرد و غبار آن گرفته شود، با مقداری ماست لکه*هایی را که تازه روی فرش به وجود آمده پاک کنید مخصوصا لکه های چای و نسکافه، برای این منظور ماست را روی سطح لکه بریزید و با یک قاشق جمع کنید و در صورت لزوم چندین بار این کار را تکرار کنید سپس با دستمال تمیز خوب خشک نمائید.
تمیز کردن لبه های فرش: گرد وخاک لبه*های فرش را با یک برس دستی نظافت پاک کنید و سپس جاروبرقی بکشید ، برای تمیز کردن این قسمت می*توانید از مخلوط آب و کمی پودر لباس*شویی و یک فرچه نرم کمک بگیرید سپس این قسمت را با دستمال خشک کنید و هنگام پهن کردن زیر آن را کاغذ یا دستمال سفید قرار دهید تا رطوبت فرش گرفته شود.
مایع تمیز کننده فرش: صابون لباسشویی و شامپوی فرش که قلیایی کمی دارند شوینده*های خوبی برای فرش هستند ، اگر شامپو فرش در دسترس ندارید یک قاشق چای*خوری نمک را در یک لیتر آب حل کنید و آن را خوب بزنید تا کف کند سپس کف را با یک تکه تور که زیاد آب جذب نمی*کند روی سطح فرش بمالید و با دستمال حوله*ای خشک کنید.
از بین بردن جای وسایل سنگین: وسایل سنگین مثل پایه مبل معمولاً بر روی فرش جا می*گذارند، یک تکه یخ روی محل مورد نظر بگذارید و سپس دستمال خشکی رویش قرار دهید تا رطوبت آن را بگیرید و پرزهای قالی را به حالت اول برگرداند.
پاک کردن سریع لکه فرش: فراموش نکنید که اگر لکه بر روی فرش بیش از یکی دو روز بماند ثابت می*شود پس توصیه می*شود لکه را هر چه زودتر با مواد پیشنهاد شده پاک کنید.
پاک کردن لکه ادویه از فرش: برای پاک کردن لکه ادویه از کمی آب* لیمو و آب استفاده کنید و سپس با دستمال خشک روی آن بکشید.
شفاف کردن رنگ فرش: ابتدا روی فرش مخلوط تفاله چای و نمک بپاشید سپس با جاروبرقی جارو کنید تا رنگ فرش شفاف شود.
لکه شمع بر روی فرش، موکت و سطوح بافت دار: ابتدا با جسمی نوک تیز مانند چاقو و یا حتی ناخن، پارافین سخت شده را بردارید سپس کاغذ روغنی و یا دستمال حوله*ای بزرگی را تا کرده و بر روی لکه حاصل از پارافین قرار دهید ، حال اتو را در درجه گرم تنظیم کرده و بر روی سطح کاغذ چندین بار حرکت دهید، حرارت ناشی از اتو پارافین*های باقی مانده در میان بافت*ها را آب کرده و جذب کاغذ می*کند.
پاک کردن لکه*های قدیمی از فرش: برای رفع لکه*های قدیمی بر جای مانده روی فرش که احتمالاً هنگام لک شدن متوجه آن نشده*اید، مقداری کف خمیر ریش روی محل لک بریزید سپس محل را با پارچه**ای مرطوب بمالید و بعد آن را با دستمال خشک تمیز کنید، محل لک را با پارچه ی تمیزی بپوشانید و جسم سنگینی مثل کتاب روی آن قرار دهید ، هر گاه پارچه مرطوب شد، آن را عوض کنید تا پس از گذشت مدتی رطوبت فرش از بین برود.
پاک کردن لکه کاکائو، چسب و بستنی از فرش: ابتدا به آرامی اطراف محل مورد نظر را جمع کنید تا لکّه بیشتر پخش نشود سپس 1 قاشق چایخوری مایع ظرفشویی را در یک فنجان آب حل کنید و این محلول را با پنبه یا دستمالی نرم و تمیز روی محل قرار دهید و بدون اینکه محل لکه را بمالید، به آرامی آن را تمیز کنید، چنانچه چند بار این عمل را تکرار کنید اثر ماده ی ریخته شده به طور کامل از بین می*رود سپس محل مورد نظر را با دستمال مرطوب تمیز کنید.
