تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: تتر، یک ارز دیجیتالی پایدار
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تتر یک ارز دیجیتالی پایدار می باشد که با نشانه ی USDT شناخته می شود و برای خنثی و ثابت نگه داشتن تغییرات شدید در رابطه با ارزهای دیجیتالی بوجود آمده است. ارزش هر USDT تقریباً با دلار آمریکا برابر می باشد. این ارز دیجیتالی در بین مردم به تتر سکه پایدار نیز معروف است.
صرافی ها به جای استفاده از دلار می توانند از تتر استفاده کنند. اصولاً صرافی ها به علت ثبات این ارز دیجیتالی و با در نظر گرفتن این موضوع که هر تتر معادل یک دلار آمریکا می باشد از آن استفاده می کنند.

تتر چه امکاناتی در اختیار کاربرانش می گذارد؟
کاربران می توانند برای ارسال و دریافت ارزهای دیجیتالی، همچنین ذخیره سازی آنها چه در سطح فردی و چه جهانی به علت داشتن سرعت و امنیت زیاد تتر، این ارز دیجیتالی را جایگزین ارزهای دیگر کنند. در زمانی که تغییرات بازار ارز زیاد می شود افراد برای جلوگیری از ضرر و حفظ سود، با خرید تتر از پایین آمدن ارزش ارزهای خود جلوگیری می کنند.

کاربرد های تتر:
-خرید و فروش ارز دیجیتالی
-در معاملات تجاری به دلیل ثبات قیمت تتر نسبت به دلار از تتر استفاده می کنند
-انتقال پول از طریق بانک ها و صرافی ها دارای هزینه زیادی است به همین دلیل شما می توانید از طریق خرید تتر و گرفتن آدرس کیف پول شخصی که می خواهید با او معامله انجام دهید پول را با کمترین هزینه انتقال دهید و در آن سو، شخص مقابل با فروش تتر و تبدیل آن به پول، پول خود را بدست می آورد.
-در زمان نوسانات و رکود بازار، داشتن تتر، ریسک بسیار کمتری دارد به همین دلیل توصیه می شود تا ارزهای دیجیتالی خود مانند بیت کوین و… را به تتر تبدیل کنید

اکسچنج چیست؟
اکسچنج یک پلت فرم آنلاین برای خرید و فروش ارزهای دیجیتالی می باشد. کاربران می توانند ارزهای خود را داخل اکسچنج ذخیره کنند. از اکسچنج های معروف، Binance ،Poloniex می باشد. افراد با توجه به مقدار تتری که دارند می توانند در ازای آن بیت کوین یا ارزهای دیجیتالی دیگر را خریداری کنند و در اکسچنج نگهداری کنند و زمانیکه احساس کردند بازار دچار نوسان است آنها را به تتر تبدیل کنند. افراد می توانند به هر مقداری که تتر دارند آنرا به کیف پول تتر بالک منتقل کنند و به جای آن ریال دریافت کنند.