تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: خال سیاه و سایر لکه های روی صورت را چگونه بدون جراحی از بین ببریم؟ (روش قطعی)
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
از بین بردن خال و لکه پوست

این مطلب چکیده جدیدترین تحقیقات پزشکی چندین موسسه معتبر پزشکی-زیبایی درباره نحوه پاکسازی طبیعی پوست از هرنوع عارضه است. در اینترنت مطالب مختلفی می خوانید راجب اینکه چطور با روشهای خانگی زگیل، جوش، خال و … را حذف کنیم ولی هیچکدام از آنها علمی و موثر نیستند بلکه تاثیرات مخربی روی پوست شما دارند. پیشنهاد می کنیم از روشهای توصیه شده در این مطلب استفاده نمایید.

لکه های سیاه یا قهوه ای یا عارضه های دیگر، روی صورت، برای بسیاری از افراد مایوس کننده هستند. مردم پول زیادی را خرج محصولات موجود در فروشگاه ها می کنند؛ اما این محصولات نه تنها جیب شما را خالی می‌کنند بلکه عوارض جانبی بیشمار دیگری مانند بثورات ناگهانی، خشکی و غیره نیز دارند. این لکه های روی پوست به علت سن، آکنه یا جوش، قرار گرفتن در معرض نور آفتاب، جوش های ناشی از اصلاح، جوش های سر سیاه و غیره ایجاد می شوند.

همه به دنبال نتیجه گیری سریع هستند و محصولات شیمیایی را انتخاب می کنند ولی نتیجه سریع با عوارض بیشتری ظاهر می شود. اگر مایلید از عوارض جانبی این‌گونه محصولات اجتناب کنید، در این مطلب درمان هایی طبیعی برای از بین بردن لکه های سیاه روی پوست گردآوری شده است که می توانند وضعیت پوست شما را سریعاً بهبود ببخشند.
۱- ماسک صورت گوجه و لیمو برای لکه های سیاه

ترکیبات

    یک قاشق سوپخوری آب گوجه تازه
    نصف قاشق سوپخوری آب لیموی تازه

هر دو ماده را باهم ترکیب کنید و ترکیب را به سرتاسر صورت و گردن یا ناحیه دارای لک قرار دهید و اجازه دهید خشک شود، سپس صورت خود را نم دار کنید و حدود ۲ تا ۳ دقیقه قبل از پاک کردن ماسک با پارچه نمدار، صورت خود را ماساژ دهید. این کار را ۳ الی ۴ مرتبه در هفته انجام دهید. ترکیب گوجه و آبلیمو در از بین بردن لکه های سیاه کمک می کند و پوست را برای مدت زمان طولانی نرم و انعطاف پذیر نگه میدارد.

گوجه یک منقبض کننده طبیعی است که به پاکسازی منافذ پوست کمک می کند. علاوه بر این بسیار غنی از آنتی اکسیدان‌ها است و به پوست کمک می کند جوان تر به نظر بیاید. لیمو در خلاص شدن از شر لکه های قهوه ای و سیاه و همچنین آکنه کمک می کند.
۲- ماسک صورت آلوئه ورا برای لکه های قهوه ای و رنگی

ترکیبات

    یک قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا
    نصف قاشق چای خوری روغن ویتامین e
    نصف قاشق چای خوری آب لیموی تازه

از ترکیب ژله آلوئه ورا، روغن ویتامین e و آبلیمو، خمیری کرم مانند درست کنید و آن را روی صورت خود بمالید و برای ۳ تا ۵ دقیقه، دایره وار ماساژ دهید. سپس اجازه دهید ۳۰ دقیقه بماند. سپس آن را با دستمال تمیز نم داری پاک کنید. این کار را هر روز برای گرفتن نتیجه دلخواه تکرار کنید.

روغن ویتامین e به جوانسازی پوست و بی رنگ شدن لکه های پوستی کمک می کند. آبلیمو به طرز قابل توجهی باعث لایه برداری یک دست پوست وجدا شدن سلول های مرده آن می شود که منافذ بسته پوست را باز و جوش ها و لکه های قهوه ای و رنگی را از بین میبرد. آلوئه ورا به مرطوب شدن پوست کمک میکند و آن را مرطوب، جوان و براق نگه می دارد.

