تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: آموزش طراحی دکوراسیون
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
برگزاری کلاس های آموزشی در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب
آموزش عکاسی دیجیتال
آموزش طراحی لباس
آموزش افترافکت
آموزش طراحی دکوراسیون
جهت شرکت در دوره های آموزشی فوق می توانید به سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه نمایید.
چگونه دکوراسیون داخلی منزل ایرانی سنتی داشته باشیم؟ این سؤالی است که شاید ما ایرانی‌ها بارها از خود پرسیده‌ایم. داشتن یک دکوراسیون ایرانی برای هر خانه و خانواده ایرانی امری مهم و ضروری به شمار می‌رود؛ چرا که بدون شک کودکان ما با چیدمان به سبک ایرانی به سنت بومی کشور نزدیک‌تر می‌شوند. این فرهنگ سازی تا نسل‌ها بعد از ما ادامه‌دار خواهد ماند و فرهنگ و صنایع دستی ایرانی همیشه در بورس صنعت مد در دکوراسیون داخلی قرار خواهد داشت. در ادامه با توکامگ و معرفی راهکارهایی برای داشتن دکوراسیون سنتی ایرانی همراه باشید.
برای داشتن یک دکوراسیون سنتی ایرانی بکر، بهترین توصیه ما به شما استفاده از صنایع دستی ایرانی است. ما از شما نمی‌خواهیم یک تنور در حیاط خود طراحی کنید و همانند زمان‌های گذشته هر روز نانوایی کنید، و بدون شک هدف ما از چیدمان به سبک ایرانی، چیدمان با پشتی‌های دور چین شده در فضا نخواهد بود. با ما همراه باشید تا ایده پردازی‌های شما را به منظور داشتن یک دکوراسیون ایرانی بسیار پر رنگ‌تر از گذشته کنیم.
ایده پردازی برای فضایی پر از سازهای ایرانی
یکی از اصلی‌ترین عناصری که در هر گوشه از اصالت ایرانی مشاهده می‌شود، ساز ایرانی است. شما با استفاده از ادوات سازهای ایرانی می‌توانید به یک دکوراسیون منحصر به فرد دست پیدا کنید. نیازی نیست حتماً شما یک نوازنده باشید تا در دکوراسیون خود از ساز ایرانی استفاده کنید؛ شما تنها می‌خواهید از حضور ساز ایرانی در منزل خود نهایت لذت را ببرید.
فضاسازی ایرانی با استفاده از دف
به شما پیشنهاد می‌کنیم به جای تابلوهای گران قیمت، که شاید بتوان از آن‌ها در دکوراسیون خانه‌های مدرن ایرانی استفاده کرد، در ابتدا یک دف تهیه کنید و آن را روی دیوار آویزان کنید. به همین منظور برای جلوه بخشیدن بیشتر به فضا پیشنهاد دیگری برای شما داریم؛ استفاده از یک دیوار کوب آینه کاری شده در زیر دف به جلوه دادن آن در محیط بسیار کمک خواهد کرد. می‌توانید دو فلوت به صورت قرینه در کنارهای دف مورد استفاده قرار دهید تا دف شکل یک قاب عکس طراحی شده زیبایی را به خود بگیرد.
[تصویر:  3333.jpeg]
استفاده از فرش چهل تکه در دکوراسیون ایرانی سنتی
کار دیگری که شما برای اثر بخش کردن فضا می‌توانید انجام دهید، استفاده از فرش‌های سنتی است. به جای اینکه چندین فرش با رنگ‌های متفاوت داشته باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم ریسک‌پذیر بوده و قیچی را به دست بگیرید.
 فرش‌ها را به تکه‌های نامساوی تقسیم کنید، به اولین فرش بافی مراجعه کرده و از او بخواهید این فرش‌های تکه شده را برای شما در ابعاد متفاوت ۶ متری، ۹ متری و یا حتی ۱۲ متری تکه دوزی کند. اکنون شما صاحب چند فرش با یک نوع طراحی هستید و بدون شک همه برای سلیقه منحصر به فرد شما، شما را تحسین خواهند کرد.
