تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ویزای توریستی کانادا
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
کانادا به عنوان یکی از اعضای برتر آموزش عالی در جهان شمرده می شود. کبک، آلبرتا، بریتیش کلمبیا و انتاریو محبوب ترین استان هایی هستند که مؤسسات آموزش عالی را در کانادا اداره می کنند. در سراسر جهان، کالج های معتبر کانادا به دلیل برتری و کیفیت، شناخته شده هستند.
تحصیل در کالج های معتبر کانادا
جهت تحصیل در کانادا کالج Centennial، به عنوان اولین کالج دولتی تورنتو در سال 1966 تاسیس شده است. کالج Centennial، مدرک و گواهینامه در زمینه کسب و کار، ارتباطات، جامعه و مطالعات بهداشتی، علم و مهندسی، هنرهای عمومی، هتل داری و حمل و نقل ارائه می دهد. این برنامه های حرفه ای گرا بر تجربه عملی با یادگیری آزمایشگاهی، قرار دادن صنعت و آژانس و نیز آموزش تعاونی تأکید دارند. دانش آموزان نیز از طریق برنامه عمومی هنر و علوم و آموزش زبان انگلیسی برای کالج و دانشگاه آماده می شوند.
کالج جورج براون کانادا دارای سه مرکز اصلی است که همه در بزرگترین شهر کانادا در تورنتو واقع شده اند. این کالج با رهبران صنعت ارتباط نزدیکی دارد تا اطمینان حاصل شود که برنامه ها در حال تکامل هستند و دانشجویان را از مهارت های فنی و انسانی مورد نیاز در محل کار تامین می کنند. در  سال 2011، کالج به عنوان تولید کننده فارغ التحصیلان با کارفرمایان مهارت در ارزش منطقه بیشتر تورنتو رتبه بندی شد.کالج برنامه های متنوعی در زمینه هنر و طراحی، کسب و کار، خدمات اجتماعی، آموزش ابتدایی کودک، ساخت و ساز و فن آوری های مهندسی، علوم بهداشتی، هتلداری و هنرهای آشپزی، تحصیلات آمادگی، برنامه های تخصصی و خدمات برای مهاجران اخیر و دانشجویان بین المللی ارائه می کند.
کالج سنکا در تورنتو واقع شده است و گزینه های تحصیلی تمام وقت، پاره وقت و آموزش ادامه دار را ارائه می دهد. برنامه های تخصصی آن مرتبط با فن آوری، کسب و کار، خدمات مالی و هنرهای کاربردی است. کالج دارای مشارکت با رهبران صنعت است و معتقد است آموزش باید انعطاف پذیر و قابل دسترس باشد. کالج هنرهای معاصر و فناوری سنکا یک کالج اجتماعی عمومی برای هنرهای کاربردی و تکنولوژی در تورنتو، انتاریو است.
برای اطلاعات بیشتر به سایت رابین(لاوند)مراجعه کنید.
کالج سنکا عضو پلی تکنیک کانادا است. این کالج در سال 1967 تاسیس شد. ما بیش از 140 دوره حرفه ای 4 ساله کارشناسی، 3 ساله دیپلم و تعداد روزافزون برنامه های دوره ای یک ساله در زمینه فناوری، بیوتکنولوژی، تجارت بین الملل، بازاریابی، مدیریت پروژه، مدیریت حوادث، علوم کامپیوتری، مهندسی، مسافرت، مهمانداری، طراحی لباس در کانادا، دیجیتال و انیمیشن چند رسانه ای و بسیاری دیگر را ارئه می کنیم.
کالج سنکا (Seneca) در سال 1967 در شهر تورنتو کشور کانادا آغاز بکار کرد. از زمان تاسیس آن تاکنون هزاران نفر دانشجو از Seneca فارغ التحصیل شده اند که توانسته اند صاحبان مشاغلی همچون سناتورها، خلبانان، طراحان مد، افسران پلیس، کارآفرینان و مدیران موفق باشند. کالج سنکا یکی از فعالترین کالج های کانادا است و در زمینه آموزش های پس از دبیرستان پیشرو می باشد.
سنکا نسبت به سایر کالج های کانادا، بیشترین گزینه مورد انتخاب متقاضیان تحصیل در کانادا است.
رشته های کالج Seneca بصورت تمام وقت و نیمه وقت می باشند که رشته های تمام وقت شامل 146 رشته و رشته های نیمه وقت حدود 135 رشته می باشند.
دوره های تحصیلی دیپلما، کارشناسی و سرتیفیکیت پس از فارغ التحصیلی در کالج سنکا اعطا می گردد.
تعداد دانشجویان تمام وقت 20855 نفر می باشد. (پاییز 2011)
تعداد کارمندان تمام وقت و نیمه وقت حدود 4400 نفر می باشد. (2011)
سنکا عضو انجمن کالج های انتاریو، دیوان آموزش های بین المللی و اتاق های بازرگانی کانادا است.
