تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: با چه سرمایه ای می توان در ترکیه صاحب ملک شد؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
قوانین اخذ اقامت و شهروندی ترکیه برای اتباع خارجی در اواخر سال 2017 میلادی توسط دولت این کشور دچار دگرگونی زیادی شد. اتباع 180 کشور می توانند به راحتی با سرمایه گذاری و یا خرید مسکن در ترکیه اقامت و شهروندی این کشور را اخذ نمایند. طبق آخرین اخبار مربوط به خرید خانه در ترکیه، اتباع خارجی با سرمایه های زیر می توانند اقامت و در نهایت تابعیت ترکیه را اخذ نمایند:

- با سرمایه کمتر از 250 هزار دلار:
در ترکیه قیمت املاک بسته به شرایط و موقعیت ملک متفاوت می باشد و می توان به سادگی خانه هایی با قیمت کمتر از 250 هزار دلار خریداری کرد. اگر ملکی خریداری کنید که قیمت آن کمتر از 250 هزار دلار باشد، می توانید اقامت توریستی این کشور را اخذ نمایید. مدت اقامت توریستی بستگی به شرایط شما دارد که بر این اساس، 1 تا 2 سال می باشد. این نوع اقامت قابل تمدید است و بعد از 5 الی 8 سال می توانید اقامت دائم را به دست بیاورید که در نتیجه پاسپورت این کشور به شما داده می شود.

- با سرمایه بیشتر از 250 هزار دلار:
اگر در ترکیه ملکی به ارزش 250 هزار دلار یا بیشتر خریداری کنید می توانید نهایت بعد از یک سال پاسپورت ترکیه را به دست بیاورید.

- اجاره ملک: اگر قصد دارید برای مدت کوتاهی در ترکیه زندگی کنید و هزینه خرید ملک را ندارید می توانید در این کشور ملک اجاره کنید. با اجاره خانه در ترکیه می توان اقامت توریستی اخذ کرد. مدت این اقامت بین 6 ماه تا 1 سال می باشد. که البته بنا به شرایطی قابل تمدید می باشد.