تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: شما هر چقدر بخواید می تونید سیشل بمونید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نقل‌قول: [تصویر:  first(79).jpg]

«بکر، طبیعی، زیبا، رویایی، آرامش، لذت و ... »

سواحلی با شن های پودری و سفید رنگ با دریایی به رنگ آبی خیلی روشن، تپه های سرسبز، با یک ریتم عالی؛ تمام این خیال پردازی ها به اسم سیشل واقعی می شود.

تنها جزایر گرانیتی در میان اقیانوس، قدیمی ترین جزایر اقیانوسی در جهان، بزرگترین جزیره مرجانی در جهان و مجموعه ای از جاذبه های جغرافیایی، سیشل را به بهشت گرمسیری جهان تبدیل کرده است؛ تشکیل شده از 115 جزیره گرانیتی و مرجانی.

کلمه بهشت که برای سیشل استفاده می شود دلایل بسیار خوبی داره: هیچ خطری جدی برای طبیعت وجود نداره، هیچ مالاریا و یا بیماری های جدی وجود نداره، جزایر در خارج از مسیرهای طوفانی قرار داره و شما برای مدتی که در این جزیره هستید استاندارد یک زندگی خوب و زیبا رو تجربه خواهید کرد.

[تصویر:  3(22).jpg]

تور سیشل
با ورود مسافران به خوبی توسعه پیدا کرده، این توسعه به صورت زیربنایی انجام شده که باعث شده که جاذبه طبیعی این جزیره تکمیل تر بشه. و با اونکه سفر به این جزیره بودجه زیادی رو می خواد ولی در عوض خدماتی که دریافت می کنید فرای تصور شما هستش. میزان جرم و جنایت در این جزیره به شدت پایین هستش و مسافران در این جزیره واقعا مورد استقبال همه قرار می گیرند.

غواصان، زوج های تازه ازدواج کرده، طبیعت گردان، کسانی که فقط دنبال لذت بردن مطلق از زندگی هستند، شکموها و ورزشکاران، علاقمندان به قایق سواری و دریانوردی و .... همه به سیشل می آیند تا فقط گوشه ای از لذت های سیشل را برای خودشان پیدا کنند.

شما هر چقدر بخواید می تونید سیشل بمونید – چرا نگاهی به اطراف سیشل نمی دازید؟منبع:تور سیشل

[تصویر:  4(24).jpg]