پاک کردن لکه*های رنگی از فرش: برای پاک کردن لکه*های قهوه، چای و مواد رنگی نظیر آب انگور، ابتدا برای جلوگیری از نفوذ بیشتر ماده ریخته شده با حوله کاغذی یا دستمال کاغذی به آرامی رطوبت محل مورد نظر را بگیرید سپس مقداری آب معدنی یا سودا روی آن بریزید و پس از چند دقیقه محل را با دستمال پاک کنید و آن قدر این کار را تکرار کنید تا هیچ اثری از لکه بر فرش بر جای نماند.
پاک کردن لکه مواد چرب از فرش: برای رفع لکّه مواد چرب از جمله مداد شمعی و موادی همچون قیر ابتدا مقداری حلال غیر چرب که زود خشک نمی*شود بر مقداری پنبه مرطوب بریزید و آن را آرام روی لکّه قرار دهید، به این ترتیب مقداری از ذرات جذب پنبه وحلّال روی آن می*شود، این کار را آن* قدر تکرار کنید تا تمام لکّه از بین برود سپس محل را با پارچه مرطوب و تمیز پاک کنید.
مراحل شستشوی فرش ها
در شستشوی فرش با دست، رعایت نکات زیر اهمیت ویژه ای دارد:
استفاده از زمین و کف سخت، سیمانی، موزاییک یا زمین شیب دار بهتر است.
جریان آب باید به صورت دوش و با حرارت معمولی باشد. از آب گرم در شستشوی فرش دستباف یا ماشینی استفاده نمی شود.
توضیح: فرش های ماشینی به علت داشتن مواد پلاستیکی در گره ها و تار و پود، پس از شستشو نرمی و لطافت خود را از دست می دهند. در فرش های دستبافت هم، که رنگ پس می دهد، آب گرم رنگ پس داده شده را در قسمت های روشن فرش تثبیت می کند که رنگ برداری آنها سخت و هزینه بردار است. فرش هایی هم که چله آنها از پشم و ابریشم یا گره های ابریشمی باشد، کیفیت شان پس از شستشو کاسته می شود.
در شستشوی فرش از مواد قلیایی نباید استفاده شود.
از شوینده های خنثی استفاده شود (مانند پودر دستی که باید قبل از استفاده در آب حل شود، شامپوی فرش، مایع ظرفشویی یا پودر صابون حل شده برای فرش هایی که چربی روی آنها ریخته شده است).
فرش دستباف را از قبل خیس نکنید، به خصوص فرش هایی که رنگ پس می دهند. در این صورت قسمت های روشن فرش نیز رنگی می شود.
فرشی را که رنگ پس می دهد، پس از شستشو با برس پلاستیکی و آبگیری، لوله نکنید و هرگز داخل لوله آب نگیرید.
فرش شسته شده را کاملا آبگیری کرده با پارو و سپس با دستمال نخی یا حوله ای آب پرز آن را کاملا بگیرید و یک ساعت به همان حالت روی زمین بگذارید تا قسمت هایی که رنگ پس می دهد با قسمت های دیگر فرش تداخل پیدا نکند.
وقتی فرش یک ساعت روی زمین به صورت پهن شده ماند، مابقی رطوبت خود را از دست می دهد و آماده پهن کردن می شود.
فرش نیمه مرطوب از پشت، در سایه (نور غیر مستقیم خورشید) در معرض هوا آویخته شود.
برای فرش های ماشینی و دستبافت هم که رنگ پس نمی دهند، روش شستشو به همین صورت است. اگر هنگام پهن کردن فرش دوباره روی آن آب بگیرید، ریشه های آن حتما زرد رنگ خواهد شد.
پس از خشک شدن فرش آن را با جاروی چوبی یا برس سر به سمت خواب فرش جارو یا برس بزنید تا تمام طرح های فرش سر جای خود قرار بگیرد و فرش شما زیبا و شکیل تر و تمیز دیده شود.جارو برقی چون به صورت رفت و برگشت روی فرش کشیده می شود خواب فرش را به هم زده و از زیبایی آن می کاهد.
روش های صحیح خشک کردن فرش ها
فرش هایی که در خانه شسته می شوند باید در شرایط خاصی خشک شوند تا آسیب کمتری به آنها وارد شود. توصیه های زیر می تواند راهنمای شما باشد:
اگر شستن فرش ها، جزو برنامه های فصلی شماست، داربست های چهارپایه ای شکل مخصوصی تهیه کنید تا بتوانید فرش ها را روی پشت بام یا در حیاط و نور ملایم آفتاب پهن کنید. با این روش، هوا در اطراف فرش به طور کامل جریان پیدا می کند و به خوبی خشک می شود.
