تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: بازار بیت کوین در سال 2019
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
یکی از مدیران ارشد درگاه پرداخت ارز دیجیتال پیت پی به نام "سانی سینگ" بر این باور است که تا اواخر سال 2019 میلادی قیمت بیت کوین به 15 الی 20 هزار دلار برسد. "سانی سینگ" این پیش بینی را بر اساس ورود سازمان ها و ارگان های بزرگ بین قاره ای و فیدلیتی به بازار ارز جهانی، کرده است.

البته تا حدودی هم این پیش بینی درست است. از اواخر سال 2018 میلادی تا به امروز سازمان ها و شرکت های بزرگی شروع به سرمایه گذاری بر روی ارز های دیجیتالی و خرید و فروش بیت کوین کرده اند. با این روند رو به رشد بدون شک قیمت بیت کوین دچار تغییرات زیادی خواهد شد.

"جان بفر" که یکی از سرمایه گذاران و کار آفرینان شناخته شده است، عقیده دارد که در آینده ای بسیار نزدیک بیت کوین جایگزین طلا خواهد شد. بدین صورت که افراد برای ذخیره سرمایه خود بجای طلا، بیت کوین ذخیره می کنند. این کار آفرین گفته است که ارزش بیت کوین به مرز 700 هزار دلار نیز خواهد رسید. البته زمان این تغییرات و تحولات مشخص نیست اما پیش بینی می شود که جوامع مختلف به زودی با آن روبه رو خواهند شد. "بفر" پیش بینی کرده است زمانی که قیمت بیت کوین به 90 هزار دلار برسد جایگزین فلز گرانبها طلا خواهد شد.

با اینکه پیش بینی "بفر" دور از واقعیت نیست اما بسیاری از کارشناسان با نظر وی مخالفت کرده اند و احتمال به وقوع پیوستن این پیش بینی را تنها 1 درصد دانسته اند.

بسیاری از طرفداران بیت کوین با "راجر ور" آشنا هستند. او شخصی شناخته شده در بازار بیت کوین است. "راجر ور" سرمایه گذار بزرگ در حوزه ارز های دیجیتالی و همچنین فروشنده و دلال بزرگ مواد منفجره در eBay می باشد.

پیش بینی های "راجر ور" مرتبط با بازار بیت کوین معمولاً به وقوع پیوسته است. او در سال 2011 میلادی افزایش قیمت بیت کوین در آینده را پیش بینی نمود و از همان سال فعالیت خود در این حوزه و سرمایه گذاری روی بیت کوین را آغاز کرد. در آن سال ها بسیاری از کارشناسان بر این باور بودند که بیت کوین یک کلاهبرداری اینترنتی است و دیر یا زود همگان به این نکته پی خواهند برد. اما "راجر ور" عقیده ای مخالف نظر کارشناسان را داشت و امروز می توان دریافت که پیش بینی وی کاملا به واقعیت تبدیل شده است.
سپاس از مطلب