    حتما بخوانید: ساده ترین روش از بین بردن خال با سیر در کمتر از ۴ هفته! (روش قطعی)

۳-لایه بردار زردچوبه برای عارضه های مختلف پوست

ترکیبات

    یک قاشق چای خوری پودر زردچوبه
    یک قاشق سوپ خوری ماست تازه
    یک قاشق چای خوری آب لیمو
    یک قاشق سوپخوری بلغور جوی دوسر

با مخلوط کردن تمام ترکیبات لازم یک لایه بردار درست کنید لایه بردار را روی صورت و گردن بمالید و تقریباً ۳۰ دقیقه بگذارید بماند قبل از شستن آن برای پاکسازی سلول های مرده ۵ دقیقه پوست را ماساژ دهید این کار را دو بار در هفته تکرار کنید.

زردچوبه شامل عناصری است که نشان داده شده مستقیماً تولید ملانین را مهار می‌کند. آبلیمو و ماست برای روشن شدن لک های پوستی مفید هستند. لیمو شامل ویتامین سی است که به تولید کلاژن (که برای تولید سلول های جدید پوستی) کمک می کند، آنتی اکسیدان قوی است و ثابت شده که تیرگی پوست به علت قرار گرفتن در معرض اشعه فرابنفش را مهار می کند. جو دوسر سلول‌های مرده پوست را پاکسازی می‌کند و پوست را شفاف و براق می نماید.
۴-ماسک سرشیر برای لکه های تیره روی پوست

ترکیبات

    یک قاشق سوپخوری جو پوست کنده کوبیده
    ۱ الی ۲ قاشق سوپخوری سرشیر برای ساختن خمیر

تمام ترکیبات را مخلوط کنید و یک لایه بردار بسازید. آن را به صورت بمالید و برای ۳ دقیقه ماساژ دهید. اجازه دهید ۲۰ دقیقه بماند سپس آن را با آب گرم بشویید. این کار را دو بار در هفته انجام دهید.

جو به خوبی پوست را پاکسازی می‌کند و سلولهای مرده پوست را از بین میبرد. لاکتیک اسید موجود در شیر به تدریج تجمع رنگدانه ها در بافت را کاهش می دهد و به روشن شدن و قوام پست و به طور کلی، بهبود رنگ‌ پوست، کمک می کند.
۵-ماسک سیب زمینی برای جوانسازی پوست

ترکیبات

    نصف قاشق سوپخوری آب سیب زمینی تازه
    نصف قاشق چای خوری آبلیمو
    نصف قاشق چای خوری روغن بادام

یک سیب زمینی متوسط را رنده کنید و آب آن را بگیرید. آبلیمو و روغن بادام را با آب سیب زمینی مخلوط کنید. این ترکیب را روی صورت بمالید و به صورت دایره وار به مدت ۳ الی ۵ دقیقه ماساژ دهید، سپس اجازه دهید ۲۰ دقیقه بماند. آن را با یک دستمال نمدار تمیز خشک کنید. برای کسب نتیجه دلخواه، این کار را هر روز تکرار کنید.

سیب زمینی خام و آبلیمو به روشن شدن نقاطی که رنگدانه ها در آن تجمع پیدا کرده اند، همانند پاکسازی سایر لکه ها، به خوبی کمک می کنند. سیب زمینی حاوی آنزیم کاتکولاز (اعتقاد بر این است که این آنزیم به روشن شدن رنگ پوست کمک می کند)، است. روغن بادام غنی از ویتامین‌های است و به بازسازی سلول ها کمک می کند که خود باعث بهبود بافت و رنگ پوست می شود.
۶-ماسک روغن کرچک برای جلوگیری از لکه های بیشتر

ترکیبات

    نصف قاشق چایخوری روغن کرچک
    یک کپسول ویتامین e

روغن کرچک و کپسول ویتامین ای را به خوبی با هم مخلوط کنید و ترکیب را روی صورت بمالید. صورت را به مدت ۵ دقیقه به صورت دایره وار و در جهت بالا ماساژ دهید و نیم ساعت صبر کنید؛ یا می‌توانید برای نتیجه گیری سریعتر و بهتر، بگذارید ترکیب از شب تا صبح روی صورت بماند. صورت خود را با یک دستمال تمیز نمدار پاک کنید این کار را به عنوان درمان شبانه، هر روز تکرار کنید.

