تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: تابلو چلنیوم لترمکس
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ورود تابلو های حروف برجسته در صنعت تابلو سازی یکی از تحولات بزرگ در این صنف هنری به شمار می رود که به سرعت در حال پیشرفت می باشد به طوری که هر ساله نظاره گر ورود یک یا چندین حروف برجسته و مدرن نصب شده در سر در مکان های تجاری و حتی ساختمان های مسکونی می باشیم.
بعد از عرضه تابلو های حروف برجسته ای مانند تابلو نئون پلاستیک، تابلو فلزی و تابلو استیل که جزو اولین حروف های برجسته تبلیغاتی به شمار می روند و هم اکنون نیز در حرفه تابلو سازی مورد استفاده قرار می گیرند.حروف برجسته چنلیوم به بازار تبلیغات معرفی گردید.
با توجه به اینکه بیش از دو دهه از ورود تابلو برجسته چلنیوم به بازار تبلیغات می گذرد و هنوز جزو منتخب های مشتریان به شمار می رود، شرکت های تولید کننده چلنیوم به شکلی متفاوت و نو با معرفی محصولی به نام لترمکس اقدام به راه اندازی خط تولیدی متفات نمودند.


لترمکس چیست؟
بعد از عرضه تابلو برجسته چلنیوم، حروف برجسته ای به نام لترمکس در سالهای بعد پا به عرصه تبلیغات نهاد که در واقع یکی از انواع تابلو چلنیوم می باشد که با تغییراتی روی لبه چلنیوم، در نوع خود از زیبایی خاصی برخوردار است.
تابلو چلنیوم لترمکس با ایجاد سطحی به شکل شیشه با ضخامت تقریبا 1 سانتی متری روی لبه چنلیوم ساخته می شود که وجود این سطح شیشه ای باعث ایجاد انعکاس نور چلنیوم از کناره های تابلو چلنیوم می باشد.

جنس چلنیوم لترمکس
جنس تابلو لترمکس همانند تابلو چلنیوم از آلومینیوم است و تنها تفاوت آن با چلنیوم فقط در نوع نور پردازی می باشد.
لترمکس طی فرایندهای انجام شده روی آلومینیوم ساخته می شود و از نظر مقاومت نیز همانند تابلو چلنیوم در برابر شرایط جوی از استحکام بالایی برخوردار است.


[font=BYekan]منبع:تابلو سازی نوین لایت[/font]