تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: مدیریت تبلیغات شهری
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  chanelium-sign-product-8.jpg]
تبلیغات شهری با رشد و توسعه شهرهای کلان و نیاز مبرم به اطلاع رسانی و همچنین درآمدسازی به یک امر ضروری تبدیل گشته است .
امروزه تبلیغات به گونه های متفاوتی در نمای شهرها ، ساختمان ، سردر مغازه ها به چشم می خورد و با وجود اینکه ممکن است برخی افراد با نگاه به گذشته ، مولفه های اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی که در شهرهای توسعه یافته وجود دارد را نادیده بگیرند و صرفا آنها را درآمد زا و اقتصادی تلقی کنند اما با این وجود برخی از تبلیغات همچون تابلو چلنیوم ، تابلو برجسته و بیلبورد می تواند به عنوان یک اثر هنری در ذهن ها نقش ببندد .
نقاط مناسب برای نصب تابلوهای تبلیغاتی :
[list]

[*]انتخاب مکانهای بسیار مناسب جهت نصب تبلیغات :
[/list]مهمترین فاکتور اساسی برای نصب تابلو یا بنر و یا بیلبورد زاویه دید مناسب می باشد .
تبلیغات می بایست در جاهایی نصب شود که میزان تردد خودروها و عبور و مرور افراد پیاده در آن مکان ها بیشتر باشد .
تابلو های تبلیغاتی باید در مکان هایی دور از درختان و ساختمان های بلند نصب شود زیرا در صورت وجود درختان و ساختمان های بلند ، مجبور می شویم ابزار تبلیغاتی را در فاصله ای بیشتر از سطح زمین و در ارتفاع بالاتری نصب کنیم که در چنین شرایطی یک تبلیغ در یک نقطه کور ایجاد کرده ایم که بی فایده می باشد.
بزرگراهها  نقاطی بسیار عالی برای نصب تابلوهای تبلیغاتی و بیلبورد می باشد چون در بین مسیر هیچ فضایی برای سرگرمی سرنشینان خودروها وجود ندارد دیدن یک تابلوی تبلیغاتی یا بیلبورد به راحتی ذهن را درگیر می کند و هر فرد حتی شده نیم نگاهی به آن تبلیغ نصب شده می اندازد و آن محصول یا کالا برای او معرفی می شود  که هر چقدر این ابزار تبلیغاتی بزرگتر باشد و امکان دید آن  از تمام قسمت های بزرگراه فراهم باشد تاثیرگذارتر خواهد بود .

[list]

[*]ساخت تابلو های متحرک و نورانی :
[/list]شکل و ظاهر تابلو نقش بسزایی در جلب توجه افراد ایفا می کند و هرچقدر در تابلوسازی از رنگ ها ، برجستگی حروف ، اشکال سه بعدی و نورهای رنگی استفاده شود قطعا در نمایش هدفی که برای آن ساخته شده است موثرتر واقع خواهد شد.
[list]

[*]گوناگونی تبلیغات و ایده پردازی جدید:
[/list]اکنون دیگر تبلیغات مانند گذشته به یک نوشته ختم نمی شود بلکه ساخت تابلو های تبلیغاتی تنوع زیادی پیدا کرده است و با اسامی و شیوه های متفاوتی ساخته و احداث می گردد حال اگر فردی از خود خلاقیت به خرج دهد و این روشها را با هم ادغام نماید و از همان ابزار موجود یک شکل متفاوت بزرگ و یا کوچک بسازد و یا ایده جدیدی پیاده کند که در هیج جای کشور به آن شیوه تبلیغ نشده باشد تبلیغ او ، یک تبلیغ خاص و ایده آل خواهد بود که نظر همگان را به خود جلب خواهد نمود.
[list]

[*]استفاده از مکان نامناسب برای تبلیغات:
[/list]گاهی ممکن است از مکانی گذر نمایید که تابلوهای تبلیغاتی در شکلها ، طرح ها و رنگهای مختلف به طور همزمان در یک مکان نصب شده اند در چنین شرایطی است که افراد دچار سردرگمی می شوند و نمی توانند آن تبلیغات را از یکدیگر تفکیک کنند و تمرکز فکری آنها به هم می ریزد و آنها را نادیده می گیرند . پس همیشه برای تبلیغات خود مکان مناسب را انتخاب کنید.