روغن کرچک از اسیدهای چرب مخصوصن اسیدهای چرب امگا ۳ ساخته شده است این امگا ۳ پوست را در حین تحریک رشد بافت سالم، مرطوب می کند و بدین ترتیب، باعث ایجاد پوستی بدون لکه و انعطاف پذیر می‌شود. ویتامین e در طول زمان با جایگزینی سلولهای جدید باعث کاهش جای جوش و همچنین جلوگیری از لکه های بیشتر روی پوست صورت می شود.

    حتما بخوانید: جدیدترین و بهترین رژیم غذایی برای روشن شدن پوست (توسط محققان دانشگاه کرنل)

۷- لایه بردار شکر برای لکه های سیاه و قهوه ای پررنگ

ترکیبات

    یک قاشق سوپخوری شکر قهوه ای ایا پودر شکر سفید
    یک قاشق سوپخوری آب لیموی تازه
    ۱ الی ۲ قاشق سوپخوری روغن زیتون

تمام ترکیبات را با هم مخلوط کنید و آن را به غلظت متوسط برسانید. اگر پوست خشک و حساسی دارید، یک قاشق سوپ خوری عسل به ترکیب اضافه کنید. ترکیب را به صورت خود بمالید و آن را به مدت ۵ دقیقه به خوبی به صورت دایره وار ماساژ دهید. بعد از اینکه ۱۵ دقیقه روی صورت ماند، آن را آبکشی کنید. این کار را یک الی دو بار در هفته انجام دهید.

گلیکولیک اسید موجود در شکر رنگ پوست را از طریق نابود کردن سلول های مرده، یک دست می کند. عسل پوست را مرطوب کرده و روغن زیتون سوزش پوست را تسکین می‌دهد و آبلیمو نقطه های تیره سیاه و قهوه ای را محو میکند.

اگر نمی خواهید از ماسک استفاده کنید، روشهای جدید زیر را برای رفع عوارض مختلف صورت امتحان کنید:
۸- درمان طبیعی برای خال

خال ها عموماً نتیجه سپری کردن زمان بیش از حد در نور آفتاب هستند و همچنین می‌توانند ژنتیکی باشند.

    یک حبه سیر را نصف کنید و آن را روی خال قرار دهید. آن را با نوار ببندید و اجازه دهید چهار ساعت بماند. این کار را هر روز تکرار کنید.
    سرکه سیب می‌تواند اثرات شگفت‌انگیزی روی خال ها داشته باشد. یک تکه پنبه را به سرکه سیب آغشته کنید و آن را روی خال قرار دهید. محل را با باند مخصوص ببندید و ۸ ساعت صبر کنید.
    خال های خود را با ترکیبی از جوش شیرین و روغن کرچک از بین ببرید. با ترکیب این دو ماده خمیری درست کنید و روی ناحیه بمالید، با باند مخصوص ببندید و بگذارید تا صبح روز بعد بماند. این کار را هر شب تکرار کنید.

۹- درمان طبیعی برای منگوله های پوستی

منگوله های پوستی به زائده هایی اطلاق می شود که از رشد پوست به صورت خوش خیم ایجاد می شوند. این زایده ها به طور شایع در گردن، سینه، پلک و زیر بغل دیده می‌شوند و به علت اصطکاک پوست به وجود می آیند.

    یک پنبه آغشته به سرکه سیب را بر روی منگوله پوستی قرار دهید و آن را با بانداژ محکم کنید و به آن اجازه دهید تا در طول شب تاثیر خود را اعمال کند.
    خمیر حاصل از ترکیب جوش شیرین و روغن کرچک، برای زدودن منگوله های پوستی نیز موثر است. از روش گفته شده قبلی استفاده کنید اما فقط برای چند ساعت اجازه دهید بماند. سه روز پشت سرهم این کار را تکرار کنید.
    روغن درخت چای راه فوق العاده دیگری برای رهایی از منگوله های پوستی است. یک تکه پنبه را به مقداری آب آغشته کنید، چند قطره روغن درخت چای روی آن بچکانید و آن را روی منگوله پوستی قرار دهید. بگذارید چند ساعت بماند. برای چند روز این کار را تکرار کنید.

    حتما بخوانید: درمان خانگی فقط جوش را بدتر می کند! ۸ روش جدید رفع جوش صورت

۱۰- درمان های طبیعی برای زگیل

زگیل ها نتیجه آلودگی به ویروس اچ پی وی هستند و می‌توانند در هر نقطه ای از بدن ظاهر شوند. آنها کوچک، گرد و به احتمال زیاد همرنگ پوست هستند.

