تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: تزریق ژل لب
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
حجیم کردن لب یک روش زیبایی است که میتواند لبهای پررنگ و بلندتری را به شما بدهد.
 
این روزها یک پرکننده تزریقی پوستی است که اغلب مورد استفاده قرار می گیرد.
 
انواع مختلفی از پرکننده های پوستی وجود دارد که می تواند در لب ها و دهان شما تزریق شود. اما شایع ترین پرکننده ها امروزه محصولاتی هستند که حاوی مواد مشابه اسید هیالورونیک هستند. اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی در بدن است. این کمک می کند حجم حجم را در لب ها افزایش دهید.
 
این نوع فیلرهای پوستی گاهی اوقات به عنوان "ژل هیالورونیک اسید" نامگذاری می شود
 
کلاژن، هنگامی که شایع ترین مواد پر کننده پوست است، امروز کمتر استفاده می شود. گزینه های جدیدتر امن تر هستند و جلوه های طولانی تر.
 
تزریق چربی و ایمپلنت روش های دیگری برای چسبیدن به لب هستند. اما امروزه از آن استفاده نمی شود زیرا نتایج متفاوت است و خطر بیشتری از عوارض جانبی وجود دارد.
 
استفاده از پرکننده های اسید هیالورونیک
تزریق ژل هیالورونیک اسید در لب می تواند ظاهر لب شما را پر تر و زیباتر جلوه دهد.
 
اثرات معمولا شش ماه طول می کشد. پس از آن تزریق بیشتر برای حفظ حجم لب مورد نیاز است.
 
چندین پرکننده اسید هیالورونیک در بازار وجود دارد. در میان آنها این محصولات هستند:
 
Restylane، Restylane-L، Restylane
Juvederm Ultra، Juvederm Ultra Plus
Balotero Balance
Prevelle Silk
همه این محصولات به همان شیوه تزریق می شوند و نتایج مشابهی به شما می دهند. و برخی از آنها شامل لیدوکائین، بی حسی موضعی است.
 
مزایای ژل لب
پس از تزریق ژل لب، بافت لب ها را تشکیل می دهد.
 
مزایای استفاده از پرکننده های اسید هیالورونیک عبارتند از:
 
کنترل حجم لب مقدار ماده تزریق شده را می توان کنترل کرد، بنابراین دکتر بهتر است که میزان حجم چربی ایجاد شود.
 
 
سرعت تدریجی درمان. تزریق می تواند به تدریج در زمان های مختلف انجام شود تا نتایج مورد نظر به دست آید.
 
بمب ها به راحتی حل می شوند. هر جزیی و لکه های ایجاد شده توسط حرکت لب ها می تواند به راحتی حل شود.
 
کمتر کبودی ممکن است کبودی و تورم در مقایسه با سایر پرکننده های پوستی کمتر باشد.
 
نتایج قابل قبول پایدار نتایج قابل قبول طولانی مدت است اما دائمی نیستند.
 
واکنش آلرژیک بعید است. از آنجا که پرکننده های اسید هیالورونیک از مواد مشابه با بدن موجود در بدن ساخته می شوند، بعید به نظر نمی رسد واکنش های آلرژیک داشته باشند. اما اگر به لیدوکائین حساسیت دارید، قبل از درمان به پزشک خود بگویید.
تزریق فیلر برای خط خنده
خطوط خنده (لبخند)، چین های وابسته به لب (بینی) هستند که از هر دو طرف بینی تان تا گوشه های دهان شما جریان دارد. آنها بر اثر سالخوردگی و پیری بوجود می آیند، وقتی لایه های چربی صورت از بین می روند و باعث می شود که پوست حالت افتاده پیدا کند و چین های برجسته ای را ایجاد کند.
 