[تصویر:  51307-img1357-1-600x361.jpg]
چگونه با استفاده از کمدهای چوبی دکوراسیون ایرانی داشته باشیم؟
کمدهای چوبی بهترین انتخاب برای دیزاین خانه‌های ایرانی به شمار می‌روند. آینه کاری و تعمیرات این کمدها به شما این امکان را می‌دهد که از آن‌ها در اتاق پذیرایی به عنوان یک کمد تزئینی بهره ببرید. شما می‌توانید تمامی وسایلی را که از گذشته برایتان به یادگار باقی مانده‌اند را در این کمدها قرار دهید و فضاسازی را به نفع خاطرات نوستالژی قدیمی تغییر دهید.
برای اطلاعات بیشتر با شرکت ریناهوم تماس بگیرید.
خیلی عالی
ممنون
پانل چوبی در دکوراسیون داخلی
چوب از جمله متریال های بسیار کاربردی در ساختمان سازی است که هم در طراحی داخلی و هم در طراحی نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. پانل هایی که از جنس چوب ساخته می شوند از نظر زیبایی بی نظیر هستند به نحوی که اگر به خانه های مدرن امروزی نگاهی بیندازید متوجه زیبایی و جذابیت منحصر بفرد آن ها خواهید شد.
 پانل های چوبی در این خانه ها برای پوشش دیوار، سقف و کف به کار می روند و مهمترین المان دکوراتیو برای آن ها محسوب می شود. در حال حاضر پانل های قهوه ای روشن تا تیره که جلوه ای براق دارند به راحتی جایگزین چوب های قدیمی و رنگ رفته شده اند و فضا را مدرن تر و شکیل تر نشان می دهند.

[تصویر:  office-paneling-cozy-popular-wood-panel-...00x428.jpg]

افراد همواره سعی می کنند راه های هوشمندانه برای استفاده از پانل های چوبی پیدا کنند تا سبک های متفاوت مدرن را به نمایش بگذارند. با یک سبک خلاقانه و اعمال نورپردازی، این پانل ها به خوبی با سبک مدرن همخوانی پیدا می کنند. آیا علاقمند به استفاده از پانل های چوبی در خانه مدرن خود هستید؟ ما در این نوشته راهکارهای متفاوت را به شما معرفی می کنیم تا با استفاده از آن ها بتوانید این پانل ها را به بهترین شکل در خانه خود نصب نمائید.
دیوار و کف کاذب چوبی در چند مدل ساخته می شود که کاربرد این نوع کف  به علت کاهش هزینه در سازه ساختمان های اداری و همچنین مدیریت سیستم کابل ها در مراکز اداری و دفاتر و... می باشد. این نوع پانل  از جنس MDF و نئوپان است که با توجه به برش آسان در انواع مختلف و سایزهای مختلف قابل تولید است. پنل های چوبی ورق هایی با روکش طرح چوب یا طرح های متنوع دیگر هستند که از نوع لمینیت ساخته شده تحت فشار بالا می باشند اینگونه پوشش نما به صورت خشک (بدون ملات) نصب میگردد و در کشورهای صنعتی تحت عنوان یا دیواره ضد باران شهرت دارند از مزایای استفاده از پنل های چوبی در نمای ساختمان می توان به اختصار به موارد ذیل اشاره نمود.پانل چوبی
پانل چوبی اچ پی ال
اچ پی ال ورقه ای است مرکب از چندین لایه ساخته شده از الیاف همانند کاغذ آغشته به رزین های عمل کننده در گرما که تحت تاثیر حرارت و فشار 5 مگا پاسکال به هم چسبیده اند. متریال اصلی ساخت این پانل ها کرافت و کاغذهای دکوراتیو است.
نکات مهم پنل های چوبی
پنل‌های چوبی گزینه مناسبی برای اقلیم‌ های سرد و گرم هستند و در هر شرایطی مانند یک عایق خوب عمل می‌کنند.
عرض معمول برای پنل‌ های چوبی از 20 سانتیمتر تا 60 سانتیمتر است.
معمولا هزینه حمل و نقل بر عهده کارفرما می‌ باشد.
هزینه اجرت نصب جداگانه و بر حسب سختی کار و نوع زیرسازی محاسبه می‌ شود.
بهتر است در فضاهای داخلی از پنل‌ های چوبی در کنار متریال‌ های دیگر استفاده کنید تا نتیجه بهتری بگیرید.
حتما از شرکتی خرید کنید که محصولات خودش را ضمانت می‌ کند.
پنل‌ های چوبی معمولا 20 سال ضمانت و خدمات پس از فروش دارند.