فرش های شسته شده را هیچ وقت آویزان نکنید. پهن کردن فرش ها در زیر نورتند و سوزنده آفتاب نیز آسیب هایی جدی به بافت و الیاف آن وارد می کند.
برای خشک کردن فرش، به هیچ وجه از حرارت مستقیم وسایل حرارتی مانند بخاری، شومینه و رادیاتور استفاده نکنید چون به فرش صدمه می رساند.
اگر تنها بخشی از فرش شما خیس شده است، برای خشک کردن آن از یک اسفنج، حوله یا پارچه پنبه ای استفاده کنید و با آن آب را جمع کنید و سپس قسمت مرطوب را در مقابل آفتاب ملایم قرار دهید یا به وسیله حرارت ملایم سشوار دستی از پشت و روی فرش خشک کنید.
امیدوارم این پیشنهاد ها برای تمیز و درخشان نگه داشتن دکوراسیون داخلی منزل تان مؤثر بوده باشد. شما می توانید سؤالات خود را با اهالی فن چیدانه که در زمینه های دکوراسیون متخصص هستند مطرح کنید.
نظافت محل کار
سفارش نظافت محل کار رتبه دوم خدماتی است که توسط یک شرکت نظافتی یا یک شرکت خدمات منزل ارائه می*شود. برخی  بجای سرویس گرفتن از شرکت خدماتی و نظافتی از یک کارگر نظافتچی خانم یا آقا که دوست و آشنا معرفی*می*کنند کمک می*گیرند. گروهی دیگر اما ترجیح می دهند از میان پیشنهادهای چند شرکت نظافت ساختمان یا چند شرکت خدماتی و نظافتی که در بازاری مثل سنجاق مشغول به کار هستند دست به انتخاب بزنند.
شرط اول در انتخاب نیروی مناسب برای خدمات نظافت، توجه به اعتبار شرکت تامین کننده ی نیرو است. به عنوان یک اصل پایه ای تمام شرکت های نظافتی که سنجاق با آنها کارمی کند، دارای شماره ثبت شرکت هستند و در مرحله دوم مورد بازبینی محلی و مصاحبه قرارگرفته اند. در نتیجه قیمت دهی بر اساس یک فضای سالم و مطمئن رقابتی اتفاق می افتد که کیفیت در آن نقشی اساسی بازی می*کند. نظافت شرکت و یا محل کار از خدمات پر تقاضای شرکت*های خدمات نظافتی است که از این قاعده کلی مستثنی نیست.
نکته دیگر این است که معمولا دستمزد نیروهای خانم نسبت به آقا و با همان میزان ساعت کاری، بالاتر است که البته بدلیل کمتر بودن نیروهای خانم در شرکت هاست.
نظافت منزل – نظافت منزل_در_تهران
سلامتی جسم و روح امری بسیار مهم برای همگان به شمار می آید و در این راستا هر فرد و یا جامعه تدبیری برای این امر مهم می اندیشند .
نظافت منزل امری است که مستقیم با سلامتی و جسم و روح ما انسانها در ارتباط است ،بدین گونه که محیط زندگی و کار ما باید تمیز و مرتب باشد تا در سلامتی کامل باشیم .
مراحل مختلف نظافت منزل
نظافت منزل مراحل مختلف و متفاوتی دارد که وابسته به نوع منزل متغیر میباشد .اگر منزل شما ویلایی  باشد نظافت منزل شما به سبک متفاوتی باید انجام شود ، اگر منزل شما آپارتماتنی است نظافت آن مراحل مختلفی دارد زیرا منزل شما دارای راه پله مشترک با بقیه اهالی آپارتمان می باشد.
مراحل نظافت منزل
 نظافت خونه مهمترین عامل تاثیر گذار در شیک دیده شدن خونه دارد. در یک خانه بدون نظافت شیک ترین مبلمان دنیا طبیعی است که هیچ جاذبه نخواهد داشت.آگر می خواهید خانه تان  زیبا واستاتیک دیده شود هر زمان به تمیزی،نظافت و منظم بودن آن اهمیت بدهید.در این مقاله نظافت کاملی که در دم عید یا پایان فصلها ، جابجای از خونه به خونه جدید مورد نظر ماست یا زمانی که نیروی خدماتی از شرکت خدماتی می گیرید باید نظافت را از کجا شروع و کجا ختم کند.
