تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: بازاریابی پیامکی درخدمت بازاریابی تجاری شما
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بدون اغراق در دنیای امروز که بر محور تلفن همراه سیر میکند ،توسعه بازاریابی خرده فروشی می تواند چالش برانگیز باشد.اما سهم پیامک انبوه در توسعه بازاریابی خرده فروشان به چه میزان خواهد بود؟ مسلما شما در دنیای تجارت، می خواهید پیشنهادات خود را به بهترین وجه بهبود بخشید. اما چگونه مشتریان شما، از پیشنهادات جدید شما خبردار خواهند شد؟

در دنیای الکترونیک امروز مشتریان مانند گذشته براساس خرید کالای حضوری، تصمیم به خرید از برند معروف نمی گیرند و این یعنی راه تعامل با مشتریان و مصرف کنندگان به شکلی بنیادی تغییر کرده است. به عنوان مثال بریتانیا بعد از نروژ به دلیل میانگین بالای فروش آنلاین به ازای هر فرد، در مقام دوم جای دارد و این موضوع بیان می کند که مسیر کم و بیش برای اکثر کشور ها در حال گسترش است.

در حقیقت، پیش بینی شده است که تا سال 2020، تجربه خرید از خرده فروشان بر ملاک قیمت و محصولی که ارائه می شود اتفاق می افتد و ملاک برند بودن نسبت به قبل کم رنگ تر خواهد شد.از طرفی با حضور گسترده و پر رنگ تلفن همراه در زندگی روزمره جوامع طبیعی است که شما باید اطمینان حاصل کنید که راهبرد گسترش بازاریابی شما باید توسط تلفن همراه و با هدف خرید آنلاین به انجام رسد. این تنها عامل بسیار مهم در فرآیند تصمیم گیری برای خرید کنندگان آنلاین است. بنابراین شما باید تا حد ممکن این مسیر را هموار سازید.

[font=IRANSans, tahoma, Cabin, sans-serif]تجارت با تلفن همراه و آینده ی آن
[/font]



93 درصد مردمی که برای جستجوی آنلاین از تلفن همراه خود استفاده می کنند، با تلفن همراه خود نیز، خرید می کنند. پژوهش ها نشان می دهد به این دلیل که 80 درصد مردم برای خرید از تلفن همراه خود استفاده می کنند، تمرکز بر تجربه ی مشتری نسبت به قبل متداول تر شده است.

با وجود این ارقام، اینکه تلفن همراه در حال شکل دادن به آینده ی خرده فروشی چه در فروشگاه و چه آنلاین است حقیقتی غیر قابل انکار است. ارسال پیامک با تلفن همراه و همچنین ارسال پیامکانبوه برای حمایت از این مسیر مشتری محور در حال تکامل، بسیار ضروری است.
[font=IRANSans, tahoma, Cabin, sans-serif]کسب و کارها میتوانند با مشتری بی درنگ تماس برقرار کنند و آنها را در جریان به روز رسانی سفارشات، ارتقاء محصولات و خدمات، پیشنهاد ویژه و بسیاری موارد دیگر قرار دهند. درحقیقت، بیشتر از 37 درصد خرید مردم، نتیجه مستقیم دریافت پیامک از شرکت های تجاری است.[/font]

[font=IRANSans, tahoma, Cabin, sans-serif][تصویر:  %D8%B1%D8%A7%D9%87%D8%A8%D8%B1%D8%AF%D9%...%D9%86.png][/font]

[font=IRANSans, tahoma, Cabin, sans-serif][font=IRANSans, tahoma, Cabin, sans-serif][font=IRANSans, tahoma, Cabin, sans-serif]ما فهرستی از نمونه موارد استفاده ی کلیدی برای کمک به خرده فروشان را تهیه کردیم تا به آنها در بهبود تجربه ی مشتری کمک کند:[/font][/font]

[/font]


1. هر هفته یک نکته و قابلیت در رابطه با سازمان خود از طریق اس ام اس برای افراد ارسال کنید تا آن ها آشنایی بیشتری در رابطه با توانایی های شرکت شما پیدا کنند. از این طریق می توانید کالاهای جدید را نیز معرفی کنید.

2. در رابطه با فروش های ویژه خود پیامک ارسال نمایید و این فروش ویژه را تنها ازطریق پیامک اطلاع رسانی کنید. ارسال پیامک انبوه روش مناسبی است تا مشتری احساس صمیمیت بیشتری با شما داشته باشد.

3. برای یادآوری قرارهای ملاقات مشتری های خود به آن ها پیامک بزنید. در صورتی که شما یک دکتر هستید، کلینیک، دفتر حقوقی و یا هر فعالیت دیگری دارید که مراجعه کنندگان شما باید از قبل وقت ملاقات تعیین کنند، با ارسال یک پیامک، یک یا دو روز قبل از ملاقات، آن را یادآوری نمایید. مراجعین شما این مساله را تحسین خواهند کرد.

4. ارسال پیامک های قرار ملاقات و از این قبیل پیامک ها نیازمند شخصی سازی کردن پیامک است. بنابراین لازم است در متن پیامک خود از نام اشخاص استفاده نمایید.

5. برای مشتری های خود تاییدیه ارسال نمایید. در صورتی که مشتری شما خریدی انجام داده و یا سفارشی به شما داده است، می توانید برای او تاییده ای در این زمینه، از طریق پیامک ارسال نمایید. با این کار اعتماد مشتری خود را بیشتر جلب خواهید کرد. 

6. اخبار مهم را در رابطه با شرکت خود، از طریق پیامک به اطلاع مشتریان خود برسانید.
[font=IRANSans, tahoma, Cabin, sans-serif][font=IRANSans, tahoma, Cabin, sans-serif]7. با استفاده از ارسال پیامک، بازاریابی ایمیل خود را نیز افزایش دهید. آیا قصد دارید تا به زودی ایمیلی را برای مشتری های خود ازسال کنید. با استفاده از پیامک به آن اطلاع رسانی کنید تا منتظر این ایمیل باشند.[/font][/font]