کالج Seneca چندین دهه است که در آموزش بین المللی فعالیت دارد و سالانه بیش از 3500 نفر دانشجوی بین المللی از 133 کشور پذیرش می کند.
بیشتر دانشجویان بین المللی از کشورهای چین، هند، کره جنوبی و پس از آن روسیه، عربستان و پاکستان آمده اند.دانشجویان سنکا بطور میانگین 9 میلیون دلار در سال کمک های مالی دریافت می کنند.اگر قصد اخذ پذیرش از این دانشگاه یا قصد اخذ و پذیرش از دانشگاه‌های کانادا را دارید می توانید با مشاورین موسسه بین المللی رابین تماس بگیرید تا در این خصوص شما را یاری کنند. همچنین در خصوص اقدام برای بورسیه تحصیلی کشور کانادا مشاورین رابین(لاوند) در کنار شما خواهند بود .جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص پذیرش از دانشگاه های کانادا می توانید با دفاتر رابین در ایران تماس حاصل نمایید.
دانشگاه ویکتوریا در شهر ویکتوریا و استان بریتیش کلمبیا در کانادا واقع شده. این دانشگاه هر ساله بیش از 20.000 دانشجو در 160 رشته در مقاطع مختلف پذیرش می گیرد. دانشگاه ویکتوریا در رده 130 ام دانشگاههای دنیا و ششمین دانشگاه کانادا در سال 2010 قرار داشته است.
[تصویر:  victoria-college-1-450x299.jpg]
 
 حداقل معدل مورد نیاز برای مقطع Phd با توجه به رشته متفاوت است. اما بطور کلی حداقل معدل 15.20 در نظر گرفته شده و در برخی رشته ها معدل 17 در نظر گرفته شده. همچنین شرایط مورد نیاز با توجه به هر رشته متفاوت می باشد.
دانشگاه سایمون فریزر (SFU) دانشگاهی معتبر در کشور کانادا است که به آن لقب «برکلی شمال» داده‌اند، دارای ۳ پردیس دانشگاهی در شهرهای ونکوور، برنابی و سوری است.
« سایمون فریزر » همواره به عنوان یکی از دانشگاه‌های مهم کانادا مطرح بوده و در رتبه‌بندی سالانه کانادا (مک لین)، پنج سال در صدر گروه دانشگاه‌های جامع کانادا بالاتر از دانشگاه واترلو ،دانشگاه کنکوردیا و دانشگاه ویکتوریا قرار داشته است.
طبق آخرین آمار در سال ۲۰۱۵[۵] «اس اف یو» جز ۵ دانشگاه اول کانادا در زمینه مهندسی و علوم کامپیوتر قرار گرفت.
[تصویر:  Simon-Fraser-University-BBY-1184-705x473.jpg]
همچنین این دانشگاه در رده ۱۷ ام جهان در بین دانشگاه‌های با قدمت کمتر از ۵۰ سال جهان قرار دارد.در سال ۲۰۰۷، دانشگاه سایمون فریزر در زمینه مهندسی کنترل، مکاترونیک، روباتیک و فناوری میکرو و نانو که «High Tech» نامیده می‌شوند در رده ۲۰ دانشگاه برتر دنیا قرار گرفت.این دانشگاه به افتخار سایمون فریزر (۲۰ مارس سال ۱۷۷۶ ۱۸ اوت ۱۸۶۲) تاجر پوست و کاوشگر نام‌گذاری شده است.
از جمله عجایب ساخته شده در این دانشگاه، می‌توان به کوچکترین کتاب دنیا اشاره کرد. کتابی به ابعاد ۰/۰۷ در ۰/۱۰ میلیمتر که در دانشکده علوم مهندسی ساخته شد و در کتاب رکوردها نیز ثبت گردید.
دانشگاه کانادا وست ([font=Calibri, sans-serif]University Canada West) یکی از موسسات آموزشی خصوصی و غیرانتفاعی در استان بریتیش کلمبیا کانادا می باشد که در سال 2004 تاسیس شد. این موسسه اولین موسسه ی غیرانتفاعی در بریتیش کلمبیا بود که عنوان دانشگاه را به خود اختصاص داد. دانشگاه کانادا وست در پایین شهر ونکوور واقع است و در حال حاضر دوره های حرفه ای برجسته مرتبط به کسب و کار و مدیریت را ارائه می کند. دوره های این دانشگاه در پردیس پایین شهر ونکوور ارائه می شوند. این دوره ها به صورت آنلاین نیز برگزار می شود و به افرادی که امکان شرکت در کلاس ها را ندارند فرصتی برای اخذ مدارک ارزشمند فراهم می کند.ادامه تحصیل در بیزینس اسکول های کانادا فرصت های بیشماری را در اختیار شما قرار میدهد.[/font]