ابتدا خانه را هوا دهی یا تهویه می کنیم:
چه روزی که خونه را نظافت کنید یا نه. در چهار فصل هر چقدر هم هوا ها سرد باشد باشه، برای حفظ  تمیزی و تهویه هوا حتما هوای خونه را هوا دهی کنید.برای مبلمان ،دیوار،کف یک خانه مهم تر از نظافت،هواهی  خانه است هوای تمیز و سالم ، خونه را دلچسب و آرام بخش می کند. محل زندگیتان چنان تمیز ونظافت کنید که برق بزند ومثل الماس بدرخشد اگه هوادهی نکنید هوای خانه تعویض نشود ، هوای سنگین وناخوشی بر فضای خانه حاکم می شود.بخصوص در خونه های که سیکار مصرف میشود وخونه های آشپزخانه اوپن دارد بوی سیکار و غذا در سالن می پیچد وهوای خونه را سنگین و آلوده می کند هوادهی خانه بیشتر ضرورت پیدا می کند.برای اینکه خانه را به یک مکان شاهانه ،تروتمیز ، دلپذیروشکفت انگیز تبدیل کنید ،قبل از نظافت تمام پنچره ها را باز کنید، هوا دهی خانه یادتان نرود.
تهویه هوای خانه
اولین مرحله : لکه های روی دیوار را پاک کنید:
دیوارها ودکوراسیون خانه از عناصر مهم خانه به شمار می آید هرگز فراموش نکنید البته در نظافت هفته گی لازم نیست اینها را نظافت کنید.اما در این نوشته هایمان نظافت کامل پایان فصل ها مد نظر ماست.البته صحبت از نظافت کامل در پایان فصل دیوارشوی سرتا پایین نیست و تمام دیوارهای خانه نگاه کرده لکه ها را مشخص می کنیم بعد باتوجه به رنگ ودکوراسیون دیوار ها با یک مواد شوینده مناسب بدون آسیب رساندن به آنها با یک دستمال میکروفایبر نظافت می کنیم و مواد طبیعی غیر شیمیایی در آوردن لکه های روی دیوار مخلوطی سرکه وآب است.یا دو تا تی ماکارونی تهیه فرمایید یکی از آنها به مواد سفید کننده دامستوس یا مواد شوینده دیگر آغشته کرده به دیوار بکشید وبا یکی دیگر پشت سر آن خشک کنید با این روش برای دیوار شوی نیازی به چهارپایه یا نردبان ندارید.
بعد از نظافت دیوارها به سراغ نظافت پرده ها وپنچره ها می رویم  پرده ها که بوی نامطبوعی ، وگرد وغبار وسیاهی هوای خانه به خود گرفته اند ، ابتدا پرده های اتاق ها را کلا در آورده داخل ماشین لباسشوی بیندازید.در حال که پرده ها شسته می شود می توانید به سراغ نظافت پنچره بروید.با دستمال های مخصوص شیشه واسپری شیشه پاکن می توانید به راحتی پنچره ها را برق بیندازید. اگر درداخل مایع شیشه پاک کن مقداری نمک بریزید خیلی موثر و سریع شیشه ها تمیز می شوند،هم چنین سرکه یک پاک کننده طبیعی می تواند به کمک تان بیاید.یعنی مایع شیشه پاک کن آماده و سرکه شیشه ها را تمیز کنید.همچنین شیشه های که با سرکه تمیز می شوند مدت زمانی طولانی تمیز می مانند. بخصوص اگر طبقات بالا می شینید در هنگام نظافت شیشه ها ابتدا فکر ایمنی  باشید وهیچگاه از پنچره آویزان نشوید وفقط در داخل ایستاده وتا آنجا که دستتان می رسد تمیز کنید.و جای که دستتان نمی رسد می توانید تی های شیشه پاک کن دسته بلند بخرید و بدون آویزان شدن طرف بیرون شیشه های پنچره را تمیز کنید.همین روشی که شیشه ها راپاک کردید آینه ها را نیز تمیز کنید.
درآوردن پرده ها
گردوغبار را بگیرید و بهم ریختگی را جمع وجور کنید:
بعد از پاک کردن شیشه گردگیری  را آغاز کنید . باید اعتراف کنم که هیچ کدام از ما گردگیری را دوست نداریم کار کسل کننده است .در هنگام گردگیری چون تمام مبلمان گرد گیری ونگاه می کنید می توانید هم زمان با آن وسایل را نیزجمع وجور کنید.میز های شیشه ای را با مایع شیشه پاک کن ولوازم چوبی را با پاک کننده مخصوص چوب  تمیز کنید به مبلمان تان آسیب تا به آنها آسیب نرسد.فراموش نکنید که گردگیری منظم خانه شما را همیشه تمیز نشان می دهد.بعد از گردگیری مبلمان ، تمیز کردن دربها  و کنار پنچره ها را فراموش نکنید.
