تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: انجام پایان نامه با قیمت استثنایی!!!
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مشاوره انجام پایان نامه مهندسی پزشکی بیوالکتریک 

گرایش بیوالکتریک در مهندسی پزشکی به جنبه الکترونیک و طراحی و ساخت دستگاه های مهندسی پزشکی، همچنین تعمیر و نگهداری تجهیزات بیمارستانی خواهد پرداخت. همچنین پردازش سیگنال پزشکی و پردازش تصویر پزشکی از ابزارهای مهم دست متخصصین این گرایش از مهندسی پزشکی برای تشخیص علائم بیماری و طراحی دستگاه می باشند.
همان گونه كه در كلية مباحث پردازش سيگنال مطرح است، بعد از ضبط سيگنال حياتي كه خود نيازمند طراحي و ساخت سخت افزارهاي مناسب و بسيار مطمئن و استفادة بهينه از فن آوري روز است، دو مرحلة پردازشي اصلي لازم است بر روي سيگنال حاصل شده اعمال گردند تا به اهداف نهائي پردازش سيگنال نائل گرديم. غير از مراحل اصلي پردازشي ذکر شده  اصولاً ثبت و آماده‌سازي بعضي از سيگنالهاي حياتي نياز به يك كار محاسباتي اوليه دارد كه استفاده از برخی از روشهاي پردازشي خاص را لازم مي‌نمايد.
[font=yekan]مشاوره انجام پایان نامه در مشاورینتز[/font]

[font=yekan]مشاوره انجام پایان نامه ساخت و تولید 

رشته ساخت و تولید، از رشته های بسیار مهم در صنعتهای مختلف مانند خودروسازی و مباحث نظامی و … می باشد. دانشجویان ساخت و تولید علاوه به تسلط بر مسائل مکانیکی، به خصوص مسائل مکانیک جامدات، باید اشراف کامل به فرآیند های ساخت و تولید از قبیل ماشینکاری، ریخته گری، آهنگری و … و همچنین مواد و عملیات حرارتی آن ها، به خصوص انواع فولادها، آشنایی داشته باشند. در این رشته باید خلاقیت طراحی، توانایی ساخت و انتخاب بهینه ترین روش ساخت را داشته باشند. یکی از نکات جالب در مورد ساخت و تولید، ارتباط نزدیک این رشته با مهندسی مواد و متالوژی، می باشد.
این رشته در مقطع کارشناسی ارشد به سه زیر شاخه اصلی سیستم های تولید صنعتی، شکل دهی و در برخی موارد، مکاترونیک، تقسیم می شود. سیستم های تولید صنعتی مباحث مطرح در مورد انواع روش های ساخت و تولید و بهینه سازی آن ها به لحاظ هزینه و زمان می باشد. شکل دهی یک گرایش مشترک بین مهندسی مواد و مکانیک می باشد. محورهای اصلی این گرایش بررسی روش های شکل دهی فلزات و آنالیز آن ها با روش های مختلف، می باشد. گرایش مکاترونیک نیز یک گرایش مشترک بین مکانیک و برق می باشد که مهم ترین مبحث مورد بررسی در آن، رباتیک می باشد.[/font]


[font=yekan][font=yekan]مشاوره انجام پایان نامه آیرودینامیک [/font][/font]
[font=yekan][font=yekan]در ابتدا مختصری درباره گرایش آیرودینامیک توضیح داده خواهد شد و سپس در مورد محورهای اصلی رشته و جزئیات آنها پرداخته می شود. در انتها به پایگاه های اطلاعاتی مربوط به رشته اشاره خواهد شد.[font=yekan]گرایش آیرودینامیک یکی از مهم ترین شاخه ها و پایه‌های مهندسی هوافضا می باشد. این گرایش اشتراک قابل توجهی با رشته مهندسی مکانیک گرایش حرارت و سیالات دارد. علم آیرودینامیک به مطالعه

و بررسی جریان هوا حول اجسام از قبیل هواپیماها، موشک ها، ادوات جنگی، توربین های بادی و توربوماشین ها می پردازد. از اهداف اصلی این علم، محاسبه نیروها و گشتاورهای ناشی از عبور جریان هوا بر روی جسم مورد نظر، می‌ باشد. مهندسین در این گرایش، جریان ‌های پیچیده در اطراف جسم مورد نظر را تحلیل می ‌کنند و با بدست آوردن نیروهای آیرودینامیکی به بررسی پایداری و طراحی سازه می ‌پردازند. از آنجا که مقدار نیروهای آیرودینامیکی وارد بر جسم مانند بال هواپیما یا پره های یک توربین باعث نیروی پسا یا همان نیروی مقاوت هوا می شوند، بهینه سازی آیرودینامیکی سطوح به منظور کاهش افت های آیرودینامیکی، الزامی می باشد. به این منظور، یک مهندس آیرودینامیک باید آشنایی کامل به روابط حاکم بر سیال داشته باشد. از این رو، استفاده از این روابط در قالب نرم افزار های مهندسی برای یک پژوهشگر آیرودینامیک اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر چه پیچیدگی های این گرایش می تواند برای دانشجویان چالش برانگیز باشد، اما علم آیرودینامیک کاربرد های بسیار زیادی در صنایع مختلف دارد. شیرینی بررسی مباحث مربوط به آیرودینامیک باعث می شود این رشته بسیار جذاب باشد.
[/font]
[/font]
[/font]