    پوست موز یک درمان فوق العاده طبیعی برای زدودن زگیل است. قسمت درونی پوست موز را هر شب و برای چند هفته روی زگیل بمالید.
    یک پنبه آغشته به سرکه سیب را روی زگیل قرار دهید و بگذارید در طول شب بماند. هر شب این کار را تکرار کنید.
    کمی عسل را مستقیماً روی زگیل بمالید و آن را با بانداژ بپوشانید و بگذارید در طول شب بماند.
    یک حبه سیر را له کنید و زگیل را دو بار در روز با عصاره آن آغشته کنید.

۱۱- درمان طبیعی برای لکه های تیره

لکه های تیره معمولا به علت قرار گرفتن بیش از حد در معرض خورشید و افزایش سن به وجود می آیند.

    تعدادی پیاز را له کنید و عصاره آن را روی ناحیه مبتلا بمالید و بگذارید برای ۱۵ دقیقه بماند. سپس آن را بشویید.
    استفاده از سرم ویتامین سی طبیعی به بازسازی پوست و محو شدن لکه های تیره کمک می کند.
    از ژل آلوئه ورای تازه روی لکه های تیره استفاده کنید و برای ۳۰ دقیقه بگذارید بماند.
    مقداری سرکه سیب را با ترب کوهی له شده مخلوط کنید و ترکیب را بر روی لکه های تیره به مدت ۳۰ دقیقه استعمال کنید. هر روز این کار را تکرار کنید.

۱۲- درمان طبیعی برای منافذ بسته شده

بسته شدن منافذ پوست بسیار ساده است. این مشکل می تواند در نتیجه چربی اضافی و گرد و خاک ایجاد شود. منافذ بسته شده با آلودگی، ظاهر پوست را ناهموار و لک دار نشان می دهد و می تواند باعث بروز مشکلات دیگری مانند آکنه و انواع آاودگی ها شود.

    بهترین درمان برای منافذ بسته شده، راه حل ساده بخور دادن است. مقداری آب را بجوشانید. سر خود را روی آن خم کنید و حوله ای را برای پوشاندن سر خود استفاده کنید. به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه صورت را بخور دهید و سپس با سرکه سیب بشویید.
    یک راه موثر دیگر برای پاکسازی منافذ پوست، استفاده از لایه بردار شکر است. آبلیمو را با شکر مخلوط کنید تا تبدیل به خمیر شود. سپس این خمیر را روی صورت قرار داده و آن را ماساژ دهید، سپس با آب بشویید.


آموزش اصولی الفبای زبان هلندی با تلفظ صحیح +فیلم فارسی


15 تا از بهترین قرص های درمان فشار خون بالا (کاملا جدید و موثر)


دانلود ۳ تا از بهترین کتاب های رایگان آموزش زبان کره ای


3 تا از بهترین و جدیدترین روش های چاق شدن پایین تنه (کاملا موثر)





نتیجه گیری

وقتی ترکیباتی طبیعی درون آشپزخانه شما یافت می شوند که تاثیر بسیار بهتری دارند، احتیاجی نیست که مقدار زیادی پول برای محصولات مراقبت از پوست گران قیمت که پر از مواد شیمیایی هستند خرج کنید. از درمانهای ساده و طبیعی گفته شده برای ارتقاء سلامت پوست خود استفاده کنید.

منبع
آموزشگاه زبان در کرج، اموزشگاه زبان کرج،موسسه زبان در کرج، موسسه زبان کرج،بهترین کلاس زبان در کرج، بهترین کلاس زبان کرج، بهترین آموزشگاه زبان در کرج، بهترین آموزشگاه زبان کرج، بهترین موسسه زبان در کرج، بهترین موسسه زبان کرج، کلاس زبان فردیس، کلاس زبان در فردیس، کلاس زبان مناطق کرج، کلاس زبان در مناطق کرج، کلاس زبان مهر شهر، آموزش زبان در کرج، مکالمه زبان در کرج، کلاس مکالمه زبان در کرج، کلاس زبان بزرگسالان در کرج، اموزشگاه زبان گوهردشت.
کلاس زبان کودکان در کرج
موسسه زبان کودکان در کرج
آموزشگاه زبان کودکان در کرج

tlps.ir