گرد گیری
روبالشی وملافه ها را عوض کنید:
در کنار این کارها نظافت مبلمان پارچه ای وملافه ها روبالشی هستند.ابتدا دراتاق های خواب بچرخید سرویس روبالشی و رو تختی ها را با  سرویس تمیز تعویض کنید.قبل از این کار ابتدا متکا وبالش ها را با دست بزنید تا نرم شوند واگر ممکن هست آنها را در بالکن بگذارید کمی هوا بخورد.بعد از ملافه ها نوبت به نظافت مبلمان راحتی  می رسد.برای نظافت مبلمان مواد پاک کننده ای که استفاده می کنید ،ممکن است با توجه به نوع پارچه مبلمان پاک کننده متفاوت استفاده شود.حتما اگر مواد جدید استفاده می کنید کمی از آن مواد درگوشه مبلمان امتحان کنید اگر تاثیر بدی نداشت استفاده کنید.
کمد وکشو ها را نظم دهید:
براینکه نظافت خونه دقیق مورد بررسی قرار دهیم،در قدم بعدی نوبت به نظافت کشو کمدها میرسد.تمام کمد ها وکشو های محل زندگی را یکی تمیز ومرتب می کنیم.کشوها را یکی یکی در آورده گردگیری کرده ودوباره جا می زنیم کشوها برای همه خانه ها لازم ضروری است ونمی توان ازآنها چشم پوشی کرد.آنها هستند که به چیدمان وسایل زیر نظم و ترتیب می دهند وانها را در خود جای می دهند. وقتی به دنبال چیزی هستیم براحتی پیدا می کنیم.
حمام وتوالت:
خیلی از ما دوست داریم که توالت خانه از تمیزی برق بزند.برای همین زمان کافی برای نظافت حمام وتوالت ها در نظر بگیرید.وبیشترین انرژی در نظافت محل زندگی این دو قسمت از خانه صرف می شود. وهم مرتب مورد استفاده قرار می گیرد وهم بطور مرتب بیشترین ضدعفونی را می خواهد وهم از نظر بهداشتی حمام وتوالت در هر زمان نظافت اش بسیار بسیار اهمیت دارد.هنگام نظافت توالت فرنگی ودرب آن به خصوص نظافت درز ها بیشترین دقت کنید.در نظافت وان و کابین دوش به گوشه ها دقت بیشتر کنید وبعد دستشوی تمیز کنید وبعد کابین دستشوی را تمیز کنید.بعد از نظافت سرویس ها حتما یک بار دیگر بازدید کنید دقت کنید جای از قلم نیفتد.و در این میان حوله های تمیز را جایگزین حوله های قبلی کنید.
نظافت سرویس
تمیز کردن توالت فرنکی وایرانی کار خیلی آسانی است.مواد لازم: یک جفت دستکش، یک فرچه توالت، یک اسفنج و البته یک مایع ضدعفونی کننده قوی مثل سفیدکننده غلیظ دامستوس و ... هر مواد پاک کننده که در دسترس دارید .
1- دستکش‌هایتان را دست کنید و یک بار سیفون را بکشید تا همه جای توالت مرطوب شود.
سفیدکننده را روی همه نقاط توالت بریزید. به خصوص مطمئن شوید که زیر توالت به خوبی به سفیدکننده آغشته شده است.
2-  به کمک فرچه، همه قسمت‌های توالت را به خوبی تمیز کنید. چگونگی مصرف را طبق دستورالعمل تولید کننده . اگر از سفیدکننده دامستوس استفاده می‌کنید،  قبل از استفاده از فرچه، اجازه دهید سفیدکننده غلیظ دامستوس به مدت 15 دقیقه روی سطح باقی بماند.
3- یک بار دیگر سیفون را بکشید تا آلودگی‌ها شسته شوند. اگر نیاز است، یک بار مراحل بالا را تکرار کنید تا به نتیجه دلخواه‌تان برسید.
 4- برای شستن بیرون توالت فرنگی، می توانید از اسفنج و اسپری چند منظوره سطوح دامستوس ویا دیگر مواد شوینده استفاده کنید. بعد از آب کشیدن، بیرون توالت فرنگی را با دستمال خشک کنید.
