تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: کرکره اتوماتیک
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
کرکره برقی (رول آپ) یکی از پرمصرف ترین و متداول ترین محصولات درب اتوماتیک می باشد استفاده از کرکره برقی برای همه افراد به آسانی امکانپذیر است که در کلیه ی اماکن مسکونی، تجاری، اداری قابل نصب و اجرا می باشد. ساختار کرکره برقی از اجزایی همچون تیغه کرکره ( آلومینیم، پلی کربنات، فولاد، منیزیم، گالولنیزه و ...)، در محیطی که به دلیل کمبود فضا نه می توان از درب اتوماتیک اسلایدی و نه از درب اتوماتیک لولایی بهره برد، انتخاب درب اتوماتیک تاشو مناسب ترین گزینه خواهد بود شفت، موتور ( ساید، توبولار )، ریل ( آهن، آلومینیم )، رسیور، اندی کپ، صفحه پلیت، کپس، یاتاقان و ... تشکیل شده است.
کرکره های سنتی که با دست باز و بسته می شدند علاوه بر سنگینی رنگ های متنوع کرکره برقی باعث طراحی آسان کرکره در هماهنگی بسیاری از افراد ناتوان ، مسن و کودکان مشکلاتی را که استفاده از درب*های دستی سنتی برای آن*ها ایجاد می*کند به*خوبی تجربه کرده*اند زیرا استفاده از این درب*ها معمولاً سعی و تلاش و توان بدنی خاصی را می*طلبد. کامل با محیط می شود و سختی در هنگام باز و بسته کردن دارای معایبی در ساختار بودند که کرکره های برقی امروزی با رفع این نواقص توانسته اند رضایت حداکثری مخاطبان خود را جلب کنند.

موتور کرکره اتوماتیک :
موتورها با تامین نیروی اولیه با به چرخش در آوردن شفت قیمت و هزینه نصب کرکره برقی در برابر کارائی بالای آن بسیار مقرون به صرفه است باعث حرکت تیغه های کرکره به سمت بالا و پایین می شود. معمولا از دو نوع ساید و توبلار بیشتر در کرکره ها استفاده می شود. موتورهای ساید در بیرون از شفت مستقر می شوند و روی آنها کاور قرار می گیرد و بسته به وزن تیغه مقدار قدرت و نیوتن موتور انتخاب می شود. موتورهای توبلار در داخل شفت و محور قرار می گیرند و معمولا برای مکان هایی توصیه می شود که تردد در آنها پایین و وزن تیغه کم می باشد.
تیغه کرکره برقی :
بسته به اهمیت مکان تحت الحفظ کرکره، نما و نوع پروژه و سلیقه کارفرما می توان از انواع تیغه کرکره برقی بهره برد. برای مثال از تیغه فوم دار آلومینیمی کرکره برقی هایی وجود دارند که از تیغه های پانچ شده استفاده می کنند بیشتر برای پارکینگ منازل و مکان هایی که کم صدا بودن تیغه اهمیت دارد و از تیغه پلی کربنات (تیغه شفاف) در صرافی ها و طلا فروشی ها که امنیت و نفوذ ناپذیری اولویت است استفاده می شود.
از انواع جنس تیغه کرکره اتوماتیک می توان به تیغه آلومینیمی (در 3 سایز متداول 60، 80 و 100)، تیغه پانچ، تیغه فوم دار، فولاد و منیزیم، گالوانیزه، رول گیتر، پلی کربنات، تیغه فولادی و ... 



درب اتوماتیک راهبند جک پارکینگی کرکره اتوماتیک درب سکشنال درب اتوماتیک شیشه ای درب ریلی اتوماتیک کرکره پنجره داک لولر