تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ماشین های کیش
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
همانطور که می دانید جزیره کیش جزو مناطق آزاد ایران است که به همین دلیل می توان ماشین های خارجی را بدون هزینه گمرکی وارد جزیره کرد. البته در یک سال اخیر قانون هایی وضع شده است که واردات ماشین را محدود کرده مانند عدم امکان ورود ماشین های آمریکایی و غیر مجاز بودن واردات ماشین هایی که حجم موتور آنها بالای 2500 سی سی است.

به علت قیمت مناسب خودرو ها در کیش و عدم وجود گمرکی، ما شاهد تردد انواع ماشین ها در کیش هستیم. ارزان ترین ماشین های کیش اکسنت، النترا، سراتو و خودروهایی از این دست هستند. ماشین هایی مثل نیسان جوک، اسپرتیج و توسان در پله بعدی قرار دارند. ماشین های اسپرتی هم مانند کامارو و موستانگ وجود دارند. همچنین خودرو های شاسی بلند بزرگ هم مثل هامر و دودج دورانگو و کادیلاک اسکلاید به چشم می خورد. تاکسی های کیش بیشتر تویوتا کمری هستند. ضمناً در کیش ماشین های داخلی مثل پراید و پژو وجود ندارد.
یکی از جذابیت های کیش هم ماشین های آن است که با رنگ های شاد و سقف های باز در جزیره تردد می کنند. جزیره کیش ماشین های خاص هم دارد مانند لامبورگینی، مازراتی، جگوار، کورووت، نیسان جی تی ار و رنج روور.
حدود قیمت ماشین های ارزان قیمت هم با توجه به گران شدن ارز از ۱۳۰.۰۰۰.۰۰۰ شروع می شود. با این قیمت می توان یک هیوندای اکسنت ۲۰۱۸ خرید. با حدود ۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان نیز می توان یک ماشین آمریکایی کارکرده و یا یک کیا اسپرتیج ۲۰۱۸ خریداری نمود.
هر کسی که به جزیره کیش سفر می کند احتمالا نظرش به ماشین های کیش و لذت رانندگی در جزیره جلب خواهد شد و تمایل دارد که این تجربه را کسب کند. در جزیره شرکت هایی برای اجاره ماشین در کیش وجود دارند که مسافران می توانند به راحتی با اجاره از این شرکتها به هدف خود برسند. البته باید دقت کرد که در مورد اعتبار شرکت های رنت کار در کیش تحقیق کرد که از شرکت های غیر مجاز که باعث دردسر خواهند شد خودرو اجاره نکنند.
شرکت ایمن رول ارائه دهنده انواع بلبرینگ و رولبرینگ، بلبرینگ صنعتی و .... در خدمت شما عزیزان میباشد.جهت اشنایی بیشتر به این لینک مراجعه کنید