تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: راه حل آسان برای جابجای مسافران پر تعداد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بارها پیش آمده که برای مسافرت به کیش، تصمیم به سفر دسته جمعی گرفته باشید و اینکه چند تا خانواده با هم به کیش سفر کنید و کلی لذت ببرید. خوب این تصمیم بسیار خوبی هم هست چون سفر با تعداد نفرات زیاد، بیشتر لذت دارد.
ولی مسافرت با تعداد افراد بالا هم مشکلاتی دارد مانند مشکل محل اقامت و تردد در جزیره. برای حل مشکل اقامت، شما می توانید بجای هتل، یک خانه اجاره کنید که همگی باهم یکجا باشید و هزینه های سفر هم کاهش پیدا کند.
حالا فرض کنید که به فرودگاه کیش رسیدید و باید به سمت خانه ای که گرفتید حرکت کنید اما تعداد افراد، ۱۰ نفر است. در گزینه اول مجبور هستید ۳ تاکسی بگیرید. راه حل بعدی اجاره ماشین در کیش هست که این روش برای خانواده هایی که تعدادشان تا ۷ نفر است مناسب می باشد و شما باز هم مجبورید ۲ خودرو اجاره کنید.
اما یک راه حل بسیار بهتر برای شما وجود دارد: اجاره ون در کیش. شما به راحتی می توانید یک ون تویوتا هایس ۱۳ نفره اجاره کنید و راحت در کل جزیره تردد کنید. هم هزینه ها کاهش پیدا می کند و هم همگی در کنار یکدیگر هستید. معمولا ون های کیش، تویوتا هایس هستند که بسیار جا دار و راحت و ایمن هستند که برای جا به جایی مسافران پر تعداد گزینه ی بسیار مناسبی است. همچنین شما می توانید ون را با راننده یا بدون راننده اجاره کنید.
رانندگی با ون نیاز به گواهی نامه مخصوص به ماشین های تا ۱۵ نفر گنجایش را دارد و اگر گواهی نامه مربوطه رو ندارید می توانید ون را با راننده اجاره کنید. نکته ای که حتما باید به آن دقت کنید نو بودن و جدید بودن ون هست. بعضی از ون های کیش قدیمی و کهنه هستند و بسیار خشک می باشند و کابین آنها به شدت تکان میخورد. صندلی های آنها نیز ناراحت هستند پس سعی کنید از یک شرکت معتبر اجاره کنید تا ون جدید و تمیز به شما بدهند.