اینها به راحتی با تزریقات فیلر اسید هیالورونیک روی خطوط، تغییر می کنند در حالی که انعطاف در آن قسمت را زیاد و باعث کاهش چنین خطوطی می شود.  تزریق فیلر اسید هیالورونیک، یکپروتئوگلیکان(نوعی پروتئین که به شدت گلیکوسیلیت هست) مشابه آنچیزی است که در پوست، چشم ها و مفاصل ما یافت می شود.این پروتئین، به شدت قابل برگشت است، و با فعل و انفعالات طبیعی بدن در طول ماهها ساخته می شود وبرای پوشش و آرایش چهره بسیار مناسب است.
این روش، بیش از ۳۰ دقیقه زمان می برد، ۲-۳ تزریق در هر طرف از کناره های بینی انجام می شود با یک انحنا به سمت پایین تا خط لب(بینی). برخی ماساژها در این ناحیه، بعد از این روش، عوارض جانبی را به حداقل می رساند .  و با ماساژ دادن هیچ گونه اشکال در روند درمان به وجود نمی آید.
برای نتیجه بهتر، برخی ممکن است نیاز به درمان تزریق فیلر گونه داشته باشند، تا لایه های چربی صورت که از دست داده اند را بدست آورند. (برای اطلاعات بیشتر اینجا وارد شوید.)  همانگونه که چین و چروک های مربوط به لب و بینی بخشی از حالت های طبیعی چهره هستند و در حین لبخند حتی در نوزادان کوچک وجود دارد، حذف این چین ها، ممکن است، اما هدف ما آن نیست.در عوض، هدف درمان، کاهش گودافتادگی و تعداد خطوط، به ویژه هنگامی که چهره در حالت استراحت و بدون حالت است، می باشد با این دیدگاه که چهره فرد جوانتر جلوه کند.
عوارض جانبی احتمالی
بی حسی و کرختی لب بالایی در طی این روش به دلیل حضور لیدوکائین در تزریق فیلر، یک چیز عادی است؛این اثر، در عرض چند ساعت ناپدید می شود. در این ناحیه، به هیچ وجه کبودی نمی بینید.  گاهی اوقات، تورم، ممکن است بعد از عمل احساس شود، اما به سرعت در عرض ۲ هفته یا بیشتر حل می شود.  یک عارضۀ بسیار نادر، در جایی است که در نتیجه برخی از تغییرات پوستی پس از تزریق، در کناره بینی خون رسانی کمتری بوجود می آید – اگر این اتفاق بیافتد، باید تحت مراقبت های پزشکی قرار گیرد.
 توجه: همانطوری که این یک روش پزشکی است، نتایج و پیامدها تضمین نمی شود و ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد.
زیبایی بینی بدون جراحی و با تزریق فیلر
زیبایی بینی بدون جراحی یک انتخاب عالی و مقرون به صرفه برای بیمارانی است که دوست دارند ظاهر زیباتری به دست آورند بدون اینکه تحت عمل سنگین جراحی بینی ( رینوپلاستی ) قرار بگیرند. امروز همه به دنبال روشهای کمخطر و با عوارض کمتر و هزینه کمتر هستند و با توجه به عوارض جراحیهای بینی، پزشکان در پی راههای سادهتر برای رفع بعضی از مشکلات ظاهری بینی هستند. درست مثل بوتاکس که انقلابی در درمان چروکهای صورت ایجاد کرده است و خیلیها را از انجام جراحیهای غیرضروری و با لیزرهای زمانبر و پرهزینه رها کرده است.
مقاله های مربوط به تزریق فیلر:
رفع مشکلات ظاهری و غیرقرینگی بینی بدون جراحی زیبایی