5- به یاد داشته باشید که چون از ترکیبات مواد شوینده نداریم  هیچ وقت مواد شوینده را با هم ترکیب نکنید! این کار ممکن است منجر به تولید گازهای سمی شود که می‌تواند به ریه شما آسیب برساند. بهتر است حین استفاده از مواد شوینده برای تمیز کردن خانه، در  و پنچره را باز بگذارید تا هوا تهویه شود.
نظافت توالت فرنگی وایرانی
چگونه روشویی را تمیز و ضدعفونی کنیم؟
برای از بین بین بردن تمام میکروب‌ها فقط کافی است چند پارچه میکروفایبر و یک شوینده چندمنظوره داشته باشید. کمی آب داغ را روی روشویی بریزید. این حرارت باعث می‌شود میکروب‌ها و جرم‌ها آسان‌تر از بین بروند.سپس کمی سفید کننده وپاک کننده را روی روشویی بریزید. حالا بهتر است برای چند دقیقه سرویس بهداشتی را ترک کنید و اجازه دهید مواد شوینده روی سطوح بماند و کار نظافت را انجام دهد.بعد به کمک یک اسفنج همه جای روشویی را به دقت تمیز کنید و سپس به خوبی آب بکشید. بهتر است روشویی را با دستمال میکروفایبر یا دستمال کاغذی خشک کنید. مزیت دستمال کاغذی این است که می‌توانید آن را دور بیندازید. اما اگر از دستمال‌های پارچه‌ای و اسفنج استفاده می‌کنید، بهتر است آن‌ها را به خوبی تمیز و ضدعفونی کنید
نظافت توالت فرنگی وایرانی
تمام خونه را جارو بزنید:
نوبت به  یکی از کار های کسل کننده دیگرمی رسد که این کارجارو زدن است . مدت این کار به قدرت جارو برقی و برزگ وکوچکی خونه متفاوت است.از داخلی ترین اتاق خانه شروع کرده و امکان دارد مبلمان خانه را جلو بکشید وزیر آنها را هم  جارو بکشید.وگوشه ها را به خوبی وبا دقت بیشتر جارو بزنید.وقت زیادی به قالی وفرشها بگذارید اگر خانه شما بطور مرتب جارو نمی شود و گرد وغبار زیاد به خود گرفته براینکه گرد غبار نماند جارو زدن خانه را قبل از گرد گیری انجام دهید.
نظافت آشپزخانه:
یک آشپزخانه منظم قطعا شیک بودن خانه کمک می کند.چون همیشه اینگونه بوده.آشپزخانه قلب خونه است.حال از این جهت است که شما باید همیشه آشپزخانه را تمیز ومرتب نظافت کنید.ظروف نشسته آشپزخانه ،خانه شما زشت وناخوش نشان می دهد.بعد از شستشوی ظروف یک نظافت کامل را انجام می دهید.از یک طرف کابینت ها را خالی کردن داخل کابینت را تمیز کرده و وسایلش را دوباره می چینیم.و بعد از آن سطح بیرونی کابینت های آشپزخانه  و کانتررا تمیز می کنیم.کابینت های حبوبات و کشو های یخچال در آورده تمیز کنید و رطوبت آن‌ها را خشک کنید دوباره در جای خود قرار دهید.در این صورت آشپزخانه تان برق میزند ویک آشپزخانه تر وتمیز وشیک خواهید داشت.دستمال‌ها و پارچه‌هایی را که با آن‌ها کار نظافت را انجام می‌دهید ضدعفونی کنید. سطل زباله، شیر‌های آب و دستگیره‌های کابینت جزو جاهایی هستند که معمولا فراموش می‌کنیم آن‌ها را تمیز کنیم و دستگیره را ضدعفونی و بهداشتی کنید.در این صورت آشپزخانه تان از تمیزی برق میزند ویک آشپزخانه تر وتمیز وشیک خواهید داشت.
یکی از لوازم مهم آشپزخانه نظافت اجاق گاز است که تاثیر زیادی بر سلامت خانواده دارد. مواد غذایی، چربی و دوده باقی مانده از زمان پخت روی اجاق گاز می‌تواند فاسد شود و محل خوبی برای رشد میکروب‌ها باشد. به همین دلیل با گازپاک‌کن‌ آن را تمیز کرده و سپس ضدعفونی کنید.فراموش نکنید که شما در طول روز بارها دستگیره‌های اجاق گاز را لمس می‌کنید و به همین دلیل این دستگیره‌ها می‌توانند به سادگی موجب انتقال آلودگی شوند. پس دستگیره‌های اجاق گاز را هم به خوبی تمیز و ضدعفونی کنید تا محیط بهداشتی داشته باشید.
