تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: دستورالعمل و نکات ایمنی ماشین ظرفشویی الکترولوکس
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نقل‌قول: [تصویر:  dishwasher.png]

دستورالعمل کار با ماشین ظرفشویی الکترولوکس
ماشین ظرفشویی الکترولوکس دارای 5 شاخه می باشد که در ابتدا شما می بایست 2 شاخه ی آن را به پریز وصل کنید
سپس باید شیر اصلی که آب از آن جا وارد دستگاه می شود را باز کنید و همه ی قطعات آن از جمله لوله تخلیه، فیلتر پمپ و سرشلنگ شست و شو و آبکشی را در جای مناسبش قرار دهید و پس از آن درب دستگاه را ببندید.
در این مرحله کلید پاور را می زنید و دستگاه روشن می شود و سپس آبگیری ماشین ظرفشویی الکترولوکس شروع می شود.
چراغ بالا فعال بودن مخزن شست و شو را نمایش می دهد وهمینطور چراغ پایین مربوط به فعالیت مخزن آبکشی است.
اگر عدد 60 در قسمت بالا رویت و چراغ آن روشن شد،یعنی دستگاه ماشین ظرفشویی الکترولوکس آماده بوده و می توان از آن استفاده کرد.
پس از آن که ظرف های کثیف را درون دستگاه قرار داده و درب آن را بستید،کلید 1 و یا 2 را انتخاب کنید.
پس از آن که شست و شو تمام شود عبارت End(پایان) روی صفحه نمایش داده می شود،در این مرحله می توانید درب ماشین ظرفشویی الکترو لوکس را باز کنید.
با انتخاب کردن هر دوره و روشن ماندن چراغ شست و شو،این دستگاه به طور خودکار با هربار باز و بسته شدن درب،مجددا شست و شو می کند.
شما می توانید فرمان شست و شو را کنسل کنید،تنها لازم است که چراغی که روشن است را دوباره بفشارید.با این کار چراغ خاموش شده و دوره ی شست و شوی ماشین ظرفشویی الکترولوکس کنسل شده است.
پس از اینکه این دستگاه 30-20 بار شست و شو انجام داد،درب آن را باز کرده،لوله ی تخلیه ی آن را برداشته و دوباره درب راببندید.کلید تخلیه کنار کلید پاور می باشد،آن را بفشارید و اجازه دهید عملیات تخلیه و آبکشی که 3 دقیقه درنظر گرفته شده است،صورت بگیرد.در انتها کلمه ی End نمایش داده می شود.پس از آن می توانید دستگاه را خاموش کنید.
در دستگاه ماشین ظرفشویی الکترولوکس موادی نظیر Lime a way،Rinse،Detergent استفاده شده است که به ترتیب اسید رسوب،کمک آبکشی و مواد شوینده می باشند.
نحوه ی استفاده از این مواد و مقدار آن توسط متخصص آموزش داده می شود.
نکات ایمنی در
ماشین ظرفشویی الکترولوکس
این دستگاه در مواقعی که کار آن تمام شده و استفاده نمی شود،نباید بیش تر از 20 دقیقه روشن بماند.اگر لازم است که ماشین ظرفشویی الکترولوکس مدت طولانی روشن باشد،باید دستگاه شست و شوی خالی انجام دهد که بازه ی زمانی آن هر 15 دقیقه یک بارمی باشد.
به جز موادی که برای شست و شوی دستگاه نام برده شد نباید از مواد دیگری استفاده شود.
پس از تمام شدن کارتان با این دستگاه،باید روزانه و به طور مرتب آب داخل تانک ماشین ظرفشویی الکترولوکس تخلیه شود و کلیه ی قطعات به طور کامل تمیز شود.
بیرون این دستگاه اصلا نباید شسته شود و در صورت لزوم می توان از دستمالی که به الکل یا محلول استیل پاک کن آغشته است،استفاده کرد.
زمانی که دستگاه در حال شست و شو است نباید به هیچ وجه آن را قطع و یا برنامه ی شست و شو را عوض کنید. همینطور باید تا پایان شست و شو صبر کرده و سپس درب آن را باز کنید.
فشاری که برای این دستگاه لازم می باشد،5-3 بار می باشد.پس در مواقعی که آب قطع است و یا فشار کافی ندارد،دستگاه ماشین ظرفشویی الکترولوکس نباید روشن شود.
برای باز کردن منافذ موجود در افشانه ها می توان از رسوب بر استفاده کرد.نکته ی دیگر این است که برای تمیزکردن دستگاه به هیچ عنوان از اشیاء سخت و فلزی استفاده نکنید.
شما می توانید برای نتیجه ی بهتر،ماندگاری بیشتر این دستگاه وهم چنین افزایش قابلیت ها،از سختی گیر که برای آب ورودی می باشد،استفاده کنید.منبع:ماشین ظرفشویی الکترولوکس