این روش نیز جلوی خیلی از جراحیهای بینی غیرضروری را خواهدگرفت. در مطالعهای که انجام شده است بیش از نیمی از جراحیهای بینی واقعا غیرضروری بوده و میتوان با روش غیرجراحی آن را ترمیم و اصلاح کرد و جلوی بسیاری از هزینه هاو عوارض را گرفت.در این روش پس از بیحس کردن بینی با کرمهای بیحس کننده ، مقدار مناسبی از filler که میتواند کلسیم هیدروکسی اپتات و یا اسیدهیالورونیک (ژویدرم) باشد با سوزن ظریفی به زیر پوست تزریق میشود. این تزریق برای رفع قوزبینی، در بالا و پایین قوز به میزان لازم تزریق میشود تا برجستگی قوزبینی را محو کند یا در نقاط خاصی از نوک بینی تزریق میشود و نوک آن راتا حدودی بالاتر میبرد.
تزرریق فیلر بینی :همچنین اگر بینی دچار ناصافی، غیرقرینگی یا تورفتگی است میتوان با پرکردن این نواحی سطح بینی را صاف و یکدست و ظاهری متناسب ایجاد کرد. اگر شخصی مطمین نیست که این روش برایش مناسب است یا خیر میتواند ابتدابا انجام یک تست و تزریق سرم بجای فیلر تغییر فرم بینی را مشاهده کند و بلافاصله نتیجه را در آینه مشاهده کند و سپس تصمیم به تزریق فیلر بگیرد . این سرم بعد از چند ساعت کاملا جذب میشود.
تزریق فیلر:این روش بینی کوچک نمیشود ولی اگر بینی چندان بزرگ نباشد و فرد بخواهد بدون عمل جراحی بینی ظاهر بینی را کوچکتر نشان دهد میتواند با تزریق چربی در گونه ها به این نتیجه دست یابد ، البته این روش بیشتر در خانمها کاربرد دارد و کمتر در آقایان .اسید هیالورونیک قابل حل کردن و از بین بردن است و اگر فردی از طاهر بینی خود پس از تزریق رضایت نداشت میتواند آنرا با حلال کاملا به حالت قبل برگرداند .
اگر فرد پس از تزریق تصمیم به عمل جراحی داشت نیزمعمولا مشکل و یا تداخلی در جراحی ایجاد نمیکند. نوک بینی را با نخهای مخصوص میتوان بصورت سرپایی و بدون بیهوشی بالا برد . در این روش مختصر تورم چند روزه و شاید کمی کبودی دربینیمشاهده میشود . ماندگاری روش استفاده ازنخ حدود دو سال میباشد.بدلیل کلاژن سازی و افرایش عروق خونی اطراف نخ ،حتی پس از دو سال نیز تا حدودی اثرات مفید نخ باقی خواهد ماند .
چه افرادی کاندیدای مناسبی برای رینوپلاستی غیرجراحیدر این روش پس از بیحسکردن بینی مقدار مناسبی از filler که میتواند کلسیم هیدروکسی اپتات و یا اسیدهیالورونیک (ژویدرم) باشد با سوزن ظریفی به زیر پوست تزریق میشود. این تزریق برای رفع قوزبینی، در بالا و پایین قوز به میزان لازم تزریق میشود تا برجستگی قوزبینی را محو کند یا در نقاط خاصی از نوک بینی تزریق میشود و نوک آن راتا حدودی بالاتر میبرد. همچنین اگر بینی دچار ناصافی، غیرقرینگی یا تورفتگی است میتوان با پرکردن این نواحی سطح بینی را صاف و یکدست و ظاهری متناسب ایجاد کرد.هستند ؟
زیبایی بینی
روش انجام زیبایی بینی بدون عمل و جراحی
 ١- افرادی که میخواهند قوس بینی یا قوز بینیشان ( کم تا متوسط ) محو شود.
٢- افرادی که غیرقرینگی یا تورفتگی روی بینی دارند.
٣- غیرقرینگی نوک ویا انحراف نوک بینی
٤- افرادی که مایلند نوک بینی سر بالاتری داشته باشند.
٥- افرادی که قبلا جراحی بینی انجام دادهاند و از ظاهر بینی خود راضی نیستند و مایلند بدون جراحی اصلاحاتی در آن ایجاد کنند، مثلا ناصافی و یا تورفتگی در سطح و نوک بینی دارند.
٦- افرادی که پل بینی تورفته دارند و بینی شان کوتاه بنظر میرسد میتوانند با تزریق فیلر و پر کردن پل بینی ظاهر بینی را بلندتر نشان دهند.