نظافت اجاق گاز
در نهایت به آخرین مرحله رسیدیم .در پاک کردن کف ابتدا از قرنیز ها شروع کنید. بدلیل صاف نبودن قرنیزها نظافت آنها ازسخت ترین جاهاست و بعد از آن از گوشه شروع کرده خانه را با تی یا دستمال تمیزمی کنیم.در حین نظافت حتما دستمال و تی را مرتب بشوید و فراموش نکنید که نظافت شما به تمیزی آنها بستگی دارد ودر نهایت پرده ها را که در ابتدای کار در آورده وشسته بودیم در جای خود نصب می کنیم.حال خانه ای که برق انداختید لذت اش را ببرید.
تعرفه خدمات نظافت منزل تهران
 برای کار نظافتی چه کارگری مناسب است خانم یا آقا ؟
بعضی از کارها به جای قدرت بدنی نیاز به ظرافت و سلیقه که کارهای نظیر شستشویی ظروف ،نظافت ظروف شکستنی ،گردگیری آشپز خانه ،اطو لباس ،نظافت اتاق خواب ،چیدمان لباس داخل کمدها ،گردگیری اثاث منزل وتمیز کردن کلیه کارهای سبک وظریف که با سلیقه خانم ها سازگار بوده وازعهده آنها به خوبی برمی آیند .برای چنین کارهای از نیرو خدماتی  خانم بخواهید .بعضی از کار ها مانند دیوارشوری شیشه نیروی آقا بهتر است چون قدرت بدنی می خواهد مناسب خانم ها نیست به درستی از عهده اش بر نمی آیند.
توصیه:
 
الف : اگر خانه خانم تنهاست ولی کار دیواری شوی دارد کار کردن با کارگر آقا موذب و راحت نیست و احساس امنیت نمی کند.بهتر است یک نفر خانم ویک نفر همزمان بگیرد و کارهای مانند دیوارشوری وشیشه آقا ونظافت کابنت،آشپزخانه،سرویسهای بهداشتی و ظریف کاری را خانم انجام دهد.
ب: اگه در خانه خانم خونه نباشد شرکت هیچگاه نیروی خانم اعزام نمی کند .
پ - نظارت برعملکرد کارگر در طول تمیز کاری برعهده شماست.در صورتی که در یک ساعت اول از نحوه  وکیفیت کار نظافتچی ناراضی بودید به شرکت افق پاک اطلاع داده شرکت تعهد دارد بدون هزینه کارگر را فرا خوانده ودر صورت نیاز نظافتچی دیگر را جایگزین نماید. در صورت کسور در انجام وظایف در طول نظافت سریعا به شرکت اطلاع داده تا شرکت با فرد حاطی برخورد نماید. درصورت درخواست کارفرما تا همان ساعت با کارگر تسویه و نسبت به جایگزین کارگر دیگر اقدام نماید.سیاست کاری مدیریت شرکت خدماتی افق پاک براین است که مشتری یک سرمایه است که حفظ  ونگه داری آن  مهم تر از جذب آن است .
 
خدمات نظافتی از کاربردی ترین سرویس هایی هستند که همه خانواده ها بدان نیاز دارند. امروزه اغلب افراد مایحتاج و خدمات مورد نیاز خود را از طریق گوشی های موبایل و به صورت انلاین جستجو می کنند.
با توجه به نیاز روز افزون خانواده ها به خدمات نظافتی، سامانه خدمات درب منزل افق پاک یکی از کاربردی ترین اپلیکیشن های موبایل را عرضه کرده است. اپلیکیشن افق پاک بهترین سامانه آنلاین برای درخواست سفارش های خدماتی، نظافتی و فنی است که هم اکنون با ویژگی های جدید به روز شده است. در این مطلب راهنمای استفاده از خدمات نظافت آنلاین افق پاک را به صورت تصویری بررسی می کنیم.
 استفاده از خدمات نظافت آنلاین افق پاک
ابتدا اپلیکیشن افق پاک را دانلود کرده و بر روی گوشی های اندرویدی نصب کنید.لینک دانلود اپلیکیشن افق پاک در انتهای مطلب ذکر شده و قابل استفاده است. نصب اپلیکیشن افق پاک به سادگی نصب برنامه های رایج اندرویدی است که به خوبی با آن آشنایی دارید.
این اپلیکیشن به صورت کاملا رایگان قابل نصب است و در این مرحله هیچ پرداختی صورت نمی گیرد. با نصب نرم افزار افق پاک لیست سرویس های ارائه شده را می توانید ببینید. خدمات نظافت آنلاین افق پاک یکی از بخش های اصلی این سامانه هوشمند است. برای استفاده از سرویس ها باید در سامانه ثبت نام کنید. برای این کار با ثبت شماره موبایل انجام می شود.
بیشتر بدانید:
نکات نظافت منزل و ترفندهایی که باید هر کدبانویی بداند!
پیشنهاد مطالعه: افق پاک، سامانه هوشمند درخواست خدمات در محل کار
ثبت سفارش در سامانه خدمات نظافت آنلاین افق پاک
پس از عضویت در سامانه می توانید با انتخاب گزینه نظافت و پذیرایی، فهرستی از خدمات نظافت آنلاین ارائه شده را دریافت کنید. این لیست شامل: نظافت داخل منزل یا نظافت محل کار، نظافت راه پله و مشاعات، خدمات مجلس و پذیرایی از مهمانان، کف سابی، شستشوی فرش، خشک شویی مبل، کارواش، سم پاشی،نماشویی، خدمات مراقبت از گل و گیاه و درخواست اعزام کارگر ساده می باشد. همه سرویس های ارائه شده دارای سه ویژگی مشترک هستند:
الف- ثبت درخواست به صورت رایگان است.
ب- همیارهای متخصص، آموزش دیده و مجرب به محل اعزام می شوند.
ج- همه خدمات دارای گارانتی افق پاک و دارای امنیت کامل است.
پیشنهاد مطالعه:هزینه سرویس کولر آبی در افق پاک چقدر است؟
هزینه خدمات نظافت آنلاین افق پاک
هزینه خدمات نظافت آنلاین افق پاک چقدر است؟
محدوده قیمت خدمات نظافت آنلاین افق پاک به صورت شفاف اطلاع رسانی شده و با انتخاب هر سرویس می توان از هزینه خدمات آگاه شد. برای ثبت درخواست ابتدا چند سوال کوتاه پرسیده می شود. پاسخ این سوالات در خدمات رسانی بهتر موثر است.
پاسخ ها به صورت انتخاب گزینه بوده و تنها در مرحله نهایی توضیحات مختصری برای همیار نوشته می شود. چنانچه در ابتدای ثبت نام فرم مربوط به آدرس و شماره تلفن را تکمیل نکرده اید در این مرحله باید یک آدرس دقیق به همراه شماره تلفن برای مراجعه همیاران در اختیار سامانه قرار دهید. امکان افزودن آدرس جدید و ثبت درخواست برای دیگر محل ها نیز در سامانه پیش بینی شده است.
بیشتر بدانید:
راهنمای انتخاب شرکت نظافتی خوب
چنانچه این مراحل را تا انتها انجام دهید سرویس مورد نظر در بازه زمانی مشخص شده از سوی کارفرما به محل اعزام شده و به همین راحتی خدمات نظافت آنلاین افق پاک درب منزل یا محل کار ارائه می شود. در حال حاضر می توان پرداخت ها را به صورت مستقیم و در هنگام مراجعه همیار انجام داد. استفاده از خدمات پرداخت الکترونیکی و یا کارت خوان در صدد راه اندازی است که می تواند رضایت بیشتری را به همراه داشته باشد.با افق پاک میتونید به راحتی و با اطمینان خدمات درب منزل مثل نظافت وخدمات فنی رو با قیمت های شفاف تجربه کنید.
پیشنهاد من برای نظافت منزل و نظافت محل کار شرکت خدماتی پاکی تاپ هست. کار و تعهدشون به کار خیلی خوبه.
یه چیزی که شاید همه ندونن اینه که از یه کارگر نظافت ساختمان چه انتظارهایی میتونیم داشته باشیم. ازجمله وظایف نظافتچی راه پله به شرح زیر است:
 
نظافت راه‌پله و مشاعات ساختمان ازجمله پارکینگ، آسانسور، محوطه حیاط و در ورودی ساختمان و پشت‌بام.
شستن و طی کشیدن پله ها
گردگیری و تمیز کردن نرده‌ها با دستمال نم‌دار
تمیز کردن شیشه پنجره‌ها و درها
تمیز کردن کلیدهای برق